Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Royal træning - Eli EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Royal træning - Eli EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Royal træning - Eli EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Royal træning - Eli EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Royal træning - Eli EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Royal træning - Eli EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Royal træning - Eli EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Royal træning - Eli EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Royal træning - Eli EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 
Jake
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 
Sasha
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 
Lenore
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 
Katrina
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 
Edgar
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 
Celenia
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 
Marcus
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 
Renata
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 
Taliia
Royal træning - Eli Voteba13Royal træning - Eli Voteba14Royal træning - Eli Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Royal træning - Eli

2 deltagere

Go down

Royal træning - Eli Empty Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Lør 17 Nov 2018 - 20:45

Tid: 11.49
Sted: Kongens trænings gårdsplads
Vejr: Tørt og varmt, der er dog mere svalende her i skyggen
Påklædning: vest samt brune hør bukser
Omgivelser: Fine rustninger og våben af flere slags står langs kanterne af pladsen, samt en enkelt eller to mand af kongens egen garde
Emne partner: @Elizabeth

Det havde været længe siden Gautham sidst havde sat sine fødder på denne plads.. sidste gang var vel forinden han havde taget med Fenrer og hans mand til Minotauris, hvor han havde hjulpet til med at træne Fenrers mænd til den nye fjende de havde stået overfor, forsøgt at hjælpe dem med at finde ud af hvordan deres modstandere ville reagere, og hvordan de ville angribe
Han trak kort på smilebåndet ved tanken om hvor længe siden det egentlig var at de havde været på denne tur..

Denne gang var grunden lidt anderledes end sidst.. Fenrer havde anmodet Gautham om at træne sin datter.. Prinsesse Elizabeth i kamp og forsvar..
Selvfølgelig havde Gautham accepteret kongens anmodning, det var ham en ære at Fenrer havde spurgt ham om at træne Eli.. Gautham vidste at dette nemlig var noget der stod kongen nært
Kongen havde bedt Gautham om at træne Eli i lidt af hvert..
Angreb.. forsvar.. fod arbejde.. bevægelse.. i begge skikkelser

Gautham havde gjort sig lidt klar til Eli's ankomst til pladsen, han havde fundet et lille udvalg af håndvåben og et skjold frem, foruden det havde han sat et par trænings dukker op med et par meters afstand, nok til at de ville kunne rulle med nogle forskellige ting, så de ville kunne finde hvad der lå hende bedst i hånden.. også så han senere hen ville kunne have noget at arbejde med

Han rullede let med skuldrene og knasede sagte med nakken.. for at 'løsne' kroppen lidt op inden de skulle til at begynde.. nok var han en erfaren kriger.. og erfaren i mange forskellige former for kamp, men han vidste at det var vigtigt at være 'varm'
an samlede en længere kampstav op fra den støvede gårdsplads, som han lænene støttede sig til.. afventende på Prinsessens ankomst

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Søn 18 Nov 2018 - 19:28

Påklædning: Link + Håret

Natten havde været lang og smertefuld, fyldt med minderne om hendes kidnapning, som var endt i mareridts. Hendes far havde som altid, været stormet ind til hende for at trøste hende de gange han havde kunnet høre det. Alle de gange han havde rejst væk, havde hun savnet ham forfærdeligt meget. Ikke nok med at det var hendes far, var det også hendes bedste ven.
Men sommetider kunne også selv han, skræmme hende. Alle hans forventinger til hende og ikke mindst hans holdninger om hvilket væsner hun måtte omgås med, hvilket altid endte ud i at hun havde dårlig smag over at være blandt sine venner, som ikke var af den rene race. Hun elskede ham dog stadig alligevel.

Hun gned stille øjne, som hun stod op fra sengen af. Klokken var netop slået 11, som hun hoppede ud fra sengen af. Hun vidste at hun ville komme for sent til sin time med, hendes onkel Gautham, som hendes far allerede dagen før havde fortalt hende, at hun skulle møde op til. I starten havde hun som alle de andre gange, været møg irriteret over det, men hun vidste hvor meget det betød for hendes far og derfor var hun dukket op hver gang, som hun ville igen i dag.
Hun trak stille trøjen over hovedet, som tjeneste folket havde lagt klar til hende, om morgen inden hun var vågnet. De vidste udmærket godt det skulle være tøj hun var tilpas i, men også noget hun kunne træne i… Præcis som dette. Bukserne var allerede blevet hevet op omkring kroppen, som hun var gået i gang med at binde hendes sko. Hun glædet sig faktisk en smule. Det var få gange hun fik lov til at se hendes onkel og dette var en af gangen. Hun huskede godt de små gange hun havde leget med ham som lille, men det var altid endt ud i at de måtte skiltes efter kort tid, fordi det var arbejde at gøre for ham og hendes far.


‘’ Onkel! ‘’
Hun satte i løb imod ham, som hendes blik havde ramt hans øjne, imens hun nærmest skreg efter ham. Hendes hendes omfavnede ham hurtigt i et kram. ‘’ Jeg har savnet dig! ‘’ Hun slap ham kort tid efter, selvom hun helt inderst inde havde lyst til at kramme ham i langt længere tid.
‘’ Så, hvad skal vi træne i dag? Spyd? ‘’ Spyd var en del af hendes yndlings træning. Hun havde altid oplevet at langt de fleste elskede bue og pil, men i princippet kunne man gøre langt de samme ting med et spyd som en bue og pil. At kunne kaste et spyd og ramme perfekt var langt mere skadende end en pil. Hun smilede stille op til ham, med de blå øjne hun nu engang besad.

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Man 19 Nov 2018 - 19:39

Gautham så let på skyggerne.. nu kunne det ikke vare så længe endnu inden Eli kom ned på pladsen til ham så de kunne begynde dagens træning
Roligt stod han med overkroppen dækket af skyggen fra pladsens tag, han samlede en dunk med hjemmebryg op som stod ved hans side, han bed fat om proppen, trak denne ud og spyttede den ned på det støvede underlag, og tog et ordenligt drag af flasken
Han lænede nakken svagt tilbage og lod mjøden synke ned i svælget

Han spærrede dog øjnene op da en ung kvinde pluslig råbte ham an, han rettede sig op, og fik kun lige fokuseret nok til at 'rede' mjøden ved at strække armen ud i strakt arm, men det var på samme tid også for at kunne lukke armen rundt om Eli og svarede hendes kram med et lille klem.. "det er dejligt at se dig igen Eli" sagde han inden han atter flyttede den store arm fra hendes ryg og trådte et enkelt skridt tilbage.. "og se lige dig.. har du været ude og træne på forhånd?" spurgte han med et lille grin og gav hende et venligt klap på siden af armen inden han gav hende tegn til at følge med, og gik ind midt på pladsen

"Hvis du er hurtig.. og god kan jeg ikke se nogen grund til at vi ikke skulle kunne nå at komme lidt omkring spydet et par omgange" sagde han som svar på hendes spørgsmål.. "men jeg syntes vi skulle starte med noget mere basic" han trådte hen til et mindre bord hvor der lå et sværd og skjold, han slog armene ud over bordet, "med disse"

Han trak sværdet af bordet, og svingede sværdet let rundt, "som sagt, basic.. det er hvad de fleste starter med, og det er nok noget af det mere nemme at starte ud med"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Man 26 Nov 2018 - 12:22

‘’ Det er også dejligt at se dig igen, onkel. ‘’ Udbrød hun ihærdigt, med en stemme fyldt med glæde. Hun smilede blot endnu mere, som han spurgte om hun allerede havde træne på forhånd. Hun trænede tit for sig selv, det var dog ikke for hendes egen skyld, men hendes faders. ‘’ Ja. Jeg vil gerne gøre far stolt. Du ved hvor meget han sætter pris på at jeg også kan andet end at forvandle mig til dyr og andre mennesker. ‘’ Hun smilede stille, som hun så på ham. Gautham kendte trods alt Fenrer, sikkert mere end de fleste mennesker gjorde... Han var sikkert den person der kendte ham allerbedst og vidste hvor hård han kunne være til tider og hvor meget han gik op i ting.

‘’ Dejligt. ‘’
Hun smilte stille endnu engang, måske smilede hun bare meget fordi hun var i sin onkels selskab? Han kunne altid få hende til at være glad, selvom hendes far var hendes bedste ven. Måske var det pga hans omsorgs hed for hende?
‘’ Disse? Jamen onkel… Jeg er jo ikke en kriger, jeg er en kvinde. Vi lever i 11 hundrede tallet. Jeg ved godt at far meget gerne vil have jeg skal lærer alle slags kamp, men kvinder kæmper ikke i det her århundrede. ‘’ Hun trak vejret dybt inden hun fortsatte sine ord. ‘’ Hvornår tror i overhovedet jeg kommer til at bruge det? Jeg har mine dyr. Jeg kan gøre mig til en larve, hvis det er det jeg ønsker… ‘’ Hun sukkede kort og så ned i bordet, inden hun bevægede sig over imod bordet hvor sværdet og skjoldet lå. Hun måtte hellere gøre det, ellers skulle hun høre på sin far. ‘’ Men lad os bare. ‘’ Hun greb fat om sværdet og den skjold som ellers var ret tungt. Hun fik alligevel løftede det nok op, men det ville blive svært for hende at styrer det, i starten.

‘’ Hvad nu? ‘’ Spurgte hun og så på Gautham.

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Ons 28 Nov 2018 - 21:00

Gautham rystede kort på hovedet over Eli's mindre 'udbrud' omkring kvinder i krige.. "jeg ved det Svesken.. men som sagt, det er din far som gerne vil have det" sagde han og tog endnu en tår af sin dunk, men et eller andet sted vidste han at hun havde ret, hun var trods alt en Skinwalker.. mægtigere end mange andre Shapeshiftere, ja end hans egen hird hvis hun selv ville
Han kunne dog ikke lade være med at komme med et skævt smil da han så Eli havde lette problemer med at styre skjoldet
"men hvis du ikke mener at disse vil være dig behjælpelige.. så kan du da prøve denne" han gik et par skridt væk og fandt en lang pakke, rullet ind i et stort skind, han lagde pakken op på bordet hvor sværdet og skjoldet lige havde ligget

Han bandt den læder snor der havde været bundet omkring for at holde på indholdet op, og rullede skindet til siderne og afslørede derpå et spyd, "jeg vil så sige.. at trods mit dyr, så havde jeg nok holdt mig til min økse, og et skjold hvis det står hårdt til, han løftede roligt spydet med begge hænder, og gik omkring bordet til Eli, "jeg ved at du har mange fordele ved dine dyr og skikkelser.. at kunne tilpasse sig situationen, eller gemme sig om nødvendigt
du skal bare altid huske at det er dig der er bag alle skikkelserne.. uanset hvad du vælger at vise dig som er det ikke mægtigere end du selv er
" nok kunne han lyde gammel.. bedrevidende eller hvad man ville kalde det.. men han havde en idé eller to omkring hvad han snakkede om, han havde trods selv en fortid, en sådan viden kunne være guld værd når det virkelig gjaldt

"men her.. tag denne, så vil jeg vise dig hvad jeg mener.. nogle gange er det nemmere at se hvad jeg mener når det bliver ført ud i praksis"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Tirs 4 Dec 2018 - 11:08

Elizabeth kunne tydeligt mærke hvordan hendes onkel blot gjorde, som hendes far havde bedt ham om. ‘’ Hvorfor gør folk alt han vil have? Hvorfor ikke for en gang skyld tage en chance selv? ‘’ Udbrød hun lavmælt... Så lavt, at hvis det ikke havde været fordi at Gautham selv havde god hørelse, så havde han ikke hørt ordene.
‘’Jeg tvivler på det. ‘’ Hun så op på ham, som hun besvarede hans spørgsmål. Sværdet og skjolden var for tungt og klodset for hende. Spyd havde altid været hendes ting. Hun havde forelsket sig i det, allerede første gang Fenrer havde vist hende det. Hun betragtede stille hvordan han bevægede sig rundt i rummet og over ved en pakke, pakket ind i et stykke skind. ‘’ Hvad er det? ‘’ Hun nåede ikke at sige meget mere før pakken var blevet pakket op og hun hurtigt lagde mærke til det smukke spyd foran hende.
‘’ Spyd er også mit foretrukne. ‘’ Smilede hun stille til sin onkel. Hun lagde mærke til hvordan han bevægede sig om imod hendes side, var det for at give hende spydet eller simpelt blot for at give hende tæsk for ikke at have gjort som han sagde…
‘’ Jeg ved det. Men jeg er en stærk kvinde. ‘’ Hun kunne tydeligt mærke tårerne presse på, men formåede alligevel at holde hovedet koldt. Det havde ikke været lang tid siden, at hun var blevet udsat for kidnapning og et forsøg i overgreb hvis han ikke allerede havde gjort det. Vagterne hun havde haft med sig, havde ikke ligefrem været speciel gode og hun havde selv været en del beruset.

‘’ Tak. ‘’ Sagde hun, som hun tog imod spydet og gjorde sig klar til kamp. Forhåbentligt var hendes onkel en god træner.

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Ons 5 Dec 2018 - 17:48

Gautham smilede kort som han førte en hånd igennem Elizabeths hår, "skal jeg være ærlig Pus.." startede han, "så tror jeg at folk følger, og adlyder din far, er fordi han stod fast ved sine principper i tider hvor vi Shapeshifters havde trænge kår, vi var jaget som vildt, brugt som underholdning og slaver"
Han tav kort og førte en hånd hen over sin overarm, hvor hans gamle slavering endnu sad
Uanset hvor meget og ihærdigt han havde prøvet, havde ingen af de ting han havde prøvet for at fjerne den virket..

"Din far gjorde mange fri.. og gør stadig, det er derfor folket følger ham"
Selv om Gautham allerede havde været en 'fri' mand, dog stadig mærket, dengang han først havde mødt Fenrer ude i skoven de år tilbage, så havde de havde virkelig fået gjort meget for de nederste i samfundet

Han rystede følsen af sig og tømte det sidste af sin dunk i et sidste drag imens han gik et par gode skridt væk fra hende
Han greb om sin udsmykkede økse, selve skaftet var vel en 50 cm, han lod en tommel glide ned langs dens æg, som altid var den skarp og klar
Han vendte sig atter imod Eli, og bredte for en kort stund armene ud.. "kom så.. vi må se hvad vi har at arbejde med her, hvis du ligger ud, læg an til at angribe mig"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Tors 6 Dec 2018 - 11:21

Elizabeth rettede sig op i ryggen, endnu engang som hendes onkel begyndte at fortælle om hendes far. Ting hun aldrig havde fået at vide. Hvordan han havde reddet en del Shapeshifters fra at blive føde eller slaver yderligere. '' Men de kan vel ikke være enig i alt han gør nu? '' Sukkede hun stille, som hun havde rettet blikket ned imod jorden. Det kunne godt irriterer hende til tider, hvordan hendes far altid fik folk til at gøre hvad han bad dem om. Selvom han var konge, var det vel ikke altid folk var enige med hans valg? Hun så op imod sin onkel endnu engang.
'' Men hvad har han gjort for Sunfury endnu? Andet end at erobre en by med andre væsner, som også har retten til at leve? Hvorfor er han mere hellig end andre? '' Hun så en anelse irriteret ud i blikket, men forsøgte desperat at skjule det. Til tider kunne hun godt hade at være barn af en konge. Ikke fordi hun var barn af Fenrer, men fordi der var så mange forventninger til en tronarving og ikke mindst hende som kvinde.


'' Okay så. '' Inden Eli havde set sig om, havde hun svunget sit nye spyd imod sin onkel. Hendes kriger instinkter havde alligevel taget over hos hende og hun ønskede blot at vinde denne kamp. Nogle af de ansatte soldater var rædselslagen for Eli, netop fordi hun allerede første gang hun skulle kæmpe, havde formodet at bide i en soldat. Han havde haft fri mulighed for at forsvarer sig, men hun havde blot været hurtigere og mere velkendt med sine omgivelser end han selv havde været.
Hun så sin onkel i øjne, inden hun tog et par skridt tilbage for at kunne kæmpe imod ham ordentligt.

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Tors 6 Dec 2018 - 19:31

Et smil gled langsomt hen over Gauthams læber sammentiedig med han i et hurtigt og præcist sving fra sin økse fik afværget Eli's udfald imod sig, han havde sat grebet af sin økse lige under hvor bladet på spydet sluttede, og fik derpå tvunget det ud af dets kurs, smilet var ikke grundet hans kontra til hendes angreb, men derimod var smilet grundet han kunne se irritationen i hendes ansigt
"Det er langt fra alle der er helt enige med din far.. men i og ved de ting han har gjort førhen, og det erhverv han er i nu.. så er det som om nogle kan tage skyklapper på.. overse de ting han gør, at yde modstand vil jo ikke gøre nogen forskel alligevel" sagde han og knasende med den ene skulder

Han studerede Eli's måde at bevæge sig på, forsøgte at følge selv de mindste bevægelser.. det var vigtigt for ham at finde ud af hvordan hun bevægede sig, om hun fulgte i sin faders spor, eller om hun var mere stålsat end det "én gang til" kom det højt fra Gautham som han atter bad hende sætte i et angreb imod sig
Han bed sig svagt i læben.. han skulle være vågen.. bevares, det var blot træning, men det var altså skarpe våben de fjollede rundt med her, var han ikke påpasselig i sine kontra ville enten han selv, eller Eli kunne komme til skade

"Jeg ved rent faktisk ikke hvad din far skulle have gjort for Sunfury by.. ud over det som du selv siger.. jeg har ikke været her siden begyndelsen.. jeg startede ud i nord da din far og moder fandt sammen" det var ikke så meget Gautham vidste om Fenrers kone.. den oprindelige Dronning af Sunfury, alt han vidste var at Fenrer havde haft taget her ned, og så var lange tider ellers gået inden Gautham havde fået besked om også at komme her ned
"Til gengæld er.. som du ved, så er størstedelen af Sunfurys befolkning Shapeshifters.. Shapeshifters som din fader har hjulpet og støttet.. et folk der bakker ham op"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Lør 8 Dec 2018 - 15:53

'' Men selvom de ikke er enige, vælger de stadig at støtte i ham i hans valg. Hvor forkert er det ikke af dem som mennesker? Jeg siger ikke alt min far gør er forkert, men sommetider ville jeg ønske han tænkte sig en ekstra gang om før han gjorde ting. '' Hun mærkede tydeligt hvordan Gautham havde fået skubbet hende væk fra sig og hvordan spydet føltes som om det var ved at ryge ud af hendes hånd. Hun havde alligevel formodet at holde ordentligt fast i det så intet yderligt skete.
'' At trolove mig til en anden mand.. Hvordan kan han overhovedet gøre den slags mod sin egen datter? Fritage hende, hendes eget valg om kærlighed? Han har både fået kærlighed med mor og med Cody? Men jeg kan ikke få kærlighed med nogle. Jeg kan ikke nå at få følelsen om ægten kærlighed. '' Hun sukkede dybt. Hun vidste godt at hun ikke kunne gøre mere ved det. At hun var tvunget til at gifte sig med en dæmon hun ikke kendte og ikke anede hvem var. Men samtidigt undrede det hende at, den mand som altid havde fortalt hende hvor slemme mørke væsner egentlig var, var ham der pludseligt lovede hende væk ti en anden.
Hun sukkede, som hun rystede tankerne væk. Hun ville helst glemme det så lang tid som overhovedet muligt og blot leve sit liv så meget som hun overhovedet kunne.

'' Nej onkel. Du ved ikke hvad han ellers har gjort. Men ham du nogensinde fortalt ham at det han gjorde var forkert? Har du nogensinde fortalt ham der er andre måder at løse problemet på? '' Hun sukkede dybt, som hun endnu engang gav et slag imod ham. Hun skulle lærer at kæmpe og hendes vrede hjalp ikke særlig meget på det. Istedet for at handle fornuftigt, handlede hun ud af vrede. Det var heldigt at Gautham alligevel kunne forholde hende roligt, men mest af alt havde hun lyst til at forvandle sig til hendes ulv og forsvinde i et stykke tid. Men hvad ville det hjælpe? Intet.. '' Shapeshifter kan klarer sig selv meget bedre end mange andre væsner. De kan klarer sig selv bedre end mennesker, elver, engle... Mange flere. Hvorfor har de brug for en leder for at kunne forsvarer sig? '' Hun så ned i jorden inden hun forsatte med at løbe imod ham for at angribe.

'' Hvordan skal jeg nogensinde kunne leve et ordentligt liv, med ham som far? Sommetider ville jeg ønske vi bare var en helt normal familie og at mor stadig levede. ''

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Lør 8 Dec 2018 - 19:07

"Verden er et besynderligt sted min ven.." sagde Gautham med sin almindelige ru, men til tider formildne stemme, "de folk der adlyder deres konge.. men alligevel brokker sig i skyggerne.. din far har en magt som er mange uovertruffenlig, de ønsker ikke at rode sig uklar med ham, ønsker ikke at tale ham imod.. men nogle gange er det hvad han har brug for" roligt begyndte han at gå omkring Eli, uden at fjerne blikket fra hende.. trods hun var i syv sind, formåede hun at holde på formerne.. ikke noget folk af den almindelige hær altid kunne prale af
"At han trolover dig væk er ikke et tegn på at han ikke elsker dig.. men han er nødt til at se ting i en helhed.. et andet perspektiv om man vil.. en anden måde at gribe tingene an på end vi andre.. han har et ansvar for ikke blot en hel by's sikkerhed.. men også en race's" han trak vejret dybt

"Jeg har ikke altid været enig med din far.. og vi har haft vore kampe, men trods vore ulighedder og uoverensstemmelser trak han mig engang ud af et uhæderlig liv, gav mit liv en anden mening
Der er ikke længere mange der ved det.. og det er ikke noget jeg taler højt om, men jeg har gjort ting der ikke burde være at tilgive.. ting der burde have givet mig en dødsdom.. men se mig nu.. med 'ærligt' arbejde.. og gjort et navn ud af mig selv.. men tro mig, hvad end din far har i tankerne ønsker han kun det bedste, og hvis du ønsker det drager jeg gerne med dig til den filejs din far har udset sig dig
" sagde han og sendte hende et skævt smil, han ønskede kun det bedste for hende.. hun var trods det tætteste han selv var kommet på familie ud over Fenrer og Cody
"Men jeg er nok ikke den bedste at tale med kærlighed om Pus.. jeg er aldrig blevet tilsmilet det store af den"

Da hun atter angreb ham var det tydeligt at hendes vrede havde taget over, han tog chancen og greb omkring skæftet på hendes spyd, og løftede dens spids op i luften og derpå gjorde hende sårbar over for angreb, men roligt lagde han toppen af øksens skaft under hendes hage, "nok er Shapeshifterne en ædel og ærefuld race.. ja til dels kan vi vel klare os bedre end mange andre som du siger.. men ikke hvis vi står alene.. vi er stærkest når vi er samlet
Men nogle gange må man lade sig stå til tåls med hvad man har og hvor man står og hvad man har.. guderne skal vide at det er de færreste der har det nemt.. men jeg tror jeg ved hvad du mener.. alt have fået revet sin moder fra sig i så tidelig en alder.. og en far med forpligtigelser over for sit folk.. og måske har forsømt sin højt elskede datter
"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Søn 9 Dec 2018 - 15:16

'' Verden er et vidunderligt sted, onkel. Verden er fyldt med kærlighed og meget mere! '' Sagde hun fyldt med glæde, selvom vreden stadig ramte hende. Hun havde altid meget gerne ville ud på eventyr, men der var så meget der havde stoppet hende. Uddannelse, kronen, hendes far og frygten for hvad der kunne ske hende.
'' Men hvis ingen taler ham imod, er der jo intet han kan forbedre. Han kan ikke forbedre vilkårene for fattige, hvis ikke der er nogle af de fattige eller andre der træder frem og siger de har brug for hjælp. '' Hun sukkede kort.

‘’ I helhed? Han havde stadig kunne danne alliancer uden at love mig væk. Uden at ofre min frihed. Han blev aldrig tvunget til noget, men det gør jeg. Blot fordi jeg er datter af en konge og dronning. ‘’ Hun smilede en smule, det smil hun i hvert til fald kunne finde frem, da han nævnte han gerne ville tage med hende, når hun en dag skulle flytte til Aquenerne. Det gjorde hende i hvert til fald ti gange mere tryg, end det andet havde gjort. ‘’ Jeg ville elske hvis du tog med mig onkel. Jeg er ligeglad hvordan du har været i din fortid. Du er et nyt menneske, et menneske som jeg elsker. ‘’ Vreden var småt ved at forsvinde, selvom en del af hende stadig ønskede at være sur, men hvad skulle hun være sur over? Hun kunne ikke være sur i evigheder over hendes fars valg. Hvis Gabriello en dag døde, ville det trods alt være hende der ville være herskerinde og dronning. Ingen havde været det før, hvilket blot gav hende langt mere håb.
‘’ Jeg har lært at klarer mig selv, onkel. Selvom far aldrig har ønsket det, har jeg altid været andet valget, i forhold til kongeriet. Han har taget sig mere af det og folket end af mig. Jeg hader ham ikke for det, men jeg ville ønske han havde været mere en far end en konge. ‘’ Hun så kort ned i jorden. Egentlig havde hun ikke så meget lyst til at tale om hendes mor. Hun havde altid levet uden hende, så hun kendte ikke følelsen af at have en. For hende var hendes far både hendes far og hendes mor.

‘’ Men skulle vi træne eller hvad. Det er vel ikke en snakkeklub det her. ‘’ Sagde hun, som hun atter engang løb imod sin onkel og forsøgte at undvige alt han ville gøre for at ramme ham, uden at skade ham.

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Søn 9 Dec 2018 - 16:35

Gautham kom med et skævt smil.. "så nu er verden et godt sted.. fyldte med kærlighed, glæde og muligheder" han slap hendes spyd, og fjernede øksen fra hendes hage hvor på han tog en del skridt fra hende
Imens hun talte gik han hen til en af søjlerne hvor han havde en sin vadsæk liggende, han fandt endnu en dunk hjemmebryg frem, bed proppen af og tog en stor slurk af den

"Alt hvad jeg ved om din fortid.. starten for dig.. enden for.." han tav, han kunne ikke få sig selv til at afslutte sætningen, istedet tog han endnu en slurk, og tørrede en dråbe fra mundvigen med sin håndflade.. "men det var ikke din fars første idé at han skulle overtage tronen her, men ifølge traditioner og Deres rådsmænd" han rystede på hovedet imens man mumlede "jeg har aldrig brudt mig om de storsnuder.."

Han strammede grebet om sin økse som hun endnu engang angreb, "det var ikke mig der begyndte på at snakke Pus"
Han trådte et skridt til siden, og svingede øksen ud imod hende da hun var tæt nok på, "nok er du glad for spydet, og det er også et fornuftigt våben.. på afstand altså, normalt ville det have været at foretrække med sværd.. du behøvede ikke skjoldet, men noget du kunne have have været på tættere hold med, ellers skulle du have haft et kortspyd når du er så glad for denne type af våben"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Tirs 11 Dec 2018 - 16:44

‘’ Jeg har aldrig sagt verden er et slemt sted Onkel. Jeg har sagt det er et underligt sted, men derfor kan det stadig godt være fyldt med kærlighed og eventyr. ‘’ Sagde hun stille.. Hun ville helst ikke skuffe sin onkel, med hendes ord.
‘’ Må jeg smage, onkel? ‘’ Hun vidste udmærket godt det ikke var vand, men mere end det. Lugten var tydelig, den var stærk men ukendt for hende. ‘’ Enden for min mor, mener du. Du behøver ikke være så bange for at nævne hende. Jeg kender hende ikke, jeg har aldrig kendt hende. Hvad er der at savne? ‘’ Sagde hun, selvom hun fik dårlig smag i munden. Selvom hun ikke kendte sin mor, kunne man stadig godt have et savn af det. Hun havde bare aldrig vidst hvad det ville sige at have en mor, så hvad skulle hun savne? Hun havde sin far, hvilket var godt nok for hende. Hun hev stille flasken ud af hånden på Gautham som han selv var blevet færdig med at drikke af den, som hun tog en slurk. ‘’ Idrk! ‘’ Spyttede hun det ud og rakte flasken tilbage. ‘’ Hvad pokker det ækle stads? ‘’

‘’ Nej, måske var det ikke hans hensigt… Men læg mærke til hvor meget han egentlig elsker det. Selvom han siger noget helt andet. Alle vil være konger og dronninger men når man først er det, ønsker man noget andet. ‘’ ‘’ Og ja, rådmændene er forfærdelige. ‘’ Smilede hun stille til ham.

‘’ Men onkel. Spyd er mit foretrukne våben. Jeg skal lige lærer det først, jeg er stadig nybegynder. Det er derfor du er her jo, for at lærer mig at forsvarer mig selv vel? Med andet end min shapeshifterdel. ‘’ Hun smilede over hele ansigtet. Hun var begyndt at nyde selskabet af sin onkel og snakken selvom det havde været en negativ snak.
‘’ Hvad vil du gerne have jeg gør? Hvad vil du gerne have jeg prøver? Lær mig at slås og forsvarer mig selv. ‘’

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Tirs 11 Dec 2018 - 20:47

Gautham rystede sagte på hovedet som svar på hendes spørgsmål omkring om hvor vildt hun måtte smage op det han havde i dunken, "det er ikke noget for dig det her Pus.. dette er kun noget for de voksne" han skulle lige til at tage endnu en tår af dunken da Eli sneg den ud af hænderne på ham, "hey.. du..!?" mere nåede han ikke at sige før end at han var nødt til at kvæle en svag latter i det hun var ved at kløjes i mjøden, eller det var lige indtil han så mjøden ryge ud på jorden kort bagefter, "NEJ NEJ NEJ NEJ.. hvad laver du dog?? det skulle drikkes.. ikke spildes på den måde" jamrede han svagt, men det var jo lige det jeg prøvede at sige dig.. dette er ikke noget for dig unge dame, det er hjemmebryg.. min egen opskrift.. så det er ikke så underligt den er for stærk til dig, den er jo ment til at skulle holde mig i skindet" han tog hurtigt imod dunken, men måtte indrømme det var heldigt han ikke havde taget en af sine bær mjød med, som var en del sødere, han placerede dunken under sin venstre arm under et fornuftigt pres så ledes at den ikke igen var i fare for at blive neglet

"Men det kan være du har ret.." der var spor af eftertænksomhed i hans stemme, "det kan være at jeg har grebet dette an på en forkert måde, det er jo ikke som sådan meningen at det skal være dig der gør det første udfald.. det ville det aldrig komme til at blive hvis du endelig kom i situationen.." atter engang trådte han et par skridt tilbage imens han tog en sidste tår inden han atter kom dunken tilbage under armen, han strammede grebet omkring øksen i sin højre hånd, og vendte sig i en hurtig bevægelse imens han gjorde et hug med øksen ud imod hende, "det er jo meningen at du skal afvige angreb, og vende mit angreb imod mig"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Tors 13 Dec 2018 - 21:59

'' Jeg ville bare prøve onkel! '' Smilede hun, samtidigt med hun desperat ønskede at den ubehagelige smag af alkohol ville forsvinde fra hendes tunge og hals. '' Men det var vidst det værste valg jeg tog hidtil. '' Hun rakte hurtigt flasken tilbage til Gautham, som han hurtigt fik snuppet fra hendes hånd. ‘’ Alkohol er måske ikke det bedste for mig, overhovedet. ‘’ Smilede hun stille med et grin. Vreden fra hele deres samtale tidligere omkring trolovelsen var småt ved at forsvinde. Lysten til at være glad var en del af hende hver dag og nåede hun nød.

Inden hun havde set sig om, var øksen vendt imod hende. Hun havde kun lige hørt hendes onkel forklarer hvad de skulle øve. Hun fik kastede hovedet tilbage i tids nok til ikke at blive ramt. ‘’ Vent lige onkel! Hvad med at jeg får lov til at være klar? ‘’ Grinede hun stille.
Hun holder godt fast i sit spyd. Hun havde gode muligheder for at kunne parrer med det, selvom det blot var et spyd. ‘’ Kom så. ‘’ Sagde hun, som hun stilte sig klar til at parrer hver et angreb han havde planer om at give hende.
‘’ Hvad med at øve noget på hest? Jeg kan vel låne fars hest? ‘’

// Jeg håber svaret kan bruges, ellers må du lige skrive! //

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Man 17 Dec 2018 - 19:04

"Tja du skal da i alt fald nok vente en snes år endnu før end at du slår dig på meget andet let øl og sådan" sagde han og lod en hånd glide igennem skægget, han kunne ikke selv huske sin egen tid før mjød og stærke øl, men der måtte vel have været en gang hvor han havde drukket let øl, "men.." han tav en anelse.. han skulle lige finde ud af hvordan det var bedst at formulere dette ".. jeg tror ikke vi skal fortælle din far omkring dette.. der skal nok gå en deeel tid inden da i hvert fald"

Han kunne ikke lade være med at grine svagt efter hendes kommentar om at give hende lov til lige at være klar på at der blev angrebet, "men Pus, en hvilken som helst anden der skulle få den idé om at angribe dig, så tror jeg ikke sandsynligheden er så stor for at du bliver advaret inden" sagde han med et skævt smil og klappede hende et par gange på skulderen, "du gjorde du ikke noget for at afvæbne mig med dit spyd, men du fik undviget mit angreb ganske fint, også selv om du ikke havde fået en advarsel på forhånd

Han svingede øksen et par gange omkring den selv, han lænede nakken en del tilbage da hun spurgte omkring at træne til hest, han pegede ned af sig selv.. "syntes du selv jeg ser ud til at være den største kriger på heste ryg?" spurgte han med et kvalt grin, "jeg er nok mere typen der standser en hest på pladsen for at komme til rytteren.. hvis du vil træne til hest tror jeg vi skal snakke med din far omkring at komme til at træne med Rayne.. han er nok bedre rustet til det"

Han kiggede ned fra Eli til øksen, og tilbage til hende, "jamen lad os prøve en gang til, jeg vil ikke sige hvornår.. men lige pluslig vil jeg gøre mit træk" han gik roligt omkring hende, og svingede øksen om sig selv et par gange inden han huggede den ud imod hende fra venstre imod højre, i sin egen brystkasse højde

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Tirs 5 Mar 2019 - 11:28

'' Jeg er heller ikke specielt gammel. Men det føltes blot som om at man skal vokse meget hurtigere op i dette hjem, end man egentlig ønsker. '' Smilede hun stille. Elizabeth havde trods alt aldrig haft en barndom ligesom andre. Hun var vokset op og var klar til at styrte ud i verden. '' Jeg fortæller sjælent min far om de ting jeg laver. '' Smilede hun stille atter engang.


'' Du har ret onkel. Jeg skal lærer at kunne undvige det mindste, selv det jeg ikke får en advarsel for. Det blot svært, når det er første gang jeg får ordentligt træning. '' Grinede hun stille. Hun trak spyddet endnu mere til sig, som hun rettede ryggen op, efter at have undveget slaget fra hendes onkel af.
'' Ja, du er da en stor flot mand, onkel! Men måske alligevel ikke her. '' Hun nåede endnu engang ikke helt at reagere på hans slag, men nåede stadig at undvige det nok, knap og nap nok til at spydet fik et hak i sig. '' Onkel! Spydet er helt nyt! '' Vrissede hun en smule, som hun rettede sig op atter engang.

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Gautham Tirs 26 Mar 2019 - 15:29

Gautham kunne ikke lade være med at le svagt over hendes reaktion på spydet fik et hak, "jamen kære dog.. du må da kunne sige dig selv at når man bringer et våben i kamp.. om end dette blot er en træning, så vil dit våben få mærker efter hvert enkelt kamp" han holdt sin økse frem, og pegede under øksens skær, hvor et ordenligt hak sad, "dette er f.eks. efter mødet med en umulig jæger.. der prøvede at indfange ShapeShifters til videre salg som slaver.." derefter lod han fingeren glide langs skæftet på den, "ja og disse har jeg næsten ikke styr på længere.. de kommer og går, der er både lidt fra minotauris, men også fra før din tid" han sænkede atter øksen, og svingede den et par gange om den selv

"Jamen jeg ved da godt spydet er nyt.. ved Hel jeg har jo selv smedet og sat det sammen, hakken i træet er lige til at udbedre.. ingen problem i det, jeg kan ordne det med en dolk.. en mindre økse.. ja et eller andet med et skær" han trak kort på skuldrene.. "men var jeg dig.. ville jeg tænke i at beholde den sådan der.. som et minde omkring din træning, og omkring hvad vi har snakket om"

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Elizabeth Søn 30 Jun 2019 - 22:03

'' Men Onkel! Jeg har lige fået spydet fra far! Jeg er virkelig glad for det... '' Sukkede hun dybt, som hun så ned af det. Hun lagde godt mærke til de forskellige hakker der alligevel sad fast i Gauthams egen økse. Han forklarede lidt om de hakker han vidste hvor de stammede fra. Måske burde hun kun være stolt af det hak, hendes spyd havde fået. Det fortalte alligevel en historie.


'' Selvfølgelig gemmer jeg den sådan her. '' Hun smilede i hele ansigtet, som hun så på ham. '' Det er et evigt minde om min træning med dig. En træning der er bedre end fars, men ikke sig det til ham! '' Hun grinte for sig selv.

_________________
Royal træning - Eli Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Royal træning - Eli Empty Sv: Royal træning - Eli

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum