Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Et job for den rette - Gil EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Et job for den rette - Gil EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Et job for den rette - Gil EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Et job for den rette - Gil EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Et job for den rette - Gil EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Et job for den rette - Gil EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Et job for den rette - Gil EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et job for den rette - Gil EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et job for den rette - Gil EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 
Lori
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 
Lenore
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 
Genevira
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 
Celenia
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 
Renata
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 
Jake
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 
Elizabeth
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 
Madelena Gray
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 
Katrina
Et job for den rette - Gil Voteba13Et job for den rette - Gil Voteba14Et job for den rette - Gil Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Et job for den rette - Gil

Go down

Et job for den rette - Gil Empty Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Tirs 10 Okt 2017 - 21:07

Sted: Kroen "Den Halte Rotte"
Tid: Middag
Vejr udenfor: Overskyet og letter blæsene

@Gil

Jake sad ved bordet nærmest den store pejs, hvor ilden knitrede lystigt i de store brændeknuder. Han sad sammen med sin Quatermaster Saxon og ventede på at to andre skibe skulle møde dem her. Han løftede sit krus med rom og drak et par slurke, imens han var optaget i sine tanker. Det var først da Saxon skubbede til ham med hånden, at han blev nærværende igen.
"Undskyld, sagde du noget?" Saxon smilede sørgmodigt og drak lidt af sit eget romkrus.
"Jeg spurgte så ment om hvordan du og Raco holder jer oven vande efter Seuzans død? Og særligt nu her efter at Taliia og Katrina har forladt øen." Jake sukkede og tænkte tilbage på det møde de havde haft, da Katrina foreslog at hun og hendes mor havde brug for nogen tid væk fra de kendte omgivelser. Det havde ikke været helt så hyggeligt, men Jake forstod dem udmærket. Sorgen over at miste nogen som stod en nær, var aldrig nem at komme om hjørner med. Han mindes den gang de havde mistet Quin, som ovenikøbet havde været hans nevø.
"Vi klare os sådan nogenlunde. Dog har Connor stadig svært ved at forstå hvorfor vi ikke kan gøre mere end vi gør." Han begyndte at knurre dybt.
"Når jeg får finger i dem, så ville de ønske at de aldrig var blevet født." Saxon lagde roligt sin hånd på sin kaptajns arm, selv om han viste at det var noget man skulle være forsigtig med, når Jake var i dårligt humør.
"Hvad med at vi fik en eller flere dusørjægere til at søge efter dem, samtidig med at vi selv søgte. Så udvidet vi området og kunne være at vi havde bedre held." Jake sukkede og nikkede, imens han mumlede halvt nede i kruset.
"Det kunne der værre noget om..."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Tirs 10 Okt 2017 - 21:33

Gil red ind i byen. Flere fra hans klan var med. Dette var drengenes første tur og derfor var de taget med Gil for at lærer. Han vidste at Minotaris havde meget at byde på. Blandet andet jobs. Nemme og hårde, og lige nu manglede Gil penge til klanen.

"Hold hovedet nede og lad mig tale." sagde han til de unge. Alle fire drenge nikkede og fald ind på række efter de fem ande som var med dem og Gil. Gruppen på ti red gennem gaderne.

Kroen var ikke fyldt da de trådte ind. Enkelte så efter dem da gruppen gik ind. "Jamen dog. Er det ikke Gil Acidrain. Den bedste Dusørjæger fra Ashen Wood Forest." Krofatteren på Den haltende Rotte kom hen og trykte den andens hånd. Han havde et smil om munden. "Og du har taget Yndlinge med." Fatteren så på de fire drenge med et venligt smil. "Deres første tur. Så opfør dig ordenligt." brummede Dusørjægeren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Ons 11 Okt 2017 - 18:33

En ung mand, en af de pirater som var sat til at holde øje med de anløbende skibe, kom løbende hen til kroen og banede sig vej ind i kroen med et "Undskyld mig." Der på løb han over til Jake og Saxon ved pejsen. Hans stemme var fyldt med glæde.
"Kaptajn. Devils Pearl og Black Howl er lige kommet ind i havnen. Et par af riggerne lovede at vise dem her hen, så snart de lagde til kaj." Saxon smilede og gav den unge mands arm et 'godt gået' klap. Selv Jake smilede, selv om smilet var noget stramt og ikke lovede godt for dem han jagede.
"Jeg håber at Kaine og Natalia har nyt. Ellers må vi søge hjælp fra anden side." Den unge mand nikkede og forlod igen kroen for at forsætte med det han havde haft gang i før.
Jake fuldte den unge mand med øjnene, da han gik ud af kroen, og fik øje på den gruppe som stod og snakkede med krofatter. Han løftede det ene øjenbryn undrende, og begyndte at tale lavmeldt til Saxon, imens han holdte øje med de fremmede.
"Det var da lidt af en gruppe på denne tid af året. Gad vide hvad de laver her i byen?" Saxon så også over på dem en kort stund og svarede lige så lavmeldt. Hvis en af dem kunne aflæse mundbevægelser, kunne personen nemt afslæse Saxons svar.
"De kunne godt ligne nogle som kunne hyres til lidt af hvert." Jake nikkede svagt og forsatte med at undersøge de fremmede.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Ons 11 Okt 2017 - 20:25

De unge Dusørjægere så sig omkring med interesse og deres blik faldt på en flok pirater. Den yngste, 15 år, bakkede tilbage ind i sikkerhed bag de ældre Dusørjægere og mumlede på deres sprog. Gil så på ham og vendte sit blik mod piraterne. Mange ville beskrive øjnene som kolde og følelsesløse. Dette var øjnene af en morder. "Meg cuyir bic alor?" spurgte en af hans mænd. "Ret naas." mumlede han og gik længere ind i kroen. Hans mænd fulgte efter og alle så hen på piraterne.


Krofatteren gik hen til piraterne og gav dem deres drikkevarer, men skæve hele tiden hen til gruppen af 10 Dusørjægere. Normalt fik han sjældent problemer med den klan, men der måtte være rygter om at de er i byen. Krofatteren skulle betale til en flok røvere, men de ville måske blive væk når de hørte at klanen var i byen. God dag,
Mister Luusa."
En røve trådte ind fulgt af fire andre. Stilheden sænkede sig over kroen.


Meg cuyir bic alor = Hvad er der, leder

Ret naas = Måske intet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Ons 11 Okt 2017 - 20:48

Jake droppede de fremmede, da fem røvere kom ind og ødelagde stemningen. Han var i forvejen irriteret over at skulle lede efter en flok mordere, så der skulle ikke meget til før han begyndte at blive godt gal. Hans øjne blev næsten helt sorte og hans hud blev mørkere, samtidig med at han knurrede dybt og kraftigt, imens han nedstirrede røverflokken. Hvis de viste hvad godt var, så forlod de kroen lige så pænt som de var kommet ind, ellers ville de få med Jake at bestille. Saxon sukkede, rejste sig og gik over til krofatter, hvor han hviskede til ham at de nok skulle betale for de eventuelle skader. Samt at det bedste de kunne gøre i øjeblikket var at lade Jake rase af. Saxon så sig kort om og fik øjenkontakt med et par andre gæster, som så ud til at ville blande sig. Han rystede roligt på hovedet og nikkede imod Jake, hvorefter de andre gæster satte sig ned og afventede den videre hændelse.
Jake selv havde rejst sig og gik et par truende skridt imod røverflokken, imens han forsat knurrede dybt og kraftigt.
"Forsvind."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Tors 12 Okt 2017 - 11:39

Krofatteren så på piraten og fnøs. "De her frygter ikke andre mordere, men måske du I skulle lade dem der kender dem overtage." Krofatteren pegede hen på Dusørjægerne der sad og så på opgøret med et lettere sløvt blik. Høvdingen sad og sleb sin kniv. "Dette er Mandoa-klanen. Hver eneste er Dusørjæger og mordere. Dette er kun en lille del af dem."

Gil så op fra sin kniv og hen på røverne. En pirat så ud til at være i dårligt humør, men røverne så ikke videre bekymret ud. De havde haft med Draconianer at gøre med før og et par gange dræbt dem. "Alor?" spurgte en af drengene, men Gil rystede på hovedet. Han ville ikke gribe ind endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Tors 12 Okt 2017 - 20:49

Saxon så op på krofatter.
"Såå, du har ikke hørt om piratklanen Blackfire før?" Han så igen hen imod Jake, som nu stod nærmest ansigt til ansigt med den forreste røver. Jake emmede af aggressioner og lignede nærmest en som kunne springe i luften inden for kort tid. Saxon overvejede at rejse sig, men netop da gik døren op hvor en mand og kvinde kom ind side om side, begge med hænderne på deres sværd og dolke. Bag dem stod en flok på mindst halvtreds pirater, klar på signalet til at gøre det ene eller andet. Kvinden, som under den tilbage slået kappe, var klædt i en rimelig gennemsigtig skjorte, så man kunne se hendes sorte brystbånd og den sorte flamme tatovering på hendes højre brystmuskel, smilede skælmsk til røverne.
"Hvis jeg var jer, så ville jeg heller gøre som min kaptajn siger, inden han bliver rigtig vred." Manden vedsiden af hende, som havde en del ulvetræk over sig, nikkede og brummede.
"Ellers skal vi gerne vise jer unge knægte hvad der vil være bedst."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Søn 15 Okt 2017 - 18:02

"Acidrain?" Krofatteren så hen på Gil der nærmede sig med nærmest et kedeligt udtryk. Han tog fat om Jakes krave og så på de to sndre. "Ingen kamp herinde og jo. Vi har hørt om klanen Blackfire, men de fyre er giv a shot. De har dræbt pirater før og gør det gerne igen." Krofatteren så på den unge Dusørjæger og så hen på hans flok, alle ni kom nærmere og bar en snerren. "Jeg har ikke selv meget tilovers for pirater der ikke ved hvordan man holder lav profil. Vi får intet job på grund af jeres lille trick og derfor bliver disse fire drenge nød til at vente og vi får intet mad på bordet til klanen."

Gil var ved at miste sin tålmodighed og øjnene var hårde. Hans blik var på den mand som Krofatteren havde talt med. "Kroen er nyrenoveret og derfor.." Han så på røverne og blottede tænder. "Skrid eller I bliver frokost."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Søn 15 Okt 2017 - 18:45

Jake, som var femten centimeter lavere end manden der havde taget ham i kraven, så skulende på manden imens han lyttede til hvad der blev sagt. Da der blev snakket om job, ændrede Jakes ansigt sig fra at være surt til letter nysgerrigt. Hans øjne blev igen deres normale sortbrune farve og huden blev lysere.
"Hvad plejer I at arbejde med og hvad er jeres speciale?" Han var faldet ned i løbet af kort tid og så nu afventende på manden ved siden af sig.
Piraterne kom stille og roligt ind, hvor de satte sig ved forskellige borde og bestilte mad og drikke. Manden med ulvetrækkene og kvinden gik over og satte sig ved det bor, hvor Saxon sad. De begyndte at tale stille sammen, imens de alle ventede på hvad Jake bestemte sig til.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Søn 15 Okt 2017 - 18:54

"Dusørjæger er hvad vi er. Og ham der har dig i kraven er vores Alor." En af de yngre drenge så på piraten og skulede. Han kunne ikke lide pirater da de havde bortført ham, men Gil havde et tag i kraven på den lavere mand og stirrer ham hårdt i øjnene. Gil brummede for at vise han var enig og slap den af den. Han bevægede sig tilbage til deres bord og satte dig, men hans øjne forlod ikke piraten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Søn 15 Okt 2017 - 19:11

Jake gned sig over sit fip skæg og tænkte lidt, imens han nysgerrigt så gruppen af dusørjægere an.
"Dusørjæger, siger du. Hmm... Tror godt jeg kunne bruge en gruppe som jer. Jeg søger alle former for informationer om piratklanen Fire. Hvor de holder til, hvor deres medlemmere er og hvor de er nemmest at finde. Deres ledere er Edmund og Marion Fire. Vi betaler godt. Om det er i mønter, vare eller blandet er intet problem." Et mørkt glimt kom over Jakes øjne og hans skæve smil, da han nævnte piratklanens navn og ledernes navne.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Søn 22 Okt 2017 - 15:35

"Og hvad har denne klan gjort dig? Jeg har hørt om dem og ved at du har vist noget med lederens søn at gøre." Gil så op på den anden mand og hævede et øjenbryn. De fire ældre Dusørjægere satte sig på hver side af ham og nippede til deres øl. Men Gil vidste at han ikke kunne sige nej til jobbet. Han egen klan havde brug for mad og varmt tøj til vinteren. "Skraan bal pelhoye?" spurgte Gil sin sidemand til venstre der nikkede. Gil så op på den anden leder. "Vi kan hjælpe, men vi er ikke billige. Jeg har selv en klan at forsørge. Børn, ældre, og børn der er på vej. Min klan vokser og vinter er ikke langt herfra!" Gils øjne blev kolde og dog også udtryksløse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Søn 22 Okt 2017 - 18:06

Jake viste tænder i en snæren.
"De dræbte min ældste søn. Truet min mage og yngste søn på livet." Han strammede sig an og smilede skælmsk med et glupsk glimt i øjet.
"Jeg er ligeglad med prisen. Bare jeg får oplysninger om hvor jeg kan finde dem, så jeg selv kan ligge mine hænder om halsen på dem." Han så over på Saxon, kvinden og manden med ulvetrækene. De smilede alle tilbage på samme måde. Kvinden klukkede let.
"Så det gør ikke noget at de har nogle mærker eller brækkede lemmer? Bare de er i live til dig?" Jake nikkede og så igen rundt på dusørjægerne. Hans blik var undersøgende.
"Hvornår kan I starte?" Kvinden grinede og lænede sig tilbage på stolen med et smil om læberne. Manden med ulvetrækkene viste sine hjørnetænder, da han smilde bredt. En forventningsfuld knurren kom fra ham. Både han og kvinden kunne ikke vente med at komme afsted. Saxon smilede skævt. Han viste at det kun var spørgsmål om tid før de fik fat i en eller flere af fireklanen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Søn 22 Okt 2017 - 18:09

Gil så på sine mænd. De ældre glimtede med øjnene og de yngre så ned. "Nu, imorgen. Vi finder klanen og bringer oplysningerne tilbage." Gil var god til at opsporer og han havde to af sine bedste sporer med. Langsomt kom de på benene igen og Gil rakte Krofatteren et par mønter. "Skal de være lederne eller har de andre børn udover din mage?" Gil havde selv ingen børn og havde ikke meget håb om at få nogen.

To af de yngre forsvandt for at finde mad og andet proviant til opgaven. Gil stod med krydset arme. Hans andre mænd stod bag ham og stirrede på de andre pirater med mørke blikke og tilbagetrukket læber. Denne opgave kunne blive farlig, men de fleste af dem havde erfaring med at håndtere Dracoianer og deres bedre form. Denne opgave ville de ikke lade gå fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Søn 22 Okt 2017 - 19:22

Jake så på manden, der virkede som lederen.
"Jeg er ikke sikker på hvor mange børn Edmund og Marion har. Først og fremmest er jeg ude efter oplysninger om hvor jeg kan finde dem. Dernæst ønsker jeg at finde den eller dem, som dræbte min søn. Oplysningerne kan blandt andet gives til Kaptajn Natalia fra Devils Pearl og Kaptajn Kaine fra Black Howl." Kvinden og manden med ulvetrækkene nikkede til dusørjægerne. Saxon så op på Jake.
"De kunne få et par af vores duer med. Sammen med et par armbånd. Jeg gætter på at vi er nød til at tage hjem igen eller hvad?" Jake nikkede til Saxon, og smilede trist.
"Du har ret. Det vil ikke være godt at lade Raco og Connor alene for længe." Saxon rejste sig, lagde en hånd på Jakes skulder og gav den et venlig klem. Jake smilede og lagde sin egen hånd på Saxons.
"Hvad skulle jeg gøre uden dig som Quatermaster og ven? Vil du sørge for at de får den mængde provianter de skal bruge?" Saxon smilede, nikkede og så afventende på dusørjægerne.
Jake rettede igen sin opmærksomhed på dusørjægerne, imens han åbnede et par knapper i skjorten og trak lidt ud i den højre side, så den sorte flamme på brystmusklen kom til syne.
"Mit navn er Jake Blackfire. I vil altid kunne kende medlemmerne fra Blackfire klanen på dette mærke. Altid på højre brystmuskel. Hvordan kan vi kontakte jer, ud over de duer i får med?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Man 23 Okt 2017 - 16:08

"Næsten alle kroejere ved hvordan de skal få fat i os. Og ligenu er der mangel på føde så vi har en mand eller kvinde i hver by. Spørg efter Aliit." sagde Mallorca. Den ældste i flokken. "Og hvad angår mad. Vi jager og tager sjældent imod andres når vi er på mission. En regel." Gil krydsede armene og så på de andre med kolde øjne. "Og hvis I tager pis på os. Helvede ville blive en ferie!" De to yngre Dusørjægere trådte ind og mumlede noget til en af de ældre, de var klar til at drage videre. "Har I et spor eller skal vi selv lede?" Gil tænkte sig om hvor pirater kunne gemme. Hans tanker gik også til de kontakter han havde rundt omkring. Han vidste at det ville være en god ide at bede de andre i klanen om at holde udkig efter dette bytte.

Edmund og Marion Fire gik gennem gaderne arm i arm. De havde været på togt i et godt stykke tid og trængte til at komme i havn. Idet de gik ned af kajen opdagede de et par velkendte skibe. "Det monster!" hvæsede Edmunds kone arrigt og skullede mod det skib som tilhørte deres ældste søns mage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Tors 26 Okt 2017 - 20:38

Jake så på den mand som talte, og nikkede forstående til ordene. Det undrede ham ikke at de selv sørgede for maden, han selv og hans besætning tjekkede også altid de resurser, de tog med sig ombord.
Da lederen tog ordet, rettede Jake ansigtet imod ham og så forstående på ham.
"Naturligvis. I har sikkert en del metoder."

Døren blev åbnet og lukket, samtidig med at en kappeklædt mand kom ind og gik direkte over til Jake. Her lod han hætten glide tilbage og så dystert på sin kaptajn.
"Du gætter aldrig hvem der spankulere rundt på havnen." Jake drejede hovedet og så undrende på manden, som viste sig at være Draconias First Mate, Billy. Da Jake ikke sagde noget, sukkede Billy dybt, og så bekymret på Jake.
"Dine svigerforældre.. Og de så ikke glade ud, da de genkendte Draconia." Jake med tænderne hårdt sammen, hans øjne blev sorte og hans hud blev mørkere, samtidig med at en dyb knurren kom op fra hans bryst. Billy løftede hænderne afværgende.
"De er omkring ti minutters gang her fra, men hvad de har gjort af resten af deres folk ved jeg ikke. Kom enlig bare for at sige at vi er klar til afsejling, når du har lyst." Jake så over på Gil og hans folk.
"Hvis vi kan få fat i dem, vil jeg betale jer nærmest lige hvad i ønsker. Men vi skal være forsigtige. De er snug og Marion er Dragonlycan."
Natalia, Kaine og Saxon rejste sig, imens de så afventende på Jake.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Søn 29 Okt 2017 - 21:31

"Og min rigtige forældre var Archdemons." Gil gik ud tæt fulgt af hans mænd. Han trak sin hætte op og slentrede hen af kajen. De gik ikke i skyggerne, men ingen kendte til deres job. Han var afslappet og det smittede af på hans mænd. "Kaptajner?" kaldte han da han fik øje på Marion og Edward vendte sig om og så på ham. Begge kneb øjnene sammen og nikkede deres svar. "Kan jeg hjælpe jer med noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Man 30 Okt 2017 - 10:33

Jake så overrasket på lederen, da han nævnte hvad hans rigtige forældre var, men nikkede bare. Da dusørjægerne var gået ud, så Jake på sine to kaptajner og Saxon.
"Smut ud og hent vores besætninger. Det er kun mig, muligvis også Saxon, som De to har set før."
Natalia og Keine nikkede, hvorefter de greb deres kapper og pakkede sig ind i dem. De gik roligt forbi dusørjægerne og de to piratkaptajner med let bøjet hoveder, så de lignede et par almindelige borger. De gik ned til kajerne hvor de to skibe var ved at få last ombord. Draconia lå et lille stykke ude i havnen og afventede sin kaptajns ankomst.
Natalia og Keine talte dæmpet med deres folk på havnekajen, og gik derpå ombord på hver deres skib. Her talte de med resten af besætningerne. Keine gik ind i sin kahyt, åbnede et vindue ud imod Draconia og sendte et signal til dets besætning. Kort efter kom nogle langbåde i vandet med den del af besætningen som kunne undværes. De som blev tilbage var nok til at kunne sejle skibet hjem. Det samme skete ved de andre to skibe. Besætningerne fra Devils Pearl og Black Howl lo og spøgte som om de lige havde fået landlov og ikke havde tænkt sig at forlade byen et par dage. Hver besætning holdte sig for sig selv, i håb om at de ikke vækkede mistanke. Besætningen fra Draconia lod langbådene glide ind til havnekajen tættere på kroen, hvor Jake og Saxon gemte sig. Det gjorde også at De to Firekaptajner ville blive omringet, hvis der skete noget.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Gæst Tors 4 Jan 2018 - 8:39

"Nej. Vi leder efter en flok pirater. Hvis I ikke har set dem, forsvind." Edward så på dusørjægeren. Gil hævede et øjenbryn. "Jeg ved hvad der sker rundt omkring. Navnet er Acidrain fra Mandoa-klanen." sagde han og bøjede hovedet i hilsen. Han var vagtsomt, men ikke uden manerer. "Acidrain er dit efternavn, ikke?" spurgte kvinden og foldede armene. Gil sagde ikke noget, men tippede hovedet. "Måske, måske ikke." sagde han roligt. Hans mænd rykkede på sig og så på den besætning, der langsomt dukker op bag de to kaptajner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Jake Tors 4 Jan 2018 - 18:21

De to besætninger var nu få meter fra Firekaptajnerne og Dusørjægerne. Besætningen fra Draconia var nu kommet op på kajen ved kroen og samlede sig der imens de snakkede livligt sammen.
Jake og Saxon havde rejst sig, betalt kroværten og var gået hen til døren, hvor de kunne høre Draconias besætning tale udenfor.
Saxon så på Jake og mumlede noget om at dette kunne blive virkelig farligt og blodigt. Jake nikkede og mumlede at han håbede det hele ville gå smertefrit.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Et job for den rette - Gil Empty Sv: Et job for den rette - Gil

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum