Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 
Lori
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 
Lenore
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 
Genevira
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 
Celenia
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 
Renata
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 
Jake
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 
Sasha
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 
Abigail
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 
Elizabeth
Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba13Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba14Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2018 - 20:17

...Foregår efter dette emne...
Sted: Melisandres hjem på den første ø, sydvest for Minotaris
Tid: formiddag
Vejr: udenfor regner og blæser det.

@Jake


Det var nu nogle dage siden Jake var ankommet og i løbet af den tid havde hun opdaget hvor anspændt han var. Derfor havde hun fået ordnet det sådan at det røde værelses spisebord blev udstyret med lænker til arme og ben.
Derudover sørgede hun for at fire af de seks slaver der var trænet til sexslave, var klar når hun kom der ind med Jake. De fire: Kræ, James, Thom og Linne var beæret over at være udvalgt til at hjælpe fruens ven.
Alle fire havde et hvidt stykke stof bundet rundt om deres hofter og Linne havde desuden et hvidt brystbånd.

Mel kom gående ude på gangen med Jake under den ene arm, da hun havde givet ham bind for øjnene.
"Jeg er overbevist om at du vil nyde min lille overraskelse" Der var latter i stemmen, eftersom hun viste at hun drillede ham.
Da de kom til værelset, ledte hun ham hen til bordet hvor hun hjalp ham ned og sidde, mens hun vinkede et par af slaverne hen på hver side af bordet. Derpå pressede hun ham blidt ned og ligge, mens Kræ og James lukkede en lænke om hver af Jakes hænder.

//Slaverne kan ses på profil siden//


Sidst rettet af Melisandre Søn 23 Sep 2018 - 21:14, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Jake Søn 23 Sep 2018 - 20:29

Jake havde for det meste holdt sig på det værelse som var blevet hans, efter han var ankommet. Han havde dog et par gange været ude og gå øen rundt, for at se om stedet havde ændret sig siden han sidst havde været her. Der var kommet lidt mere skovlignende område, men ellers var øen som han huskede den.
Lige nu, viste han ikke hvad han skulle mene om dette. Men hun havde lovet ham at det ikke ville gøre ondt, så han var gået med til at hun gav ham bind for øjnene, da hun gerne ville have det til at være en overraskelse.

Han smilede skævt ved hendes ord og prøvede at slappe af mens de gik hen af gangen. Alt hvad han havde på var et par bukser i bomuld, eftersom han lige havde vasket sig på sit værelse.
Han satte sig roligt ned, da hun hjalp ham til det. Og tænkte heller ikke meget over det, da hun pressede ham ned og ligge. Dog blev han noget arig over at hans hænder blev låst fast.
"Hey. Hvad har du lige gang i? Jeg husker ikke at dette var en del af vores aftale."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2018 - 20:38

Mel fjernede roligt bindet fra hans øjne og smilede skælmsk til ham, mens hun lod hænderne glide sulten hen over hans overkrop.
"Endnu en af mine små overraskelser, som dagen er fyldt med." Hun lod hænderne glide hen over hans mave ned til buksekanten, hvor hun lod et par finger glide under kanten og mærkede hvordan han reagerede på hendes berøring. Hun så stadig på ham og slikkede sig om læberne.
"Lad fornøjelserne starte. Kræ, brug hans hånd til at kærtegne dit lem. James, brug hans hånd til at kærtegne din røv. Linne og Thom, befri ham for hans bukser." Slaverne begyndte omgående at udføre hendes ordre, mens hun selv forsatte med at kærtegne hans overkrop og se nydende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Jake Søn 23 Sep 2018 - 21:14

Jake så undrende på hende og åbnede munden for at brokke sig. Men da hun lod sine finger glide under kanten af hans bukser, var den eneste lyd der kom et lille gisp og en lille rystelse gled gennem hans krop af berøringen. Ved Hydra, hvor var det længe siden han havde fornøjet sig selv. Han havde ikke haft tankerne i den retning i flere uger eller måneder.
Og da de to mandlige slaver begyndte med hver deres opgave med hans hænder, kunne han alligevel ikke lade være med at lige se på dem på skift. James's røv føltes godt mod hans hånd og han gav den et par klem, hvilket fik James til at ånde lidt tungt. Og Kræs lem som var placeret i hans anden hånd var hurtigt til at vågne, hvilket sendte en behagelig gysen gennem Jakes krop. Han lukkede blidt hånden om lemmet og klemte blidt fra tid til anden. Et smil kom på Jakes læber, da Kræ begyndte at stønne nydende mens han bevægede sig i Jakes hule hånd. Et blik ned af sig selv afslørede at de sidste to slaver som var i fuld gang med at trække buskerne af ham. Han så op på Mel en kort stund inden han så over på James.
"Lad mig mærke dit lem i min hånd." James smilede, drejde sig rundt og lod sit lem bevæge sig i Jakes hånd, der hurtigt lukkede sig om den. Selv lukkede Jake øjnene for en kort stund og fokuserede på hvordan Kræ's og James's lem føltes i hans hænder.

Da han åbnede øjnene igen så han smilende på de to.
"I er begge godt udrustet. Jeg kan ikke finde ud af hvem af jer der er størst, men det føles skønt." Han så hen på Mel og smilede skælmsk til hende, mens han fornemmede hvor stiv han selv var blevet, på den korte stund.
"Lissa min skønne veninde, hvad har du ellers i vente for mig?" Han så hen på de to slaver der afventede fruens ordre. Et undersøgende blik fokuserede kort på dem inden han smilede lidt bredere.
"Lad mig også mærke jer to, så jeg ved lidt om hvad der er at vælge mellem." Kræ og James flyttede sig lydigt, så Linne og Thom kunne komme til. Linne stillede sig så hans hånd kunne nå hele hendes skød og mærke sig frem som han ønskede. Hun gøs og stønnede, da han lod fingerne undersøge hendes klit og hendes to huller. Hele tiden sørgede hun for at stå så han havde bedst mulig tilgang, selv om det var en prøvelse at stå op mens hun blev fingerkneppet i begge huller og klitten blev kærtegnet. Thom nød ligeledes at bevæge sig i Jakes hule hånd, hvilket også kunne ses på ham.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2018 - 21:28

Mel stod og så til mens Jake varmede op ved hendes slavers bevægelser, samt hendes kærtegn. Hun smilede ved lyden af hans ord og kunne kun være stolt over at hun havde fået overtalt ham til at gå med for at se den overraskelse hun havde til ham.
Hun var glad for at hun havde valgt disse fire, da de var de bedste og mest lydige af de seks sexslaver hun havde. Alt efter hvordan dette gik, overvejede hun allerede om hun kunne få Jake til at træne Linne lidt, så hun blev mere med gørlig og lystrede bedre. Men så igen, Jake var mere til den blide side ud fra det hun kunne huske fra deres tid sammen.
Hun nød at se hvordan de unge adlød det mindste ord der blev sagt, også selv om det ikke var hende der sagde noget.

Da Jake havde haft lidt tid til at vurdere Linne og Thom, knipsede hun en gang, hvorefter de fire trak sig ud til siderne og ventede på deres næste ordre.
Selv stod hun og så skælmsk på Jake, mens hun løsnede sin kjole og lod den falde til gulvet.
"Nu skal du høre hvad jeg havde planlagt." Hun kravlede op på bordet, så hun sad på tværs af ham og lod sin ene hånd gribe kærligt om hans lem. Hun lod den glide et par gange frem og tilbage mod sit skød, inden hun lod den finde ind i hendes underliv og sank helt ned over den, med et nydende suk. Han kunne stadig fylde hende ud, som han havde gjort i deres yngre dage, hvilket var en fornøjelse.
"Linne sætter sig, så du kan bruge din tunge til noget fornuftigt. To af drengene lader dig fingerkneppe deres røv... Og den tredje.. Havde jeg tænkt mig skulle kneppe dig. Vælg hvem du vil have hvor." Hun grinede drillende til ham, mens hun langsomt, utrolig langsomt begyndte at ride ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Jake Søn 23 Sep 2018 - 22:00

Jake havde set lidt undrende efter slaverne, da de på hendes knips trak sig væk. Men så havde han fået øje på hvad hun selv havde gang i. Han slugte hendes krop med øjnene og slikkede sig om munden, da han så hvad hun gjorde. Han stønnede et par gange mens hun drillede ham og kom med et kraftigere støn, da hun satte sig helt ned over ham.
"Ved Hydra, Lissa. Du piner mig." Ordene var halv mumlen og halv stønnen. Han lyttede til hendes næste ord og så rundt på de tre drenge, som hun kaldte dem. Hans blik faldt på Kræ.
"Du starter med at kneppe mig." Kræ bukkede og gik hen til Jakes ben, som Kræ blidt bøjede så hælen hvilede på bordpladen, derefter gik han hen til et lille bord og åbnede en dåse, hvor han tog noget creme på sin ene hånd. Da han kom tilbage til Jake, lod han hånden med cremen glide hen over Jakes anus, inden han begyndte blidt at massere hullet først udenpå og derefter med en finger der over lidt tid blev til tre.
James og Thom gik ligeledes hen til det lille bord, hvor de fjernede det hvide stykke stof og tog noget creme som de smurte på hinandens røv. Derefter gik de over på hver side af Jake, hvor de placerede sig så Jake havde nemt ved at massere deres røv og efterfølgende begyndte at kneppe dem med en finger, der hurtigt blev til to. Både Thom og James bevægede sig lystigt mod Jakes fingere, eftersom han ikke rigtigt kunne flytte dem ret meget grundet lænkerne.
Linne fjernede ligeledes sit stykke stof og kravled op på bordet ved Jakes hoved, hvor hun satte sig så hans tunge kunne nå hele hendes skød. Hun kom med et lille "åhh", da han begyndte at slikke hende.

Selv lå Jake og måtte indrømme hvor godt det hele føltes. Og hvor meget han havde savnet det, grundet Racos fravær. Det føltes utroligt godt at blive kneppet i røven og samtidig have en siddende på sig. Det var faktisk bedre end de falske udgaver af Racos røv og lem han havde fået lavet i det skjulte, nogen tid efter den første gang han mistede Raco. Dette her var dejligt varmt og levende. Noget han godt kunne blive afhængig af for en tid.
En tanke slog ned i ham. Hvordan kunne han have glemt hvor lækkert det var at slikke en kvinde? Nå ja, Linne her kunne jo ikke være meget mere end et par og tyve, særligt ikke når hun var så stram og fast. Det samme måtte gælde drengene.
Og Lissa... Hvordan ved Hyrdas navn kunne han havde glemt hvor lækkert det var at kneppe hende... De havde haft noget kørende igennem mange år, mens han lærte om piratlivet på egen hånd.
Han nød det hele her så meget at han begyndte at spinde, noget der sammen med hans tunges bevægelser, havde svært ved at holde længe.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2018 - 22:33

Mel grinede da han brugte det særlige kælenavn hun havde givet ham lov til at bruge i gamle dage. Tænk at han stadig huskede det.
Hun forsatte med at ride ham utrolig langsomt, mens slaverne fandt de pladser som de var blevet tildelt. Og snart var de eneste lyde i værelset stønnen, slubren af Jakes tunge og de svage lyde af de forskellige fingere der legede med hver deres røv.
Da Kræ var sikker på at Jake slappede nok af og var blevet varmet godt op af hans fingerkneppen, løsnede han det hvide stykke stof og trak sine fingere ud af Jakes anus for at smøre sit lem med det sidste af cremen der var på Jakes røv. Derefter lod han roligt sit lem blive skubbet ind og fyldte Jakes anus ud. Han smilede over den spinden der lød fra Jake, hvilket han var overbevist om skyldtes at manden nød deres arbejde. Derfor begyndte Kræ roligt at støde, mens han selv nød hvordan Jakes anus arbejdede rundt om sit lem. På et nik fra sin frue, satte Kræ tempoet op samtidig med fruen bevægede sig hurtigere på Jakes lem. Det gjorde blot spinden kraftigere og Kræ kunne høre på Linne da hun kom kort efter, at Jake var virkelig god med tungen. En lille nydende klynken fra Linne fik Kræ til at se rundt om fruen af nysgerrighed. Jake lavede et eller andet ved Linne, som skælvende kæmpede for at blive siddende.

Mel smilede stort, da hun så hvordan Linne kom og bagefter kæmpede for at blive siddende. Hun kunne høre på lydende at Jake gjorde en blanding af sutten og noget andet, som fik Linne til at skælve af nydelse. Og hun kunne også se på Jakes hænder, samt høre lænkerne rasle, at han havde sat tempoet op ved Thom og James. Begge drenge kæmpede for at blive stående, samtidig med at de kæmpede for at lade deres røv opsluge Jakes fingere. James var gået så langt som at ligge sine egne hænder på hver sin balle og trække lidt ud, så der blev mere plads.
Mel grinede indvendigt. Dette var noget nyt for hendes slaver og de var kun lige begyndt. Hvis Mel var heldig, så kunne hun holde Jake i en tilstand, hvor han var sulten efter mere, uden at det kunne slukkes lige med det første.
En tilstand meget tydede på at han allerede var i.. Skulle hun lade ham blive sluppet løs og overlade slaverne til ham, mens hun gik sig en tur? Eller skulle hun lade ham kneppe hende til han ikke kunne mere? Sikke en beslutning. Hun kunne se på Linne at hun blev presset langt mere end hun var van til. Ikke at det gjorde noget, men pigen skulle også helst gerne kunne klare en tur til på et senere tidspunkt. Hun sukkede og så ned på Jake.
"Min kære, slip Linne. Så skal jeg sørge for at du får en mere at slikke. Ellers stopper vi legen her." Hun var overbevist om at han langt heller ville slippe et skød end ville stoppe det hele lige nu. Hun så på Linne, hvis kinder var våde af nydelses tåre.
"Hent Winky og Wamp."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Jake Man 24 Sep 2018 - 9:41

Jake havde ingen ide om hvor længe de havde været igang og han var enlig også ligeglad. Hans dyriske side var vågnet ved alt den nydelse og opmærksomhed han fik, hvilket gjorde at hans øjne var blevet helt sorte med lodret brun pupil. Han snerrede lidt da han hørte hendes ord, men kunne også mærke på Linne at hun ikke kunne holde til meget mere af hans behandling, så han stoppede og lod hende kravle ned. Hele vejen hen til døren kravlede hun små stønnende grundet hver bevægelse hun lavede sendte gisninger gennem hendes krop, og med sig havde hun Jakes øjne og øre. Han slikkede sig sulten om læberne, mens han fornemmede at hans underholdning var på vej væk.
Linne åbnede døren og kaldte på Winky og Wamp, som den yngre og genstridige vampyr blev kaldt. Begge kom omgående og så snart Linne havde fået dem ind i værelset, låste hun døren. Begge de nye stod som stivnet og gloede med rædsel på sceneriet, hvor deres frue red på manden der lå spændt fast i armene. Hvordan Kræ pumpede i manden og hvordan Thom og James lod deres røve blive opslugt af mandens finger.
Jakes dyriske side fokuserede på de to nye, der så rædselsagen ud og derved fristede ham en hel del.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2018 - 10:02

Mel så godt hvordan Jake fokuserede på de to nye og smilede ondskabsfuldt. Hun gjorde tegn til James og Thom at de skulle løsne lænken om Jakes hænder og derefter gav hun et fældes tegn til de tre mænd, at de skulle gå væk fra Jake og bordet. Selv greb hun fat i Jakes hoved, mens hun lænede sig ned over ham og begyndte en kort men grådig snaven. Hun forventede at han ville begynde at pumpe i hende, nu hvor han ikke selv blev kneppet.
Efter lidt tid lod hun sig trække fri af hans lem og gled ned fra bordet mens hun forsatte deres snaven lidt. Derefter så hun på ham med et skælmsk smil og hviskede, så kun han kunne høre det.
"Du tage de to nye som du lyster. Men ødelæg dem nu ikke." Der på slap hun ham og trådte et par skridt tilbage, for at se hvad Jake nu ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Jake Man 24 Sep 2018 - 10:20

Jake havde fokuseret på hende, da hun var begyndt at snave ham og lod sin irreration over at være frarøvet sine nydelser være lidt i baggrunden.
Men da selv hun nægtede ham nydelse, kom det hele frem til overfladen igen som et ulmende bål der hungrede efter mere brænde. Han hørte hendes hvisken og så snart hun havde sluppet ham sprang han ned af bordet og styrtede over mod de to nye. Wamp var med det samme sprunget af sted mod døren og hev panisk i den, mens han skreg på hjælp. Dét resulterede i at han var den som først fik Jakes fulde opmærksomhed. Jake flåede de lysgrå hørbusker af vampyren og krævede hans røv i få bevægelser. Wamp blev mast op mod døren, mens han skreg af overraskelse og smerte over at blive taget i sin utrænede røv, men hos Jake var det kun lysterne og længselen om at få udløsning der eksisterede lige nu. Han pumpede og stønnede ud i en nærmest endeløs kørren. Og selv om det kun var nogle få minutter før Jake endelig fik udløsning, så føltes det som timer for Wamp der tikkede sin frue om tilgivelse for alle hans forsømmelser. Han lovede at opføre sig bedre, meget bedre hvis hun bare ville stoppe herren. Et sidste smertefuldt skrig forlod Wamps mund, da Jake hamrede ind i ham en sidste gang og fik udløsningen. Et halvkvalt, men alligevel kraftigt nydende støn forlod Jake da han kom og pumpede sin sæd ind i mandens røv. Han stod et minuts tid inden han langsomt, og pinefuldt for Wamp, trak sig ud. Derefter vente han sig om mod den anden nye og så sultent på hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2018 - 10:35

Mel smilede ondskabsfuldt på Wamp, da Jake overfaldt ham. Endelig kunne den dumme vampyr finde ud af at tikke. Endelig havde hun fundet en måde at knække den knægt på. Men ja, hun havde også ladet ham sulte i tre ugers tid, og så det punkt at han ikke var trænet eller varmet op til det Jake gjorde ved ham. Men derfor var det rart at vide denne metode til en anden gang.
Hun overhørte fuldt og helt Wamps tikken, for efter hendes mening skulle han bare være glad for at det kun var hans røv der blev misbrugt.

Efter at Jake havde trukket sig ud og sluppet Wamp, sank han sammen på gulvet mens han med rystende hænder prøvede at trække bukserne op igen, men måtte opgive det da røven gjorde utroligt ondt og han kunne også dufte at han blødte. Tårene løb ned over hans kinder i stride strømme, mens han forsøgte at samle sig. Aldrig i hans halvtreds år var han bleve misbrugt på sådan en måde og aldrig havde han troet at sådan en tur kunne bringe ham til at tikke. Han så hen på sin frue med bedene øjne. Men fruen var hård og kold.
"Du har selv bragt dig i denne situation Wamp. Vær bare glad for det ikke kostede dig nogle lemmer eller dine tænder." Wamp blev mere bleg ved hendes ord. Kunne hun virkelig have tænkt sig at straffe ham på den måde?
Mel havde igen vendt sig mod Jake for at se hvad han nu ville og smilede da hun så han stadig var stiv og sulten.
"Min kære, vil du havde den vasket eller vil du nyde hendes røv først?" Winky vente panisk hovedet mod sin frue og derefter tilbage på manden foran hende. Han var så stor, både krop og lem, så hun var bange for hvor ondt det ville gøre. Men samtidig var hun så rædselsalgen at hun ikke kunne flytte sig, så hun stod bare der og stirrede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Jake Man 24 Sep 2018 - 10:58

Jake svarede hende ikke, men smilede bare ved lyden af hendes ord. På få skridt var han over ved Winky og flåede klolen af hende, så hun kun stod med sit lændeklæde på. Han slikkede sig om læberne og løftede hende op, for så at gå over til bordet og lægge hende der, samt flå lændeklædet af hende.
Winky forsøgte at klemme benene sammen og dække sit skød med hænderne, men Jake spredte roligt hendes ben så han kunne få hovedet ind mellem dem og derpå brugte han sine hænder til at fjerne hendes. Han var ligeglad med hvor meget hun maste sine ben mod hans hovede, så længe hans tunge og mund kunne få lov til at begrave sig i det kvindelige skød. Winky rystede og skælvede, da Jake først begyndte med tungen, men efter noget der føltes som få minutter slappede hun mere af og begyndte at nyde hans arbejde. Jake sørgede for at hendes ben blev lagt op på hans skuldre så hun rigtig kunne slappe af mens han slikkede hende. Han mærkede endda hvordan hun lod sine fingere lege i hans hår som et tegn på at hun nød det.
Han begyndte at spinde og lod en af sine hænder begynde at massere hendes røv, hvilket igen fik hende til at spænde op. Det problem løste han ved at være grundigt med tungen og lade en af den anden hånds fingere finde vej ind i hendes skød, så han kunne fingerkneppe hende mens han slikkede hende.

Snart var Winky helt slap i hans hænder af nydelse og han lod derfor noget af sit spyt og hendes safter finde vej ned til røven, hvor han lod en finger finde ind. Igen en kort opspænding inden hun igen slappede af og han kunne forsætte med sin handling. Snart kunne man høre hendes stønnen over at have tre finger inde i hvert hul og hans tunges leg ved hendes klit. Jake spandt nydende og valgte nu at trække sine finger ud af hendes røv. Kræ stod klar ved siden af til at vaske dem, så Jake kunne bruge dem andet steds og de kunne begge høre Winky klynke over at have mistet noget. Jake så kort over på Kræ og Kræ smilede bredt. Jake lod sin tunge og mund kravle op over Winkys mave til hendes bryster, hvor han forsatte sin leg samtidig med at hans nu rene fingere overtog legen med hendes klit. Kræ lagde blidt fingerne om Jakes lem og smilede over en stønnen der kom fra Jake, inden han hjalp lemmet ind i Winkys anus. Jake og Winky stønnede sammen, da Jake skubbede sig længere ind og begyndte at støde i et roligt tempo. Kræ, som stadig var stiv lod sit lem glide spørgende mod Jakes røv og blev belønnet med en skælven og et stønnende "Jaa." Derefter begyndte Kræ ligeledes at støde i Jake.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2018 - 11:32

Mel smilede over hvor godt Winky tog det, når hun først slappede af. Pigen havde meget at lære og formodentlig lærte hun en del af dette.
Hun så over på Wamp, der stadig prøvede at samle sig, men som skælvede mindre end tidligere. En lille test var vist på sin plads. Hun smilede drillende.
"Wamp. Tilbyd dig selv til James og Thom."
Wamp så mistroisk på sin frue. Hvordan kunne hun dog bede ham om det? Efter det han lige havde været igennem... Nej, hun bad ham ikke. Hun beordrede ham. Men han kunne stadig ikke fatte at hun gjorde det.
Linne der sad inden for benlængde, skubbede til ham med foden og gjorde et par kast med hovedet, som om hun sagde at han heller måtte skynde sig.

Wamp sukkede tungt og fik kæmpet sig op og stå, selv om det gjorde utroligt ondt i røven. Hvorefter han med langsomme skridt gik ud på gulvet hvor James og Thom stod. Der lagde Wamp sig ned på hænder og knæ, mens han så på de to og kæmpede for at få ordene over sine læber: "Tag mig og lav mig sutte en af jer." James smilede og ledte Thom hen foran Wamp, inden han selv gik om bagved Wamp for at lade sit lem glide forsigtigt hen over Wamps røv. Thom så mistroisk på Wamp.
"Hvis du bider bliver det værst for dig selv." Wamp nikkede til Thom og åbnede munden for at lade Thoms lem komme ind, så han kunne sutte og slikke det. James lod sit lem finde ind, selv om Wamp klynkede en smule, og startede ud i et roligt tempo.

Mel så hen på Linne der smilede lidt og ubevist var begyndt at lade et par finger lege med sig selv. Mel smilede og nikkede over mod de tre mænd.
Linne stoppede omgående med sin handling, da hun så fruen havde fået øje på hende. Men smilede så over fruens smil og stiltiende ordre. Linne kravlede over til de tre mænd og smøg sig ind under Wamp, så hun lå på ryggen og kunne lege lidt med hans lem til det var stift nok, inden hun lod det finde vej ind i hendes skød. En stønnen lød fra Wamp ved Linnes bevægelser først med hænderne og derefter da lemmet blev opslugt af hendes skød. Snart var smerten i røven glemt og han mærkede kun nydelsen, selv om det var lidt mærkeligt at blive kneppet i røven af en anden mand, samt slikke og sutten en anden. Men ja, hvis det betød at han kunne få lov til at kneppe den smukke og skønne Linne, ja så blødte han da gerne en smule fra røven, samt suttede en anden.

Mel stod og så på mens hendes slaver havde gang i hinanden og i Jake, hvorefter hun besluttede sig for at afprøve Winkys koordinerings evne. Hun gik om foran Winky og så på hende med et smil.
"Nu kravler jeg op og sætter mig her, så forventer jeg at du bruger en af dine hænder til at fornøje mig samtidig med at du slikker mig. Ellers er der slut med at få nydelse." Winky nikkede kort inden hun lod tungen komme frem for at starte. Mel smilede og satte sig ned sådan at Winky stadig kunne få luft. Winky lod en af sine hænder slippe Jakes hår og finde frem til fruens våde skød, hvor hun lod et par finger finde ind og lege, samtidig med at hun slikkede fruen efter bedste evne.

Timerne gik i værelset, mens der blev byttet partner med jævne mellemrum. De seks slaver fik også lov til at tage pauser på skift to og to, så der hele tiden var fire tilrådighed for fruen og hendes ven.
På et tidspunkt mistede Mel fornemmelsen af hvor mange udløsninger hun havde haft, men hun var stolt af sine slaver, særligt de fire første. De kørte på uden særlig mange eller lange pauser, hvor imod Winky og Wamp måtte have flere og længere pauser. Wamp blev også forbudt at kneppe eller slikke pigerne, da Mel så at han nød det lidt for meget, hvilket ikke var meningen eftersom dette skulle være en straf for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Jake Man 24 Sep 2018 - 11:45

Jake nød hver og eneste sekund af det hele. Han kunne endelig give slip på sig selv og gøre hvad kroppen og hans dyriske side ønskede. Og hver gang han fik chancen for enten at kysse eller gøre andet ved Mel, så kom han med små spindende lyde med hendes særlige kælenavn: Lissa.
Han nød at føle sig udfyldt fra begge sider, om det var med en mand og en kvinde, to mænd eller to kvinder og en mand var han ligeglad med.

Timerne fløj nærmest afsted og han endte med at ligge på gulvet ovenpå Lissa hvor hans lem var begravet i hendes skød, hans mund begravet i Linnes skød som lå ved siden af sin frue og hans røv var udfyldt af James.
Jake sukkede udmattet og lod sig flade ud oven på Lissa.
"Ved Hydra. Hvor er jeg udkørt. Mange tak Lissa." Derefter gled han ind i en tung og udmattet søvn.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2018 - 12:16

Mel smilede ved Jakes ord og forsatte med at nusse ham hen over ryggen, da han lod sig glide ind i søvnen. Hun nikkede til James, som trak sig ud af Jake. Hun gav tegn til at James og Kræ skulle blive og at de andre slaver måtte forlade rummet for at vaske sig og udføre deres daglige pligter.

Kræ og James kom over til hende og løftede forsigtigt Jake op, hvorefter de bar ham hen til det værelse der var hans. Her vaskede de det værste sæd og andet klisterende væsker af ham, inden de dækkede ham til med et skind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Jake Man 24 Sep 2018 - 12:17

Da de skulle til at gå, greb Jake ud i søvne og fik fat i James's arm, mens han mumlede:
"Forlad mig ikke." En lille tåre gled ned over Jakes kind. James så over på Kræ og trak på den ene skulder, inden han blidt kravlede ned under skindet for at ligge sig hos Jake, der nu krammede ham ind til sig. James mærkede tydeligt hvordan Jake begyndte at placere lidenskabelige kys på hans nakke og hals, inden Jake overtog James's læber. Et indvendigt suk var alt hvad James tillod sig, inden han indlod sig på Jakes ønsker og gengældte den lidenskabelige og erotiske snaven, samt kærtegn med hænderne. James kunne godt mærke at Jake havde brug for dette og viste også at hvis hans frue havde set Jakes tilnærmelser, så havde hun beordret ham til at gengælde dem for at holde Jake glad.

//Out//

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx Empty Sv: Slip dig løs min ven - Jake (Privat) xXx

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2018 - 12:17

Kræ stod lidt og så overrasket til, mens Jake i søvne begyndte at være lidenskabelig igen og hvordan James efterkom Jakes ønsker. Kræ måtte synke et par gange og skyndte sig at lukke døren stille, inden han informerede sin frue om den drejning som situationen havde taget og at han nok skulle overtage James's pligter. Mel havde lyttet roligt og en smule overrasket til Kræs fortælling, hvorefter hun havde nikket til Kræ. Derpå var hun gået hen til Jakes værelse og havde kikket ind. Og ganske rigtigt, Jake havde overrumplet James og trukket ham ind i sin drøm som om James var en anden. Et lille skævt smil kom på Mels læber og hun blinkede smilende til James, da han kort så over på hende, mens hun hviskede.
"Godt gået." James så overrasket på hende, som om hun antog at han selv var kommet på denne ide. Derefter lod hun dem være i fred og gik videre for at planlægge hvad hun kunne finde på at drille Jake med i det næste stykke tid.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum