Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 
Lori
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 
Lenore
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 
Genevira
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 
Celenia
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 
Renata
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 
Jake
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 
Abigail
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Lør 24 Aug 2019 - 22:33

Izzy smilede kærligt til hende, da Kat gav hendes hånd et klem, og gengældte det blidt, mens både hun og Dust, lyttede til hvad Kat bad Dust om. Da han ønskede at gøre sit bedste, for at hjælpe Kat med at komme sig, over det der var sket med hende, valgte han at efterkomme hendes ønske, ved langsomt at åbne sine øjne, og se på hende med et kærligt blik. Disse tågede øjne, kunne aldrig se på hende, med andet end den kærlighed der brændte i ham, når han så på sin elskede engel, kunne han glemme hele verdenen, for i hans liv var hun hans største skat. Et varmt smil, dannede sig over hans læber, mens han så hende i øjnene, og som han sad der med hænderne holdt åbne frem mod hende, kunne man mærke på ham, at han aldrig ville gøre hende ondt.
"Om end det måske kan føles som en drøm, kan jeg love dig for, at jeg er virkelig, lige så virkelig som mit hjerte der banker for dig, og vores kære Izzy der holder din hånd, min kære engel!" sagde han mildt. Izzy smilede lidt, mens hun strøg sin tommel henover Kats håndryg, nærmest som om hun følte lige så meget for sin herre, som Kat gjorde "Jeg efterkommer et hvert ønske du måtte have min elskede, og når vi laver denne øvelse sammen, er det helt op til dig hvad der skal ske! Alt jeg kræver af dig er, at du udfordrer dig selv, til at bevæge dig fremad, i det tempo du føler passer dig bedst! Okay?"

Endnu et kærligt smil blev sendt i hendes retning, og som sagt så gjort. Hvis hun bad ham om at gøre noget, ville han gøre lige hvad hun bad om, hverken mere eller mindre, til hver en tid under øvelsen, strålede han nærmest af varme, kærlighed og imødekommende opførsel, og man kunne mærke på ham, hvor meget han prøvede på at gøre sit bedste, for at give hende en følelse af, at hun kunne stole fuldt ud på ham.
Izzy der stadig nussede Kats håndryg, løftede blidt Kats hånd op til sine læber så hun kunne kysse hende på hånden, før hun lænede sig blidt ind til Kat, så hun kunne hviske "Bare sig til, hvis der er noget jeg kan gøre for at hjælpe, min frue!" hun kyssede blidt Kats kind, før hun rettede sig op igen, så Kat havde plads til at vælge hvad hun nu ville gøre.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Lør 31 Aug 2019 - 14:38

Hun nød hans milde stemme, der ligesom øjnene var fyldt med kærlighed. Hele hendes krop begyndte at krible af lyster, men frygten om hvordan det ville være holdte hende tilbage. Dog var det tydeligt at se på hende. Hendes blik blev sultent og hun gned benene mod hinanden som om hun skulle holde sig. Hun overvejede kort om hun skulle springe på ham, men fornægtede hurtigt den tanke, da angsten kom flyvende og satte sig fast ved tanken om hans hænder på hendes krop.
Hun smilede kærligt til Izzy ved hendes ord og overvejede kraftigt om hun kunne være bekendt at bede hende om at tilfredsstille hende mens Dust var der. Sjovt nok gav bare tanken om det, hende lyst til at prøve det. Hun ville enlig gerne se ham se på hende. Derfor førte hun kort tungen hen over læberne, inden hun talte til dem begge og så direkte på dem samtidig.
"Der er noget jeg godt vil prøve, selv om jeg er i tvivl om jeg kan fuldføre det. Izzy, min kære, vil du elske med mig mens Dust ser på? Dust min elskede, vil du kunne blive siddende og se på? Selvfølgelig må du tilfredsstille dig selv undervejs." Hun kunne mærke hvordan nervøsiteten kom, bare ordene forlod hendes læber. Men hun var fast besluttet på at prøve.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Lør 31 Aug 2019 - 18:53

Dust kom med et lettere overrasket men skævt smil, da han hørte hvad Kat ønskede, selv Izzy var lidt overrasket, da hun ikke lige havde forventet et spring af denne art, fra det Dust introducerede, til at have sex foran ham. Hun så kort på Dust, der roligt lagge sine arme i sit skød, og nikkede til at det var okay med ham, før hun forsigtigt lagge armene om livet på Kat.
"Jeg vil gerne, så længe det er okay med dig, min kære frue! Og vores dejlige herre, ligner en der ville nyde at se på, så vi kan vist bare tage os god tid, til at have det sjovt!" sagde hun kærligt. Hendes hænder strøg forsigtigt henover Kats krop, for selvom Izzy var vant til at røre ved Kat når hun var nøgen, havde det ikke ligefrem været i en sexuel forbindelse, siden voldtægten, så hun gik forsigtigt frem, så Kat kunne tage initiativ til, hvad hun følte sig sikker nok til at gøre, sammen med Izzy.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Man 2 Sep 2019 - 18:00

Kat lod Izzy åbne sin skjorte og bukser. Hvor hurtigt eller langsomt det kom af viste Kat ikke, for hun var helt væk i den forførende følelse af Izzys kærtegn og handlinger. Noget hun kunne mærke at hun havde savnet noget så utroligt. Kat kunne mærke hvordan kroppen reagerede på de rigtige måder under Izzys hænder og mund. Snart var alt frygt væk, og Kat kunne endda dreje hovedet og se på Dust, med erotikken lysende ud af øjnene. Hendes stønnen, gispen og jamren fyldte snart rummet og Kats egne hænder var optaget af Izzys krop.

Hvor længe de var i gang havde Kat ingen ide om, men hun kunne mærke hvordan hele hendes krop faktisk slappede af, tros musklernes opspændthed under orgasmerne. Og hun følte sig godt tilpas med at Dust sad og så på. På et tidspunkt rakte Kat en hånd frem mod Dust og hendes erotiske stemme fortalte tydeligt længslen efter ham.
"Elskede, vær sød at ligge din hånd i min. Izzy, min kære, du må ikke stoppe... Ååh ja..."
Så snart han havde lagt hånden i hendes, nussede hun den kærligt mens hun smilede mellem de støn, gisp og jamren hun kom med. Lige nu føltes det godt at mærke ham, men hvem viste hvordan hun havde det når elskoven med Izzy var færdig.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Man 2 Sep 2019 - 21:22

Izzy begyndte blidt, med at tage tøjet af sin frue, mens hun kærligt kyssede hende på halsen, og kærtegnede hendes krop. Hendes hænder strøg blidt henover Kats bryster, så hun kunne massere dem lidt, og lege med hendes brystvorter til de blev stive, før hun lod en hånd fortsætte ned af Kats mave, videre ned mellem hendes lår, til hun fandt sin frues underliv. Izzy gjorde sit bedste for at tilfredsstille sin frue, og om hun lagge mærke til det eller ej, gjorde hun det også lidt til et show for Dust, ved at sørge for at han havde god udsigt, til så meget så muligt af hans elskede Kat, mens hun pirrede hendes krop.
Undervejs fik Izzy smidt sit eget tøj, så de begge var nøgne, hun skubbede blidt Kat ned og ligge på ryggen, så hun kunne lægge sig over hende, med Kats ben spredte på hver side af Izzy. Hun gnubbede blidt sine bryster mod Kats, mens hun snavede med hende, før hun begyndte at kysse sig vej ned af Kats krop, hun sørgede for at give sig tid til at sutte og slikke Kats brystvorter, før hun fortsatte ned til hendes skræv, hvor legen rigtig kunne begynde. Hun lagge sig godt til rette, smilede frækt til sin herre, og gik så igang med at slikke Kat, hendes tunge dansede tirrende og legende, henover hendes klit, hun nærmest slubrede Kats safter i sig, og sørgede for at pirre alle de g-punkter, som hun kunne nå med tungen.

Imens Izzy tog sig godt af Kats lyster, nød Dust at se på sin elskede blive tilfredsstillet. Han havde savnet hendes dufte og lyde, og selvom dette lille privat show gjorde ham liderlig, rørte han ikke ved sig selv. Han havde aldrig rigtig været typen der ornanerede, og han ville ærlig talt meget hellere gemme sin nydelse, til han kunne kneppe bare en af sine piger, derfor valgte han blot at iagtage dem, nyde hinanden foran ham. Da Kat spurgte om hans hånd, tog han kærligt hendes hånd i sin, og nussede hendes håndryg kærligt, mens han så dybt ind i hendes øjne. Izzy responsede dog på Kats ord, ved at glide et par fingre op I Kat, så hun kunne fingerkneppe hende, i forsøget på at give hende endnu en orgasme. Izzy var fast besluttet på, at hun ikke var færdig med Kat, før hun ikke kunne holde til mere, for måske kunne hun blive så udmattet, at hun ville lade Dust bære hende ind i seng.
"Jeg nyder altid den glød der er over dig, når du er liderlig, og bliver tilfredsstillet min elskede!" sagde Dust kærligt, efterfulgt af et af hans smil, som kun hun kunne få frem på hans læber "Jeg spottede den glød, den første gang vi nød hinanden, på det kro værelse! Det var en af grundene til, at jeg blev så betaget af dig, og ikke kan leve uden dig, den dag i dag!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Tirs 3 Sep 2019 - 7:15

Kat var helt væk i nydelse af alt det Izzy gjorde og kunne mærke hvordan kroppen undervejs blev mere og mere som sig selv. Det at Dust nussede hendes håndryg samtidig med at han så dybt ind i hende med alt sin kærlighed og talte med sin kærlige stemme, ja alt dette var også dejligt. Det gjorde at hun fik lyst til at prøve mere. Men alligevel tvang hun sig til at vente til en anden gang. Det var bedre med små skridt, frem for at kaste sig ud i det og drukne midtvejs.
Da hun fik en orgasme knuede hun Dust's hånd i sin og råbte Izzys navn. Herefter sukkede hun glad med en god følelse af lykke. Hun trak Izzy op til sit ansigt og gav hende en god lang tur. Hun sørgede for at trække det ud, selv om hun kunne mærke at hun ikke var i træning til så meget. Alt sammen med Dust's hånd i sin. Bagefter fik hun Izzy til at hjælpe sig hen til det værelse som de sov i, men inden de gik gav hun Dust's hånd et sidste tryk og sendte ham et kærligt smil.

Dagene gik og Kat udvidede sine eksperimenter stille og roligt. Efter endnu en måned, hvor hun langsomt tillod ham at røre sig på armene og håret. Og havde kunne give Beldragon og August et par knus, bad hun Dust om at stå stille og kyssede ham lidenskabeligt i hele fem minutter, inden hun måtte træde tilbage. Næste dag holdte hun til næsten ti minutter. Selv om kroppen skreg efter at mærke Dust, tvang hun sig selv til at tage det roligt. Alligevel drillede hun ham grundigt ved at holde Izzy hos sig. En uges tid efter, hvor hun stod og kyssede ham lidenskabeligt og tillod ham at røre hende på armene og i håret, rakte hun ud efter hans skidt og begyndte at massere det vidunderlige stykke, som hun mærkede vågne under sine handlinger. Hun var i dette øjeblik kun iført en kåbe efter et bad og kunne mærke hvordan kroppen blev kåd efter ham. Uden at se sig omkring, viste hun at de ikke var langt fra soveværelset. Hendes frie hånd løsenede båndet som holdte kåben sammen og greb derefter en af hans hænder, som hun langsomt førte ned langs sin hals og kraveben, ned til det ene bryst som hun begyndte at kærtegne med hans hånd under sin. En gysen af nydelse løb gennem kroppen og et støn undslap hendes læber. Efter et halvt minuts tid, lod hun ham selv om at kærtegne brystet og vinkede Izzy over til dem. Her afbrød hun kort kysset med Dust, for at kysse Izzy og bede hende om at hjælpe hende med at klæde Dust af. Hun fortsatte sin massage på hans manddom og genoptog de lidenskabelige kys, som hun delte med Izzy. Det eneste tidspunkt hun slap ham, var da hun ville smide sin kåbe, så de var ens 'påklædt'. Dog havde hun halskæden på. Den var faktisk også en del af skylden for at det var gået så smertefrit på det sidste. Hun følte sig tryk med den, for med den kunne hun altid mærke Dust, også selv om han ikke rørte hende.
Hun lagde sin frie hånd på Dust's, som kærtegnede hendes bryst, for at stille og roligt føre den videre ned over hendes krop til mellem hendes ben. Så snart hun mærkede den glide ind på plads, kastede hun hovedet tilbage i et lille skrig, som indholdet hans navn, af den orgasme der strøg gennem hende. På et punkt underede det hende at der ikke skulle mere til, men så igen, hun havde jo ikke mærket ham siden voldtægten. Og hun kunne mærke at hun virkelig savnede hans berøringer. Hun lod hans hånd få frit lejde og begravede sin hånd i hans hår, mens hun kyssede ham dybt og kom med sine små lyde, som han bevægede sin hånd. Efter endnu en orgasme, trak hun sig lidt fra ham. Hendes øjne strålede af total lykke og hun trak Izzy ind til sig for at kysse hende dybt, samt kærtegne hendes krop. Derefter tog hun blidt fat i begge og trak dem roligt med hen mod soveværelset.
"Kom og elsk med mig, min elskerinde og fyrste."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Tirs 3 Sep 2019 - 21:14

Som tiden gik, fuldte Dust med Kat, efterhånden som hun tog et skridt af gangen, i retning af at få det bedre med hans nærvær. Han gengældte hendes kys, så længe hun kunne holde til det, han var kærlig ved hende, hver gang hun lod ham røre hende, og selvom han godt kunne gennemskue, hvad hun havde gang i, når hun beholdte Izzy for sig selv, lod han hende gøre det, til dels fordi han holdt så meget af hende, men også fordi han vidste hvor meget han ville nyde sin pige, hvis han havde ekstra meget lyst til hende, den dag hun var klar til at lade ham komme til, og nyde ham igen.
Da denne dag endelig oprindede, tog det ham ikke lang tid, før Dust regnede ud at Kat, følte sig klar til noget mere, end bare at kysse og nusse med ham. Han lod som sædvanligt Kat føre an, og da hun førte hans hånd til hendes bryst, begyndte han nærmest instinktivt at massere det, selvom hun guidede ham lidt, de første par øjeblikke. Han fortsatte selv efter hun slap hans hånd, mens han nød at kysse hende, ind til hun slap ham, for at fortsætte med Izzy, der var kommet hen til dem, og gladeligt deltog.

Nu hvor de begge var nøgne, og Kat begyndte at føre hans hånd, ned til hendes underliv, begyndte Izzy at smide hvad hun havde på, til også hun kun var iført sit halsbånd. Hun havde savnet dette, denne følelse der kom, når de alle var nøgne sammen, hende og Kat kun iført deres halsbånd, som var de begge herrens slave piger, der skulle til at tilfredsstille deres herre.
I det Kat reagerede med en mindre orgasme, på Dust'es hånd, så snart den var kommet ind mellem hendes ben, vidste Dust at hun havde savnet ham, selv på trods af alt det der var sket, og det gjorde ham blot mere opstemt, end hun allerede havde gjort ham, siden hun var startet med at pille ved ham. Han var dog stadig rolig og kærlig i sin fremgang, da han begyndte at lege med hendes underliv, for at undgå at hun pludselig skulle få et tilbagefald, eller noget lignende. Imens begybdte Izzy at gengælde Kats kyssen, lige indtil de begge stoppede, for at følge med hende ind mod soveværelset. Dust smilede roligt, da hun kaldte ham sin fyrste, han glædet sig til at nyde sin elskede slave engel igen, men selvom han havde lyst til bare at gennem kneppe hende lige her og nu, ville han tage det roligt, og give sig god tid til at nyde hende, i hendes eget tempo.

Med blide bevægelser, tog han over ved at lægge en arm om livet på hver af hans piger, så han kunne gå sammen med dem hen til sengen. Ved sengen satte Dust sig ind på midten, klappede på sengen mellem hans ben, som tegn på at Kat skulle sætte sig der, hvorefter Izzy blidt kyssede Kat, mens hun prøvede at guide Kat ind på pladsen, til hun sad med ryggen mod Dust, og Izzy foran sig. Derefter lagge han blidt hænderne på Kats mave, så den ene kunne finde vej til hendes bryst, den anden til hebdes underliv. På den måde kunne han begynde at ornanere, og fingerkneppe sin kære engel, mens han masserede hendes bryst, og kyssede hende kærligt langs halsen, alt imens Izzy sad på knæ foran hende, med hænderne på hendes lår, og hendes læber mod Kats, så hun kærligt kunne snave sin frue.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Ons 4 Sep 2019 - 16:22

Kat nød hvordan Dust kærtegnede hendes krop, som godt nok begyndte at blive en smule anspændt. Men om det var af frygt eller lidenskab viste hun ikke, og hun var enlig også ligeglad lige nu.
Hun satte sig roligt mellem hans ben og kunne tydeligt mærke hans manddom mod hendes lænd, som i den grad var ivrig efter at lege med dem. Da han begyndte at kysse hende på halsen, bøjede hun automatisk hovedet lidt til side og tilbød ham et større område. Hun snavede grundigt med Izzy og kom med sine små lyde, når Dust gjorde noget som virkelig var skønt. Præsis som før i tiden.

På et tidspunkt hvor hun var utrolig tæt på en orgasme fik hun løftet sig højt nok til at hun kunne blive fyldt ud når hun satte sig ned. Dét gav hende udløsning med det samme hun satte sig ned, og udløste et skrig af nydelse. Men samtidig gav det hende lyst efter mere. Hun så om på han og slikkede sig sultent om læberne.
"Tag mig, vil du ikke nok."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Ons 4 Sep 2019 - 19:59

Dust havde sådan savnet, at lege med sin elskede engel, og han nød hvert et sekund hun gav ham lov, til at tilfredsstille hendes krop med hans hænder, lige så meget som han nød at høre de lyde, han kunne få hende til at lave, når hendes krop nød det han gjorde ved hende. Da han mærkede at hun bevægede sig, selvom hun var på nippet til en orgasme, og lod hans stive skaft glide op i hende, så hendes orgasme fik hendes skød til at massere hans lem, med spændingerne det forårsagede, kunne han ikke lade være med at komme med et nydende støn, der tydeligvis indikerede, hvor meget han nød hendes krop, og følelsen af endelig at være tilbage i hende. Han så hende nydende i øjnene, da hun kiggede om på ham, og smilede da hun bad ham om at tage hende.
"Alt for dig, min dejlige engel! Slap du bare helt af, så skal Izzy og jeg nok sørge for, at du får en rigtig god oplevelse, ud af det her!" hviskede han kærligt, før han blidt krævede hendes læber, i et ømt og kærligt snav, så hun rigtig kunne mærke hans kærlighed.

Han placerede blidt sine hænder på hendes mave, mens han med blide bevægelser, begyndte at bevæge sig ind og ud af hende. Han kom med nydende lyde, i takt med hans kneppende bevægelser, men det stoppede ham ikke i at lade hans tunge, lege med hendes mens han nussede hendes mave skind. Et par ekstra hænder strøg blidt henover Kats bryster, masserede dem og legede tirrende med hendes brystvorter. Det var Izzy, der snart efter lændede sig frem, for at sutte og slikke Kats bryster, hun nappede blidt hendes stive brystvorter, og gjorde sit bedste for at hjælpe Dust, med at tilfredsstille fruen. Det varede ikke længe, før hun førte en hånd ned til fruens skød, fandt hendes klit, og legede kærligt med den, mens Dust'es penis blidt kneppede hendes varme indre.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Ons 11 Sep 2019 - 15:12

Kat nød hvordan orgasmerne løsnede op for hendes krop. Hun var lykkelig over at havde nedbrudt den mur, der var kommet mellem dem efter voldtægten. Og selv om der til tider kom små glimt fra voldtægten, så blev de hurtigt jaget væk af Dust og Izzys kærlige gøren. Hun gjorde som Dust bad om: slappede af, samt nød den ømme og kærlige snaven hun havde gang i med Dust, noget der frembragte nogle få glædeståre der trillerede ned over hendes kinder. Hele hendes krop nærmest glødede af lykke og nydelse.
Da Izzy fandt hendes klit med sin ene hånd, kunne Kat ikke lade være med at komme med en blanding mellem et nydende suk og en lille jamren. Hun elskede dem begge utroligt meget, hvilket hun nu virkelig indså.

Kat brød deres snaven og så kærligt på Izzy, mens hendes ene hånd lagde sig på Izzys kind. Den anden hånd var travlt optaget i Dust's nakkehår.
"Min skønne elskerinde. Du må være sulten. Lad mig stille din sult." Hun lænede sig nok frem til at hun kunne møde Izzys læber når hun lænede sig lidt frem, og mærkede hvordan Dust's stærke arme forhindrede hende i at falde ned.

//Hvis du har en beskrivelse af hvordan Kat ville føle, når Izzy spiser af hende, så må du gerne bruge "God mode" til det Smile //

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Ons 11 Sep 2019 - 21:37

Dust kunne mærke på hendes krop, hvordan Kat slappede mere af, og lod disse vante følelser af nydelse, som han og Izzy gav hende, fjerne den barriere der før var blevet dannet mellem dem. Man kunne sikkert også mærke på ham, hvor meget han nød at være sammen med hende igen, at mærke hendes krop mod hans, og den dejlige følelse af hendes skød, der nærmest gladeligt tog imod hans lem, hver gang han stødte op i hende. Han kunne heller ikke lade være med at smile lidt mellem hans nydende støn, da han hørte hvad hun sagde til Izzy, han gav hende plads til at bevæge sig frem mod Izzy, men han sørgede stadig for at hun kunne mærke, den blide stødte af hans stærke arme, der kærligt holdt om hendes slanke krop.
Izzy rettede sig let op, ved lyden af sin frues stemme. Uden brug af ord, svarede hun på det Kat sagde, ved at lægge sin ene hånd på hendes kind, og føre den anden gennem hendes hår, før Izzy kærligt kyssede hende, så hun kunne begynde at spise.

Izzy begyndte at nære sig på Kat, det var som at mærke hende tærre på selve essensen af Kats lystige ånd, som om hun sugede det ud af Kat, gennem hendes mund mens hun snavede sin elslede frue. Hun stoppede dog da hun vidste det var nok, hun havde hvad hun skulle bruge, og havde taget nok til at det ikke gjorde skade på fruen, da hun ikke ville gøre sin elskerinde og ejer ondt. Hun afsluttede kærligt deres snaven, kyssede hende blidt et par gange mere på læberne, og smilede så blidt til sin dejlige frue.
"Tak min dejlige frue, det var lige hvad jeg manglede! Nu skal du bare nyde vores dejlige herre, lige så meget som jeg nyder at se dig, være sammen med ham igen!" hviskede hun kærligt, hvorefter hun drillende førte spidsen af sin tunge henover Kats læber. Kat fik dog ikke lov til at svare igen, før Dust blidt trak hende ind til sig igen, så hans hænder blidt kunne overtage massagen af hendes bryster, alt imens han prøvende begyndte at kneppe hende mere villigt, for at se hvordan Kat havde det, med at blive taget lidt mere vildt, nu hvor hun havde haft tid til at vende sig, til hans kærlige og blide kneppen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Tors 19 Sep 2019 - 16:00

Kat blev ret overrasket over den fornemmelse og følelse som var resultatet af at Izzy spiste lidt af hendes sjæl. Men takket været den elskovs rus hun var i, lod hun sig ikke mærke ret meget med det.
Da Izzy stoppede og afsluttede deres snaven, kunne Kat ikke andet end smile kærligt til hende. Og netop som Kat åbnede munden for at svare Izzy, tog Dust føringen. Hans hænder på hendes bryster, fik virkelig hendes brystvorter til at blive stive og hendes krop til at sitre af en orgasme som nærmede sig. Hun mærkede godt hvordan han satte tempoet lidt op og nød det. Hun drejede sig nok til at hun kunne nå hans læber og kysse dem lidenskabeligt. For hun havde tænkt sig at benytte sig af Izzys ord om at nyde sin elskede drage.
"Lig dig ned, min elskede. Lad mig være øverst, så jeg kan mærke dine vidunderlige hænder på min krop." Så frem han gik med til det, flyttede hun sig lidt rundt på ham uden at han faldt ud, så hun til sidst kunne læne sig frem og støtte hænderne på hver side af hans hoved, mens hun gav sig til at snave ham kærligt. Hendes løse hår hang frem over højre skuldre og dannede nærmest en mur til den side. Hun gav sig selv til at bevæge sig i takt med ham og snart var hun på randen til endnu en orgasme, hvilket hun prøvede at holde lidt tilbage. Hun ønskede ikke at denne viunderlige drøm skulle slutte, men på den anden side. Så var dette jo begyndelsen til en ny tid i deres liv.
Med den tanke skød orgasmen gennem hende og fik hende til at rette sig op, mens hendes krop spændtes i nydelse. Så snart den var over lod hun sig blidt falde ned på hans brystkasse, for at mærke varmen fra ham og nyde hans nærvær. Hun kyssede ham blidt på halsen og gav slip på et langt tungt suk af lettelse, der også fik hendes krop til at slappe mere af.
"Mange tak, begge to. Jeg elsker jer." Hendes stemme var afslappet og fortalte tydeligt at hun, imponerende nok, var utrolig tæt på at falde i søvn. Det havde ikke været hendes mening at døse hen, men hele hendelsen havde taget meget mere energi end hun havde troet. Og fordi hun i lang tid havde været letter anspændt over sine forsøg, så tog kroppen hævn ved at overmande hende med søvnen.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Tors 19 Sep 2019 - 20:20

Dust gengældte nydende hendes kyssen, mens han bare nød at hun lod ham tage hende, uden nogen indvendinger. Han lyttede dog til hvad hun bad ham om, og siden hun havde været så dygtig, til at nyde ham på denne deres første gang efter voldtægten, efterkom han hendes ønske, ved at ligge sig ned på ryggen, så hun kunne vende sig om, og ligge sig ned over ham. Hans hænder var hurtige til at finde vej hen over hendes dejlige krop, de strøg kærligt op af hendes lår, henover hendes faste baller, og videre op af hendes slanke ryg.
I nydende bevægelser begyndte han at kneppe hende igen, og han mærkede hurtigt at hun fulgte hans bevægelser, mens han snavede hende og legede med hendes tunge. Hans orgasme var godt på vej, og idet hun rettede sig op mens hendes orgasme strømmede gennem hende, fik hendes krop ham til at sprøjte alle sine safter op i hende, hvilket var blevet til en god sjat, da han ikke havde haft udløsning, siden hun startede med at holde Izzy fra ham. Da hun lagge sig ned over ham igen, lagge han blidt armene om livet på hende, så han blidt kunne nusse hende op og ned af ryggen.

"Vi elsker også dig min kære engel! Jeg vil aldrig stoppe med at elske dig, lige meget hvad der sker!" hviskede han kærligt, mens Izzy der havde lagt sig ned ved siden af dem, nikkede fordi hun var enig med ham. Da hun lagge mærke til, at Kat begyndte at døse hen, smilede Izzy glad, da hun kunne se på Kat hvor meget hun slappede af, Izzy var glad for hun endelig kunne slappe helt af, for hun havde kunne mærke på Kat, hvor anspændt hun havde været, i alt den tid. Hun lagge let et par af senge tæpperne over sin herre og frue, så Kat kunne sove bedre hos sin fyr, men Dust kunne selvfølgelig ikke lade vær med at lægge en arm ud, som tegn på at Izzy godt måtte lægge sig hos dem, hvis hun havde lyst.
Izzy puttede sig let ind til sin herre, lagge sit hoved på hans skulder, og lukkede sine øjne, så hun kunne hvile sig sammen med sin frue. Dust forvandlede sine hænder til dragehænder, så han kunne bruge sine klør til, blidt at føre henover hans pigers rygge, for at berolige dem mere, så de kunne få sovet godt igennem. Han trak sig også ud af Kat, så han kunne lægge sig lidt bedre under hende, og da Izzy faldt i søvn under hans blide behandling, smilede han blidt, og nød bare at kunne ligge her med hans 2 piger igen. Det havde han savnet mest af alt.

Når endelig Kat vågnede, ville hun kunne finde sig selv, stadig liggende oven på Dust, der ville smile kærligt til hende, og genoptage hans nussen af hendes krop. Izzy ville stadig ligge og sove op af ham, og Dust ville kun lade Kat bevæge sig, hvis det var for at behage ham, ligge bedre på ham/ved ham, eller hvis det var nødvendigt for hende at bevæge sig.
"Ved du godt at jeg elsker når du sover henover mig, efter vi har haft sex?" spurgte han kærligt, og nussede blidt en hånd gennem hendes smukke hår, mens han lignede en, der var blevet dybt forelsket i hende på ny, efter at have haft tid til at nyde hende på nært hold.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Lør 21 Sep 2019 - 14:41

Mens hun havde sovet, havde hun et par gange haft små angstanfald, dog havde Dust's kærlige kærtegn og varme krop gjort meget for at få hende til at falde til ro igen og sove videre.
Da hun vågnede fandt hun sig ganske rigtigt liggende ovenpå ham. Hun løftede hovedet nok til at hun kunne se hans smil og smukke øjne. Hun så over på Izzy som lå ved siden af Dust og brugte hans ene arm som hovedpude, hvilket fik hende til at smile samtidig med at hun lyttede til hans kærlige spørgsmål. Hun rettede igen blikket på ham og så tydeligt hvordan han så på hende, som om han var blevet forelsket på ny.
Det var nok til at få hende til at fælde et par tåre af glæde, samt bøje sig lidt så hun kunne kysse ham blidt og kærligt, samt hviske til ham uden at vække Izzy.
"Det ved jeg ihvertfald nu, min elskede." Hun kyssede han lidt mere og gav sig til at kærtegne hans hår, inden hun lod sine læber finde vej til hans øre, modsat den side hvor Izzy lå, og hviskede kærligt.
"Jeg har savnet dig og nød virkelig det vi gjorde tidligere. Vil du være med til at prøve hvor Izzy og jeg ligger på siden bryst mod bryst, så du kan skifte mellem os, mens vi kærtegner hinanden?" Et sted i hende var der en lille angst som hun viste skulle overbevises om at alt var iorden og at der ikke ville ske hende noget ondt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Lør 21 Sep 2019 - 16:26

Hendes læber mod hans, blev kun mødt med kys, fyldt med den kærlighed Dust følte, for sin elskede engel, mens hans hånd strøg kærligt henover hendes silkebløde krop. Det var vist ikke svært at mærke på ham, at han nød hver eneste sekund af det her, og hendes blide ord, der forsikrede ham om at hun vidste, hvor meget han nød det her, fik ham til at smile blidt til hende, mens hans kærlighed til hende, stadig skinnede igennem tågen i hans øjne. Han lyttede nysgerrigt til hendes forslag om, at han kunne få lov til at kneppe hans piger på skift som det passede ham, mens de lå og kældede for hinanden, hvilket gav ham et tænkende udtryk, da han vente ideen i sit hoved.
"Hmm, sikke en tiltrækkende ide, især nu hvor du har taget dig af toppen af min træng, efter at have holdt Izzy fra mig, indtil i dag! Du af alle ved at den slags afholdenhed, gør mig ekstra trængende, og nu om dage er min træng blevet stærk nok til, at den kræver begge mine piger, for at blive tilfredsstillet!" sagde han drillende. Izzy var begyndt at vågne, tids nok til at hun kunne følge med i samtalen, fra da Kat havde foreslået, at stille både hende selv og Izzys underliv til rådighed, for herrens personlige fornøjelse. Hun smilede lidt til sin herre og frue, mens hun flyttede sig lidt, så Dust kunne lægge sin nu frie arm om Kat, mens Izzy lå på siden, med front mod dem, klar til at tjene sine ejere, og nyde de ting de kunne finde på at bruge hende til. Dust smilede mildt til hende, mens man kunne se et glimt af nydelse i hans øjne, over at se sin smukke, nøgne slave, der lå klar til at tjene ham. Han havde det samme glimt i øjnene, da han så tilbage på Kat, mens hans hænder strøg ned af hendes ryg, til de fandt hendes balder, som han med et blidt, fast greb, pressede ned mod sig selv, så hun kunne mærke hans lem, der nu voksede til fuld størrelse, da den kunne mærke hendes skød, inden for dens rækkevidde.

"Om få lov, har jeg en lille ændring til din position, som jeg tror du vil blive yderst glad for, når først jeg går i gang med at nyde jer!" sagde han med en stemme, præget af opstemthed, mens han blidt bevægede sine hofter lidt, så hans penis hoved blev ført frem og tilbage henover hendes klit "Jeg ønsker at Izzy ligger på ryggen, med røven på kanten af sengen og spredte ben, så jeg kan komme til, når jeg lyster! Jeg vil have at du, sætter dig på knæ over hende, med dine ben på hver sidde af Izzys hofter, så du kan læne dig over hende, og på den måde give mig adgang til dig, mens i 2 kælder for hinanden! Som sædvanlig vil jeg nyde jer som det passer mig, indtil jeg ikke kan mere, og hvis i ønsker at få det dyriske frem, ved i hvad i skal gøre! Hvad siger du til det foreslag, min elskede engel?" han gav hende et uskyldigt lille smil, mens han fortsat prøvede at pirre hendes krop, for at gøre hende mere opstemt.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Tirs 24 Sep 2019 - 20:58

Kat så på sin elskede med en smule panik i øjnene. Hun var ikke sikker på hvordan hun ville reagere ved ikke at kunne se ham når han elskede med hende. Så hun sank et par gange for at prøve at fjerne den angst knude, som hun havde i halsen. Et var at elske med ham når hun kunne se ham, et andet var at få hjernen til at holde sig til sandheden når hun ikke kunne se ham.
Hendes vejrtrækning blev hurtigere og mere overfladisk, plus hun begyndte at ryste. Alt sammen skete uden at hun var klar over det. Først da hun talte blev hun klar over hvor meget det rystede hende, grundet den skælvende stemme.
"Hhave ryggen ttil dig? Vved det iikke riitig..." Hun bed sig i læben og tog et par dybe åndedrag for at samle sig lidt, hvilket hjalp nok på hendes stemme til at hun kunne tale uden skælven.
"Jeg ved ikke hvorfor det skræmmer mig. Men det gør det. Er det muligt at vi bare kan ligge og slappe af sammen i stedet?" Hun så bedende på ham og hen på Izzy. Selv om hans bevægelser pirrede hendes krop, så var hjernen ikke længer med på det erotiske.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Tirs 24 Sep 2019 - 23:34

Dust mærkede hurtigt, at hun begyndte at ryste og blive nervøs, ved ideen om at have ryggen til ham, mens han nød hendes krop seksuelt, hvilket fik ham til at stoppe med at pirre hendes krop, da han helst ikke ville gøre det værre for hende. Han lagge kærligt armene om livet på hende, mens han lyttede til hendes skælvende stemme, og med kærlige læber, kyssede han hendes kind, mens han begyndte at nusse hende op og ned af ryggen, i forsøget på at berolige hende igen. Trossalt syntes han, at hun havde klaret det så godt, under deres første knald sammen efter voldtægten, og han ville ikke have at hun mistede de følelser, det havde bragt med sig.
"Det er okay min elskede engel, vi har vist også taget nok store skridt for denne gang, så lad os bare nyde, at du føler dig tryg i mine arme igen!" sagde han med kærlighed i stemmen, mens han så dybt ind i hendes øjne. Man kunne mærke på ham, at han var afslappet som han lå her med hende, og at han bare nød at have hende tæt på sig "Nu hvor vi er nået så langt sammen, er der nogle nye ting jeg tænker, at vi kan prøve at lave sammen, hvis altså du har lyst! Jeg tænkte nemlig på, mens jeg lå og nød at du sov trygt hos mig, at vi kunne begynde at lave ting sammen, der kunne bringe os tættere på hinanden igen, på et mere intimt niveau!" han holdt en lille pause, mens Izzy puttede sig ind til dem igen, han lagge blidt en arm om hende, så hun igen kunne hvile sit hoved på hans skulder, mens hun blidt tog Kats hånd i sin, og flettede fingre med hende.

"Foreksempel, kunne du komme med mig i bad igen, så du kan vaske mig og passe på mig, lige som vi plejede førhen, eller vi kunne finde på andre hyggelige ting, der gør at vi under rolige forhold, kan være intime med hinanden, uden at det nødvendigvis behøver at føre til sex! På den måde, kan vi lære at være intime med hinanden igen, så du igen kan føle dig helt tryg, sammen med din helt egen drage!" hans hånd der var tildelt Kat, havde mens han snakkede, nusset sig vej op af hendes ryg, videre op af hendes nakke, helt op til hendes røde hår, som han kærligt nussede. Man kunne mærke på ham, at han med glæde ville gøre hvad end hun ville have ham til, han elskede hende mere end noget andet, og alt han ønskede af hende var, at hun følte at hun kunne slappe helt af i hans selskab, og være sikker på at han ville gøre alt for at se hende smile til ham.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Søn 29 Sep 2019 - 16:07

Tåre af lettelse og glæde gled ned over hendes kinder, da hun mærkede at han satte hende foran alt andet. Det var en lettelse at vide at han ville stoppe uanset hvor liderlig han var, når hun bad ham om det. Og det, sammen med hans kærlige nussen, fik hende til at slappe af og stoppede de små rystelser i hendes krop. Hun elskede virkelig når han så på hende på denne måde og talte med så megen kærlighed i stemmen.
Hendes læber skiltes i et stort smil ved hans ord om de tanker han havde tænkt mens hun sov. Hun blinkede et par gange for at kunne se ham gennem de tårevædede øjne og tog i mod den hånd som Izzy rakte hende, så de kunne flette fingre. Hun lyttede med stor beundring til hans forslag om hvordan de stille og roligt kunne udvikle deres nærvær igen. Og fandt det noget så passende, samt ønskede at de kunne starte med det samme. Hendes læber fandt roligt hans og kyssede ham lidenskabeligt et par gange inden hun flyttede sig så meget at hun kunne se på ham, stadig med et stort smil på læberne.
”Min elskede drage. Hvor jeg beundre og begære dig. Du tilsidesætter dig selv, for min skyld. Noget jeg vil belønne dig for.” Hun så over på Izzy med kærlighed i øjnene og gjorde et lille kast med hovedet, som hun plejede når hun ønskede at Izzy skulle sætte sig over Dust's hoved med sit skød. Selv skubbede hun sig ned, så hun blev fyldt ud, da hans lem smuttede ind i hendes våde skød. Hun stønnede let af nydelse over at mærke ham inde igen, og viden om at hun selv havde valgt dette.

Så snart Izzy havde sat sig, ville Kat begynde at snave med hende og kærtegne hendes krop med sine hænder, mens hun red Dust i et roligt tempo. Utroligt nok, begyndte hendes krop og sind stille og roligt at finde tilbage i de gamle vaner, fra før voldtægten. Dette nød hun virkelig meget. At kunne tilfredsstille sine lyster uden frygt. Samt at være sammen med de to hun elskede noget så højt i verden.
Snart var alt, undtagen nærværet af Izzy og Dust, glemt og Kat slappede fuldstændig af. Hendes krop arbejdede roligt men bestemt hen mod et klimaks som hun viste ville fryde hende. Og hun havde allerede flere ideer i tankerne. Den første var at hun og Izzy byttede plads, når de begge havde fået en orgasme. Den næste... Ja, den skubbede hun væk, så hun kunne nyde dette i fulde drag.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Søn 29 Sep 2019 - 21:27

Dust kunne godt mærke på hende, at hans betryggende ord, var lige hvad hun havde brug for at høre, og han mente selvfølgelig hvert et ord af det. Med kærlige læber, gengældte han blidt hendes kyssen, mens han fortsatte sin nussen af hendes krop. Han smilede lidt til hende, da hun snakkede til ham, og overvejede at fortælle hende, at han altid ville sætte hende i første række, men han havde en ide om, at hun godt vidste det. Desuden var han nysgerrig over, hvad hun mente med belønning, og det skulle han vist ikke vente længe, for at finde ud af, da han så hende indikere til Izzy, at hun skulle sætte sig henover hans ansigt.
Izzy nåede kun lige at sætte sig op, så havde Kat sat sig til rette, med Dust'es lem oppe i hendes dejlige indre, hvilket var en følelse, der tydeligvis behagede Dust, næsten lige så meget som synet af Izzys fine ung pige skød, der nu blev placeret over hans ansigt, så han både kunne nyde sin engel på hans lem, og smagen af hans kære dæmons lækre safter. Han begyndte at komme med nydende støn, i takt med at Kat begyndte at ridde ham, en lyd der så blev druknet lidt i Izzys skød, da han grådigt begyndte at lappe hendes safter i sig ved, at slikke hende på de måder han vidste, virkelig kunne få hans kære dæmon op i det røde felt.

Izzy begyndte at stønne ukontrolleret, over den pludseligt grådige slikken, hendes skød blev udsat for, sammen med Kats dejlige hænder på hendes krop, og hun vendte straks hovedet for at snave med Kat, da denne pludselige opstemthed, og fysiske kontakt med sin frue, var en kærkommen følelse, som Izzy havde savnet. Hun stønnede mod Kats læber, men ville ikke slippe hende, man kunne mærke på Izzy at hun havde savnet, at mærke sin frues kærlighed, mens herren nød hendes krop, med denne fantastiske grådighed.
Dust så nydende op af Izzys mave, og nød det ekstra lille show han fik ud af sine piger, mens han kældede for alle de rigtige steder på Izzy med sin tunge, så hendes skød gav ham rigelig med de safter, han nød at slikke i sig. Man kunne dog stadig høre hans stønnende nyden af Kat, hvis man lyttede efter mellem Izzys nydende piven og stønnnen, og for at lade Kat vide hvor meget han nød sin belønning, lagge han blidt en hånd mod hendes maveskind, så han med tommelfingeren kunne finde hendes klidt, og massere den for at hjælpe hende frem mod hendes klimaks. Han ville mærke hendes orgasme, spænde om hans stive lem, for var der noget han nød, var det at mærke sine piger, komme over at have ham oppe i dem, eller når han slikkede dem.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Tirs 1 Okt 2019 - 12:34

Kat nød det hele: Izzys piven og stønnen, Dust's stønnende nyden, som blev dæmpet en del af Izzys skød. Deres hænder på hendes krop og den hærlige snaven med Izzy. Det hele føltes så hjemmevandt, som om intet havde afbrudt deres sammenhold. Og særligt da Dust lod sin ene hånd hvile på hendes maveskind, så han kunne nå hendes klit med tommelfingeren. Det fik hende til at vride sig endnu mere og hurtigere mod ham, hvilket kun gjorde følelsen kraftigere.
Mens hendes krop opbyggede en orgasme, drillede hun ham lidt ved at spænde og slappe af mens hun red ham. Hun viste at det kunne fungere ligeså godt som hvis hun havde tigget ham. Noget hun ville have gjort hvis ikke hun havde været så optaget af at snave med Izzy.
Da orgasmen endelig skød gennem hende, tvang hun sig selv til at fortsætte med at ride ham for at få den til at trække ud, hvilket hun viste at de begge nød. Samt for at mærke ham så længe som muligt i sig. Hvis han kom samtidig med hende, ville hun bare nyde det endnu mere.
Så snart hun var sikker på at Izzy også havde fået sin orgasme, ville hun lade ham få lov til at hvile lidt, mens hun ville spørge dem efter om de var med på at hun og Izzy byttede plads. Og hvis Dust heller ville have en lille pause med sin tunge havde hun en anden tanke hun ville afprøve: Et lille nydende bad, hvor de alle tre var sammen.

- - tids hop - - -

I de efterfølgende dage, begyndte Kat at klæde sig på den normale måde her i hulen: et brystbånd eller top og et skørt eller det tynde stof, som Dust kaldte trusser. Kort sagt, hun og Izzy gik klædt i næsten ingen ting, hvilket ind i mellem udløste små nydende knald eller et af de store. Kat hjalp til med både madlavning og rengøring, så Izzy ikke skulle gøre det hele selv.
Hun nød at kunne snakke og være i samme rum som Dust, samt at udveksle små kys med ham, når han var i nærheden. Og hvis han lod en hånd eller finger røre hende, når hun gik forbi ham, skabte det altid nydende kuldegysninger i hende.
Tiden, hvor hun havde sin periode kom igen, og hun formåede at holde sig bedre i skindet end sidst de havde haft denne snak. Med hjælp fra Izzy kunne hun holde fingrene fra Dust og sit skød. Hun nøjes endda med at se på, når han fornøjede sig med deres elskerinde. Hun var faktisk ret så overrasket over sig selv, at hun ikke holdte styr på dagen. Hun tilbød ofte Izzy at spise fra hende, så det ikke kun var Dust der mistede noget af sin sjæl.
Og inden hun så sig om, så var perioden over. Dette opdagede hun en aften efter et bad, mens Izzy og Dust hyggede sig i soveværelset. Hun tørrede sig og gik nøgen hen til døren, hvor hun så smilende ind på dem, inden hun fortsatte videre ud i køkkenet. Her fandt hun lidt forskelligt mad, som hun satte på bordet, så hun kunne nå det når hun lagde sig på et andet bord. Hun fik anrettet maden, så den lå hen over hendes krop og skød. Da hun var færdig, kaldte hun på Izzy og Dust.
”Jeg har lidt lækkert til jer i køkkenet.” Nogle steder havde hun også hældt lidt honning ud over noget af frugten og sig selv. Hun måtte tilbageholde et gys af forventning om hvad de ville starte med. Honningbøtten stod ved siden af hende, så de kunne tilføje mere hvis de ønskede det. Hun lå så hun kunne se deres ansigter, så snart de kom ind i køkkenet.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Tirs 1 Okt 2019 - 17:15

Dust bemærkede godt, at hun skiftevis spændte og slappede af mens hun red ham, og det gjorde kun hans nydelse bedre, hele vejen op til hendes orgasme. Han prøvede at holde sin tilbage lidt længere, så han kunne nyde at hun red videre, orgasmen til trods, men hendes dejlige krop og behandling, fik presset ham ud i en herlig orgasme. Mens han nød det, sørgede han også for at give Izzy det sidste skub, hun havde fortjent hendes orgasme, efter han havde pirret og pint hende, til kanten af en orgasme, siden de startede. Da de nu var færdige, valgte Dust at han gerne ville have dem til at bytte plads, når han havde sundet sig lidt. På den måde, kunne Izzy takke ham for sin orgasme, ved at give ham en, og Kat kunne få et tak for den belønning hun havde givet ham, ved hjælp af hans tunge arbejde. Desuden havde han også savnet smagen af hendes dejlige skød, så selvfølgelig ville han have gang i hende igen.

Nu hvor hans kære engel var blevet mere sig selv igen, og hun begyndte at gå let påklædt igen, var det ikke svært at mærke på Dust, hvor glad han var for, at se sine piger gå sådan rundt i hulen igen, og selvfølgelig betød en glad drage, plus hans 2 lækre piger i for lidt tøj da også, at han i tide og utide ikke kunne holde fingrene fra dem, eller lade være med at knalde dem, når han nu bare kunne lade sine lyster komme ud, så snart han havde bare en af dem, at ruske op i. Dog da Kat fik sin periode, skiftede han til en mere kærlig omgang med hende, frem for hans sædvanlige frække tilgang, da han ikke ville lade Kat glemme, at hun var kvinden i hans liv, han gav hende sin kærlige sidder, mens Izzy fik hans liderlige side, hvilket Izzy ikke havde noget imod, da hun nød at blive knaldet af ham, og hun tænkte at dette var Kats job, når det blev hendes tur til at få sin periode.
Da det blev dagen hvor Kats periode var slut, sad Dust på knæ inde på sengen, med Izzy -der havde ryggen mod vægge- foran sig, og hans lem oppe i hende, mens Kat var inde i bad. Dust var godt distraheret af Izzys bryster, mens han blidt kneppede hende, men Izzy sendte Kat et kærligt smil, da hun så hende komme ud fra badet. Dog da han hørte Kat kalde, stoppede han og så nysgerrigt mod køkkenet. Han trak sig let ud af Izzy, der kom med et lille skuffede dog nydende piv, før de sammen gik ud i køkkenet.

Et nydende smil, bredte sig på hans læber, da han så hvilken lækkerbisken der lå klar til dem på bordet, Izzy smilede også nydende, da hun allerede var godt liderlig, men også gerne ville nyde dette. De gik hen til bordet, så de stod på hver side af Kat, og uden et ord begyndte de at spise af hende, men de brugte kun munden. Izzy slikkede sensuelt Kats krop, hver gang hun tog noget frugt, eller slikkede honningen i sig, mens Dust gik efter Kats mest sensitive krops dele, og med vilje var så pirrende og tirrende, som han overhoved kunne være. Han nappede tirrende i hendes brystvorter når han havde muligheden, han tog sig ekstra god tid til at slikke pirrende omkring hendes skød, så hans tunge kun lige strejfede de gode punkter, efterfulgt af nogle små pirrende kys, for at pine hende lidt mere.
Undervejs tog Dust honningen, og lavede små dråber på Kats bryster, som Izzy sultent lappede i sig, da han ville bruge Izzys lystige humør, til at pine Kat lidt mere. Derefter lavede han små dråber ned langs Kats mave, som Izzy fulgte hele vejen ned til Kats skød, han hældte små dråber på Kats skød, så Izzy sultent begyndte at slikke Kat, indtil hun ikke længere behøvede honningen, som grund til at slikke Kat. Dust lavede en gestus til Kat, der betød at hun skulle blive liggende, og bare reagere på hvad der skete, da hendes lille plan om at give dem en sensuel snack, havde givet ham en fræk ide til, hvordan han ville belønne hende, for at have været så artig, under hendes periode. Denne plan indbefattede at det nu var Kats skød, der skulle tilfredsstille det han havde startet med Izzy inde i sengen, og siden Izzy var blevet så opstemt af at han havde gejlet hende op, til at give ham en god orgasme, skulle Izzy da heller ikke snydes.

Han lod Izzy ivrigt slikke Kat i lidt tid, til han kunne se på Kat at hun var ekstra opstemt, før han igen lavede dråber af honning på Kat, denne gang fra skødet op til brysterne, hvilket fik Izzy til at følge sporet, mens hun kravlede op på bordet og henover Kat. Han fortsatte med at lave dråber op af kat, til Izzy begyndte at slikke nær Kats læber, men før hun kunne få lov til at indlede et kys, lavede Dust en gestus der betød, at Izzy skulle sætte sig med skødet over Kats hoved. Hun fulgte modvilligt ordre, blot for gladeligt at se, at det nu var hendes tur til at blive slikket.
Dust lavede nu dråber af honning på Izzys skød, som tegn på at Kat skulle begynde at slikke hende, hvilket Izzy ville nyde at mærke, da hun savnede fruens tunge, mod hendes trængende skød.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Ons 2 Okt 2019 - 12:10

Kat så godt det nydende smil, som bredte sig på deres læber, da de så hende. Hun måtte anstrenge sig lidt for at ligge stille, da uden et ord begyndte at spise af hende. Små nydende lyde begyndte at komme fra hendes læber, som de begyndte at pirre hende, på hver deres måde. Særligt Dust, som gik efter de mest sensitive steder, fik hende til at stønne og skælve let fra tid til anden. Kat nød sin lille vellykket ide, og så godt at Dust tog honningen som han begyndte at bruge på hendes krop. Køkkenet blev snart fyldt med stønnende lyde, som Izzy slikkede honningen i sig og derved udsatte Kat for en god del pirren og tirren, hvilket krævede en hel del af hende for at ligge stille. Små gys gik gennem hendes krop som Dust dryppede honning og Izzy slikkede dem i sig. Hun gispede kraftigt, da Izzy gav sig i kast med at slikke hendes skød. Hun kæmpede mod trangen til at sætte sig op, for at se hvad Izzy gjorde, hvilket fik kroppen til at skælve let. Særligt fordi Dust, med en gestus, havde bedt hende om at blive liggende. Hun havde en ide om at han lagde op til en større belønning, fordi hun havde kunne holde hænderne fra ham i den forgangene uge. Hun nøjedes derfor med at nikke til ham og måtte lukke øjne halvt for at holde styr på sig selv, som Izzy virkelig trykkede på de rigtige knapper for at få Kat ud til kanten.

Men inden hun nåede at få orgasme, gav Dust hende igen nye gys med honningen op af hendes krop til han stoppede lige før Izzy kunne indlede et kys, som Kat ville have elsket at gengælde, så så hun at Dust gav Izzy en ordre at hun skulle sætte sig over Kats hoved.
I næsten samme sekund som Dust dryppede honning på Izzys skød, nærmest slugte Kat hendes skød med munden. Hun var sulten efter erotisk nydelse og nærmest 'åd' Izzys skød. Hun var som en vildkat, der havde fået en skål mælk. Det var som om hendes hjerne var slået fra og hendes lidt mørkere side havde taget over. Uden at tænke løftede hun hænderne fra bordet for at lade dem befamle Izzy på hendes følsomme steder.
Kat følte sig i himlen, sådan som Izzys safter blandede sig med smagen af honningen. Hun suttede, sugede og slikkede, som om hun ikke havde fået noget at spise eller drikke i flere dage.
Af ren vane begyndte hun at bevæge hofterne som om hun blev knebbet.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Ons 2 Okt 2019 - 16:00

Så snart honningen gled ned over hendes allerede lystige skød, og Kat begyndte at slikke hende, som var hendes skød det første hun fik at spise i lang tid, begyndte Izzy at stønne uregerligt af nydelse. Hendes krop var allerede blevet ret opstemt, af det Dust havde gjort ved hende inden i sengen, han havde gjort en del for at opbygge en orgasme, der ikke fik nogen forløsning, så det at Kat gik sådan til den mellem hendes ben, fik hende til at glemme alt omkring sig, og bare stønne af vild nydelse. Da hun mærkede Kats hænder på hendes krop, greb hun blidt fat om hendes ene hånd, da den nåede hendes bryst, hun ville have alt hvad Kat gav hende, og hendes krop tiggede bare efter mere, med en hver bevægelse hun lavede, og hvert et støn og piv hun ytrede.
Imens stod Dust og gav sig tid til at nyde synet af, hvad han havde gjort ved sine piger. Izzy var allerede ved at få sin første orgasme, Kat så ud til at være væk i nydelse, og klar til at mærke hans belønning, sådan som hun bevægede hofterne, og var der noget han nød, var det de liflige dufte, af hans 2 pigers safter, når de var blevet godt våde og lystige. Han satte let honningen fra sig, et sted hvor Izzy kunne se og nå den, så hun kunne bruge den hvis hun havde lyst, før han med rolige skridt gik hen til den anden ende af bordet, så han kunne stille sig mellem Kats ben.

For at pirre Kats lystige side, der fik hende til at bevæge hofterne som hun gjorde, endnu mere, lagge han blidt sit stive skaft mod hendes klit, så hendes bevægelser kunne hjælpe med at pirre hende lidt, indtil han tog let fast om hendes hofter så hun lå stille, til det han ville gøre ved hende nu. Kat havde været sådan en artig "slave", mens hun havde haft sin periode, og nu var det tid til at belønne hende i sådan en grad, at hun aldrig kunne være i tvivl om, at hun fik mere ud af at være artig uden han skulle sige noget, end at være en slem pige der savnede sin "herres" krop og berøringer.
I en tirrende bevægelse, trak han sit skaft og hoved henover hendes klit, til hovedet gled på plads foran hendes fugtige åbning, og med den samme tirrende langsomme bevægelse, spredte han hendes skamlæber med sit lem, og gled op i hende, til hun havde hele hans lem indenfor. Nu hvor han var blevet vant til at kneppe hende igen, vidste han lige hvad der skulle til, for at give hende mest mulig nydelse, når han kneppede hende, og med den viden i baghovedet, gik han igang med at kneppe hende, så godt som han overhoved kunne. Han gik efter at ramme så mange g-punkter han kunne, han holdt det tempo der plejede at give de bedste resultater, og siden hun ikke havde fået noget i en uge, mens han havde holdt sig i træning med Izzy, kunne han blive ved i mere end nok tid til, at give hende flere og længere orgasmer.

Imens Dust gik igang med Kats underliv, rullede den første orgasme ind over Izzy, der ikke lige frem lagge bånd på sig selv, da hun stønnede den ud i lokalet ÅH.... JA... bliv ved... BLIV VED!" tiggede hun igennem sin orgasme, da Kat fik den til at trække ud, og så snart den ebbede ud, kunne Izzy allerede mærke den næste komme snigende, og hun ville bare så gerne have mere, af Kats dejlige behandling. Hun greb ud efter honningen, lænede sig stønnende tilbage, og lod mere honning glide ned over hendes skød i små mængder, for at få Kat til at holde gang i Izzys lystige skød, der nærmest bevægede sig i små kneppe bevægelser, mod Kats mund. Hvis ikke det var for Dust, der var gået i gang med at kneppe Kat så godt han kunne, for at få hende til at komme, havde Kat sikkert haft god mulighed for at udnytte Izzy til ĺige hvad hun ville, for Izzy var fuldstændig væk i det Kat gjorde ved hende, og var helt i hendes magt.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Fre 4 Okt 2019 - 10:21

Kat nød sin elskerindes skød og 'åd' grådigt af det, hvilket Izzys nydende lyde og støn, kun gjorde Kat mere sulten efter hende. Selv stønnede hun højlydt, da Dust lod sit stive skaft ligge sig mod hendes klit og pirede hende endnu mere. Kats hænder blev ligeledes mere grådige i deres befamlen af hendes elskerindes krop. Kats krop skælvede kraftigt af ophobet energier, da hun mærkede sin elskers hænder på sine hofter så hun var tvunget til at ligge stille. En kraftigere skælven løb gennem hendes krop som hun mærkede hvordan han trak skæftet og hovedet fra kliten til hendes åbning der afgjort var fugtig nok til at han kunne komme nemt ind. Hun udstødte et kraftigt støn da han gled ind og viste at hun ville få brug for at blive båret når de var færdige. Men hun var ligeglad, hun elskede dette: samværet med bådet sin elsker og elskerinde. Måden at de mere eller mindre viste hvordan de skulle påvirke hinanden for at opnå de bedste resultater. Virkelig noget der kunne kaldes afhængigheds rus for hendes vedkommende.

Da Izzy fik sin første orgasme og hun tikkede Kat om mere, fuldte Kat hende gennem orgasmen med sit slikkeri, så den trak lidt længere ud. Og da Izzy lod mere honning glide ned over sit skød, forsvandt Kats hænder fra hendes krop for at ligge sig omkring hendes hofter. Kat brummede næsten knurrende mod Izzys følsomme skød, åbnede munden og trak skødet lidt længere ind over sit hoved, så Izzy nærmest var tvunget til at støtte med hænderne et eller andet sted for ikke at falde ned over Kats krop. Kat slap sin elskerindes skød for en kort stund, mens hun fik flytte hendes ene ben lidt, så hun kunne få sin ene arm om på den anden side. Derefter nærmest slugte hun sin elskerindes honningsmurte skød, med en dyb brummen der tydeligt fortalte hvor meget hun nød dette. Hun sugede, slikkede og suttede mere kraftigt end før, til alt honningen var væk. Derefter slap hun igen skødet for at lade sin hånd glide ind og blive smurt godt ind i saftene, inden hun igen begyndte at 'æde' sin elskerindes skød.
Den nu indsmurte hånd fandt hurtigt vej på til elskerindens anus, hvor den kærtegnede og smurte safterne på huden, inden den trængte ind med et par fingere i et først roligt tempo og efter lidt tid, hvor Izzy slappede af, blev tempoet sat op. Skønt det var lidt svært at holde begge ting kørende på samme tid, så lykkedes det nu ret godt for Kat. Jo mere Izzy antydede med sine lyde at hun nød det, jo mere grådig blev Kat. Hun havde endda tanker om at tilføje flere fingere, hvis Izzy blev ved med at tikke om mere.

Selv hos Kat gik der ikke længe før den første orgasme kom brølende gennem hende, så hendes skød strammede sig om hendes elskers lem. Hendes nydelses skrig blev næsten til en gurglen mod Izzys skød og med hendes safter i munden. Det var blandet andet det, som gjorde Kat mere sulten og grådig ved Izzy, eftersom Kats krop var fyldt til bristepunktet med energier der kun kunne udløses gennem orgasmer. Efter anden eller tredje orgasme, løsrev hun sig kort fra Izzys skød for at tikke sin elsker, med en stønnende og hed stemme.
”Elskede. Mere, hurtigere, be om. Knep mig som om i morgen ikke fandtes...” Derefter genoptog hun hurtigt sit 'æderi' af sin elskerinde.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 2 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Fre 4 Okt 2019 - 19:36

Izzy havde næsten kun lige sat honningen fra sig, så hun kunne fokusere på at nyde Kats lystige slikken af hendes skød, da Kat flyttede på hende, så hun var nød til at støtte sig, med hænderne mod bordets overflade. Da Kat gik i gang igen, begyndte hun igen at stønne ustyrligt og man kunne høre på hende, at hun ikke længere lagge bånd på sig selv, da hun var helt væk i den nydelse hun fik ud af, at mærke de ting Kat gjorde ved hende. Hun mærkede godt Kats fingre ved hendes anus, og hun slappede bare af i kroppen for at mærke Kats dejlige behandling, da hun trossalt var blevet vant til at blive kneppet analt af Dust, og faktisk nød hun det, så at Kat fingerkneppede hende der mens hun slikkede hendes våde skød, gav hende bare mere nydelse, og fik endnu en orgasme, til at strømme gennem hendes krop. Hun gispede og stønnede af nydelse, og ville bare have mere lige meget hvor slidt hun ville ende med at blive, efter denne dejlige behandling.
Imens pigerne nød hinanden i den ene ende af bordet, nød Dust at kneppe Kat i den anden ende, han kunne mærke hvordan hun fik sin første orgasme, og nød de lyde der kom ud af hende, mens han blev ved med at kneppe hende, gennem den første, og senere den anden og tredje orgasme. Selvom han nød at mærke hendes underliv stramme om hans lem, igennem hendes orgasmer, sørgede Dust for at holde sig i skindet, til han var sikker på, at hun havde fået det fulde potentiale ud af hendes belønning, hvilket i hans hoved betød, at hun var blevet kneppet til hun ikke kunne gå selv. Det hjalp en del, at han havde opbygget resistanse, ved at have sex gentagende gange, siden deres første gang efter voldtægten.

Da han hørte Izzys stønnen fik en kort pause, og blev erstattet af Kats stemme, der tiggede ham om at kneppe hende, som var der intet imorgen, fik hun trykket på den knap pigerne vist kendte alt for godt. Hendes tiggen vækkede hans dyriske lyster, og når først de var vækket, ville han ikke stoppe med at nyde hende, før hans lyster var fuldt tilfredsstillet. Hans greb om hendes hofter blev mere fast, uden at gøre ondt på hende, hans bevægelser blev mere dyriske, og som med et knips med fingrene, skiftede han fra den Dust, der kneppede hende for at give hende nydelse, til den dyriske Dust, der begyndte at pumpe i hende, som var hun hans personlige sex dukke. Man kunne høre på hans dyriske stønnen at han nød hende fuldt ud, mens Kat sikkert kunne mærke på ham, at hun ikke blev fri for hans lyster lige med det samme.
Imens sad Izzy, midt i endnu en orgasme, hun havde efterhånden mistet tal på, hvor mange Kat havde givet hende, men en ting var sikkert: hendes krop var helt i Kats magt, hun kunne næsten ikke flytte sine ben mere, fordi orgasmerne havde givet hende så mange spændinger i kroppen, men hun ville ikke have det til at stoppe, så længe hun kunne holde sig siddende, og så længe Kat var villig til at slubre hendes safter i sig, fra hendes skød der nærmest dryppede af safter, over alle de orgasme og alt den liderlighed der strømmede gennem hende. Med en blid hånd, fik hun dog sig selv til at føre sin hånd, ned gennem Kats røde hår, for at lade hende vide, at hun elskede det Kat gjorde ved hendes stakkels skød, da Izzy havde lidt svært ved at snakke lige nu, gennem hendes manglende åndedræt, hyppige stønnen, og de utidige skrig af nydelse, når endnu en orgasme strømmede gennem hver en tomme af hendes krop.

"S..stop... jeg.... kan ik mere!" pev Izzy udmattet, efter at have nydt Kat i lidt tid. Hun kunne mærke at hendes skød var ved at gå i kramper, efter alt den nydelse, og så snart Kat gav hende lov, lagge hun sig udmattet ned på bordet, ved siden af Kat. Man kunne se hendes ben rystede let, og hun fik vist brug for hjælp til at komme ind i sengen. Dog måtte hun vente lidt, for Dust var ikke færdig med Kat, han var stadig i sit dyriske humør, nu kunne han endda få fuld adgang til sin engel, hvilket han hurtigt udnyttede. Hans hænder strøg op af hendes krop, tog fat om hendes ryg, og løftede hende op så hun for en stund fik en pause, med hans lem helt oppe til roden i hende, derefter blev hun løftet op i hans arme, så han nu kunne presse hende med ryggen mod væggen. På den måde var hun helt i hans vold, da han igen begyndte at kneppe hende dyrisk, og nu kunne han nyde at nappe og kysse hendes hals, mens han skam kneppede hendes dejlige indre.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum