Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 
Lori
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 
Lenore
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 
Celenia
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 
Genevira
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 
Renata
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 
Jake
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 
Elizabeth
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 
Madelena Gray
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 
Katrina
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

3 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tors 5 Jul 2018 - 17:06

Hans lille eksperiment, så ud til at virke lige efter planen, da hun begyndte at klynke, stønne og ryste af nydelse, og da hendes orgasme kom, var det nærmest som om de stønnede i kor, da han kom samtidig med hende. Han smilede kældent til hende, da hun så på ham, med et blik fuld af kærlighed, og det var næsten før han kunne mærke hendes kærlighed, stråle ud af hende, mens han hørte hendes ord. Han lagge begge hænder på hendes balder, og tvang hende til at sætte sig op på knæ, ved selv at sætte sig, han lagge benene over kryds, og sad så hun kunne sidde afslappet i hans skød, med hans lem sollidt plantet oppe i hende.
"Selvfølgelig er jeg dit et og alt, og centeret for din kærlighed, du har jo givet dig selv til mig, med krop og sjæl, så dit smukke hjerte og din dejlige krop, tilhøre mig!" sagde han kældent, mens han strøg hænderne op af hendes krop, til han fandt hendes arme, som han lagge om sine skuldre, da han gerne ville nusses mere "Men selvfølgelig ændre det ikke på, at jeg også elsker dig min skat! Dit nærvær gør mig lykkelig og glad, din krop gør mig lystig og tilfredsstiller mig, og din smukke stemme og dejlige nussen, kan berolige mig når som helst!"

Imens han snakkede, puttede han sig kældent ind til hende. Han lagge armene om hende, så han blidt kunne klø hende på ryggen, og nussede sin kind mod hendes, mens man nemt kunne mærke på ham, at han lige nu var hendes lille kældedrage, der hugede efter hendes nærvær og varme krop. Han plantede et kærligt kys under hendes øre, før han sagde noget igen.
"Lov mig at du aldrig glemmer, hvor meget jeg elsker dig! Du er den eneste rigtige for mig, kun din krop må mærke mit lem, og modtage mine safter, og kun du kan få min opmærksomhed!" hviskede han med en romantisk stemme, mens han strøg sin krop mod hendes.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 5 Jul 2018 - 17:47

Hun fulde med da han satte sig op, og kunne ikke lade vær med at le kærligt over hans ord.
"Det er rigtigt, min elskede. Det lovede jeg jo tidligere i dag. Men havde glemt det over din skønne og drillesyge behandling af min 'stakkels' krop." Hun smilede bredt og nussede ham kærligt i nakkehårene og ned af ryggen.
Ved hans ord om at han elskede hende og at hun gjorde ham lykkelig, måtte hun knibe en lille tåre af glæde og stemmen var ligeledes berørt over hans ord.
"Det glæder mig utroligt meget at du føler det på den måde." Hun lukkede øjnene og gengældte hans kind nusseri, mens hun forsøgte at spinde som en glad kat. Hun viste ikke om hun gjorde det rigtigt. Hun smilede ved hans kind og hviskede tilbage i samme romantiske tone.
"Det lover jeg, min elskede. Jeg skal gøre alt for at du bliver den eneste der mærker min krop og dufter mine søde safter." Hun nød denne kærlige og romantiske stund som de havde lige nu. Hun sukkede lidt og hviskede.
"Vi må nok heller skynde os med forberedelserne, hvis vi skulle nå det inden tidevandet trækker sig ud. Men jeg har enlig ikke lyst til at flytte mig, nu hvor du fylder mig så godt ud."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tors 5 Jul 2018 - 21:09

"Indrøm det, du ville have givet dig til mig fuldt ud før eller siden, om jeg havde pint og tirret din krop eller ej!" sagde han i en kærligt drillende tone, før han kom med et kældent smil, da han hørte hende lave nogle søde kattelyde. For ham gjorde det ikke noget, om hendes efterligning var perfekt eller ej, han syntes det var nutted, og han nød hendes nuttede små lyde "Det er nu også din fortjeneste, at jeg føler sådan for dig skat, først fik du mig på krogen med din dejlige krop, og derefter sneg du dig ind i mit hjerte, med din elskværdige personlighed!" han tørrede blidt hendes tåre væk, mens han smilede kærligt til hende.
Han virkede meget glad for, det hun sagde om at kun han skulle være den, der måtte trænge op i hende, og dufte hendes herlige safter, hvis det var op til hende. Selvom han ikke sagde noget, kunne hun sikkert mærke det, gennem det kærlige kys han gav hende, som var både intimt og fyldt med hans kærlighed til hende. Ved hendes ord om, at de nok hellere måtte komme afsted, strøg han blidt sine hænder, henover hendes slanke lår, mens han blidt kyssede hende på kinden.

"Jeg ved du nyder at have mig oppe i dig, især efter den her kældne omgang, men bare tænk på at om ikke så lang tid, sidder vi behageligt i vandkanten på stranden, mig med et stift lem, og dig siddende på mit skød med den oppe i dig, og mens vi bliver velsignet af Hyrda, kan du kneppe mig til jeg igen fylder dit dejlige skød, med mine safter!" sagde han med et opmuntrende og tirrende tonelege, mens hans ene hånd strøg op af hendes inderlår, til den fandt hendes skød, hvor han nunne massere hendes klit lidt, for at tirre hende, før han slap hendes skød igen, og trak sig ud af hende. Han holdt hende ind til sig og gav hende et sidste kys, før han lod hende komme fri, så hun kunne rejse sig op, og lade ham komme fri. Han gik hen til et skab i væggen, for at finde nogle bukser han kunne bruge til deres tur på stranden, og han valgte ikke at tage andet på end dem.
"Mens du tager tøj på, kan jeg pakke en kurv med lidt godter, så vi kan hygge os lidt på stranden!" sagde han mildt, og gik hen til hende, for at nusse hende blidt ned af ryggen, mens han så forelsket ind i hendes øjne. Han gav hende et kærligt klem på balden, mens han smilede drillende til hende, før han gik ud i køkkenet, og pakkede nogle søde sager. Han tog også et stykke papir og tegnede dør mærket på det, og greb noget kridt sammen med papiret, så han kunne pakke det ned med det andet.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 6 Jul 2018 - 10:43

Hun grinede lidt.
"Det har du helt ret i, min elskede drage. Jeg har det på samme måde med dig. Du skænkede også dit hjerte og krop til mig. Noget jeg ikke havde troet muligt på så kort tid." Hun gengældte hans kys med samme intensitet som han.

Hendes krop gøs behageligt da han tirrede hende lidt med fingerene og sine ord.
"Det vil jeg afgjort se frem til. Igen at havde dig inden i mig." Hendes tanker var allerede igang med at find på lidt af hvert hun vil gøre med ham, mens havets bølger smøg om dem. Da hun havde rejst sig, ventede hun til han var gået ud af soveværelset før hun fandt den nye underbeklædning og trak dem på. Den sad utrolig godt og selvom stoffet var tyndt, så gav den alligevel noget beskyttelse mod sygningen i hendes langbukser. På overkroppen nøjedes hun med at tage skjorten på. Hun mærkede hvordan hans safter begyndte at forlade hendes krop mens hun knappede skjorten, men ignorerede det, selv om hun viste at det ville sive gennem den tynde underbeklædning og videre til bukserne. Da hun var færdig så hun kort på sine støvler, inden hun gik ud i gangen og så efter ham.
"Dust? Så er jeg klar."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 6 Jul 2018 - 13:09

Da han hørte hendes stemme, kom Dust ud til Katrina, med en kurv, et par håndklæder, og et kærligt smil på læben, som hurtigt blev erstattet med hendes læber, da han gav hende et kærligt kys.
"Dejligt! Så kan vi jo komme afsted min skat!" sagde han i en glad tone, og smilede mildt til hende "Iøvrigt burde det ikke overraske dig, at jeg gav mig fuldt ud til dig, selvom vi ikke har kendt hinanden så længe! Du gør mig trossalt lykkelig, og når jeg finder noget jeg gerne vil have, såsom en smuk kvinde der gør mig lykkelig, vil jeg ikke vente med at gøre krav på dig, og lade dig vide at jeg din!" han gav hendes mås et drillende klem, mens han blinkede til hende, før han lavede en gestus mod trappen, så hun kunne gå først.

"Jeg tænkte også på, at nu hvor vi skal ud af hulen og sikkert kommer tilbage sammen, kunne jeg lære dig hvordan du åbner indgangen, så du selv kan komme ind og ud!" sagde han mildt mens de gik op af trappen sammen. Da de kom op til væggen, stoppede han så hun havde fri adgang til væggen "For at åbne døren, skal du lægge dine håndflader mod væggen, og fokusere på det sted du gerne vil have den til at åbne op for! I det her tilfælde, så fokuser på tanken om den væg, jeg brugte til at åbne døren med, da vi mødtes i hulen, og imens du gør det, så brug halskæden til at føle mig! Døren acceptere dig, fordi den sanser den del af mig der er i halskæden, og som du kan føle med den, når du leder efter mig!"
Hvis hun ville gøre det, ville Dust læne sig mod væggen, og se på mens hun prøvede det. Han var selvfølgelig til rådighed, hvis hun havde brug for hjælp, lige meget hvad for en slags hjælp det skulle være, men ellers ville han ikke blande sig, da han ikke ville forstyrre hende, når hun fokuserede.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Fre 6 Jul 2018 - 18:23

Hun smilede da han kom hen til hende, kyssede hende og sagde at de kunnen komme afsted. Det næste om at han havde givet sig fuld ud og ikke kunne vente med at gøre krav på hende, fik hende til at grine lidt. Hun kom med en drillende nydende lyd da han drillende klemte hendes røv.
Hun lyttede roligt til hans ord om hvordan hun skulle åbne hulen, og smilede skælmsk.
"Faktisk har jeg en anden klippevæg i tankerne. En som vender ud mod en mere privat del af stranden." Hun lukkede øjnene, lagde hænderne på klippen og tænkte på den klippevæg der lå direkte vestlig retning. Hun begyndte at mærke noget som langsomt gav efter for hendes ønske. Og pludselig stod hun knap fire meter fra vandet, som stadig var højvandet. Hun smilede og så sig om. De var heldige, stranden var tom. Hun så sig over skulderen efter Dust.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Fre 6 Jul 2018 - 21:00

Med et smil på læben, så han på mens det lykkedes hende at åbne døren, og der burde vist ikke være nogen tvivl om, at han var ret stolt af hende, da han gav hende et kærligt smækkys på kinden, før han gik ud på stranden sammen med hende. Han satte kurven ned sammen med håndklæderne, tog et jordbær op af kurven, og satte det mellem tænderne mens han gik hen til hende, så han tirrende kunne tilbyde hende en bid, mens han lagge armene om hende. Hvis hun tog en bid af jordbæret, ville det ikke blive uden et tirrende kys fra ham, før deres læber skiltes igen.
"Hvis jeg går ud og graver hullet, kan du gøre vores lille plads klar på stranden! På den måde, kan vi nyde solnedgangen sammen, efter vi har nydt hinanden ude i vandet!" sagde han som en kær romantikker, mens han nussede hende op af ryggen. Da han nåede til den del af hendes ryg, hvor han plejede at mærke hendes brystbånd, smilede han lettere opstemt, da han kunne regne ud hun ikke var dækket til under trøjen, hvilket fik ham til at nusse hende ned over brysterne med en drillende finger "Og hvis vi ikke bliver forstyrret, kunne der måske komme en romantisk runde 2, med lidt godter fra kurven, og en ekstra tur med fræk strand sex!" tilføjede han med en tirrende hvisken, mens han tirrende strøg sin finger rundt om hendes brystvorte.

Efter at have givet hende et romantisk langt kys, slap han hende igen, for at gå ned til bredden. Han brugte øjemål til at regne ud, hvor deres lille siddeplads skulle graves, før han trådte nogle skridt ud i vandet, til han kom til det rigtige sted. Han vendte ryggen til vandet, smilede til Katrina, og bøjede sig ned, mens han forvandlede sine hænder til drage hænder, så han effektivt kunne grave hullet, lige som en hund. Sand og vand fløj op bag ved ham, i takt med at han gravede ivrigt løs, nærmest upåvirket af den svage svækkelse han fik fra vandet, indtil han havde gravet et hul, der passede godt til at han kunne sidde i det, samtidig med at der var plads til, at hun kunne sidde over skrævs på ham.
"Så skulle vores siddeplads være klar skat, så se at let den frække røv, inden vandet skylder den væk!" sagde han drillende og blinkede til hende, mens han kom ind til hende, for at tage sine bukser af og smide dem ved siden af deres ting. Så snart hun var klar, tog han blidt hendes hånd i sin, så de kunne gå ud i vandet sammen, og så snart han havde sat sig ned, kunne hun tage over, og bestemme hvad der skulle ske.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Lør 7 Jul 2018 - 18:16

Hun smilede lykkeligt da hun modtog det kærlige smækkys på kinden. Og hendes øjne funklede erotisk, da hun så hvordan han stod med jordbærret i munden og holdte om hende. Hun lænede sig langsomt frem og spidsede munden så hendes læber lige rørte jordbærret, inden hun langsomt og med en nydende ”umm” lyd, lod læberne skille for at indtage jordbærret som hun havde indtaget hans lem med munden. Først da læberne rørte hans, bed hun jordbærret over mens hun stønnede behageligt mod hans læber og det tirrende kys. Hele scenariet fik hendes lidenskab til at blusse op og hun kunne mærke lysten til ham brede sig hastigt i hele kroppen. Hun tyggede jordbærret i sig mens hun nikkede til hans ord og så efter ham. Hele hendes krop sendte behagelige gys gennem kroppen flere gange mens hun tænkte på hvad der var nært stående og hele hendes krop blev yderligere tændt over den romantiske, samt tirrende måde han kærtegnede hendes krop på. Hun spandt nydende, mens hendes krop fik en nydende gysning af forventning.

Hun så efter ham da han gik ned til vandet og holdte øje med ham mens hun bredte håndklæderne ud på det øverste af stranden. Derefter ventede startede hun med at åbne skjorten, så den hang løs og afslørede en lige linje ned mellem hendes bryster og ned af maven. Hun åbnede ligeledes bukserne og havde skubbet dem ned, så der var et par centimeter luft mellem hendes skød og bukserne, da han talte drilledende til hende. Det afslørede det rubinrøde tynde stof som hun bar under bukserne og netop da kom en blid lun brise, som løb kærtegnede ind mellem hendes skød og inderlår. Det fik hende til at gyse og stønne let, mens vinden bar duften af hende safter og den lette stønnen hen mod ham. Hun tog langsomt bukserne af, sammen med skjorten, så hun kun stod iført det tynde stof over hendes lystige skød og halsbåndet. Lige så langsomt som bukserne, tog hun stoffet af og gøs igen nydende da endnu en brise kærtegnede hendes nu blottede skød.
Da hun var klar fulde hun med ud i vandet og satte sig på knæ foran ham, så hun havde hans ben mellem sine. Her startede hun med at lade sit skød kærtegne hans lem ved at hun lod sit skød glide langsomt op så hans lems spids ramte hendes klit og lod roligt skødet følge skaftet ned til roden hvor hans pung var, kun for at gentage det hele forfra. Samtidig kyssede hun ham langsomt ned over hans bryst til hans venstre brystvorte som hun tirrende sugede den ind mellem sine læber og lod tungen kærtegne den tirrende inden hun forsatte så langt ned hun kunne inden hendes hage ramte vandet, så forsatte hun igen opad til hun nåede den højre brystvorte som fik samme tirrende tur. Nu forsatte hun op på halsen under hans hage. Her lod hun en række af kærlige kys og blide nap glide hen over hans hals. Hendes hænder holdte blidt rundt om ham, for at give ham lidt støtte og give ham tryghed.
Dette tirrede hende samtidig med at hun regnede med at det tirrede ham. Og snart stønnede hun samtidig med at hun udsatte ham for hendes tirrende kærtegn.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Lør 7 Jul 2018 - 19:36

Dust havde nydt at se hende smide tøjet, hun så ret fræk ud i hendes trusser, da han godt kunne lide at han kunne se igennem dem, og med de smugkig han havde fået på hende, var hans lem allerede begyndt at vågne. Så nu hvor de sad i strand kanten, og vandet smøg sig om dem, tog hendes tirrende bevægelser med hendes skød mod hans, ikke særlig meget tid, før hans lem var stift og klart, til at trænge op i hendes dejlige indre, og tilfredsstille hendes lystige skøds trængsler.
Imens hun sad og kældede tirrende om ham, kunne han ikke lade vær med at stønne nydende, i takt med hendes skøds bevægelser mod hans lem. Hans hænder strøg blidt op langs hendes lår, balder og ryg, man kunne mærke på ham, at selvom vandet svækkede ham, i en lidt mindre grad end da de var i bad tidligere, fordi han ikke var dækket af helt lige så meget vand, så var hans bevægelser stadig afmålte, men mindst lige så kærlige som altid. Han nød hendes kærlige behandling, og han var ikke sen til at lade hende vide det, gennem hans nydende lyde.

Så snart hun havde kysset sig vej op til hans hals, for at kysse ham tirrende omkring det område, strøg han kærligt en hånd gennem hendes hår, til han nåede til hendes nakke, hvor han blidt kunne tage fat, og få hende til at rette sit hoved op, så han kunne kræve hendes læber, i et grådigt men romantisk kys, mens han flyttede sine hænder ned på hendes balder igen. Han afsluttede let kysset, så han kunne se hende i øjnene, med et opstemt glimt i øjnene, mens han blidt nussede hendes mås.
"Du gør mig så tryg og lykkelig, min elskede engel, at jeg ikke ønsker mig andet, end at være sammen med dig!" hviskede han kærligt, før han blidt klemte hendes balder, for at holde hendes skød i ro, så han kunne bevæge sine hofter således, at hans lem stødte mod hendes underlivs indgang, og med et tirrende langsomt tempo, trængte han op i hende, mens han stønnede nydende "Knep mig min smukke engel, knep mig her i vandets blide bølger, og forsegl vores kærlighed for øjnene af Hyrda!" han kyssede hende romantisk, mens han løsnede sit blide greb om hendes balder, så hun kunne bevæge sine hofter frit igen. Han begyndte nu at kysse hende ned langs halsen til brysterne, hans ene hånd strøg sig vej op af hendes krop for at mødes det samme sted, og nu hvor hun måtte tage sig kærligt af ham, for at passe på ham i vandet, og arbejde for dem begge på, at udføre sex akten, ville han gøre sit bedste for at give hende nydelse, ved blandt andet at massere hendes bryster en af gangen, mens han kyssede, nappede og tirrede hendes bryster og brystvorter med munden.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Lør 7 Jul 2018 - 21:20

//svaret er aftalt

Hun nød hans nydende lyde og viste at hendes tirren virkede, både på grund af hans lyde men også fordi hun mærkede hvordan hans lem blev stiv af hendes kærtegn. Hun kunne godt mærke hvordan hans bevægelser var blevet noget svagere, men at der stadig var den samme kærlige kælen som når de elskede i sengen. Da hans hånd greb hendes nakke og krævede at hun løftede hovedet, gjorde hun det og blev belønnet med et grådigt, samt romantisk kys. Hun mærkede godt hvordan hans hænder fandt ned til hendes røv og nussede hende blidt mens han hviskede kærligt til hende. Hun spandt smilede til ham som svar og havde lige skubbet sig frem, da han blidt klemte om hendes baller, så hun stoppede med at bevæge sig. Hun spandt mens han bevægede sig en smule, så hans lem lagde sig klar ved hendes underliv. En nydende stønnen undslap hende og blande sig med hans, mens han langsomt og tirrende trængte op i hende.
”Som du ønsker min smukke drage.” Hviskede hun tilbage, inden hun gengældte hans romantiske kys. Hun startede ud i et langsomt tirrende tempo og kunne mærke hvordan bølgerne gled mellem hendes ben når hun løftede sig. Det føltes som et kærtegn langs hendes inderlår og rundt om hendes skød, hvor hans lem ikke rørte hende. Hun stønnede roligt og nydende, som en blanding af hans kærtegn og deres elskov sammen med havets kærtegn begyndte at påvirke hendes krop. Hun mærkede også hvordan vandet trak sig roligt og stabilt tilbage, mens lidt af sandet flyttede sig rundt om dem og prøvede at begrave deres ben.
Hun holdte deres elskov i et roligt og kærligt tempo, ligesom de havde gjort i sengen.
Hendes hænder kærtegnede og nussede hans ryg, nakke og hår sådan at hun altid havde en hånd på hans ryg for at støtte ham. Hun lukkede øjnene halvt og lod sine lyster, hans og vandets kærtegn, samt deres nydende lyde omslutte hende helt. Hun mistede en hver fornemmelse af tid og mærkede hvordan kroppen roligt opbyggede en hel særlig følelse i hende.
Hvis han på et tidspunkt greb hendes læber, gengældte hun lystigt og kærligt han. Uanset om det bare var kys eller om deres tunger startede en lystig dans.

Efter nogen tid med det rolige og kærlige tempo, mærkede hun hvordan bølgerne kom skyldende ind mellem deres forenede kroppe, hvilket efter nogle bølgeslag sendte hende ud i en helt ny orgasme. Hun skreg ikke af nydelse, men kom nærmere med et spindende ”Åh Dust.” Hendes krop krampede ikke, som den plejede og hun forsatte roligt deres elskov, selv om det nærmest føltes som om hvert bølgeslag gav hende en ny orgasme hver gang de blev ramt. Hun forsatte med at spinde og hver gang en bølge ramte dem, stønnede hun hans navn med kærlighed i stemmen.
Hendes krop skælvede let og hun holdte ham i et let, men fast tag, så hun var sikker på at han ikke væltede ned i sandet som havet kom skyldende. Hun havde ingen ide om hvor mange gange det føltes som om hun var kommet, og hendes krop føltes ikke udmattet selv om den rystede en del. Hun så på ham med kærlighed lysende ud af hver fiber, inden hun lod hans lem forlade sit skød og flyttede sig, så hun kunne få en af sine arme under hans knæ, for at løfte ham op af vandet og bære ham over til håndklæderne. Her lagde hun ham ned og rettede sig op igen mens hun slikkede sig om læberne og så sultent på ham. Hun var afgjort ikke færdig med at nyde ham her i aftensolen.
”Min smukke drage. Hvor jeg dog hungre efter dig. Min elskede, min dyrebare og min herre.” Hun stilledes sig tværs over ham og kærtegnede kort sig selv med sine hænder, inden hun lod sig synke i knæ ved hans skød og slikkede sin hånd med sine egne safter. Hun sank ikke men bøjede sig ned mod ham og begyndte at snave ham med tungen i leg, så hun delte sine safter med ham.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Lør 7 Jul 2018 - 22:48

Den dejlige følelse af hende der red ham, sammen med følelsen af bølgerne der omsluttede hans penis, hver gang hun lettede sit skød, og blottede en del af hans skaft, føltes utroligt for ham. Det fik ham til at stønne mere nydende, mod hendes bryster som han kærligt tog sig af, for at give hende mere nydelse, mens hans hånd på hendes ryg blidt nussede hende. Han begyndte at mærke på hende, hvordan hun fik nogle specielle orgasmer, som han ikke havde mærket hende få før, og det føltes dejligt at vide, at han kunne give hende denne nydelse.
Undervejs kunne han også mærke sin egen orgasme, der fik hans lem til at sprøjte lystigt op i hende, men denne dejlige og specielle nydelse gjorde ham ikke slap, hans lem forblev stift i hende, og gav ham bare mere nydelse mens hun red ham. Den dejlige lyd af hende, der stønnede hans navn, fik ham til at kigge forelsket på hende, med et blik der fortalte, at han syntes hun så vidunderligt smuk ud, som hun sad der og nød ham, med aftensolens stråler i ryggen, en krop der rystede af nydelse, og en udstrålning af kærlighed, kun til ham. Hun lignede en vidunderlig engel, og han følte sig lykkelig over, at det var hans skaft hun sad på, og hans krop hun nød lige nu.

Da hun lod hans lem forlade hendes dejlige indre, så hun kunne rejse sig og få han ind på deres håndklæder, holdt han blidt om hende, til hun lagge ham ned, og med et nydende smil så han på hendes yndige krop, lige som hun så på ham med det frække, sultne blik i hendes øjne. Han smilede nydende da hun sagde, at hun hungrede efter ham, han elskede at høre hende sige hendes kældenavne til ham, og da hun rørte ved sig selv, fik han kun mere lyst til at røre ved hende, og mærke hendes skød om sit lem igen. Han fulgte nydende med, da hun slikkede sine safter i sig, og bøjede sig ned over ham. Han var ikke sen til at gengælde hendes snaven, hans tunge legede grådigt mes hendes, mens han nød smagen af hendes mund og safter. Han greb kærligt om hende, så han kunne sætte sig op, mens han trak hende ned i sit skød, og lagge en arm om livet på hende, og den anden hånd på hendes lår. Han så nydende ned af hendes krop, der glinsede af havvandet, mens et smil kom frem på hans læber.
"Du ved jeg elsker smagen, af dine liflige væsker, men jeg foretrækker at smage det, direkte fra den ufortyndede kilde!" sagde han nydende, mens hans hånd på hendes lår, let spredte hendes ben, så hendes skød blev blottet for hans sultne øjne. Hans hånd fandt hurtigt vej til hendes underliv, så han kunne føre et par fingre op i hende, og lade dem blive smurt ind i hendes safter, før han trak dem ud igen, og slikkede hans fingre rene, for hendes safter "Hmm, så lækkert som du smager, kunne jeg bare spise dig rå, min lækre lille engel!" han kyssede hende lidenskabeligt, så hun kunne smage sine safter, mens hans hånd igen fandt hendes skød, så han tirrende kunne fingerkneppe hende, mens han brugte lynmassage til at massere de g-punkter hans fingre ramte.

"Når nu du har været så dygtig til at tage dig af mig ude i vandet, fortjener du at jeg tager mig grundigt af de dejlige lyster, jeg kan mærke i dit skød!" hviskede han med en stemme, der dirrede lidt af hans dyriske lyst til at kneppe hende godt og grundigt "Hvordan kunne du tænke dig, at jeg nød dig?"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Søn 8 Jul 2018 - 20:23

Hun smilede nydende ved hans reaktion på hendes lette drillesyghed og gøs af behag ved hans ord om hendes safter, samt da han lod et par fingere glide ind i hendes indre for at blive indsmurt i safterne. Hun lo kærligt ved hans ord om at han kunne spise hende rå, og gengældte glædeligt hans lidenskabelige kys med alt den lidenskab hun selv kunne mønsteret. Hun stønnede lystigt mod hans læber ved hans berøring, og måtte gribe fat om hans skuldre for at holde sig i ro. Hendes skød begyndte at bevæge sig i takt med hans fingerkneppen, mens hun selv fik mere og mere lyst til bare at springe på ham.

Hun smilede med øjne der funklede af lyster og lidenskab, og hendes stemme var dirrende af tilbageholdte energier, men samtidig var den varm og kærlig. Hendes hænder gled fra hans skuldre til hans ryg og nussede ham blidt.
”Knep mig på alle de måder du kan komme i tanke om. Vend og drej mig som du lyster. Og hold dig ikke tilbage, min drage. Jeg vil nyde dig og dine dyriske lyster, samt fyldes af dine safter. Havet kan hjælpe os hvis der er noget som skal vaskes.” Det sidste sagde hun med et drilsk blink til ham, og en spindende lyd mens hun lod sine negle kradse ham blidt på ryggen. Hun løftede hagen så halsen var blottet, mens hun stønnede kælent, mens hun inviterede ham til at tage magten.

//Du får virkelig frie tøjler med hende Wink

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Søn 8 Jul 2018 - 21:12

Det var dejligt, at hun var lige så lidenskabelig som ham, og Dust kunne undgå at føle sig heldig over, at hans helt egen engel, havde sådan en aktiv sexlyst, som hun kun ville lade mætte af ham. Et nærmest dyrisk lystigt smil, dannede sig på hans læber, da hun gav ham frie tøjler til, at kneppe hende som han havde lyst til, og han kunne ikke lade være med at tage hendes læber, i et grådigt og lystigt kys, mens han trak fingrene ud af hendes indre, så han kunne lægge begge hænder på hendes hofter.
Da han slap hendes læber igen, smilede han nydende til hende, før han førte hende op på alle 4, så han kunne sætte sig på knæ bag ved hende, og se nydende på hendes skød og anus, mens han brugte hånden til, at føre sit lem tirrende henover hendes klit, til den var i position mod indgangen til hendes fugtige indre. Han tog et blidt greb i hendes hofter, så han kunne holde hende stille, mens han pressede sig helt i bund på hende, med et nydende støn. Han begyndte at kneppe hende, med en nærmest dyrisk lyst til hende, mens hans hænder granskede hendes slanke krop, til de fandt hendes bryster, som han masserede nydende. Hans lystige stønnen var ikke til at tage fejl af, han nød hende uden andre hæmninger end hendes sikkerhed, da han ikke ville gøre sin elskede ondt.

Med hans ihærdige lyst til hende, blev han ved med at kneppe hende til hun fik sin orgasme, men efter alt det sex de havde haft i løbet af dagen, skulle der mere til for at få ham til at komme, så efter hendes orgasme var aftaget, trak han sig ud af hende, og brugte sin hånd til, tirrende at stryge sit lem rundt om hendes ringmuskel, så hendes anus blev smurt ind i hendes safter, før han satte penis hovedet mod hendes ringmuskel, holdt om hendes hofter, og trængte ind i hende igen, med et langttrukkent støn. Han lod hendes anus vende sig til hans indtrængen, ved at starte med et blidt tempo, og så snart hendes krop havde vendet sig til ham, lagge han sine hænder på hendes bryster, trak hende op på knæende, så hun sad og struttede med røven mod hans lem, og med en hånd på hendes ene bryst som han masserede, førte han den anden ned til hendes skød, så han kunne fingerkneppe hende, mens han stødte nydende i hendes mås, og stønnede i hendes øre, da han ikke havde glemt at hun følte sig tom omkring skødet, når han tog hende i måsen.
"Vær en god pige, og støn for din drage, jeg elsker at høre dig nyde hvad jeg gør ved dig!" stønnede han nydende, mens han stødte lystigt op i hende, og fingerkneppede hende mens han lynmasserede hendes g-punkter.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 9 Jul 2018 - 11:48

Hun gøs af behag og forventning ved synet af det dyriske smil på hans læber, samt af fornemmelsen af de kys han gav hende. Hun viste at dette ville blive fantastisk og derfor var hun ikke bang for at give ham frie tøjler. På intet tidspunkt havde han givet hende grund til frygt eller bange anelser, hvilket gjorde at hun stolede på ham med hver en fiber i sin krop. Hun gispede behageligt, da han tirrede hende ved at føre sit lem henover hendes klit, inden han lod den finde indgangen til hendes indre. En blanding mellem et gisp og et nydende støn forlod hendes læber da han pressede sig helt ind. Hun borede hænderne ned i håndklædet og nød hvordan han nærmest blev som et dyr i brunst. Utroligt nok gik det rimeligt hurtigt for hendes krop til at opbygge en orgasme, men hun var overbevist om at det var fordi han ikke havde været så dyrisk før. Hun kom med sine lyde ved orgasmen og mærkede hvordan han forsatte med at kneppe hende, hele vejen igennem orgasmen, hvilket gjorde at en ny var undervejs hurtigere end normalt.
Efter orgasmen var aftaget, mærkede hun hvordan han gjorde klar til at tage hende i røven og hun slikkede sig kort om læberne af nydelse. Denne gang var hun ikke så stram, så det gik hurtigt for hendes krop at tilpasse sig ham. Hun stønnede nydende da han trak hende op med sine hænder på hendes bryster, mens han kneppede hende. Hun begyndte at lave sin spindende lyd, men afbrød den med et tungt og dybt støn, da han begyndte at fingerkneppe hende, samtidig med at han brugte sin lynmassage på hendes g-punkter.
Hans ord der blev fremsagt i nydende støn, fik hende til at spinne mens hun svarede ham.
”Jeg ville umuligt kunne holde dem tilbage, om jeg så prøvede.” Hun jamrede og bevægede sig en smule, da han ramte et par steder på den helt perfekte måde. Og derfra gik det rask afsted.
Hendes lyde: stønnen, spinden, gispen, klynken og jameren, blande sig til noget nær en sang af nydelse under hans behandling. Hun var overbevist om at hun fik orgasme et par gange eller mere, før han selv kom og netop da han kom, fik friktionen af hans sprøjten hende ud i endnu en orgasme.
Hendes krop var dækket af sved og tårene trillede roligt ned af kinderne på hende, men hun nød hvert sekund af det. Noget i hende voksede for hver gang de var sammen: hendes lyst og behov for at være sammen med ham.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 9 Jul 2018 - 12:44

Hendes svar behagede ham meget, hvilket kom til udtryk igennem de kærlige kys, og hans små dyriske nap, som han pladserede omkring hendes kind og øre, mens han stønnede nydende, over at kneppe hende og høre hendes dejlige lyde, som respons på det han gjorde ved hende. Hendes orgasmer gjorde kun hans nydelse bedre, og hun kunne sikkert ikke undgå at mærke, den dyriske træng der var i hvert stød han lavede op i hende. I takt med at hans orgasme opbyggede sig, begyndte hans stød at blive mere langttrukne, mens hans støn blev mere nydende, og med et sidste stød op i hende, pressede han sig helt i bund på hende, så han kunne sprede sine safter dybt i hende, mens han blidt klemte hendes bryst, holdt sine fingre stille oppe i hende, og holdt hendes krop tæt ind til sig.
Han plantede små blide kys hen af hendes skulder, som et dyr der kærtegnede sin mage, efter at have parret sig med hende, mens eftervirkningerne af hans orgasme aftog, han trak blidt sine fingre ud af hende, og strøg kærligt hendes mave, mens han masserede hendes bryst, da han var begyndt at blive kælden igen, nu hvor hun lod ham få frie tøjler til, at gøre ved hende som han ville.

"Jeg synes aldrig at kunne få nok, af de dejlige orgasmer jeg får, når jeg knepper dig skat!" hviskede han kærligt, mellem sine små blide kys, mens hans hænder nu strøg hende ned af maven, og videre ned af hendes inderlår, som han kærligt nussede, for at give hende nydelse ved hans kældne humør "Jeg tror du har gjort mig afhængig af dit lystige skød, og din dejlige krop! Men det betyder også, at du kan være sikker på en ting: der er ikke nogen anden kvinde, som er god nok til mig, end dig og din dejlige krop!" han trak sig let ud af hende, og gav hende et sidste kys på kinden, før han gik ned til stranden, for at vaske hans lem efter den dejlige tur i hendes mås.
Så snart han var ren igen, kom han tilbage til hende og førte hende ned at ligge på ryggen, med spredte ben, så han kunne sætte sig på knæ mellem hendes ben, og se nydende hen af hendes glinsende krop, og saftige skød. Han bøjede sig ned, kyssede kærligt hendes klit, og kyssede sig så vej op af hendes mave, kavalergang, og hals, til han lå henover hende, med sit halv dovne lem mod hendes skød, og sine læber mod hendes, i et kældent men krævende kys, der krævede hendes fulde opmærksomhed og kærlighed. Imens, strøg han blidt hendes arme og ben, for at guide hende til at lægge dem om hans krop, så han kunne nyde at hun holdt ham, tæt ind til sig.

"Jeg føler mig i et kældent humør lige nu, og jeg overvejer at tage dig med ned i hulen igen, hvor du kan kælde om mig, mens jeg er sikker på, at der ikke er nogen som dukker op, og forstyrre mig i, at nyde dig!" sagde han kærligt, mens han nussede hendes hår, og smilede til hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 9 Jul 2018 - 15:09

Efter hans orgasme var aftaget noget og da han begyndte plante blide kys, spandt hun kærligt som svar. Hun havde nyt det hele og følte sig lettere udmattet, selv om hendes krop og sjæl på en måde hungrede efter mere. Hun drejede hovedet lidt, så hun kunne se på ham over skulderen, som han kyssede blidt. Et smil der hurtigt blev lidt større fyldte hendes ansigt, da han hviskede til hende.
"Jeg har det på akkurat samme måde, min elskede. Min krop og sjæl hungre efter dig, som er den eneste der kan stille sulten." Hun spandt kærligt da han kyssede hendes kind og fulde ham med øjnene da han gik ned til vandet. Hun blev siddende på knæ og nød synet af ham i aftensolens skær. Sulten stod tydeligt i hendes øjne, da han kom tilbage og lagde hende ned på ryggen. Hun stønnede nydende, da han kærligt kyssede hendes klit og forsatte sin kærlige tilgang op af hendes krop. Hun kom med lyde af en spindende stønnen, mens hendes skød roligt og blidt begyndte at bevæge sig mod hans halv dovne lem. Hendes lyde blev noget dæmpet, da han krævede hendes læber i det kærligt, men krævende kys. Hendes arme fandt hurtigt deres rytme hen over hans ryg og nakke, samt nakkehår. Hendes ben bøjede sig lystigt, så hans lem lå helt rigtigt mens hun forsatte med at bevæge sit skød. Selv da hun hørte hans ord, håbede hun at den ville smutte ind en sidste gang her på stranden.

Hun smilede til ham, netop som hun fornemmede at den lige kikkede en smule ind mellem hendes skamlæber.
"Hvilket jeg uden tvivl vil nyde noget nær natten lang. Selv om jeg har lyst til at lade dig fylde mig en gang mere her i aftensolens kærtegn, på samme kærlige måde som du gjorde i hulen. Muligvis i vandkanten, hvis du tror du kan magte det? Vi kan nøjes med at lade vores samlet køn være der hvor bølgerne skylder ind." Hele hendes krop gøs behageligt ved mindet om hvor skønt den nye orgasme havde føltes ved at vandet havde kærtegnet dem omkring deres samlet kønsdele.
"Vandet bliver i denne højde de næste mange timer, så der er ingen fare for at du bliver skyllet væk. Ikke når jeg holde fast i dig." Hun spandt, mens hun løftede hovedet nok til at kunne hviske spindende i hans øre.
"Be om." Efterfuldt af et per tirrende nap i hans øreflip. Hun var godt ved at havde gættet sig til at han havde svært ved at stå for hende, når hun tikkede. Hvilket hun var ret godt tilfreds med.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 9 Jul 2018 - 15:56

Et kærligt smil dannede sig på hans læber, ved lyden af hendes ord om, at hun havde det på samme måde som ham, og især da han lå kældene henover hende, mærkede han godt hvad hun gjorde, for at få hans lem til at være rettet mod hendes skød, med hovedet tittende ind, mellem hendes skamlæber. Han kyssede blidt hendes kind, mens han lyttede til hvad hun sagde, og han kunne ikke lade vær med at nyde det hun sagde til ham, da han var glad for at hun nød hans kældne opførsel, og endda hans sexuelt kældne humør.
"Jeg elsker når jeg ved, at du ikke kan få nok af mig, min dejlige lille engel, især fordi jeg ved hvad det betyder for mig, når du er opstemt efter mig!" sagde han lettere drillende og kældent, mens han blidt nussede om hende, og tirrende bevægede sit lem, så hans penis hoved gled en smule indenfor, hvilket kunne give en ide om, at han ville kneppe hende, hvorefter han trak sig tilbage igen, for at drille hende. Dog da hun sagde be om, hvilket han vidste hun gjorde med vilje, for at lokke ham til at kneppe med hende igen, da han ikke kunne stå for en kvinde der tiggede, pressede han sine hofter fremad, og siden hans lem var vokset op til stiv størrelse igen, gled den helt op i hendes indre, der gladeligt tog imod hende.

"Slemme pige, du ved godt at tiggen ikke føre til kælde sex, når du tigger om det, får du mine dyriske lyster frem i mig, og du ved godt hvad der sker, når du vækker mine dyriske lyster!" sagde han opstemt, mens han tirrende trak sig næsten helt ud, og stødte hårdt i bund igen. Han lavede et sidste stød i hende, så han var helt inde, før han blidt greb om hendes krop, så han kunne vende dem om og få ham til at ligge nederst. Herfra kunne han sætte sig op med hende på skødet, og med hjælp af lidt behændighed og råstyrke, kunne han komme op og stå, så han havde hænderne på hendes balder, lemmet i hendes skød, og hende fanget i hans arme.
"Jeg kan ikke sige nej til dig, når du tigger så pænt om det, men så må du også bestemme dig! Vil du tigge om mere, og få min dyriske lyst, eller vil du være kælden, og få mine kældne lyster?" spurgte han tirrende, mens han gik ned til vandkanten, så hun undervejs sikkert kunne mærke hans lem, gynge lidt frem og tilbage i hende, mens han tog sine skridt "Men du får kun en af dem, og når vi er færdige, skal du opføre dig som en god slave, og gøre hvad din herre ber dig om!" han gik på knæ i vandkanten, og lagge hende ned, så vandet strøg sig kærligt om deres skød og hendes krop.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 9 Jul 2018 - 17:28

Hun kom igen med sin spindende stønnen, da han talte til hende med en lettere drillende og kælende stemme, samt begyndte at tirre hende med sit lem. Hun nød det, da det gav en særlig kriblen i hendes skød. Som om hendes skød smagte lidt på hans lem inden det ville sluge det. Hun mærkede tydeligt at hans lem vågnede igen og blev dejligt stift. Så da han pressede den helt ind, stønnede hun nydende, mens hun smildende lyttede til ham. Noget i hende nød at blive kaldt slemme pige. Der var noget erotisk over det, i hvertfald i hendes hoved. Og da han trak sig næsten helt ud, for at støde hårdt ind, undslap en gispen hende og hun klemte sine fingere ned i hans ryg. Hun smilede og stønnede nydende over de bevægelser hans lem lavede mens han samlede hende op og bar hende ned til vandet. Hendes krops lyster var vågnet helt op ved hans hårde stød, så hun var godt klar over at kælent sex ikke ville være nok til at få hende til at falde til ro. Hun havde hørt hans ord mens han gik og overvejede kort hvad vil være bedst, men der var ingen tvivl. Hun smilede skælmsk.
"Knep mig til du sejner, min herre. Alt hvad jeg beder om, er at du fylde mit indre med dine safter. Jeg skal nok være en god slave bagefter og gøre alt hvad min herre ønsker." Hendes øjne var drillende og tirrende, som om hun med øjnene sagde at han ikke turde.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 9 Jul 2018 - 18:19

Hendes drillende og tirrende blik, blev gengældt med et dyrisk glimt af lyst, i de rubin røde pupiller der så dybt ind i hendes øjne, nærmest så dybt at han så ind i hendes sjæl, mens han lå over hende i vandkanten, og mærkede vandet stryge blidt ind over hans ben, balder og kugler. Til at starte med, var hans lem beskyttet fra bølgerne, da den var dybt begravet i hendes saftige indre, men nu hvor hun havde vækket hans dyriske lyster, varede det ikke længe, før han lagge sine hænder på hendes skuldre, så hun ikke kunne rykke sig væk fra ham, og med en grådig lyst, krævede han hendes læber i et kys, der hurtigt blev til en villig snaven.
Med en lyst hun nok ikke havde mærket før, men som hun havde fremkaldt i ham, da hun tiggede ham om at kneppe ham til han sejnede, begyndte han at kneppe hende lystigt, som en herre der kneppede sin vllige slave, uden at lægge fingre imellem. Hans støden fulgte bølgernes bevægelser, og så længe han ikke skadet hende, kneppede han hende hårdt og villigt. Det var nærmest som om hun havde fået dyret frem i ham, for når ikke han snavede hende, nappede han tirrende i hendes brystvorter og øreflipper, slikkede hende tirrende op af brysterne, eller kyssede hende blidt omkring halsbåndet, mens han dyrisk pumpede i hende.

Dust havde ingen ide om, hvor længe dette varede ved, han var for travlt optaget af at kneppe sin lystige engel, mens solen lige så stille forsvandt ned i horisonten. Hendes første orgasme, var ikke nok til at mætte hans lyster, og vandets påvirkelse på ham kunne ikke stoppe ham i at nyde hende, han ville have mere, og han var ligeglad med om de så blev opdaget, for han ville ikke stoppe, før han havde nydt hende fuldt ud. Udover den nydelse der skinnede tydeligt ud af ham, kunne hun sikkert også høre på ham, hvor meget han nød at kneppe hende, på grund af hans nydende grynten og stønnen, der kun blev forstyrret af at han stønnede "Åhh skat!" engang imellem, mens hans krop blev mere anspændt, grundet den orgasme der byggede sig op i ham.
Til sidst var det som om han var helt væk i sin nydelse af hende, der var kun hende og den nydelse hun gav ham, så da hans orgasme var lige op over, og hun fik endnu en orgasme over hans penis, var det det skub der skulle til, for at få ham til at støde helt i bund på hende en sidste gang, mens han kom med et dyrisk støn, og tømte sig op i hende. Han holdt hende låst fast, mens han bare nød sin orgasme, indtil den eppede ud, så han kunne ligge sig afslappet ned over hende, og kysse hende kærligt.

"Det var fantastisk, min elskede engel!" sagde han kærligt, dog stakåndet efter den vilde tur, hvilket man stadig kunne høre på ham, mellem de kældne kys, han plantede på hendes hals og bryster. Han blev liggende sådan med hende lidt tid, så han kunne sunde sig lidt, før han kærligt så hende i øjnene, og smilede til hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Man 9 Jul 2018 - 20:28

Hun blev nærmest overvældet over det dybe blik med det dyriske glimt. Hun gengældte villigt hans grådige, krævende kys og fulde roligt med da det blev en mere villig snaven. Hun kunne godt mærke at der var en ny og ukendt lyst over ham, langt kraftigere og mere krævende end hun hidtil havde oplevet hos ham. Men ja, hun havde selv lagt op til dette, og havde bestemt sig for at lade ham fuldføre hvad han end startede. Da han startede med at kneppe hende lystigt og for fuld kraft, gik der ikke langtid før de lyde han elskede forlod hendes læber i samme hastige tempo, som han kneppede hende i. Hun begyndte at overveje om hun havde fået lokket dragen frem i ham, sådan som han lagde styrke i det. Men det var ikke ubehageligt, nærmest tvært imod. Det lod til at dette var noget af det hendes krop havde sukket efter. Noget som nærmest virkede til at være en uslukkelig tørst. Hun mærkede og hørte tydeligt hvor meget han nød hende, noget hun ikke var et sekund i tvivl om. Og når han stønnede kaldte hende skat, blev hun mere opildnet for hver gang.

Hendes hænder var nærmest fastlåste på hans skuldre for at være sikker på at hun ikke blev skubbet væk fra ham. Hun havde bøjet benene, så hun kunne løfte sit skød en smule, så det tog imod ham når han stødte ind. Dette gjorde også at hendes orgasmer blev kraftigere og kom lidt hurtigere end før. Takkeværet bølgerne og den måde Dust fulde dem på, mistede hun fornemmelsen af hvor mange orgasmer hun selv fik, inden han selv kom sammen med hende, mens hun stønnede hans navn:
”Duust.” Hun nød hvordan hans safter sprøjtede ind i hende under hendes sidste orgasme, og kunne både se og mærke på ham at han også selv fik sin. Så da han lod sig ligge afslappet ovenpå hende, flyttede hun sine hænder fra hans skuldre til hans nakke og ryg, som hun kærligt nussede, mens hun selv prøvede at slappe nok af til at hendes vejrtrækning kunne falde til ro. Hun smilede kærligt mens hun nød de kærlige kys som han plantede på hendes hals og bryster.
”Jeg kunne ikke være mere enig, min elskede drage.” Hun så kærligt og smilede kærligt, da deres blikke mødtes. Han var så fantastisk og hun følte sig så heldig over at have mødt ham. En lille tanke begyndte at røre på sig bagerst i hendes sind, men hun lod sig ikke mærke af den. Lige nu var han alt hvad hun havde brug for.
”Hvad ønsker du, min herre? Jeg er din lydige slave, efter at du har skænket dig selv så åbent til mig.” Hun fik stadig små gys når bølgerne ramte deres forenede køn.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Man 9 Jul 2018 - 21:26

Dust rettede sig lidt op, så han kunne trække sig ud af hende, selvom man godt kunne mærke på ham, at han egentlig hellere ville blive inden i hende, og putte kældent med hende. Han gav hende et kærligt kys, da han godt kunne lide deres lille leg med, at hun var den villige, men dog lydige slave, og han var hendes herre, der nød hendes villige skød, og lydige men til tider drillende attitude.
"Jeg vil gerne have du pakker vores ting sammen, gerne nøgen så jeg kan nyde at se på dig imens!" sagde han mildt, mens han satte sig op på sine knæ, og nød synet af hende, som hun lå foran ham "Jeg lagge en lap pergament i kurven, sammen med noget kridt! På pergamentet er der en tegning af det mærke du skal tegne på væggen, og jeg vil gerne have du tegner det, og åbner døren til min hule, så vi kan komme derned! Det fungere på samme måde på vejen ind, som det gør på vejen ud, så du burde kunne klare det!"

Han fik sig selv op på benene, selvom man godt kunne se på ham, at vandet og den ville tur, havde gjort at hans krop var blevet udmattet. Hans lem var også blevet slabt, men det var vel forståeligt nok, når man tænkte på hvor meget de havde kneppet, i løbet af dagen. Hun havde efterhånden fået brugt ham ret godt, men det var jo bare en af de ting, han elskede så meget ved hende, så for ham var det dejligt, at hun havde denne dejlige side af sig. Han rakte hende sin hånd, så han kunne hjælpe hende op på benene, og så snart hun var klar til at gå, gik han sammen med hende hen til deres ting.
Når hun havde gjort som beordret, ville han tage kurven for hende, og holde håndklæderne og deres tøj, så hun kunne fokusere på at åbne indgangen til hans hule. Hans øjne havde fulgt hende, med et nydende glimt, og hun kunne sikkert mærke hans kærlige øjne hvile på hende, når endelig hun gik i gang med at åbne døren.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tirs 10 Jul 2018 - 8:14

Hun gispede af nydelse, da han trak sig ud og vandet kærtegnede hendes underliv, men gengældte nydende hans kys. Hun smilede da han talte og fik allerede forskellige ideer til hvordan hun kunne udføre sit 'job' på den mest erotiske og sensuelle måde, så hun kunne tænde ham lidt igen. Hun nikkede forstående og kunne godt se på ham at han var blevet udmattet. Hun kom hurtigt op og stå, så hun kunne støtte ham ind på standen hvis han havde brug for det. Og samtidig valgte hun at droppe sine drillende tanker. Hun kunne altid gøre det en anden gang, hvor han ikke var så udmattet. Nu skulle hun bare hurtigt have samlet deres ting sammen, så de kunne komme tilbage til hulen hvor hun ville nøjes med at nusse og kæle for ham. Og nu hvor hun begyndte at tænke mere normalt igen, blev hun lidt overrasket over hvor meget hun selv var udmattet. Hun fandt det imponerende hvor meget elskovens lyster kunne holde en kørende.
Hun samlede hurtigt deres ting sammen, fandt pergamentet og kridtet frem, samt hjalp ham hen til klippevæggen. Hun måtte fjerne sit mislykkedes forsøg et par gange, før hun fik mærket rigtigt. Og derefter skulle hun koncentrere sig om hulen, så hun kunne åbne døren.
Det tog nogen tid, da hendes krop konstant skulle minde hende om at hun havde brugt utrolig meget energi på at elske med ham, men det lykkedes til sidst. Hun trådte igennem og måtte støtte sig til væggen lige inden for hulen. Men kun for en kort tid, inden hun hjalp ham med kurven. Undervejs snuppede hun lidt af de godter som der havde været pakket i kurven og nærmest slugte dem mere end tykkede dem.
Når de var færdige eller Dust bestemte sig for at kurven kunne vente til senere, ville hun forslå sin 'herre' at de kunne hvile så de kom til kræfter, inden hans næste opgave til hende.

//Du afslutter bare Wink

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 5 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 10 Jul 2018 - 8:56

Da hun lænede sig op af væggen, efter hun havde åbnet døren, strøg han hende kærligt på ryggen, fordi hun havde gjort det godt. Trossalt var hun brugt efter dagens sexuelle aktivitet, og det var hendes første gang, så han var stolt af sin kære engel. Da de kom ned i entreen, lagge han pænt håndklæderne og deres tøj til side, men han tog kurven med sig, da de kunne snacke på nogen af de ting han havde pakket, mens de hyggede sig sammen. Han smilede kærligt til hende, da hans næste ordre til hende, var at hun skulle kælde om ham, inde i sengen, hvor han tog kurven med, så de rigtig kunne hygge sig.
Inde i sengen tog han sig god tid til at putte med hende, og resten af aftenen, gik med at de hyggede sig, før Dust puttede sig med hende, da det var tid til at de fik noget søvn.

//Slut for dette emne ^^
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum