Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The bookhunt (Lori) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
The bookhunt (Lori) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The bookhunt (Lori) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The bookhunt (Lori) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
The bookhunt (Lori) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
The bookhunt (Lori) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
The bookhunt (Lori) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
The bookhunt (Lori) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The bookhunt (Lori) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 
Lori
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 
Lenore
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 
Genevira
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 
Celenia
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 
Renata
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 
Jake
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 
Katrina
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 
Sasha
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 
Abigail
The bookhunt (Lori) Voteba13The bookhunt (Lori) Voteba14The bookhunt (Lori) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

The bookhunt (Lori)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The bookhunt (Lori) Empty The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Fre 7 Okt 2016 - 20:35

Sted: en boghandel i Doomsville
Tid: tidlig aften
Vejr: køligt og overskyet.
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tag: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Reign kunne tydeligt mærke det, nu han stod foran bogforretningen, som han vidste, Lori arbejde i. Klumpen i maven, der arbejdede sig større og større og som langt fra føltes til at ville forsvinde inden for den nærmeste tid. For helvede... hvad lavede han der igen? Nåh jo, han var kommet for at se Lori. Han var også kommet for at vise ham artiklen i den avis, han havde samlet op fra sin dørmåtte tidligere samme morgen, men mest for at se Lori. Han ville så gerne undskylde. Deres sidste møde havde været akavet, dumt, helt til grin, og hans eget forvirrede sind havde fucket alt op, og det var endt med at gå ud over Lori, der ikke havde noget med det at gøre. Han var en god fyr, havde slet ikke fortjent den behandling. Ja... Reign skyldte ham virkelig den undskyldning.

Han trådte ind i butikken, og klokken over døren gav et mildt 'ding' fra sig. Der var ikke mange derinde, faktisk kunne han kun få øje på en enkelt kvinde, der stod og bladrede igennem en slidt, tynd bog. Hun ikke så meget som kiggede op, da Reign trådte ind.
Han kradsede sig kort over øret, inden han fortsatte længere ind i butikken, og ikke mere end få skridt skulle der til, før han fik øje på Lori stående tæt ved kassen. Klumpen i maven voksede sig større, og det begyndte at gøre ondt. Det var nu dumt, han vidste jo, at fyren var der, da han trådte ind. Havde først besøgt hans hus og fået fortalt af fru Clear, at hans bogmakker var på arbejde. Og nu var han her - så sin frygt i øjnene. Og hvor var det dog en køn frygt. Lori så virkelig ekstragodt ud omringet af bøger på den måde.

Reign rømmede sig lydløst og så lidt væk, mens han rettede på sine rygsækremme, for ikke at falde i staver. Han tog en dyb indånding, inden han traskede videre hen mod den fyr, det var alt for lang tid siden, han havde set sidst. "Lori," sagde han, inden han stoppede op. Et forsigtigt smil formede sig henover hans læber, og han rettede endnu engang på rygsækken, trods den sad fint, "hej. Fru Clear sagde, du var her så..." han fugtede læberne, mest for at trække tiden ud, da han var i tvivl om, hvad han egentlig skulle sige. Dog lykkedes det ham at fortsætte, "jeg tænkte, jeg lige ville komme forbi." Løgn - han havde gået og samlet mod til at besøge ham hele dagen. Men det ville være flovt at sige.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Fre 7 Okt 2016 - 21:15

Det havde været en af de længere dage dette her, Hans chef var blevet nød til at tage til dragons Peak i nogle dage, og det var nu Lori der stod for butikken. Det var ikke det værste, men det havde været en anelse hårdt da han var der fra morgen til aften. Et par af dagene havde han endda også sovet her.
Men det gjorde ham nu ikke så meget, det havde kun været rart med en masse arbejde det sidste stykke tid, Så havde han ikke skulle tænke så meget.
Dagen i dag havde gået med at sætte bøger på plads, hjælpe et par kunder, og ellers bare så ryttet op.
Det var heldigvis ved at være lukketid, så der kom nok ikke så mange flere kunder i dag. Nu skulle han bare vente på at fruen her gik. Hun kom tit i butikken, og det var sjældent hun overhoved købte noget som helst.

Lige nu stod han oppe ved kassen og pakkede en kasse med nogle bøger ud, der skulle på plads. Han hørte godt døren gå, og håbede at det var fruen der var gået, da han ikke lige havde tid til at kigge, ide han lige havde fået stakken af bøger op i armene.

Han fik mere fat i stakken, og vende sig rundt, lige til at høre en sige hans navn. Nej!...
Det kunne bare ikke passe! Han vende blikket mod stemmen. Nej.. Nej.. Nej! Hvorfor lige nu? Hvorfor her?
Reign…
Hans blik løste sig blot fast mod Reign, og med et meget chorkeret udtryk, Egentlig hørte han ikke havdelen af hvad der blev sagt. Tankerne fløj i stedet bare gennem hans hoved, og han havde virkelig svært ved at komme tilbage til virkeligheden.
Det var nok den sidste han havde regnet med at se. Deres sidste møde havde været alt andet end behageligt..
Det havde været akavet og pinligt. Og så havde de ikke heller ikke talt sammen siden, egentlig havde han haft en fornemmelse af at Reign slet ikke ønskede at snakke med ham igen.

”Reign?...” mumlede han lidt forvirret da han endelig kom lidt til sig selv. Dog var hans krop ikke helt vågen, og stakken med bøger tippede ud af favnen på ham, og bravade ned på gulvet og ramte samtidig Loris egen fod
”Aaaruuu!!” Udbrød han mens han hoppede rundt på den raske for og ømmede dig. Fruen der stadig var i butikken fik et chok så hun lettede et par centimeter over gulvet. Og Lori var hurtig til at se på hende
”de må de undskylde frue… det var ikke min mening at forskrække dem.. jeg var bare lidt klosset” Undskylde han med en ømmende mine, mens han satte sig ned på knæ for at samle de mange bøger op.

hvad skulle han gøre? Hvorfor var Reign her? Han begynde forfjamsket at samle bøgerne sammen mens han tydeligt var meget rystet. Hans hænder rystede ligefrem, dog prøvede han at skjule det. Han havde ikke regnet med at han skulle se Reign igen. Dog havde han da gået og tænkt over hvad han skulle gøre og sige hvis det skete. Dog var dette ikke en del af det. Årh for pokker Lori! Hvorfor skulle han altid være så skide klodset og kikset

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Fre 7 Okt 2016 - 21:49

Reaktionen på Reigns tilbagekomst var noget uventet. Havde regnet med et smil, bare et lille et, og måske et 'hej', men i stedet fik han bogsmideri minus et faktisk svar. Var Lori mon vred? Bare han ikke var vred...
Reign så kort hen mod kvinden, der gloede på Lori, som om han var et sjældent dyr i et bur, inden han gik om bag disken, satte sig på hug og hjalp med at samle bøgerne op. "Klodsmajor," sagde han, dog ikke i en hverken ond eller nedgørende tone, nærmere i mild dril. Han forsøgte sig med endnu et smil til Lori, der stadigvæk virkede noget forfjamsket men valgte så at bryde stilheden, inden akavetheden fra sidst trådte ind i deres forhold igen, "jeg har noget, jeg skal vise dig." Efter at have stablet halvdelen af bøgerne op i favnen og stillet dem på disken, trådte han tilbage om på den anden side - mest for at skabe et mellemrum imellem dem, da Lori ikke virkede specielt tryg ved, at Reign var der - og trak dagens avis op fra en af rygsækkens siderum. Et nyt 'ding' lød bag ham, og han regnede med, kvinden havde forladt butikken. Det måtte også efterhånden være lukketid, det var ret sent.

Reign fandt hurtigt den næstsidste side og lagde avisen på disken ved siden af de nystablede bøger, så Lori kunne se den. En finger lå placeret på en lille artikel, der ikke fyldte meget mere end en halv spalte, og han læste overskriften højt, "P. Krupp's kogebøger fundet." Han regnede ikke med, han behøvede at forklare Lori mere. Hvis man ikke kendte til P. Krupp, var man ikke en rigtig bogfan. P. Krupp var en forfatter, død for over 400 år siden, den første nogensinde, der udgav en faktisk kogebog. Ældgamle opskrifter på fladbrød, tærter, grød... helt gammeldags mad. Han udgav fire bøger i alt, én har man haft liggende længe, og nu havde de fundet to mere. Men den sidste var stadig væk.
"De har fundet to mere, og gæt hvor," Reign kunne ikke holde mund længe nok til, Lori faktisk kunne nå at gætte. Han var for spændt, "Ashen Wood Forest." Han rettede sig lidt op, og hans egen fascination af emnet fik ham næsten til at glemme alt om sin nervøsitet og den trykkede stemning fra sidst. Et spændt, bredt smil huserede henover hans ansigt, og blikket var placeret direkte på Lori, "er det ikke utroligt? De bøger har været væk i 400 år, og så finder de dem i en skov, der nærmest er din baghave. Det er... det er historie, Lori." Det var rart at få det ud. Han havde forsøgt at snakke med sine venner om det, men de havde ikke virket særlig interesserede. Kun bognørder fandt sådan noget spændende - åbenbart.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Fre 7 Okt 2016 - 22:46

Kunne det blive meget værre? Først starter håb ned være at stå og glo dumt på Reign, og nu smed han også alle disse bøger ned over hans egen fod? Forbandet at være ham nogle gange!
Det gjorde det bestemt heller ikke bedre at Reign kom om til ham og hjalp.
Dog da han hørte at Reign kalde ham for en klodsmajor, så han først noget stødt ud, men kunne dog ikke undgå at ryste på hovedet, med er smil.
"I det mindste er jeg ikke en slapsvans" drillede han lidt.

Det var stadig akavet det her, men i det mindste så lettede stemningen sig en smule. Lori så op da han hørte Dørklokken gå, og lettede sig over at der ikke var flere kunder.
Dog vende han opmærksomheden mod det Reign viste. Og for en stund glemte han Heldigvis alt om dette akavede øjeblik, og læste i stedet.
Hans øjne spærrede sig op på fuld, og et brædt og ivrigt smil sptædte dig.
"Waow!! Hvor er det vildt!!... Tænk en gang! Hvade vi været heldige, kunne vi havde fundet dem" grinte han lidt og læste lidt videre.

Han tænkte ikke så meget over at det han lige sagde, havde omhandlet sidste gang. Han stod og var mindst lige så ivrig som Reign. Dog da den havde lagt sig lidt, minskede smilet sig en smule.
Hvor var det underligt det her! Mest af alt havde han lyst til at bede Reign om at gå. Om at de aldrig mere skulle se hinanden så det ikke ende ud i det samme som sidst.

Men igen.... Han havde savnet Reign. På trods at alt det følelses pjat, så havde han også fundet en utrolig god ven i Reign og dem havde han ikke for mange af.
Han rettede sig mere op, og rømmede sig lidt.

"Uhm.. jeg er ved at lukke... Men.. du er velkommen til at blive" sagde han lidt flyvsk mens han gik over til døren for at lukke den så der ikke kom nogle gæster ind han ikke havde regnet med.
Han trsk gardinerne ned, og vende lykke skildret.
"Vil du have en kop te?" Spurgte han roligt og gik mod den lille ovn der varmede butikken og samtidig kogte vand til teen.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Lør 8 Okt 2016 - 0:03

Reign nikkede ivrigt, "præcis, det tænkte jeg også på. Være faldet over dem og endt i avisen," han smilede skævt ned til artiklen, "i stedet for det fjols, der har fundet dem. Han ved sikkert hat om bøger." Hvis Reign og Lori havde fundet dem... wauw. Det ville have været noget af en bedrift. Noget af fortælle børnebørnene en dag, det var helt sikkert. Måske blære sig lidt... lidt meget. Fortjent blær.

Han så op igen og fulgte Lori med blikket, inden han pakkede avisen væk igen. "Ellers tak, jeg skal faktisk smutte igen. Jeg tænkte på..." han tøvede men kastede så den idé, han havde gået og leget med, ud, "de bøger der. De blev fundet i nogle underjordiske tunneler, står der i artiklen. Og jeg tænkte, at den sidste måske stadig kunne være dernede." Han tog et par skridt frem, "jeg mener, hvis jeg havde fundet to af bøgerne, ville jeg skynde mig afsted for at fortælle folk om det. Jeg ville ikke blive hængende og lede efter den sidste. Det er muligt, at den stadig er dernede, ikke?"

Måske kørte hans fantasi bare på højtryk, og måske var der virkelig ikke noget dernede. Men hvis der var, ville han finde det. Eller i hvert fald forsøge. Fire bøger, tre fundet, én tilbage. Den sidste bog. Men...
"Jeg tænkte på, om du ville med?" der kom den, idéen. Reign kunne godt forstå, hvis Lori ikke gad, og måske havde han også travlt eller skulle tidlig op næste dag - det var trods alt ikke alle, der var arbejdsløse som Reign var i øjeblikket - men han ville nu gerne have ham med. Han trak på skulderen og tog endnu et langsomt skridt frem mod Lori, "jeg forstår godt, hvis du ikke gider, men... jeg vil virkelig gerne have dig med," og et lille smil fandt vej til hans mundvige, "du er den eneste, jeg kender, der rent faktisk går op i sådan noget. Jeg kan slet ikke forestille mig at have en anden med."
Reign kunne godt gøre det alene, men det ville ikke være lige så sjovt uden at have en at dele sin begejstring med, hvis man rent faktisk fandt bogen. Desuden ville det være en perfekt mulighed for at undskylde. En lille tur, bare de to - en tur med et formål, jovist, men stadig en form for tur. Han hævede spørgende øjenbrynene og gravede hænderne ned i lommerne, "så hvad siger du? Partnere?"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Lør 8 Okt 2016 - 2:52

Det var rart at se og høre Reign så begejstret over noget. Han var så glad, og det løftede helt sikkert humøret mellem dem. Det var nu meget rart, det fik ham til at tænke på noget andet end deres sidste uheldige mødes.
Han rystede lidt på hovedet over ham mens han allerede var ved at sætte teen over
”du er ikke rigtig klog” grinte han lidt af ham.

Smilet forsvandt en smule da Reign sagde at han gik igen. Hvorfor kom han egentlig? Bare for at grave lidt mere i såret? For Liiige at minde Lori om hvor flov han var over det sidst? ”okay… det.. det er jo også ved at være sent” sagde han så.

Han vende kort blikket mod Reign da han sagde han havde tænkt på noget.
”mhm?” brummede han blot hvorefter han kiggede tilbage på Teen for ikke at ende med at hælde det ned over sig selv, sådan som han var klodset, især når han var i nærheden af Reign.
Han begynde at hælde teen op i en kop til sig selv, nu Reign ikke ville have.
Han lyttede til det han sagde, og nikkede lidt
”tja det må den vel være… med mindre den skulle være blevet lagt et helt andet sted” sagde han roligt, han havde ikke helt fanget hvor det var Reign gerne ville hen med dette.

Han tog koppen med te op til munden, og tog en tår. Han prøvede på at følge med i det Reign forklarede, men det var lidt svært. Han var meget ivrig, og snakkede løs. Han så lidt uforstående på ham. Hvor ville han hen med alt det her?
Dog da Reign så spurgte om Lori ville med, stoppede han koppen der ellers var på vej op til hans mund. Med?...
”med?... du mener… ned i grotterne?” spurgte han lidt undrende.
Det kunne vel ikke være det han mente? Skulle de to vade rundt nede i nogle grotter, alene? Der var jo ingen af dem der var vandt til den slags? Eller i hvert fald ikke Lori. Han var vel det man kunne kalde en klodset bydreng.

Han bed sig lidt i læben og så ned. Hvad skulle han overhoved sige? Det var jo ikke som om han BARE kunne lade som om at alt det fra sidst ikke var sket! Og nu ville Reign så have ham med ud i nogle grotter, helt alene.
Han vende blikket mod Reign lidt da han spurte hvad han sagde til det. Han sukkede lidt, og så rundt i butikken.
”jeg… ” Han sukkede og så undskyldende på Reign ”jeg har lovet at passe butikken… beklager” undskylde han og satte teen fra sig på disken.

Han vende sig lidt mod de bøger han tidligere havde tabt ned over sine fødder.
”jeg dur heller ikke til den slags.. ” mumlede han blot og løftede den ene af stablerne, han gik forbi Reign og hen mod en reol, satte dem på et lille bord, og begynde at sætte dem på plads. Han havde ondt i maven. Hvorfor kom Reign og spurgte om sådan noget?
Nu var han lige holdt op med at tænke så meget på ham, og så kom han her? det gjorde bare det hele meget værre!
Dog var der noget der gjorde endnu mere ondt i hans mave. På trods af at han ikke kende Reign SUPER godt, så kende han ham godt nok til at han kunne regne ud at Reign ville tage af sted alene hvis ikke Lori tog med ham.

Han sukkede lidt, og vende sig mod Reign. Han så på ham ”okay… men kun fordi jeg ikke vil tilgive mig selv hvis der sker dig noget der nede og jeg ikke var taget med” sagde han blot.
Han rettede sig op fra bordet og gik mod disken
”men lad mig lige pakke nogle ting” sagde han så. Han gik op bag disken og fandt en taske frem, og pakkede nogle ting der lå bag disken. Han hev også 2 trøjer op. Lagde dem på disken.
Han tog fat om kanten på den trøje han havde på, og hev den af. Glemsom som han var tænkte han ikke så meget over at han nu stod i bar mave, inden han hev en anden trøje på, og en strikket Sweater ud over.

For en sikkerheds skyld pakkede han et tæppe, bare for hvis de ende med at skulle sove der, eller han ende med at skulle sove hos Reign. Han så på Reign ”du har vel pakket?” spurgte han med et skævt smil. Det skulle ikke undre ham.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Lør 8 Okt 2016 - 12:11

"Ja, ned i grotterne. Eller tunnelerne. Eller hvad det nu end er," Reign trak på skulderen, stadig med det afventende smil dansende henover ansigtet. Han syntes selv, han havde solgt idéen okay. Hvis Lori var kommet med sådan en salgstale til ham, ville han have købt den hurtigere, end man kunne nå at sige 'P. Krupp.'
Men han havde åbenbart slet ikke været så overbevisende, som han selv troede, for forelaget blev skudt ned af Lori, der kom med en undskyldning for ikke at tage med. Det var helt til grin - Reign havde sagt til sig selv igen og igen, at han godt ville kunne håndtere et afslag, men nu hvor han fik det, både lignede og følte han sig som en, der havde fået slået al luften ud af maven. Hans øjne havde formet sig til et par kuglerunde hundeøjne, og hvis man kiggede godt efter, kunne man næsten se, de skinnede.

"Okay. Det er helt okay," sagde Reign endelig, da det gik op for ham, han havde været alt for lang tid om at svare. Det lykkedes ham overraskende nok at afholde sin stemme fra at knække.
Han var skuffet, det kunne han ikke skjule. Skuffet over han skulle derned alene. Skuffet over sine egne overtalelsesevner. Men mest af alt skuffet over, at Lori ikke ville give ham en chance til. Reign sprang ud af sit fraværende blik, da Lori vendte opmærksomheden mod ham, og pludselig havde ændret mening. Reign fik farve, liv, følelser tilbage i sit ansigt, og han var for forfjamsket til at svare - eller takke - inden Lori havde bevæget sig hen mod disken og var begyndt at pakke. "Ja, jo, selvfølgelig. Gør det," sagde han, nikkende, og endelig formede der sig langsomt et smil på hans læber. Et stort, tilfredst og ikke mindst lettet smil. Så fik han det alligevel, som han ville have det.

Reign overværede fyren pakkede. Han gjorde, som han selv havde gjort det, inden han var taget af sted hjemmefra - pakkede alt muligt lort, som sikkert ikke kunne bruges til noget. "Nærmere overpakket," Reign gengældte det skæve smil og klappede et par gange på sin rygsæk. Men hellere for meget end for lidt, det var hans motto i rejsesituationer. Han havde mad med, en jakke, tændstikker, en olielampe, masser af vand... ting man kunne få brug for, hvis nu det gik helt galt. Ikke at der ville ske noget, det var han sikker på. Det var garanteret et lille sted, måske slet ikke stort nok til at udforske.
"Så rykker vi," Reign så tilfreds ud, som han kørte det rodede hår lidt tilbage og væk fra øjnene, inden han forlod butikken og satte imod skoven.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Lør 8 Okt 2016 - 15:59

Hvorfor havde han sagt ja? Det undrede ham stadig. Måske var det fordi Reign virkede så overgiret for at komme afsted? Puha han ende med at fortyde det her var han sikker på.
Men nu måtte de se, en time eller sådan der nede, så ble Reign nok træt af at lede.
Han gik pakket det sidste, og taget sin jakke på, og tasken ud over, samt et tørklæde. Det var bestemt ikke varmt udenfor mere.

Han rystede bare lidt på hovedet over Reign.
”ja lad os komme afsted” sagde han roligt, og gik med. Han fik slukket alle lysene og sådan i butikken. Fik den låst af og det hele. Han så på Reign ”lad os gå forbi hjemme ved mig, så kan Fru Claer give os noget brød med” sagde han og satte kursen mod hans hjem..
Da de nåede frem, forklarede han fru Claer det hele, der bestemt ikke så ud til at bryde sig om tanken. Men hun sagde nu ikke noget alligevel. Lori fik lit brød og lidt pølser med, og noget vand.
Derefter kunne de sætte kursen mod skoven.

Han sagde ikke ret meget på gåturen. Hvad skulle han sige?.. Han havde jo ikke ligefrem regnet med at se Reign igen..
Dog da de havde gået et godt stykke fik han alligevel presset et par ord frem. ”Bliver Django så passet?” spurgte han.
Hvad var det dog for et ÅNDSVAGT spørgsmål? Selvfølgelig blev han det, Reign ville aldrig lade ham være alene hjemme så længe!
Han havde næsten lyst til at slå en hånd mod sin pande. Hvor dum havde man lov at være?

Han bed sig lidt i læben, og så lidt væk. Dog blev hans blik ved med at glide lidt tilbage mod Reign. Orh for pokker! Han så jo lige så godt ud som han plejede. Hvorfor kunne han ikke lige have fået et eller andet, grimt hår eller sådan. Det var jo ulideligt.

//sorry for længden

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Tirs 11 Okt 2016 - 19:35

Reign nikkede til Lori og fulgte med - det føltes rigtigt at gå sammen med ham igen, han vidste ikke helt hvorfor, men de to føltes som nogen, der skulle være venner. De havde simpelthen for meget til fælles til sådan at miste kontakten med hinanden. På vejen tog han sin jakke på, enkel og lysebrun med tykt, ternet for indeni - perfekt til at holde den begyndende, milde støvregn ude.
Fru Clear var som sædvanlig sød og god. Dog kunne Reign ikke lægge tanken om, at hun syntes, han var en dårlig indflydelse på Lori, væk. Det var trods alt ham, der inviterede ham med på turen, og hun så ikke helt sikker ud ved tanken. Men det var okay. Når han først havde fulgt Lori hjem igen, ville hun se, at der ikke var noget at være bekymret for.

Stilheden mellem dem, som Reign forsøgte at overbevise sig selv om ikke var akavet, blev brudt, da Lori spurgte ind til Django. Reign så på ham med et smil uden at stoppe op eller sænke farten, "sådan da. En af mine barndomsvenner er flyttet ind i min hytte, indtil hun finder sit eget, og hun har lovet mig at lukke ham ud, mens jeg er væk. Så der burde være styr på det," skoven kom til syne et stykke foran dem, "hvad har du egentlig rendt rundt og lavet siden sidst? Det må have været noget vildt, siden du ikke har haft tid til at besøge mig overhovedet," Reigns smil omformede sig og blev drilsk, ikke rettet mod Lori men i stedet mod de træer, der var ved at tabe alle deres blade; det var virkelig ved at blive efterår. Lori vidste forhåbentligt, han drillede. Mødet sidst var akavet, og det havde de begge to godt kunne mærke, så det gav mening, de ikke havde kontaktet hinanden... indtil nu i hvert fald. Reign tog skridtet - om det var godt eller skidt, måtte fremtiden vise.

Efter at have trådt ind i skoven trak Reign avisen frem igen og genlæste artiklen. Den fortalte ikke præcist, hvor bøgerne var blevet fundet, men gav nogle gode hints. F.eks. at det var i den sydlige del af skoven - det var da en start. Og så at området var omringet af kristtjørn, hvilket burde være nemt at se - de ildrøde bær måtte stikke ud fra mængden af grålige træer, der var normen at se i denne skov.

// Det' helt i orden Wink

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Tirs 11 Okt 2016 - 23:07

Lori vidste at Fru Claer mente det godt da hun så noget skeptisk på Reign. Men Lori forsikrede hende for at han nok skulle klare den!
Han gik stille og roligt ved siden af Reign. Stilheden var for ham en kende akavet..
Men det var vel klart? Man kunne vel ikke sådan gå fra deres sidste meget uheldige og akavede møde til så BARE at føre en ganske almindelig dlig samtale. Og det var da også ham selv der måtte bryde den. Men det var nu nok mest fordi han ikke kunne holde stilheden ud.

Han så lidt mod Reign da han fortalte om hans veninde der boede hjemme hos ham. Oh.. ja så var det da ikke der de skumme sove! Med mindre hans veninde syntes det var hyggeligt at sove sammen med 2 fyre, den ene af dem var oven i købet fremmed.

En hvis grad af skyldfølelse ramte ham da Reign nævnte at Lori ikke havde besøgt ham. Han havde haft lyst.. men faktisk var han bange for at Reign slet ikke var interesseret i at tale med Lori mere.
Han kløede sig lidt i nakken. "Mest bare arbejde.. jeg har været en del i Dragons peak" sagde han så og så lidt ud mod skoven.
"Ellers bare arbejde og hvad jeg ellers plejer at få tiden til at gå med" sagde han så.


Da de kom mere ind i skoven, træk Lori mere op i sin krave og skuttede sig. Han var bestemt ikke vild med skove, og slet ikke nu hvor det allerede var ved at blive en smule mørkt.
Han læste lidt med i avisen, og sukkede en smule. Puha! Det var ikke meget at gå efter.. men det var da en start.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Lør 15 Okt 2016 - 18:05

Reign så på Lori med øjenbrynene hævet i en overrasket grimasse, da han nævnte Dragons Peak. Dragons Peak... hvad var der så godt ved det sted? Først Razor og nu også Lori var blevet fortryllet af netop det område. Måske ville Reign tage derhen på et tidspunkt, bare for at se, hvad det var, der tiltrak folk. Han ville nok allerede have gjort det for lang tid siden, hvis ikke det var, fordi han skulle igennem Valley of a Thousand Winters for at komme dertil. En sneørken lød ikke særlig indbydende - han kunne godt lide sne men at vandre i det... ikke så meget.

"Ja, okay. Sådan kan man også få tiden til at gå," sagde han med et lille træk på skulderen, som han fortsatte syd - Reign havde hevet sit kompas frem for at være sikker på, de var på vej i den rigtige retning.
Regnen kunne høres på trækronerne over dem; selvom de havde mistet mange blade, var der heldigvis nok til at sørge for at skovvandrere ikke blev våde. Drivvådt tøj kunne hurtigt ødelægge stemningen på et godt eventyr.

Da de nåede den sydlige del af skoven, syntes Reign, de havde ledt i flere timer - hvilket var lidt af en overdrivelse - efter disse kristtjørn, der var nævnt i artiklen. Han lyttede efter lyden af vand, da han vidste, at disse buske var meget afhængige af konstant fugtig jord, men indtil videre havde de fundet nul og niks.
"Hvor er det frustrerendeeee," stønnede Reign ud, mens han var på vej væk fra en lille sø midt i skoven... uden skyggen af kristtjørn. Han pakkede sit landkort væk med et opgivende suk, "okay, næste stop er en lille å. Den ligger ikke så langt herfra."
Håbet var ærlig talt ved at svinde ind, og han beyndte at få det skidt med at trække Lori rundt i skoven på den måde. Men lige som han skulle til at foreslå at give op fik Reign øje på på tre hansolsorte, der kæmpede over nogle bær; nogle ildrøde bær. Vinddrosler og solsorte var ekstra vilde med bærrene på kristtjørn... de måtte være tæt på. Han smilede for sig selv og gav Lori et klap på skulderen, "kom, jeg tror, vi er tæt på." Og rigtignok nåede de området, der var nævnt i avisen. Kristtjørnebuske og et stort firkantet hul, indrammet af træ, i midten. Der lå brædder ved siden af, der tydeligvis for nylig var blevet revet af.
Reign så ned i det bælgmørke dyb. Han havde af en eller anden grund ikke regnet med, det ville være så... skummelt. Nærmere flotte vedligeholdte gange med døre, oplyst af fakler og sådan. "Så... går du først eller skal jeg?" han skævede mod Lori.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Man 17 Okt 2016 - 17:30

Han så en smule undrende på Reign. Hvad han noget imod Dragons peak? Det lød næsten sådan. Hm… det var dog ikke noget han ønskede at spørge om. Hans egen tid der havde indtil nu været meget tilforladelig. Han havde jo kun hentet bøger der. Okay der var den her ENE gang hvor han havde virkelig ondt bag i, og det var ikke en rar følelse. Dog fandt han aldrig ud af hvorfor han havde det. Han måtte vel have spist et eller andet. Det gjorde i hvert fald ondt at gå på torilettet…..

Det føltes som om de havde gået i time… og det havde de sikkert også!..
Og det var vidst ikke kun ham selv de var ved at miste modet på at finde denne grotte. Han havde lidt ondt af Reign. Han havde virket så ihærdig og ivrig efter at finde denne sidste bog.. Og nu var det hele ved at falde fra hinanden.
Han var jo kun taget med for Reigns skyld. Han var ikke den der var vildest med at rande rundt midt ude i en skov i bæl ragende mørke. Og det var efterhånden ved at være mørkt allerede.
Han havde ondt i sine ben og han havde helt klart fået ikke bare en men to vabler. Dog sagde han intet. Han holde hovedet højt og bed smerten i sig. Det ville være synd for Reign hvis de skulle sætte kursen hjemad på grund af en vabel.
Dog da Lori skulle lige til at foreslå at vende næsen hjemad, foreslog Reign en å.
Loris fødder skreg ved forslaget, dog ignorerede han blot hvordan hans krop råbte af ham, og smilede i stedet til Reign
”okay!.. så må vi håbe den er der” sagde han med en stadig optimistisk stemme, trods han faktisk var ved at opgive håbet lidt.

Da de havde gået et godt stykke og kom til åen, kunne Lori godt mærke at hans ben snart ikke kunne mere. Han var ikke vant til det her. Trods han var i god form, så var han slet ikke vant til alt den vandren. Hans fødder var vant til at have dejlige behagelige sko på, og til at gå lidt frem og tilbage i butikken. Ikke til at møve rundt her ude.
dog mærkede han det pludselige klap på skulderen, og hørte hvad Regin sagde.
Han fulgte med ham med et stort smil. Det var på tide! Han håbede virkelig det var det.

Og da de endelig fandt tunnelen blev han også virkelig lettet. Han så på Reign da han spurgte om Lori gik først eller han selv skulle.
Han grinte lidt, og så lidt anklagende på ham, dog i sjov.
”så du er ikke blot en slapsvans, men også en bangebuks?” drillede han lidt, inden han hev op i sin taske. Han begynde at gå ned mod grotten. Dog da han kom halvvejs ind i grotten, og det begrænsede mængde lys der nu var uden for forsvandt, mærkede han klumpen i maven.
Han sank en klump, og fortsatte dog. Han så tilbage på Reign ”havde du noget lys med?” spurgte han og så tilbage mod det buldrende mørke der snart omringede dem, og ville ende med at gøre dem totalt blinde.

Han var ikke intrasseret i at ende i samme situation som på deres jagt tur, men det store bæst der befandt sig inde i hulen.


_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Tirs 18 Okt 2016 - 21:54

Reign så på Lori, som han bevægede sig ned i mørket. Rettede så lidt på sin egen rygsæk, mumlende, "jeg er ikke bange," inden han selv hoppede derned. Lyset udefra hjalp kun til en vis grad - gik man længere ind var der helt mørkt. Dette havde Lori tydeligvis også lagt mærke til, da han spurgte om lys, og Reign kunne ikke lade være med at give igen efter den sidste kommentar. "Er du da mørkeræd?" han smilede skævt - ikke at det kunne ses i mørket - og hev olielampen frem fra sin rygsæk. Den var næsten lige blevet fyldt op, så der burde være lys i et godt stykke tid.
Gangen blev svagt oplyst af skæret, og det blev hurtigt tydeligt for Reign, at dette ikke bare var et hul i jorden. Det var gange med bjælke efter bjælke af træ til at holde det hele oppe og sørge for, jorden ikke braste sammen over dem. At blive begravet i live var nok en af Reigns værste mareridt... bortset fra vampyrer selvfølgelig, de skræmte ham lige dét mere. Der var lavt til jordloftet, men gangene var brede, hvilket heldigvis gjorde det en smule mindre klaustrofobisk.

"Afsted med os," Reign smilede kort til Lori, inden han gik afsted. Følelsen af frygt var endnu engang blevet erstattet af den eventyrlyst, der havde fyldt ham, siden han havde læst artiklen. Bogen... de måtte finde den. Nu havde de vandret så meget, brugt al den tid; det ville være helt til grin at vende tomhændet tilbage.
Gangen splittede sig hurtigt i tre; højre, venstre og ligeud. Reign ledte efter tegn på, hvor der tidligere var gået noget (det smarteste var trods alt at følge mandens, der havde fundet de andre bøger, fodspor), men da der intet var at se, tog han vejen til højre. Men det var langt fra det eneste valg. De gik ikke langt, inden gangen igen splittede sig. Og igen. Og så igen. "Hvor stort er det her sted lige?" Reign tog sin vandflaske frem og drak, inden han valgte vejen ligeud efter endnu en gangsplitning. Kunne han overhovedet huske vejen ud? Jaja, han gik til højre først og så ligeud og så... så kunne han ikke huske resten.

Men det hele gik nok, sådan noget kunne han ikke tænke på nu. I stedet fokuserede han på en mørk, dårligt bygget trædør, der kom til syne på gangens venstre side. Reign stoppede op foran den og så på skiltet hængt over det - desværre var det blevet ædt op af termitter, og han kunne kun få 'tr...' ud af det. Ikke til megen hjælp.
"Så må det briste eller bære," han skævede til Lori, inden han åbnede døren og blev mødt af noget uventet. Rummet var fyldt med pokaler; sølv, guld, bronze, allesammen. De fleste var blevet smidt - eller faldet - på gulvet men et par stykker stod stadig pænt på deres hylder. "Hvad i himlens navn..." mumlede Reign forundret ud. Han gik længere ind, greb en af pokalerne fra jorden og kradsede lidt på den. De var desværre ikke af ægte guld, så de ville ikke kunne få noget for dem. En skam.
Han smed den fra sig igen og begyndte i stedet af kigge efter bogen. Desværre var den ikke at se, faktisk var der ingen bøger overhovedet. "Møg," sagde han og kradsede sig i håret, inden han så hen på Lori, "nogle tanker?"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Ons 19 Okt 2016 - 16:31

Det var ikke det fedeste at Reign valgte at kommentere på om Lori var mørkeræd! Alle havde vel noget det var bange for? I Loris tilfælde var det altså mørke.. og så meget andet…
Lori brummede en smule da Reign beluttede sig for at drille ham med mørket. ”hvis du gerne vil vide det… så ja” sagde han blot. Lori VAR mørkered. Han var bestemt ikke vild med mørket. Og han var allerede nu meget anspændt over at skulle ned i den hule. Men han ville gøre det for Reign skyld, og så ville det da også være noget af en bedrift at finde den bog! Plus at det kunne give en stor omtale til butikken.
Dog gik det rart hurtigt op for ham at han endnu en gang havde snerret af Reign. Åh!... hvorfor blev han dog ved med det!?
Det var synd for Reign – det var jo ikke hans skyld at det havde været akavet sidst… eller.. måske lidt..
Det var jo ham der havde sagt stop, men sandheden var nok at det havde været den rette beslutning. Hvad var der mon sket hvis de havde fortsat? For han var ret sikker på at de allrede på det tidspunkt havde forskellige følelser omkring det.
Mens de gik var han lidt urolig over at gangene havde så mange muligheder. Han så sig om, prøvede at huske hvad vej de var gået, men det var efterhånden ved at være forvirrende. Og snart droppede han at prøve og finde ud af det. Det var Reign der havde taget beslutningenerne så han kunne nok huske det. Han fulgte med mens han ledte efter stor der kunne vise hvor de skulle hen ad.
Da de stoppede ved en dør så han på Reign. De vidste jo ikke hvad der var der inde. Men ja… det måtte briste eller bære. Da døren gik op var han selv hurtig med at gennemsøge rummet. Pokkers! Den var her ikke.
Han så på Reign efter han udbrud. Ja det var virkelig noget møg. Han trak på skuldrede da Reign spurgte om Lori havde nogle tanker.
”den må jo være her et sted” mumlede han lidt og så tilbage mod døren.
”vi må jo prøve at gå længere ned af gangen!... dette er det første værelse vi har set, men der må jo være flere.. og hvorfor skulle de ikke ligge på samme gang?” sagde han så og så på Reign.
”bare rolig vi skal nok finde den” sagde han og sende ham et blink med øjet inden han gik mod døren. Dog stoppede han da han fik øje på et stearinlys og en stage. Han tog det op, og fik over for at få ild fra olie lampen. 2 gange lys var da altid bedre end 1.
Han gik ud i gangen igen, og lyste lidt hver vej. Spørgsmålet var om de skulle gå tilbage og ned af en af de andre gange, eller om de skulle gå videre ned af denne.

Men der var et værelse på denne gang, så chancen for at der var flere var stor. Derfor valgte han at gå videre af den gang de kom fra. Det ville være mere logisk at der lå flere rum på denne gang.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Tors 20 Okt 2016 - 0:45

"Måske," mumlede Reign ud, så lavt at man næsten ikke kunne høre det. De havde ikke ledt så længe igen, men han var ærlig talt ved at miste modet allerede. Han regnede slet, slet ikke med, stedet ville være så gigantisk. Hvem havde bygget disse gange og hvorfor? Det virkede ubrugeligt... en smule skummelt næsten. Det lignede ham ikke at opgive så hurtigt, men bogen virkede pludselig så langt væk. At finde den i sådan en labyrint var usandsynligt.
Lori virkede dog ikke til at have mistet modet, til trods for han slet ikke virkede så opsat, som Reign følte sig. Måske lod han bare som om for hans skyld. Det kunne ligne Lori... alt for venlig af sig.
Men det smittede nu en smule, optimismen, og Reign gav et lille smil fra sig i retningen af Lori, der allerede var på vej til døren igen. Det var heldigt, han gad tage med. Reign ville være smuttet for længst og surmulet hele vejen hjem, havde han været alene.

Han fandt snart ud af, at Lori havde ret - som de fortsatte, dukkede flere døre op, der hver førte ind til nye rum. Mange af rummene var soveværelser med hæslige senge, der bestod af et stykke træ hængende ud fra træstolperne og en tynd, laset madras placeret ovenpå. Reign prøvede dem ikke men kunne tydeligt se, at de var forfærdelige og stenhårde at sove på. Det kunne ikke have været rige folk, der sov der, dengang gangene var i brug. Arbejdere måske?

Reign fortsatte ned af endnu en gang, identisk med alle de andre gange bortset fra, at denne gang ikke delte sig men i stedet endte ud i en dør. En trædør, en smule kønnere end de andre men stadigvæk gammel og brugt.
Han sendte Lori et blik, "damerne først," og smilede drilsk, inden han åbnede døren op for sin bogelskende ven. Efter Lori gik Reign selv ind og lukkede døren efter sig. Men det utænkelige skete; døren blev smækket i for hårdt, og en buldrende lyd omklamrede rummet, der var fyldt med spader, hakker og værktøj, inden jordloftet begyndte at falde sammen. "Fuck... Lori, væk!" han greb i vildenskab fat i Lori og trak ham med sig væk fra det sammenbrasende loft, helt ud til et af rummets hjørner. Panikken nåede heldigvis ikke at sprede sig mere end højest nødvendigt, inden den hule rumlen stoppede, og der igen var helt stille.
"Nej..." hviskede Reign ud og gik forsigtigt hen mod den giantiske bunke jord, der nu fyldte over halvdelen af lokalet. Han klappede et par gange på det, først roligt men bankede så håndfladen ind i den mørke, stenede jord, "nej! For fanden i helvede! Vi kan ikke komme ud!" Panikken fyldte ham atter, dog huskede han hurtigt på, at han havde en med sig, og at hvis den ene gik i panik, ville det bare smitte den anden, og så ville det hele ende i et ynkeligt panikanfald, som ikke fik dem nogen vegne.
Reign tog en dyb indånding, inden han tog sig mod nok til at vende sig om mod Lori. "Vi... vi må bare finde en anden vej ud," sagde han og forsøgte at lyde modig, men skyldfølelsen rakkede ham ned i en sådan grad, at han godt selv kunne høre, at selv den mest naive person ville kunne se lige igennem ham. Reign kørte håret tilbage gennem håret og lod den ende i nakken, inden det røg ud af munden på ham, "jeg er virkelig ked af det, Lori. Det var ikke min mening at... jeg troede slet ikke, det ville gå sådan her."

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Tors 20 Okt 2016 - 22:07

Det var ikke meget optimisme der var at finde hos Reign mere! Han var vidst ved at miste håbet. Det var nu eller ikke fordi at Lori kunne se så mange muligheder mere. Men de måtte jo bare lede videre.
Han nægtede at give op nu, de var kommet her ned, og nu skulle de altså finde den bog.
Reign ville blive virkelig glad h is de fandt den, og det ville være helt vildt spændende! Mens han gik ned af gangen lyste han om sig for at se om der skulle være døre de ikke lagde mærke til.

Han havde ganske vidst haft ret! Der var flere døre ned af gangen, men de var alle blot soveværelser. Og der var ingenting der inde. Han grublede over hvad det her var for et sted! Var det arbejder der havde boet her? Det kunne det vel kun have været? Hvem ellers ville finde sig i at leve sådan her?
Han vidste godt der var mange der havde mindre end han havde, men det her var virkelig ikke et liv for sarte mennesker.

Han fnøs bare lidt da Reign valgte at sige damerne først. Han rystede på hovedet af ham, dog med et smil, og gik selv ind. Han lyste rundt, og kiggede efter den fordømte bog. Reign fik lukket døren lidt for hårdt. Lori så rundt da han hørte den buldrende lyd. Han hørte Reigns stemme og før han selv nåede at reagere, blev der hevet i ham, og pludselig stod han op af Reigns brystkasse.

Han kneb øjnene sammen for ikke at få de mange sandkorn i øjnene. Han hostede lidt da han fik støvet i halsen. Han så tilbage mod bunken med jord og sten. Åh nej! Han så meget chokeret på Reign. De var fanget.
Da Reign prøvede at virke stolt og modig så Lori lige gennem ham. Dog sagde han intet. Han prøvede selv at holde modet en smule oppe. "Ja... Der... Der må være en anden vej" sagde han så og så sig rundt.
Der var godt nok ikke meget at råbe hurra for her inde.

Ham så på Reign da han begynde at undskylde. Lori rystede på hovedet. "Lad Vær at undskylde, det var mig selv der sagde ja til at gå med" sagde han og gik lidt rundt for at sine ud af hvordan fanden de kom ud her fra. "Men nu er jeg da glad for at jeg ikke lod dig tage afsted alene" sagde han så.

Han prøvede virkelig på ikke at gå i panik, men det var ikke nemt. Han så på Reign. "vi skal nok komme ud!" Sagde han så. Han var lige så dårlig til at virke modig som Reign var.

//Sorry der ikke er farve på talen, men svare over mobil Wink

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Fre 21 Okt 2016 - 18:57

"Ja, men..." forsøgte Reign, mens skylden tærede på ham. Han vidste ikke engang, hvad han skulle sige. Hvad sagde man i sådan en situation? 'Undskyld, jeg tomhjernet hev dig med ned i et mørkt hul, som vi ikke kan komme op fra igen'. Lori tog det pænt, og det gjorde det kun endnu værre, for Reign fortjente ærlig talt at blive skældt ud.
Han bevægede hovedet i et lille nik, det gik ikke at stå og tude nu. De skulle bare ud, inden iltmanglen begyndte at melde sig. Reign gik rundt i det halve lokale, de havde til rådighed og forsøgte at finde noget, der kunne hjælpe. Et form for smuthul. Og dér var det pludselig; mens tre af væggene bestod af de tykke træstolper, der også opholdte sig i resten af disse mærkelige gange, så var den sidste væg lavet af træ. Ingen jord at se. Hvilket ville sige, at der var en chance for, at der var hult bagi.

"Øjeblik, Lori, jeg tror måske, jeg har en idé..." mumlede han ud og mærkede, hvordan håbet fandt vej til hans bryst, som han fandt en hammer og begyndte af hive sømmene i et af brædderne ud. Og ganske rigtigt viste der sig endnu en gang, identisk til de andre, de havde været igennem. Reign sukkede lettet ud, "vi kan komme ud her. Det' okay," endnu et bræt blev fjernet, da ingen af dem var små nok til at kunne klemme sig igennem, og han sneg sig igennem hullet, hvor brædderne før havde været, og ud på gangen.
Gangene var stadigvæk ikke super rare at være på, han ville hellere udenfor, men de føltes alligevel sikre i forhold til redskabsrummet, de lige havde været i. Hvor der var gange, var der døre, hvor der var døre, var der nye steder at komme hen, og hvor der var nye steder at komme hen, var der mulighed for at finde en udgang. Reign ventede på Lori, inde han sendte ham et smil, "lad os finde en udgang," og gik afsted. Han havde det stadig dårligt med at have sat ham i sådan en situation, men det gik jo nok det hele, og... og de ville måske grine af det en dag.

Desværre så det ikke helt godt ud. Reign gik igennem det, der virkede som et endeløst antal gange, ind i rum, igennem døre... men uden at finde det, der lignede en udgang. Han havde ikke styr på tiden, men hans døgnrytme fortalte ham, at det måtte være midt om natten. Han var træt, både i sindet og i benene. Ville bare udenfor, mærke vinden i hovedet og så hjem i sin trygge seng.
Efter at have trådt ind i endnu et nyt rum, der denne gang indeholdte tre beskidte enmandsmadrasser liggende på gulvet samt en støvet kommode, sukkede Reign ud. Han hev rygsækken af sig, "jeg kan ikke mere. Kan vi ikke tage en pause?" og stillede den, inden han selv satte sig på den lagenløse madras. Endnu et suk forlod hans mund - denne gang længere, som om han forsøgte at erstatte al den trætte ilt med noget friskt. Hans øjne lukkede sig snart, og hovedet lå lænet tilbage ind mod en stolpe. "Hvor lang tid tror du, vi har gået rundt efterhånden?" et øje åbnede sig på klem og rettede sig mod Lori.

// Det heeelt fint Smile

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Lør 22 Okt 2016 - 1:59

Det var bestemt ikke fordi det så optimistisk ud noget her inde! Hvordan skulle de dog komme ud? De kunne ikke begynde at grave, for så ville loftet bare styrte mere ned over dem. De kunne risikere at blive mast under de mange sten og jorden.
Han havde en ubehagelig klump i maven. Hvad hvis de aldrig kom ud? Han havde næsten lyst til at vende sig og råbe af Reign over at han havde hevet ham med her ned! Men på den anden side…
Han havde selv sagt ja, han kunne jo bare have sagt nej og været blevet hjemme. Men så igen.. han havde ikke tilgivet sig selv hvis han havde ladet Reign tage af sted alene, hvis han var omkommet her nede. Puha Lori turde ikke engang tænke den tanke til ende! Han ville hade sig selv rasten af livet.
Han så pludseligt op da Reign sagde at han havde en ide. Han så efter ham, og da han begynde at give nogle søm ud af nogle breder, var han ikke længe om at få hjulpet til med at rive bredderne af. Dog ikke så voldsomt at loftet ville falde mere ned.
Da de kom ud på den anden side virkede det til at der var langt mere håb. Måske ville de kunne finde en udvej!?
Optimismen kom langsomt tilbage til ham, og han var nu sikker på at de nok skulle komme ud!

Dog forsvandt den optimisme langsomt efterhånden som de havde gået længer og længere ind i disse tunneler. Det føltes som om de var uendelige. Hvordan havde nogle overhoved kunne finde rundt her nede? Han var begyndt at blive træt, og hans skuldre var ømme, og hans fødder var det samme.
De 2 vabler var mindst blevet til 10… Hans ben syrede til, og hver skridt blev hårdere og hadere.

Da Reign valgte at sætte sig og spørge om de ikke kunne holde en pause nikkede Lori. ”det lyder som en god ide” sukkede han bare.
Da Reign spurgte hvor længe de mon havde gået, trak han på skuldrende ”det ved jeg ikke… en 3-4 timer vil jeg tro… eller mere” sagde han mens han kom med nogle hav ømme støn da han skulle have sin taske af. Han satte sig på madrassen ved siden af Reign.
”måske skulle vi spise lidt” mumlede han. Dog var han forholdsvis længe om at få maden op af tasken da han lige skulle tage sig sammen til at tage det op. Han rakte noget brød og en pølse til Reign samt en dunk med vand.
”sørg for at få drukket noget” sagde han inden han selv tog en stor slurk.
Han lænede sig tilbage. ”jeg er virkelig træt” mumlede han. Han ville egentlig bare gerne ud, men han havde på fornemmelsen at de ikke kom ret meget længere med det energi niveau de var på nu.

Han så på Regin. ”måske… måske skulle vi tænde et bål, og få os noget søvn” sagde han så.
”vi kommer ingen vegne i denne tilstand…vi ender højest med at lave flere fejl..” sagde han så.
Han ville helst ikke blive her. Men tanken om at gå længere var heller ikke særlig tiltalende

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Søn 23 Okt 2016 - 14:45

Et kort, beklagende suk forlod Reign, og han lukkede øjet i igen. 3-4 timer... det passede nok meget godt. Det ville i hvert fald matche med ømheden af hans fødder. Han var godt smadret efterhånden og havde det helt dårligt med alle de gange, han havde beklaget sig over sin lille seng derhjemme, for lige nu ville han gøre alt for at ligge i den. Og så var han sulten... ikke maverumlende sulten men stadigvæk sulten.
Tanken nåede kun kort at strejfe ham, inden Lori rakte ham noget mad. Reign smilede, "du læser mine tanker," og rettede sig lidt op, inden han begyndte at spise. Lyttende tog han selv en slurk vand, "javel, sir." Loris kærlige side kom ekstra meget frem i en situation som denne, og han mindede næsten Reign om en hysterisk mor. På en god måde selvfølgelig.

"Ja, også mig," sukkede Reign ud og spiste den sidste bid brød. Maven var fuld, det var det vigtigste, og han havde også selv noget i rygsækken, så de burde kunne overleve i i hvert fald et par dage hernede, hvis de nåede til det punkt (hvilket de forhåbentligt ikke gjorde!). Men tanken var nu alligevel uhyggelig - stedet var alt for stille, og siden alt var gammelt, var der en mulighed for, at det hele ville falde sammen over dem ligesom i redskabsrummet. Desuden anede de ikke, hvad der var dernede. Reign havde kun set rotter og andre mindre skadedyr indtil videre, men der kunne sagtens være noget større, der havde fundet stedet og valgt at bygge rede, og de ville være hjælpeløse et sted som dette.

Reign drejede hovedet, da Lori foreslog at slå lejr for i aften, og nikkede så, "ja... ja, du har nok ret. Vi er ikke meget værd lige nu. Jeg har et tæppe i min taske; hvis du finder det frem, så tænder jeg et bål imens." Han sendte Lori et varmt smil, inden han rejste sig og gik igang. Stedet var måske ikke særlig behageligt at befinde sig i men til gengæld var der alt, de skulle bruge, for at få lavet et rigtig godt og holdbart bål. Reign samlede forskellige ting af træ - de var støvtørre og derfor også meget brandbare - og lagde dem sammen i en bunke lidt fra madrasserne. Træet blev omringet af en cirkel af sten, og så var det ellers enkelt at få gang i ilden med den pakke tændstikker, han havde taget med sig i tasken.
"Det er jo næsten hyggeligt," Reign kiggede kort ind i ilden men smilede så skævt hen til Lori, inden han vendte tilbage på madrassen og trak tæppet over sig. Og selvom det havde været ment sarkastisk, var det nu en smule bedre. Varmen fra ilden og tæppet gjorde det hele mere... hjemligt. Trygt. Reign trak benene op til sig og hvilede sin hage på knæene, "dumme P. Krupp og hans dumme kogebog..."

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Søn 23 Okt 2016 - 20:08

Lori rystede bare lidt på hovedet over at Reign valgte at kalde ham Sir. Han vidste godt at han kunne blive meget pylret, men han var ikke interesseret i at Reign pludselig faldt om fordi han ikke havde drukket eller sådan.
Og så var han bare selv meget tørstig, så han kunne ikke tænke at Reign var andet.
Det var svært at holde øjnene åbne, og ikke bare ligge sig ned og sove med det samme. Men et bål var nok en god ide! Det ville være langt bedre med et bål, både så de kunne få noget varme, og for ikke at bruge alt olien på Olie lampen.
Da Reign valgte at gå ud for at finde noget de kunne bruge til et bål, hev Lori tæpperne op af deres tasker. Han pakkede sig ind i sit eget, og tjekkede hvor meget mad der var tilbage i hans taske. Der var heldigvis stadig lidt. Hans taske var efterhånden også fyldt op med lys stumper, som han havde fundet i de forskellige rum.
Han tænkte at det nok var en god ide at have dem, hvis nu Olie lampen skulle løbe tør, så var det godt at have nogle lys de kunne bruge til at lyse gangene op.
Han gabte lidt, og sad lidt og sumpede for sig selv mens Reign  lavede et bål.
Et roligt og mildt smil formede sig på hans læber da Reign sagde at det næste var helt hyggeligt. Tja det kunne man vel godt sige! Dog ville han gerne have haft at det var under andre omstændigheder.
Han vred lidt i sin nakke, da den var virkelig øm og anspændt.

Lori smilede en smule over Regin sure opstød. ”ja!... hvis bare man kunne give ham skylden” sagde han mens han hvilede sin kind mod sine knæ som han havde trukket op til sig.
Han sukkede en smule. ”bare rolig… vi finder den i morgen.. sammen med en vej ud har fra” gabte han lidt. Modet havde forladt ham mere eller mindre.. men så igen! Måske var det bare fordi de var trætte! Han var sikker på at de ville finde en udvej når de havde sovet.
Han lukkede øjnene lidt, og kunne tydeligt mærke hvordan søvnen slog ind. En mumlen kom fra ham, og det han sagde var vidst nok noget han nærmere tænkte end skulle sige ”Men hvis jeg skulle ende med at være fanget her nede…. Så er jeg glad for…at det i det mindste er sammen med dig” mumlede han træt.
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Søn 23 Okt 2016 - 20:35

"Mhm... ja, du har ret," mumlede Reign med blikket placeret ind i ilden. I virkeligheden var han ligeglad med den bog. Godt nok havde den før været målet med hele dette eventyr, men nu var det vigtigste bare at komme ud. At overleve.
Han puttede sig bedre ind i sit tæppe og nåede kun lige at lukke øjnene, inden Lori mumlede noget, og de åbnede sig igen. Årh, fuck...

"Lori, det der skete i min hytte..." Reigns mave snørede sig sammen. Han havde besluttet sig fra starten af, at han ville undskylde overfor Lori, men havde trukket det ud igen og igen. Nu sad de der, faret vild og trætte, sammen, og der var ikke flere undskyldninger tilbage for ikke at snakke om det, der var sket. "Jeg er virkelig ked af, jeg begyndte på noget, jeg ikke kunne færdiggøre. Det var røvhulsagtigt af mig bare at trække mig midt i det hele efter selv at have lagt så meget op til det." Det føltes fantastisk at få det ud efter al den tid. Lori tænkte stadig over det, det var Reign helt sikker på. Den stakkels fyr, der sikkert havde nok at tænke på i forvejen. Men Reign manglede begrundelsen for at trække sig ud, og den kunne sagtens blive værre. For han vidste godt, hvorfor han var stoppet den aften, men det havde bare været så til grin. En helt igennem latterlig grund til ikke at være sammen med Lori. "Det er bare, fordi jeg har denne her ven, som... som jeg er virkelig vild med. Han kan også godt lide mig, så man skulle tro, vi var i et form for forhold, men det er vi overhovedet ikke, vi er bare..." Reign trak opgivende på skuldrene, "jeg ved ikke, hvad vi er. Jeg ved bare, at han er sammen med andre, og det har jeg også accepteret. Men... men jeg får det så dårligt, når jeg er sammen med andre. Det burde jeg ikke, det ved jeg godt, men det gør jeg altså." Han vidste ikke, om han havde formået at forklare det godt nok, på en måde så Lori ville forstå det og ikke blive vred. Men nu havde han forsøgt, og det var det vigtigste.
Reign drejede hovedet og placerede et kys i Loris tinding, "jeg er virkelig ked af, at det gik ud over dig. Det var ikke min mening at gøre dig ked af det." Hans ansigt forblev tæt på Lori, så tæt på, at hans næse rørte fyrens krøllede, mørke hår.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Søn 23 Okt 2016 - 21:10

Lori var allerede på vej til drømmeland da Reigns ord rev ham voldsomt ud der fra igen. Ordet hytte blev nævnt, og han vidste allerede hvor det her var på vej hen. De skulle snakke om hvad der var sket sidst. Lori havde håbet at det ikke ville ske. At grunden til Reign var kommet, var fordi de bare skulle ligge det hele bag sig. Og han havde ellers været sikker på at Regin havde haft nemmere ved det end han selv havde. Men det var vidst ikke tilfældet.
Han sad blot og så ned i jorden mens Reign forklarede.

Så Reign havde følelser for en anden? En sten lettede fra hans hjerte. Så det havde egentlig ikke været Lori der var problemet? Det havde været fordi Reign i virkeligheden havde en anden han kunne lide? Han ende med at komme med et næsten lettet suk. Han havde ikke kunne tage det hvis Reign havde sagt at det var på Grund af noget Lori havde gjort, som var det han var bange for.
Han vende blikket en smule mod Reign. Han var virkelig hårdt ramt. Men igen… det måtte heller ikke være sjovt at have det på den måde for en anden, men at det bare blev ved med at gå i kage.
At den anden fyr valgte at være sammen med andre, var heller ikke fedt! Bestemt ikke.
Han kunne mærke at han ligefrem blev irriteret over det.

Han skulle lige til at sige noget, da han mærkede kysset mod sin tinding, Først fik det ham til at spærre øjnene overrasket op, men langsomt gled det mere i. Det var rart at have Reign så tæt på, men det fik også hans hjerte til at hamre lidt afsted.
Selvom det gjorde ham lidt nervøs at Regin blev siddende sådan, og han kunne mærke hans varme ånde mod sin tinding, så var det virkelig rart, og det fik Lori til at slappe mere af.
”hvis du blot havde fortalt det… så havde jeg kunne forstå det” sagde han roligt. Han ende med at vippede hovedet en smule så han igen kunne mærke Reigns hud mod sin.
”det var ikke din skyld!... jeg lavede jo ikke andet end at prøve og gøre mig til den dag… de fleste havde nok reageret som du gjorde” Han vende hovedet mod Reign, hvilken resulterede i at deres ansigter var meget tæt på hinanden ”men det var nok de færreste der havde haft vilje nok til at stoppe” sagde han så roligt. Han så lidt ned. ”jeg var ikke sikker på om du havde lyst til at se mig igen.. efter det…. men… jeg var nok endnu mere i tvivl om JEG havde lyst til at se dig” erkende han.
Han bed sig lidt i læben ”jeg følte mig virkelig ussel… jeg havde brugt en hel dag på at charmere mig ind.. og så virkede det ikke engang…” han små grinte lidt af sig selv. ”jeg følte mig virkelig akavet! Mere end jeg plejer” sagde han så.

Han så på Reign med de grå/blå øjne ”jeg er virkelig glad for at du kom i dag!... Jeg er ikke sikker på jeg selv ville have haft modet til det…” han lænede sig mere frem så deres pander ramte hinanden ”du betyder virkelig meget for mig Reign.. Jeg har ikke lyst til at miste vores venskab.. også selvom det betyder at vi kun er venner” sagde han roligt, og blev siddende lidt.
Dog efter lidt, trak han hovedet lidt væk og så på Reign ”vi må nok heller få sovet lidt… vi har en lang dag foran os i morgen” han prøvede at skifte emne. Reign var nok ikke interesseret i at høre mere om Loris følelser. Det var jo dem der havde lavet ged i den første gang.
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Søn 23 Okt 2016 - 22:06

Reign kunne mærke skylden svandt hen og blev erstattet af en lettelsens følelse, for hvert ord Lori sagde. Han var så sød og forstående, at det ikke var til at holde ud. Alle de ting der havde fyldt hans kønne hoved... det anede Reign slet ikke. Han troede bare, fyren var sur og ked af det, men han havde lagt præcis ligeså mange tanker i det, som han selv havde. Gudskelov for at det hele var ude, og de nu bege kunne trække vejret.
Han grinede lavt af det sidste, Lori sagde, men da Loris øjne pludselig mødte hans, og deres ansigter tæt nok til at røre, blev grinet erstattet med ren og skær fristelse. Reign glemte næsten at høre, hvad fyren sagde. Var for optaget af hans læber. Men lige som han skulle til at rykke sig ind mod disse læber, fik Lori bevæget sig nok væk til, at han fik kontrol over sig selv.

Det var næsten utroligt. Lori troede, Reign var så stærk, men det var han overhovedet ikke. Det trak og hev i ham for bare at springe på den meget attraktive fyr ved siden af sig. Og det havde ikke hjulpet overhovedet at få forklaringen ud, faktisk gjorde det ham kun endnu svagere, fordi han godt vidste, at der ikke ville være noget forkert i det overhovedet. Han kunne gå i seng med andre, han havde ret til det. Og Lori ville jo gerne. Eller... måske dengang. Ikke mere. Chancen havde været der og var blevet forspildt på det groveste på grund af alle de dumme, forvirrede tanker, tynget med skyldfølelse.

"Mhm," Reign nikkede enigt og tog en dyb, lydløs indånding. Smilede så varmt, "godnat, Lori," og så gjorde han det alligevel og placerede et kys på hans læber. Ikke et langt, intimt kys, nærmere et tantekys, hvilket han ikke kunne lade være med at være lidt stolt af. Han måtte ikke lade sig rive med, ikke nu hvor det hele gik så godt imellem dem. Desværre stolede han slet ikke på sig selv, så han rejste sig op, stadig med tæppet hængende over skuldrene, og lagde sig over på en af de to andre madrasser. En dag ville de kunne sove i samme seng, uden han behøvede at være nervøs for at lade sig friste, men idag var ikke den dag. Reign lukkede øjnene i og lod sig falde hen i søvnens behagelige greb.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Lori Søn 23 Okt 2016 - 22:51

Lori ville lyve hvis han sagde det ikke var fristende blot at læne sig en anelse mere frem! Bare lige de få centimeter der adskilte deres læber! Det ville være så nemt.. Men det ville følelserne og skylden ikke være. Og det var også dem der havde fået Lori til at trække sig.
Han smilede varmt da Reign sagde godnat, og skulle til selv at sige det, da han mærkede de bløde og varme læber mod sine egne. En følelse der fik ham til at stivne.
Han var glad for at der var så mørkt her inde, ellers havde det afsløret at hans ansigt fik en helt anden farve. Hans hjerte var lige løbet op og havde sat sig i hans hals, og sad nu der og slog så hårdt at han var bange for at det ville flyve ud af ham om et øjeblik. Han bed sig i læben, og prøvede virkelig på at tage det som en helt normal ting. Dog begynde det hele allerede at køre inde i hans hoved igen.

Han rystede dog tanken fra sig. Det havde ikke noget med noget at gøre. Det havde været stemningen der gjorde det rigtigt. I flammernes skær, efter at have krænget sine følelser ud, og fortalt hvordan man havde det, og alt det der! Det havde ikke været andet!
Han så efter Reign da han lagde sig over på en anden madras. På den ene side var det lidt trist at de skulle lige så langt fra hinanden.. men på den anden side havde det nok været en meget god ide! De ville sikkert ende ud i at gøre noget dumt hvis Reign ikke havde lagt sig der over.

Lori selv lagde sig ned, han puttede tæppet godt op om sig, og faldt hurtigt i søvn, Han var helt ødelagt, og trængte virkelig til at sove.
Han havde dog ikke sovet meget mere end 15-20 minutter før der begynde at ske noget med hans krop. ”tatoveringen” på hans arm, begynde at brede sig, op af hans arm, ind over hele hans ryg og nakke, og ende ud på den anden arm. Og da hans øjne slog op igen, var det ikke de smukke grå/blå han ellers havde, men derimod et par orange/gule øjne der næsten så ud til at lyse op i mørket.
Han strakte sig lidt, og satte sig op på madrassen, og sukkede lidt. Hvorfor ende Lori altid i de her situationer.

Han rejste sig fra madrassen og så sig om. Hmm der måtte da være en måde at komme ud her fra? Dog faldt hans blik i stedet på Reign. Et skævt og lumsk smil sprede sig på hans læber. Alt hvad Lori lavede, kunne han følge med i! og selvom det ikke var ham der var fremme, så opfangede han oftes ting som Lori ikke gjorde. Nok også fordi han havde han anden tanke gang.
Han smilede og gik over til Reign. Han fjernede roligt hans tæppe inden han satte sig ned over ham, over skrævs. Han lænede sig lidt frem, og lagde armene på hans bryst kasse, og hans hage der hvilede ovenpå dem. Han smilede lidt for sig selv. Han lod den ene hånd glide op, og røre lidt i Reigns hår.
Hm.. Hvad var det dog Lori så i ham her? Et simpelt menneske!
Jo ganske vidst har han da pæn, men han var jo ikke andet end føde! Hvorfor blive så forgabt i en fyr som ham? Med deres udsende kunne de få hvem det skulle være, og så vælger Lori at falde for ham her?

”tænk at et lille skrøbeligt menneske kan gøre så meget skade!” sagde han lidt opgivende. Hvad skulle han dog stille op med den menneske unge!? Han rande jo i vejen hele tiden! Han ville være skyld i hvis Lori ikke ville tage væk fra Doomsville. Mens de havde været på flugt havde de været mange steder, men der var desværre et eller andet der sagde Lorikan at Lori ville blive i Doomsville og ikke tage videre.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Reign Søn 23 Okt 2016 - 23:55

Reign bevægede sig ind i et forfærdelig mareridt. Han og Lori gik rundt på gangene for evigt, løb tør for mad og lys og endte til sidst et sted mellem at være i live og døde. Og hver gang det lykkedes andre at finde gangene og bevæge sig ned i dem, spiste de dem. Råt menneskekød, han kunne direkte smage det metalliske blod fylde hans mund. Det var forfærdeligt, men i drømmeverdenen nød han det. Elskede at høre folk skrige, som de blev revet fra hinanden af to udøde fyre med tomme blikke og forrevet tøj.

Og pludselig vågnede han. Slog øjnene op med et sæt, blikket lå placeret henne ved madrassen, som Lori før havde ligget på. Lettelsen skyllede ind over ham som en bølge og fyldte ham med ro, da det først gik op for ham, at det hele havde været en ond drøm. Men lettelsen varede ikke længe, før det gik op for ham, at der sad noget på ham. Lori sad på ham.
"Lori, det går ik--" var han udmattet og langt fra vedudhvilet ved at sige, inden hans øjne så ind Loris, der lyste uhyggeligt op som et halloweengræskars. "Hvad i..." Reign fik skubbet fyren af sig og rejst sig op, godt nok noget vakkelvorent, men det lykkedes da. I få sekunder blev han nervøs for, om det havde været synsbedrag, og det faktisk var Lori, han havde skubbet væk fra sig. Men da han også fik øje på tatoveringerne, vidste han, at der var noget galt

"Du er... hva'..." Reign kunne ikke få en eneste sammenhængende sætning ud. Stirrede bare vildt på personen foran sig, der lignede Lori på en prik og så alligevel overhovedet ikke. Den venlige og kærlige aura, han kendte og var helt vild med, var væk, erstattet af noget andet, som han ikke kunne sætte ord på.
Reign sank en klump og rettede sig ordentligt op, "Lori...?"

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Reign
Reign

Antal indlæg : 882
Reputation : 4
Bosted : Doomsville Angerforge District, lejet ind hos Lori
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

The bookhunt (Lori) Empty Sv: The bookhunt (Lori)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum