Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
A visit from a old friend ~ Assorian EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A visit from a old friend ~ Assorian EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A visit from a old friend ~ Assorian EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
A visit from a old friend ~ Assorian EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A visit from a old friend ~ Assorian EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
A visit from a old friend ~ Assorian EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
A visit from a old friend ~ Assorian EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
A visit from a old friend ~ Assorian EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A visit from a old friend ~ Assorian EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 
Jake
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 
Sasha
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 
Lenore
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 
Marcus
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 
Renata
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 
Taliia
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 
Katrina
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 
Edgar
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 
Celenia
A visit from a old friend ~ Assorian Voteba13A visit from a old friend ~ Assorian Voteba14A visit from a old friend ~ Assorian Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

A visit from a old friend ~ Assorian

2 deltagere

Go down

A visit from a old friend ~ Assorian Empty A visit from a old friend ~ Assorian

Indlæg af Elizabeth Søn 23 Apr 2017 - 15:57

Sted - Dragons Peak - Drageborgen - Assorians værelse.
Tidspunkt - En sen eftermiddag, det præcise tidspunkt er ukendt.
Omgivelserne - Hvad end der befinder sig på Assorians værelse Wink
Vejret - Solskin med små bløde briser.
Påklædningen - Billede
Emnepartneren - @Assorian


Det var længe siden Jazmin havde set noget, til hendes elskede ven Assorian. Sidst hun havde hørt noget om sin ven, havde han overtaget Dragons Peak fra Sean. Jazmin havde endelig selv fået sig overtalt til at starte et bånd med Joshua igen og havde også opsøgt ham. Der var så mange ting, hun ønskede at fortælle Assorian.
Rowan var stadig et stort savn for hende, men hun havde lært acceptere Rowans ønske om ikke at være en del af hendes liv igen.
Nu var ideen bare at få sig selv over til Dragons Peak.
Blikket fra spejlet, var der stadig. Som om hun var fanget i en transe af sig selv. Ikke den slags, hvor man ønskede at komme væk, men man ønskede sig væk og ind i spejlet. Hun rystede sig kort på hovedet, inden hun trak kjolen overhovedet. Alt skulle være perfekt, når hun skulle se sin elskede ven igen.
Selvom de ikke havde kendt hinandne i evigheder, havde han stadig altid været en stor del af hendes liv.

-- Spoller lige. xD --

'' Assorian? Are you there? '' Jazmin stemme var blød og rolig som altid. Assorian var en af de personer hun kunne være hundrede procent sig selv med, sammen med Jazz og Jamie. Tidligere på dagen, havde hun spurgt tilfældige mennesker, om de havde nogle ide om hvor Assorian opholdte sig og de fleste havde peget imod Drageborgen. Korrekt nok, havde et par vagter ved borgen også givet borgerne ret i det. Asso levede på borgen og havde nu overtaget den fra Sean.
Det sjove i det forhold var, at Sean var faderen til Joshuas far. Havde Joshua og Sean noglesinde mødt hinanden? Jazmin havde beundret Sean en del, den måde han lod sin styrke påvirke sin væremåde. Hun var sikker på at Joshua, ville tone den slags ned, med hans yderst rolighed. Joshua var blot et bevis på at to vidt forskellige mennesker, sagens kunne lave noget perfekt. For trods, at Jazmin hadet Daron, elskede hun ham stadig helt inderst inde, for lave noget så perfekt som Joshua.


_________________
A visit from a old friend ~ Assorian Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

A visit from a old friend ~ Assorian Empty Sv: A visit from a old friend ~ Assorian

Indlæg af Assorian Tors 27 Apr 2017 - 20:37

Assorian var en travl mand, han rendte fra det ene sted til det andet, for at snakke med den ene og den anden. Det der med at være leder for en by var lidt hårdt nogen gange, men han var ved at lære det lidt, han havde dog kontaktet Sean lidt, som gav ham lidt råd til, hvad han skulle gøre og det, og det havde hjulpet ham igennem det og nu var han en leder for en hel by plus for en hel race. Før i tiden var skyggevæsenerne bange for at vise sig, men nu går de frit omkring og fortæller med glæde, hvem de er og hvem kan de takke det for? jo det kan de takke Assorian for, at deres race ikke bare var en skjult race der holdt sig neutral, nu var de blevet de mest magtfulde af alle. Han havde dog fået af vide at en, hvis Jazmin havde opsøgt ham og han havde givet hende tilladelse til at komme ind på borgen, men før han kunne hilse på hende og det, så skulle han lige færdiggøre sine møder, han var nemlig i gang med at planlægge en rejse til det ukendte og ny uopdaget land. Da han var færdig ville han finde Jazmin og det var han nu, så han opsøgte en af vagterne, som sagde at Jaz var i hans kontor, selvom det er forbudt område for kun dem med tilladelse, så var det egentlig okay når det var hende, selvom hun godt ved at man ikke piller ved Assorians ting. Han kom ind på hans kontor og rigtig nok, så stod hun der "hørte du kaldte på mig?" sagde han og smilede til hende og gav hende et kram "nå lad os få noget at spise" sagde han og klappede i hænderne og to sekunder efter kom hans allerbedste kok på borgen ind og spurgte, hvad de ville have "Chéf, du ved hvad jeg skal have, som altid" sagde han og smilede til Chéf og kiggede på Jazmin "om du vil eller ej, du skal smage på Chéf's mad, den er guddommelig!" sagde han og forventede, at hun ville have noget at spise "så skal jeg nok finde en god vin til os også, den ved Chéf også lige, hvor er" sagde han og smilede til Chéf.


Sidst rettet af Assorian Tors 27 Apr 2017 - 21:37, rettet 1 gang

_________________
A visit from a old friend ~ Assorian Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

A visit from a old friend ~ Assorian Empty Sv: A visit from a old friend ~ Assorian

Indlæg af Elizabeth Tors 27 Apr 2017 - 21:29

Selvom Jazmin ikke altid havde været den perfekte person i verden, havde hun desperat forsøgte at ændre sig og en af måderne hun ville ændre sig på, var ved at have mere kontakt til sin elskede Assorian. '' Ja, jeg tænkte et besøg var denne dags, eller flere dags tid værd. '' Et smil satte sig roligt på hendes læber. '' Du er tid værd,
Assorian. ''
Ganske rigtigt, det var han. Han havde hjulpet Jazmin igennem brudet med Rowan, så hvorfor skulle han ikke være den slags tid værd at besøge ham ind i mellem? Jazmin havde trods alt også fået købt sig en lejlighed i Dragon Peak, når nu hun så tit rejste ind i byen. Fay levede stadig i Firewood og Noah i Sunfury. Det skiftede lidt med hvem hun var hos. Sommetider var hun også i Angerford Villagde for at besøge Joshua. Rowan havde heldigvist være rejst så hun havde muligheden for at bygge sit forhold op med sin søn igen.
Hendes tanker forsvandt dog hurtigt fra alt med Rowan og Joshua,
og hen til ordet mad. Normalt var det blot blod Jazmin valgte at indtage. Mest fordi, så havde hun muligheden for at bygge sine jagtinstikter op, hver gang hun skulle fange en person og ændre deres minder, men man kunne ikke sige nej til et måltid mad, det ville blot være uhøfligt. '' Jeg vil med glæde smage noget af Chef's mad. Det ville være mig mere end en ære. '' Måske fik hun sagt det lidt for hurtigt, før hun fik smagt selve maden. Hun vidste endnu ikke om det blot havde været en sjuskekok, der kunne finde ud af at bikse de retter sammen som Assorian blot kunne lide,
eller om han rent faktisk havde nogle evner inde for madlavning.
'' Vin ville være vidunderligt. Min ynglingsdrik! Mon der kunne komme en anelse blod i fra en Dracoianer? '' Det var måske en anelse forkert at spørger om, men smagen gav oftes et bedre resultat når der var lidt blod i, i ihvert til fald for Jazmins vedkommen.
'' Mon ikke der ville være et bedre sted at spise, end dit kontor?
Jeg vil ikke blande mig, men jeg ville hade hvis der kom mad på mine dyrebare papire. ''
Et lille smil satte sig på hendes læber endnu engang. Hun forsøgte stadig at være forsigtig med de ting hun sagde eller spurgte om. Hun var stadig ikke helt sikker på hvad der forgik inde i hovedet på Assorian. '' Hvordan går det egentligt for dig, for tiden? Jeg høre at du har fået en søn, men jeg ser ham ingen steder? '' Måske havde han valgt det samme som Jazmin, i hasten med børn, da barnet var blevet født, ellers var der blot sket noget helt andet.

_________________
A visit from a old friend ~ Assorian Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

A visit from a old friend ~ Assorian Empty Sv: A visit from a old friend ~ Assorian

Indlæg af Assorian Tors 27 Apr 2017 - 21:56

Han kiggede på hende og smilede, han vidste dog godt at Rowan var rejst væk, han nåede dog aldrig at sige farvel fordi Asso havde så travlt, så det var lidt trist, han kunne nu godt lide ham Rowan, den smukke fyr. Han kunne dog ikke lade vær' med at grine lidt af hun spurgte, om de skulle spise på kontoret "hahaha, nej din bøv, selvfølgelig skal vi da ikke spise her, men inde i min private spisestue, jeg kun spiser med folk der er tætte til mig" sagde han og viste hende vej derover, det var lidt underligt det med Rowan, da Assorian rigtig godt kunne lide den smed, han var dog så flink at lære nogle af Assorian's private smede få tricks, dog ikke dem alle sammen det var han for stædig til ham Rowan, uden ham havde Assorian ikke nogle af de bedste våben i hans arsenal, måske skulle han sende nogle søgere ud efter Rowan og se, hvor han gemmer sig, men nu gjaldt det altså om at Jazmin var på besøg. "Selvfølgelig har vi det, Sean har jo boet her før you know" sagde han med et smil på læben og fik en tjener til at finde det specielle vin frem til hende. Han gik med hende frem til spisestuen og de fik sat sig ned og var begyndt stille at spise.
"Lad os nu ikke snakke om, Reine" han nægtede at sige sin søn, da han ikke ville kendes ved det barn "Tja jeg rejser jo her om mange dage, men det kan vi snakke om senere, da jeg kan snakke i flere dage, om hvor meget jeg glæder mig" sagde han og grinede, han prøvede alt for at skifte fra emnet om hans søn "Nå Jaz, hvad med dig, hvordan går det med dig?" sagde han og smilede til hende.

_________________
A visit from a old friend ~ Assorian Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

A visit from a old friend ~ Assorian Empty Sv: A visit from a old friend ~ Assorian

Indlæg af Elizabeth Fre 28 Apr 2017 - 15:18

Måske var det blot Assorians glæde, der gjorde hun ikke tænkte så meget over alt med Rowan og Joshua og Caden, der havde været skylden i burdet. Hvis blot Caden ikke havde været så pokkers charmerende, havde Jazmin ikke være faldet for ham. Uden over det, havde Jazmin også fundet ud af hendes mor hed Catherine og ikke Maria som hun altid havde været opvokset med. At hendes far havde en søn med en anden, en søn der var verdens bedste bror.
Måske begyndte familie livet blot at komme i første række når det galt alting.
'' Tætte til dig? Jeg er glad for 'følelserne' er gengældt. '' Han nævnte hurtigt at Sean også havde boedet i bygningen, så blod var der også.
Forskellen på incubuser og bloddæmoner, var blot at incubus fortager deres føde igennem sex, hvor imod bloddæmoner kan indtagen maden på alle måder.
'' Vidunderligt. Så har jeg intet at bekymre mig over længere. '' Et roligt smil satte sig på hendes læber igen. Men det forsvandt dog halv igen, da han nævnte han ikke lystede til at tale om Reine. Hed hans søn det eller? Havde han virkeligt planer om at lukke en person han havde været med til at lave, helt ude af sit liv? Selvom Jazmin kind off havde gjort det samme, fortrød hun det også meget hurtigt og ville tage kontakt til sit barn igen.
'' Jeg forstår ikke du lukker din søn ude af dit liv, Assorian. Du ved hvor meget jeg fortryder jeg lagde Joshua i Rowans hænder. Du kommer til at fortryde det. '' Måske burde hun virkeligt ikke blande sig i det, men hun valgte alligevel og gøre det en smule. '' Rejser? Hvorhen dog? '' Emneskiftet var meget pludseligt men også forståeligt. Hun forstod godt man ikke ville tale om ting man ikke var stolt af, og hvis Assorian ikke var stolt af at have fået et barn.
'' Jamen, jeg er faktisk begyndt at blive meget gladere. Joshua lukker mig langsomt ind i hans liv. Jeg er stadig vildt forelsket i Rowan, men jeg tror næppe det er gengældt. '' Måske burde Jazmin stoppe med at tænke så meget på Rowan. Det ville aldrig blive det samme igen, selvom deres kærlighed var så epic, at det var værd at huske og glæde sig over. '' Han fyldte så meget i mit liv. Han gjorde mit liv bedre. Vi havde planer om at starte en familie sammen med Joshua. Også selvom han godt vidste Joshua ikke var hans søn. Selvom det vil det altid være. Daron er jo ikke interesserede i et forhold med sin søn og Rowan har taget sig langt mere af ham, både psykisk og fysisk end nogle af hans biologiske forældre har. '' Jazmin tog en kort vejrtrækning inden hun forsatte sin snak. '' Det eneste jeg ikke bryder mig om. Er at Caroline mener hun har overtaget min moderrolle. INGEN, tager min søn fra mig. '' Et kort suk forlod hendes læber. '' Men ellers går det okay. '' Et smil satte sig igen på hendes læber.  

_________________
A visit from a old friend ~ Assorian Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

A visit from a old friend ~ Assorian Empty Sv: A visit from a old friend ~ Assorian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum