Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Ris omkring håndtering af chattens regler. EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Ris omkring håndtering af chattens regler. EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Ris omkring håndtering af chattens regler. EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Ris omkring håndtering af chattens regler. EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Ris omkring håndtering af chattens regler. EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Ris omkring håndtering af chattens regler. EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Ris omkring håndtering af chattens regler. EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Ris omkring håndtering af chattens regler. EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Ris omkring håndtering af chattens regler. EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Ris omkring håndtering af chattens regler. Voteba13Ris omkring håndtering af chattens regler. Voteba14Ris omkring håndtering af chattens regler. Voteba15 
Rafaela
Ris omkring håndtering af chattens regler. Voteba13Ris omkring håndtering af chattens regler. Voteba14Ris omkring håndtering af chattens regler. Voteba15 
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Ris omkring håndtering af chattens regler.

2 deltagere

Go down

Ris omkring håndtering af chattens regler. Empty Ris omkring håndtering af chattens regler.

Indlæg af Gæst Tirs 6 Dec 2016 - 0:35

Jeg kan efter en henvendelse fra en moderator forstå at der bliver forsøgt opstramning af chattens regler.
Jeg vil gerne vide fra admins, hvorfor dette er blevet besluttet.
Jeg vil derudover også gerne vide hvorfor der ikke er blevet lavet nogen udmelding til os brugere om at der forsøges lavet opstramninger.

Jeg mener ikke der er forkert at lave opstramninger, men jeg mener det er meget forkert at lave opstramninger uden at gøre sidens brugere opmærksomme på det.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Ris omkring håndtering af chattens regler. Empty Sv: Ris omkring håndtering af chattens regler.

Indlæg af Assorian Tirs 6 Dec 2016 - 1:05

(jeg er den skønne moderator, han hentyder til, hvis folket skulle være i tvivl)
Jeg gentager min besked endnu en gang - der er ikke lavet opstramninger, det var en simpelt påmindelse til dig, om en god tone i chatten, som du har taget som en advarsel og vil køre det helt op nu.
Der har ikke været nogen opstramninger, vi vil bare godt have en god tone i chatten, end of story. Smile

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Ris omkring håndtering af chattens regler. Empty Sv: Ris omkring håndtering af chattens regler.

Indlæg af Gæst Tirs 6 Dec 2016 - 1:07

Du skrev til mig i en af dine beskeder at der var ønsket opstramninger fra Admins side. Så ved ikke hvordan det er forkert af mig at antage at der er snak om opstramninger.

Og selv hvis der fra jeres side ikke er officielt er snak om opstramninger er det her stadig et syntom på at admins/moderators syn på hvad der er acceptabelt i chatten har ændret sig, uden at sidens regler har ændret sig.

hvilket derved efterlad situationer som det her hvor brugere ikke kan vide at admin/moderators syn på det har ændret sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Tirs 6 Dec 2016 - 7:41

Hej Markos! Tak for din henvendelse Smile

Jeg kan godt forstå dit spørgsmål. Men som det er, har vi ikke taget nogle valg om at stramme chattens regler og vi har heller ingen planer om det. Vi syntes reglerne fungerer fint som de er.

Jeg har modtaget Assorians forklaring omkring hvad der er sket, samt nogle billeder fra samtalen i chatten. På den baggrund, bedømmer jeg der er sket en misforståelse og jeg beklager de ubehageligheder det har givet, samt evt. forvirring.

Intet har ændret sig - hverken reglerne eller vores opfattelse af, hvad der er acceptabelt.

Derudover har du ganske ret, Markos - Det ville aldrig være acceptabelt at lave så vigtige ændringer, uden at give jer en besked herom. Smile

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Dec 2016 - 12:26

Hvis der ikke er sket ændringer hvad er så grunden til at ting som det jeg skrev tidligere har været acceptabelt i chatten, men åbenbart ikke er acceptabelt længere?

Det her er jo heller ikke første gang, jeg ved folk er blevet bedt om at undgå visse bandeord, hvilket også er kommet relativt pludseligt uden nogen form for udmelding? Sågar at folk er blevet fortalt at de ville bannet/kicket fra chatten hvis de blev ved med at bande.

Det virker meget for mig som om der er sket en ændring i hvad i ser som acceptabelt?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Tirs 6 Dec 2016 - 15:09

Der er som sagt ikke sket ændringer. Og som sagt, er det der skete i går aftes, en misforståelse. Der var slet intet problem, og hvis der var, så var det så lille, at tingene ikke burde have fået lov at udvikle sig den vej, som de gjorde. Smile
Og som nævnt - også min beklagelse for oplevelsen.

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum