Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Her heart is so big - there's plenty of room for hatred - Ayas relationsøgning (Kom hid!)
5 deltagere
Side 1 af 1
Her heart is so big - there's plenty of room for hatred - Ayas relationsøgning (Kom hid!)
Yes, jeg søger relationer til min skønne Grimoire, Aya!
Aya er en... what to call her...
(Don't call her that though, she will end you)
- Aya er en 21-årig Grimoire, hvis største mål i livet er at få dræbt så mange af mørkets væsener så muligt!
- Hun er fuld af had efter at blive opdraget til at frygte mørkets væsener og opleve hendes familie blive knust på grund af dem
- Hadet er hendes styrke men samtidig hendes største svaghed
- Hun har en lejlighed i Sunfury men bevæger sig rundt i hele Underworld
- Hendes profil er ikke den pæneste lige nu, men alt teksten står der, til hvis I føler for at stalke
HVAD JEG SØGER ER:
-Fjender: Aya har en del fjender, en del folk, som hun jager og som er på hendes liste af dem hun vil have dræbt
-Allierede: Nogle fælles jægere, som vil hjælpe hende på hendes vej til at gøre verden et bedre sted!
- Venner: Tro det eller ej, men Aya kan faktisk godt have venner. Det er dog kun rigtigt de "gode" væsener, som hun ønsker venskaber med. Der kan også være tale om barndomsvenskaber (nok stadig kun gode væsener grundet hendes opdragelse) for en gang var hun faktisk et normalt barn og legede med folk
- Nogle til at udfordre hendes sort/hvide syn! En vampyr, der ikke drikker menneskeblod, en vareulv, der jæger mørkets væsener, alt muligt som kan give hende et slag af virkelighedens "don't be racist!"
- Jeg søger ikke kærlighedsrelationer, da jeg ønsker at mærke kemien først og Aya er ret kræsen, men hvem ved, hvad der kan ske, når vi emner
Det skal lige siges, at jeg søger relationer, som på et tidspunkt kan udvikle sig til emner, men lige nu skal jeg have overstået midsommerfestivallet før nye emner kan være overskuelige. Måske vil et par stykker blive startet op for at få hende i gang men nok ikke alle mine relationer på en gang <3
Det var deeet, håber I er interesseret!
Gæst- Gæst
Sv: Her heart is so big - there's plenty of room for hatred - Ayas relationsøgning (Kom hid!)
Jeg haaar et bredt udvalg.
Har to dæmoner til rådighed, begge kan udfordrer hendes syn og blive fjender.
Har en ung Shapeshifter og ham her til at være hende venner.
Har to dæmoner til rådighed, begge kan udfordrer hendes syn og blive fjender.
Har en ung Shapeshifter og ham her til at være hende venner.
Cody- Antal indlæg : 179
Evner/magibøger : Healende hænder
Sv: Her heart is so big - there's plenty of room for hatred - Ayas relationsøgning (Kom hid!)
YAS GURL!
Self. er der en hunter/ven lige her... just as grumpy as herself xD
Jeg er totalt frisk på, at vi får skabt et bånd mellem de to her, men hvis der skal et emne til, kan det godt være, at det må vente lidt, da jeg lige mangler overskud og tid lige nu <3
Men spørgsmålet er bare... er de nogen, som skal lære hinanden at kende, eller har de kendt hinanden længe?? :O
Self. er der en hunter/ven lige her... just as grumpy as herself xD
Jeg er totalt frisk på, at vi får skabt et bånd mellem de to her, men hvis der skal et emne til, kan det godt være, at det må vente lidt, da jeg lige mangler overskud og tid lige nu <3
Men spørgsmålet er bare... er de nogen, som skal lære hinanden at kende, eller har de kendt hinanden længe?? :O
depends on how you
treat her.
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery- Antal indlæg : 294
Evner/magibøger : Hellfire.
Cody: Hvilke dæmoner er der tale om? :O Og jeg er altid med på venskaber! Tænker du barndomsvenner (nu er han lidt ældre end hende men altså) eller måske en hun har fået sig i løbet af sine år som jæger?
Sidst rettet af Aya Tors 19 Jul 2018 - 14:14, rettet i alt 3 gange
Gæst- Gæst
@Allistor. En trænet kriger med en vampyr til far og en gladiator til Mentor.
@Gabriello. Det nyeste skud på min stamme. En ung hersker så t svin er han ikke.
@Rollo er yngre end din skønne Aya. Han har rejst rundt så måske har de hjulpet hinanden?
Ligeså har Cody her. Kommer fra en Normade familie fra Burning Desert.
@Gabriello. Det nyeste skud på min stamme. En ung hersker så t svin er han ikke.
@Rollo er yngre end din skønne Aya. Han har rejst rundt så måske har de hjulpet hinanden?
Ligeså har Cody her. Kommer fra en Normade familie fra Burning Desert.
Cody- Antal indlæg : 179
Evner/magibøger : Healende hænder
Eh... Ja, altså, jeg har jo RIMELIG mange du kan vælge mellem! Og tænker alt kan være muligt... Har noget der kan passe til lidt af hvert udover allieret da der ikke rigtigt er nogle af mine good guys (de få der er), der selv direkte jager mørke væsner. Men tænker en af de 5 her nok er de mest oplagte...
@Blakely - ja, skyggedæmon der er spion og lejemorder. Oplagt target for hende...
@Emerson - han er lidt reserveret og sky, men både ham og Remy er good guys, så lidt mer evenlig interaktion kunne der måske være <3
@Rael - lille pyromani dreng! Kunne være sjovt at udfordre det man altid tror om børns uskyldighed
@Semyon - han er MEGET svær at gøre sig klog på, grundet hvor få følelser han viser. Han dræber dog en del folk, eller sender dem i et koma, grundet al den livsenergi han har brug for... Men han tager kun hvad han har brug for, aldrig mere.
@Zayden - den kære blanding der er halv dæmon.. Måske kan hun have svært ved at greje præcis hvad for en type han er? xD
@Blakely - ja, skyggedæmon der er spion og lejemorder. Oplagt target for hende...
@Emerson - han er lidt reserveret og sky, men både ham og Remy er good guys, så lidt mer evenlig interaktion kunne der måske være <3
@Rael - lille pyromani dreng! Kunne være sjovt at udfordre det man altid tror om børns uskyldighed
@Semyon - han er MEGET svær at gøre sig klog på, grundet hvor få følelser han viser. Han dræber dog en del folk, eller sender dem i et koma, grundet al den livsenergi han har brug for... Men han tager kun hvad han har brug for, aldrig mere.
@Zayden - den kære blanding der er halv dæmon.. Måske kan hun have svært ved at greje præcis hvad for en type han er? xD
Althorn- Raceleder
- Antal indlæg : 267
Bosted : Forestina, det umiddelbart største af træhusene i det Royale Distrikt.
Evner/magibøger : The Book of Light, Crystal Manipulation.
Aya, my dear! Jeg har mig en falden engel med gode hensigter og ambitiøse idéer om at kunne redde verden til at challenge det sort/hvide syn Ryder render rundt og bruger mange af sine penge (og muligvis lidt af andres) på at hjælpe de fattige i Doomsville og har sine øjne på Sunfury som en by han vil til at slå sig ned i
Ryder- Antal indlæg : 22
Evner/magibøger : Control Immunity
@Cody: Nå da, jeg troede det var Cody, du snakkede om! Men Rollo og Aya, det lyder også godt! Måske en idé med at hun har reddet ham fra nogen mørkets væsener og så har et venskab formet sig?
Jeg tror det ville være sjovt at Aya skulle kende til Gabriello! Hun er selvfølgelig meeeget i mod at en dæmon skal have tronen
@Althorn: Uh så mange!
Blakely lyder som en fantastisk person til hendes liste Og Rael ville også være så sjov, for normalt tænker man jo at hun skal lære at mørkets væsener godt kan være gode... og nu skal hun lære at gode væsener også kan være onde xD Og så skal hun til at sætte grænsen - vil hun jage et barn? Et MENNESKEbarn?!
Og er også mega klar på spøgelsejagt xD Måske i den hjemsøgte by :O :O :O
@Ryder: Uuuh, den tidligere kronprins prøver at gøre godt igen efter at have myrdet en og gået i skjul i flere år 3 Det ville sjov at have sig en kompliceret relation i mellem dem!
Hvad har du af tanker til den?
Jeg tror det ville være sjovt at Aya skulle kende til Gabriello! Hun er selvfølgelig meeeget i mod at en dæmon skal have tronen
@Althorn: Uh så mange!
Blakely lyder som en fantastisk person til hendes liste Og Rael ville også være så sjov, for normalt tænker man jo at hun skal lære at mørkets væsener godt kan være gode... og nu skal hun lære at gode væsener også kan være onde xD Og så skal hun til at sætte grænsen - vil hun jage et barn? Et MENNESKEbarn?!
Og er også mega klar på spøgelsejagt xD Måske i den hjemsøgte by :O :O :O
@Ryder: Uuuh, den tidligere kronprins prøver at gøre godt igen efter at have myrdet en og gået i skjul i flere år 3 Det ville sjov at have sig en kompliceret relation i mellem dem!
Hvad har du af tanker til den?
Sidst rettet af Aya Tors 19 Jul 2018 - 14:16, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
@Emery: Yes, er med på en jæger-relation!! <3 Og det med at vente med emne er helt fint, har selv meget om ørene xD
Jeeeg tænker, at de kender hinanden allerede. Været på nogle missioner sammen hvor Aya har "gone for the kill" til sidst for ofc 3. Måske et slags arbejder-allieret-venskab i mellem dem er sprunget frem? Sådan de ser at de skal arbejde sammen og tænker "yeees" xD
Jeeeg tænker, at de kender hinanden allerede. Været på nogle missioner sammen hvor Aya har "gone for the kill" til sidst for ofc 3. Måske et slags arbejder-allieret-venskab i mellem dem er sprunget frem? Sådan de ser at de skal arbejde sammen og tænker "yeees" xD
Gæst- Gæst
fortsatte svar til @Emery fordi min computer fucker:
Måske et slags arbejder-allieret-venskab i mellem dem er sprunget frem? Sådan de ser at de skal arbejde sammen og tænker "yeees" xD
Måske et slags arbejder-allieret-venskab i mellem dem er sprunget frem? Sådan de ser at de skal arbejde sammen og tænker "yeees" xD
Gæst- Gæst
Skal vi aftale over pm?
Gabriello- Antal indlæg : 108
Evner/magibøger : Bird of War
Hahah, du har vidst fanget ham meget godt!
Well det kommer lidt an på byen de mødes i tænker jeg! Evt. kan hun rende ind i ham mens han giver mad til nogle børn på gaden og måske blive mistænksom om hans hensigter? Vil ligge hovedet i blød men er åben for idéer hvis der er nogen på din side
Well det kommer lidt an på byen de mødes i tænker jeg! Evt. kan hun rende ind i ham mens han giver mad til nogle børn på gaden og måske blive mistænksom om hans hensigter? Vil ligge hovedet i blød men er åben for idéer hvis der er nogen på din side
Ryder- Antal indlæg : 22
Evner/magibøger : Control Immunity
@Aya - hahahah, jamen så må du jo bestemme dig for hvad du også helst vil xD men Blakely kan vi da godt sætte på som relation med det samme i form af at hun jager ham... Han er trods alt god til at skjule sig, såå... Mon ikke han har sluppet fra hende et par gange Det er jo det skyggedæmoner er bedst til XD
Althorn- Raceleder
Bestemt! Jeg kan sagtens se dem mødes lidt akavet i starten, hvor de lige skal se hinanden an og markere territorier (bidske damer begge to xD), men da de indser, at de faktisk har samme interesser og mål, så former et form for venskab/alliance sig !
depends on how you
treat her.
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery- Antal indlæg : 294
Evner/magibøger : Hellfire.
@Ryder : Jeg tænker lige, at jeg smider en PM din vej for brainstormeri kan godt fylde lidt herinde og har lidt forskellige tanker xD
@Althorn : Jeg tænker i hvert fald at Blakely er på hendes liste som the one that got away... several times xD
Udover det så fik jeg altså hyped mig selv op angående Hauntville og Semyon xD
@Emery : Yeees, jeg elsker det! <3
@Althorn : Jeg tænker i hvert fald at Blakely er på hendes liste som the one that got away... several times xD
Udover det så fik jeg altså hyped mig selv op angående Hauntville og Semyon xD
@Emery : Yeees, jeg elsker det! <3
Gæst- Gæst
@Aya - hahahha, jamen skal vi så få lavet et emne mellem Semyon og hende? og gemme Rael til senere? xD
Althorn- Raceleder
@Althorn : Yeees, smider lige en PM din vej, hvor vi kan diskutere detaljerne <3
- Over Semyon xD
- Over Semyon xD
Gæst- Gæst
Lignende emner
» A heart would always be a heart even the icecold dead ones(Monodorth)
» XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum
» No room for the poor (Lori)
» Oh? Do you still have a heart? ~Josh~
» Miliaks heart
» XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum
» No room for the poor (Lori)
» Oh? Do you still have a heart? ~Josh~
» Miliaks heart
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth