Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 
Lori
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 
Lenore
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 
Celenia
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 
Genevira
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 
Renata
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 
Jake
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 
Katrina
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 
Sasha
hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba13hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba14hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Lør 5 Okt 2019 - 20:51

Kat elskede at vække hans dyriske side. Det sikrede hende en hel del mere end han normalt gav hende, selv om han kunne give hende en hel del. Desuden kendte hun efterhånden alle de metoder til at få ham til at lukke ned for tankerne og kun være tilstede i elskoven. Hun fortsatte med at 'æde' sin elskerindes skød og fingerkneppe hendes røv lige indtil hun tikkede hende om at stoppe. Kat stoppede næsten med det samme, for at efterkomme sin elskerindes ønske og smilede kærligt til hende, mens hun slikkede sig om munden for at få de sidste safter der sad rundt om munden. Hun kunne godt forstå at Izzy var udmattet efter at have holdt Dust kørende en hel uge.

Hun nåede dog ikke at tænke meget om det, før Dust havde løftet hende op i sine arme og båret hende hen til væggen, som hun snart blev fastlåst mellem ham og væggen. Hun stønnede, gispede og jamrede af hjertens lyst, mens han kneppede hende dyrisk. Når og hvis han indledte en snaven, var hun omgående med på den, uanset om det var blidt eller voldsomt. Hendes hænder trak røde striber over hans ryg i nydelse.
Den ene orgasme efter den anden strøg gennem hende, og hendes sind var snart væk i nydelse. Glemt var alt der var sket gennem de sidste mange måneder og alt det triste. Der var kun plads til kærligheden og nydelsen, som der var mellem hende og hendes elskede. Selv om hendes krop begyndte at blive udmattet, lod hun ham fortsætte til han var færdig. Hun ville fuldføre dette, som hun selv havde gejlet ham op til. Og hun nød det jo så meget. At mærke hans kærlighed på denne måde. At vide han elskede hende over alt. At vide at han altid ville være der for hende.
Selvfølgelig elskede hun Izzy og sin familie, men Dust havde og ville altid have en særlig første plads hos hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Dust Lør 5 Okt 2019 - 21:36

Som altid, når Kat eller Izzy fik hans dyriske side frem i ham, var nydelsen alt hvad Dust reagerede på, han levede sig helt ind i at nyde hvert sekund, han kneppede med den der havde vækket denne side af ham. Hver en orgasme Kat fik, førte ham tættere på hans egen, og bragte ham kun mere nydelse, hver en lyd og bevægelse hun lavede, i respons på hans dyriske lyster, var som sød musik for hans sanser, og han ville bare have mere, af hendes dejlige krop. Han havde glædet sig til at mærke sin elskede engels våde skød hele ugen, og nu havde hun fået dyret frem i ham, så han virkelig kunne nyde hende fuldt ud.
Undervejs fandt hans læber vej til hendes, og han krævede hendes fulde opmærksomhed, i en lystig snaven, mens hun sikkert kunne mærke på ham, at han var ved at være der, efter at have nyt hende så meget. I takt med at hun fik sin næste orgasme, fik spændingerne i hendes krop hjulpet ham det sidste stykke, og i et sidste hårdt stød, pressede han sig i bund på hende, så han kunne tømme sine safter op i hendes våde indre, mens han fortsat snavede hende, så længe det varede ved. Hans hænder klemte let om hendes balder, mens hans tunge legede let med hendes, og en let brummen kom fra hans strube, over den nydelse han fik af, at have hende under sin kontrol, mens han nød sin orgasme.

"Jeg håber du nød din belønning skat, for du har så sandelig fortjent den, efter den sidste uges pæne opførsel du har vist mig!" hviskede han kærligt mod hendes øre, efter han havde sluppet hendes læber, og løftet hende op, så hun havde hovedet ved hans skulder, og blev holdt oppe i hans arme. Han vidste at hun og Izzy var udmattet, så han fik Kat ind i sengen, før han kom ud til Izzy, der lagge armene om hans skuldre, mens han løftede hendes lettere rystende, udmattede krop op, så han kunne komme ind til Kat med hende. Han lagge Izzy ned foran Kat, så hun kunne give Kat et taknemligt kys, for den dejlige behandling hun havde givet hende.
"Nu skal i 2 bare slappe af, i har vist fået godt med spænding, for de næste par timer!" sagde han med et lettere drillende toneleje, mens han lagge sig bag Kat, så han kunne lægge en arm om hendes krop, med hånden på hendes bryst. Han kyssede blidt Kats hals, og puttede sig ind til hende, så hun kunne ligge trygt og godt, mens hun hvilede sin krop "Jeg trængte også til at mærke dig igen, min kære engel, jeg var begyndt at savne din dejlige krop, og Izzy var vist også ved at blive udmattet af, at tilfredsstille mig for jer begge to!" izzy rødmede lidt og nikkede, da hun godt kunne mærke på hendes krop, at Dust var vant til at kneppe ofte med 2 piger, og kun havde haft hende at nyde godt af, mens Kat havde sin periode. Hun tænkte at det nok blev Kats tur snart, når hun fik sin periode, og så ville Kat nok værdsætte den ekstra hjælp, når Izzy kunne sprede ben for herren igen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX) - Page 3 Empty Sv: hjælp mig, min elskede... - Dust (XXX)

Indlæg af Katrina Søn 6 Okt 2019 - 9:28

Hun smilede og kyssede ham blidt på kinden, da han hviskede kærligt mod hendes øre, inden han bar hende ind i sengen. Hun var fristet til at nappe ham kærligt i skulderen, men var forståeligt nok alt for udmattet til det. Så hun nøjedes med at slappe af og lade ham bære hende, samt ligge hende i sengen.
Da han kom ind med Izzy, trak Kat hende ind til sig og lod kærligt fingerne glide nussende rundt på ryggen af hende, mens hun udvekslede små kys med hende.
Hun lyttede roligt til hans ord om at han havde savnet hendes krop og smilede varmt til ham. Hun forstod udmærket hvad han mente. Og det med at Izzy vist var ved at blive udmattet af at tilfredsstille ham for dem begge, ja det fik hende til at smile skælmsk til dem begge. I tankerne var hun allerede ved at udtænke små planer om hvordan hun kunne træne med Izzy, så hun var mere klar til næste gang. Selv kendte hun kun godt til hans store lyster, der var ligeså store som hendes egne. Okay, måske var hans lidt større end hendes, men selv syndes hun ikke at det var ret meget. Hun ville elske at have ham for sig selv en hel uge. Og selvfølgelig havde hun også planer for Izzy, så hun ikke skulle være helt fortabt.
"Elskede. Vil du være sød at bruge lidt af din lynmassage på os begge? På den måde skulle vi gerne være klar til dig igen, når dine lyster vender tilbage."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum