Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 
Lori
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 
Lenore
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 
Genevira
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 
Celenia
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 
Renata
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 
Jake
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 
Katrina
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 
Sasha
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 
Abigail
Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba13Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba14Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

2 deltagere

Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af Davia Søn 30 Dec 2018 - 2:19

S: Hospitalet
T: Tidlig morgen
V: Køligt og mørkt da det er vinter.
O: Hospitalsting.

Det var ved at være tidligt ud på natten. Davia var gået ud i skoven, da hun altid var derude når det var denne tid på måneden. Den meget irriterende dag hvor månen vil være på sit fulde, og hun var tvunget til at forvandle sig. Hun var ikke så stor fan af det altid, da det gjorde så sindssygt ondt at forvandle sig. Hun så op på himlen, og så månen næsten var på sit højeste. Der vil ikke gå længe inden det skete. Davia sukkede tungt, og prøvede at berolige sig selv, dog uden held.
Ikke længe efter, begyndte det. Smerten var ikke til at holde ud, og Davia skreg op af smerte, som hun langsomt begyndte at vokse en snude frem. Alle hendes knogler i kroppen føltes som om de brækkede, og voksede sig støre for at vokse sammen igen. Hendes skrig begyndte langsomt at lyde mere og mere dyriske, og til sidst som smertes hyl fra en ulv.

Hun var nu forvandlet helt over til en varulv, og hun begyndte at snuse efter et bytte. Hvis nogle mennesker var ude i denne skov her lige nu, vil det blive yderst farligt for dem. Især hvis de stødte ind i hende.
Davia begyndte at løbe og løb faktisk rundt det meste af natten og fik til sidst fat på en hjort, som hun dræbte. Hun begyndte med det samme at æde den, og havde blod rundt om munden. Hun stoppede op midt i sin aftensmad og så til siden, da hun lugtede en komme mod hende. Hun så et menneske, og hun havde ingen kontrol over sig selv, så uden at tænke begyndte hun løbe mod ham. Manden løb så hurtigt væk fra hende han kunne, men Davia indhentede ham med lethed. Hendes kør flænsede gennem hans mave. Dog i samme nu, gik månen ned og Davia stoppede og begyndte at hyle højt i smerte, da hun nu forvandlede sig tilbage til et menneske. Hendes bevidsthed kom tilbage lige så langsomt, og hun vidste nu hvad hun lavede. Hun så manden foran sig, som endnu ikke var død, men blødte en hel del. Hun hørte ham stønne af smerte. ”Da… vi… a…” han hostede blod op, og Davia studerede ham nærmere. Hun kendte ham, og ønskede ikke han døde. Hurtigt tog hun resterne af mandens flænsede trøje, og bandt den stramt om såret. Håbede det vil være nok til hun kunne få ham til hospitalet uden han vil dø af det. Hun løftede ham op, og skyndte sig imod hospitalet.

Da hun kom til hospitalet, kom hun ind med det samme, på trods af en smule protest fra sekretæren som sagde hun ikke måtte gå ind. Davia knurrede bare truende af hende. ”Jeg skal have den bedste læge i har. Han må ikke dø.” sagde hun, og lage manden ned på en af sengene som der var på hospitalet. Sekretæren nikkede, inden hun smuttede afsted efter den bedste de havde. Hun turde ikke andet med det humør Davia lige nu var i. Og samtidig var Davia nøgen da hendes tøj var gået i tu under forvandlingen, og hun ikke havde fået noget nyt tøj.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af SIRTIMM Ons 2 Jan 2019 - 2:41

Timm stod og drak en kop blod og snakkede med nogle af de andre læger. Han havde ikke været på arbejdet længe men havde fundet sin plads i hospitalet og havde haft gode evner pga. hans "sygdom" som han tit kaldte det at være en vampyr. Den gjorde han ikke behøvede at sove og følte ikke sult eller tørst på samme måde hvilket gjorde han kunne fokusere mere på sit arbejde han og var blevet kaldt for en af de bedste læger de havde. Han kiggede letter undrende da han så sekretæren kom og forlangte han gik med hende. Han tømte sit glas og gik med hende. Han kiggede på det blodlige lig af en mand og sukkede "Atter en travl nat på hospitalet. Okay så. Ind på stue 2 med ham. Vi begynder med at stoppe blødningerne inden han tømmer sig selv og vi skal have gulv rester igen " Han flyttede sig da en sygplejske løb forbi og tog sengen og kørte ham ind på en stue. Han vaskede sine hænder og lagde godt mærke til kvinden der stod og kiggede på ham. Han kunne mærke der var noget ved hende men vidste ikke præcis hvad det var. Kun at hun var større problemer end han ønskede. Han gik ind på stuen og fjernede det gennemblødte klæde. Han suttede svagt på det for at finde ud af hvilken type blod han havde og gjorde tegn til en sygplejske skulle hente en flaske med noget til ham. Han skar rundt om det ødelagte væv og kom helt ind til knoglen. Sygplejske kiggede koldt på Timm og sagde " Varulv. Sur varulv " hvorfra Timm kiggede på nogle af de andre sår og de var for upræcise til at være en kniv eller pistol og var alt for dybe til at være skabt af en skalpel. Han nikkede og tog fat i hans kød og syede det sammen og healede såret med sin magi. Manden skreg i smerte hvorfra Timm holdt sin hånd over hans mund og sagde roligt " Sshh. Ikke råb vi skal nok hjælpe dig. Men du vil nok ikke kunne lide det her " Han holdt fast i hans næse og mund og kvalte manden til han besvimede. Han syede videre og forsatte til manden var labbet sammen. Blodtabet var stadigvæk meget stort og Timm var i tvivl om hvordan man bedst ville kunne hjælpe så Timm valgte at gøre noget som man ikke måtte. Han kastede en mønt op i luften og slog plat og krone om hans ide til hvor han skulle sætte nålen. Han smilede og satte den direkte i halsen og hårdt på ham med et enkelt stød. Han satte 2 poser op og hænge ved siden af hindanden og sagde til sygplejske " Sæt 2 nye poser i hver time. Jeg vil snakke lidt med kvinden der kom ind " Timm gik ud af døren og over til kvinden som havde kolde øjne. Timm slikkede sine hænder rene fra blodet af og sagde " Du kom med manden og har selv intet tøj på. Min sygplejske fortæller mig det var en varulv som gav de skader. Normalt er jeg selv til at folk er skudt eller stukket. Tilmed brændte. Men et varulve angreb " Timm slikkede sin hånd ren og kiggede direkte på hende " Forventede jeg ikke ud af en smuk kvinde " Timm smilede og lagde sin læge jakke over hende for at dække hende til og førte hende ind på sit kontor så de kunne snakke i fred og ro. Han satte sig ned og sagde " Mit navn er Timm. Dr. Timm og jeg har ikke fået hverken dit navn eller hvad du er for manden du kom ind med ? En du kender eller bare et tilfældigt offer for midnats månen ? " Han kiggede på hende og vidste at hvis han havde ret og hun var en varulv ville han risikere at blive dræbt af hende hvis hun havde kontrol over sin transformation.
SIRTIMM
SIRTIMM

Antal indlæg : 167
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Oldblood

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af Davia Ons 2 Jan 2019 - 23:47

Davia så kort efter sekretæren som smuttede afsted, inden hele hendes opmærksomhed igen blev rettet imod manden foran hende. ”Du er ikke speciel klog hva? Din idiot.” mumlede hun til ham, efterfulgt af et meget tungt suk. Hun fattede virkelig ikke hvad manden lavede her. Det lignede ham langt fra at dukke op uden vider.
Davia så op og var begyndt at blive utålmodig. Mandens trøje var allerede indsmurt i blod, og han var tæt på at då af blodmangel. ”Hvor fuck bliver den læge af?” mumlede hun med en irriteret snerren. Hun gad snart ikke vente mere på en eller anden kom, men det blev hun nødt til. Selvom tiden føltes ufattelig lang lige nu.

Endelig kom der en, og en sygeplejerske tog sengen for at køre den til en af stuerne. Davia var lettet. Lige end til hun så ham som skulle ordne manden. Uden problemer lugtede hun at han var en vampyr, og en truende knurren var at høre i hendes hals. Davia mente nemlig ikke at vampyre kunne finde ud af at være læger, da de bare hellere vil drikke blodet fra dem som der kom. Hun kneb øjnene sammen til to smalle streger, og betragtede lægen nøje. Indprentede sig hans billede, så hun vidste hvem hun skulle tage fat i når manden døde.
Davia fulgte med over til stue 2, som de havde kørt manden over på, og hun stod og betragtede det de lavede. Ønskede ikke at forlade stedet. Hun så hvordan han suttede blod af klædet, og hun blev nervøs for at han nu vil æde manden. Davia var klar til at springe på vampyren. Ligeglad med han måske lige nu var stærkere end hende, men hun var ligeglad med det. Hun hørte hvordan manden skreg, da det lignede de syede ham sammen. Davia valgte dog at beherske sig, og ikke gøre noget endnu. De prøvede vel blot at hjælpe ham. Eller det håbede hun i hvert fald på at de gjorde. Ellers vil de fortryde det. Dog så hun kort efter, at de kvælde manden så han besvimede. Davia var begyndt at blive rasende. Månen påvirkede hende stadig en del, selvom den var gået ned. Dog valgte hun at gøre noget bag efter hvis det var nødvendigt.

Lidt efter kom vampyren ud til hende igen. Davia så på ham med et køligt blik. Hun hørte det som han fortalte, og så hvordan han lige nu stod og slikkede blod af sin hånd. En knurren forlod Davia ved det, da hun ikke brød sig om, at vampyren her lige nu stod og spiste blodet. ”Hvad forventede du ikke? At jeg var en varulv?” sagde hun spydigt. ”Og jeg forventede langt fra at den som skulle prøve at rede ham, var en vampyr.” Det var tydeligt at høre hun var skeptisk med at han vil rede mandens liv. Da jakken blev lagt om hende, så hun en smule på vampyren, og smilede så. ”Tak.” sagde hun inden hun fulgte med ham ind på et kontor. Hun så sig om, og valte så at sætte sig på en stol, og krydsede benene. Så direkte på vampyren som valgte at præsentere sig som Timm. Hun sukkede opgivende, og prøvede at virke mere rolig. ”Mit navn er Davia. Og manden er min bror. Hans navn er Fenris.” sagde hun roligt.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af SIRTIMM Tirs 8 Jan 2019 - 4:15

Timm lyttede til hendes knurren og sendte et roligt blik mod hende. Han ville ikke gå tilbage eller flytte sig fra hende blot fordi hun knurrede af ham. Dette var hans "jagtplads" ikke hendes. Og han kendte ver en krog af hospitalet. Han kiggede på hende hurtigt og fik et godt blik af hende. Hun var ikke typen som var vant til fysisk arbejde men havde langt fra en dårlig krop. Hun havde fart ikke styrke. Om hun var lige så klog ville han glæde sig til at lære. Styrke uden viden ville aldrig vinde kamp. Fart uden viden ville aldrig. Men hun havde dog en anden fordel han ikke ville få. Hendes natulige skønhed. Selvom hun så køn ud var hun ikke noget som ville fange hans hjerte. Han var dog også meget sikker på hun allerede havde en partner.

Timm smilede til hende beroligende " Korrekt. Jeg havde forventet at varulve var beskidte uhumsk dyr. Ikke nydelige rene kvinder. Så tilgiv mit forbilled af varulve. Men jeg har dog ikke mødt nogle varulv som ikke var beskidt eller fyldt med mider og madiker. Vampyre er meget nyttige i lægevidenskaben. Vores trang til at sove er meget lille og derfor kan vi arbejde dag og nat. Selvom det kræver at folk kommer ind på en mørke afdeling. Men bare rolige jeg kan forsikre dig at din ven vil komme på under opsyn fra folk som selv er varulve og som kender til de problemer i måtte have. Jeg regner med din ven er vampyr eller ? " Han kiggede svagt på hende. Han lyttede til hendes tak og nikkede blot. For ham betød det intet andet end at være høflig og passe på hende. Hun behøvede ikke at takke ham.
" Davia ? Jeg syntes jeg har hørt det navn før... Men navnet Fenris er ikke et navn jeg har glemt. Nordisk mytologi. Stor ulv der skulle skabe ragnarok " Timm smilede skævt og lænte sig frem " En smule komisk ikke ? Eller havde dine forældre valgt præcis det navn fordi han er en ulv ? " Han prøvede at presse Davia for at se om hun ville kunne bestå hans lille test. Han gjorde sig klar og satte begge fødder ned på jorden og satte sig solidt i tilfælde af Davia prøvede at slå ud efter ham eller faktisk forvandlede sig og prøvede at rive hans strube over. " Fortæl mig Davia. Du er tydeligvis ikke herfra. Denne del af byen er mere beskidt end hvad du er så jeg gætter på du kommer fra et sted med penge. Så jeg gætter enten forældrene har penge eller Fenris har et godt arbejde og forsøger jer begge " Han kiggede på hende med et stift blik og lagde begge hænder foran sig.


Sidst rettet af SIRTIMM Ons 30 Jan 2019 - 2:39, rettet 1 gang
SIRTIMM
SIRTIMM

Antal indlæg : 167
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Oldblood

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af Davia Lør 26 Jan 2019 - 20:23

Hun så godt han blev stående og ikke gik, men hun sagde intet til det.
Da han sagde han havde forbilledet af at varulve varbeskidte og uhumske, sukkede hun. "Vi har vist begge et forkert forbillede af den anden." sagde hun og så på Timm. Hun nikkede roligt da han fortalte at vampyre ikke skulle sove så meget. Hun hørte Timm kaldte hendes bror for hendes ven i stedet, men hun gad ikke rette ham. "Tak. Og hvis ikke du kan ordne ham, er du min. Er det forstået?" sagde hun "Han er ikke en varulv. Han er et menneske. Han er aldrig blevet bidt af en varulv." sagde hun og så på Timm.

Hun så på ham og hørte ham sige han sys han havde hørt hendes navn før. "Hvor har du hørt det henne?" spurgte hun roligt, og hørte ham sige, at han kendte navnet Fenris. Ja de fleste kendte til det navn. Hun nikkede bare til det han sagde. "Jeg tror de håbede på han vil blive en, men det er ikke sket endnu, og han virker ikke til at ønske at være det."forklarede hun roligt. "Nej jeg kommer højere oppe fra, men dette var tættest på skoven." sagde hun bare roligt. Hun var langsomt begyndt at falde ned over, at en vampyr skulle rede hendes bror. "Fenris har jeg ikke set længe. Har arvet vores forældres formue, så alt de havde er mit nu." fortalte hun og så på Timm.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af SIRTIMM Ons 30 Jan 2019 - 2:37

Timm nikkede bare " I sidste ende har vi altid en fordom omkring det som kan slå os ihjel. Det ligger vel til os om vi er monstre eller mennesker " Han smilede svagt til hende. Da hun valgte at true ham tog han et skridt frem " Jeg fejler ikke. Og du er mere end velkommen frøken Davia til at prøve at dræbe mig. Jeg er sikker på at vi kan finde en plads til dig på hospitalets mange tomme stuer som mangler folk at undersøge ny videnskab på " Han gik lidt tilbage og kiggede koldt på hende for at forsikre hende om at hun ikke var nogle større trussel for ham som varulv end han var for hende som vampyr. Timm lyttede til hendes ord og kiggede svagt undrende " Et menneske? Javel ja. Sjældent at se menneske og varulve faktisk kunne leve side om side. De fleste mennesker har det med at flygte så snart de får chancen om det er ens kone eller ens søster. Mennesker er ikke nogle der ønsker at dø uden en grund. Men i sidste ende hvem vil. Og ret mig hvis jeg er forkert på min viden om jeres...retter din slags. Er der ikke enkle tilfælde af folk der er født som varulve? Født med selve "forbandelsen" som mange kalder det. Selvom andre kalder det for en virus "

Da hun spurte ham hvor han havde hørt hendes navn henne smilede han svagt " Som sagt var jeg ikke sikker men jeg er nu. Jeg læste det engang i en bog. En bog der beskrev en kvinde som var et monster i sit ydre og at hele verden så hende sådan. Indrømmet hun var nød til at skade mange mange mennesker og være kold. Men hendes indre var varmt og blødt som frisk blod. Hun havde et barn hos sig som verden havde smidt ud og havde prøvet at glemme og hun prøvede at beskytte dette barn fra verden og langsomt var det kun hende og barnet i mod hele verden. En ganske god bog. Sig endelig til hvis du vil låne den " Han pegede over på en masse bøger selvom mange af dem var jonaler, papiere og andet men der var enkle bøger til at fordrive tiden med.

Han lyttede til hende og undrede sig over hvorfor han ikke ønskede at være en del af deres store varulve familie men han ville ikke snuse til private familie andliggende.
Han lyttede til hende svagt og smilede " Så du var på jagt. Javel ja. Han skader var meget meget dybe og intense. Som hvis han var blevet flået af et dyr " Han kiggede på hendes fingre og så der var blod under hendes negle " Som hvis en kvindelig varulv havde flået ham i et blodrus af jagt " Han smilede " Stop mig endelig hvis du har noget at indskyde til det Davia " Han vidste at hun ville blive vred men han flyttede sig ikke og sad klar til at forsvare sig. Han ville se om hun kunne finde ud af at holde hovedet koldt selv når beviserne var blevet vist i mod hende. Han lyttede til hende og nikkede og rejste sig fra stolen af og var ligeglad om hun ville angribe ham. " Så bror løb og du arvede alt. Så du er rig og har vel også dit eget sted vil jeg kunne regne med. Men se... hvad jeg ikke kan sætte min finger på er præcis jeres forhold mellem dig og din bror. Det kommer ikke mig ved og du er velkommen til ikke at besvare det. Men jeg ville ellers ha forventet at hvis man var arving til en masse penge og var i familie med en varulv så ville man ikke gå ud om natten og slet ikke på en fuldmåne nat. Så jeg kan ikke lade vær med at undre mig hvorfor han ikke havde som minimum købt en form for beskyttelse. Så som en sølv kugle som han kunne skyde af i tilfælde af han mødte sin søster " Han kiggede på Davia. Så jeg har kun et enkelt spørgsmål som jeg ønsker din ærlighed på Davia. Det ændre ikke mit syn på dig som menneske. Eller varulv. Hvad du fortrækker jeg kalder dig. Som en frøken vil jeg sige. Og det ændre ikke på at jeg vil gøre alt jeg kan for at redde Fenris liv og at jeg ikke vil stoppe før der intet kan gøres for ham. Men det spørgsmål jeg ønsker at få svar på er dette " Han kiggede ind i hendes grønne kølige øjne " Jagtede du din egen bror for at dræbe ham ? " Han stod med begge hænder bag sin ryg og kiggede i hendes øjne og med samlede ben. Selv som menneske ville hun nemt kunne dræbe Timm. Med kniven der lå på hans bord, med skulpturen af en nøgen kvinde der stod på hans hylde eller bare ved at forvandle sig og dræbe ham. Han accepterede at der var mange måder at dø på og han frygtede ikke en eneste fordi han vidste at Davia i sidste ende ikke ville myrde ham selvom hun truede ham med det fordi hun vidste at han var den eneste læge der lige nu vidste hvor slemme hans skader var og derfor var den eneste som faktisk ville kunne redde Fenris`s liv.
SIRTIMM
SIRTIMM

Antal indlæg : 167
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Oldblood

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af Davia Man 6 Maj 2019 - 17:34

Davia så på Timm, og nikkede til det han sagde. At alle vel i sidste ende havde en fordom om det der kan slå en ihjel. ”Ja det har du nok ret i. At det ligger til alle den ting.” sagde hun og så hans smil. Roligt sendte hun et tilbage. Mest for at være høflig.
Efter hun havde truet Timm med, at han vil tilhører hende, hvis han fejlede at rede Fenris, så hun at han tog et skridt frem. Ikke det hun havde forventet, men hun sagde intet. I stedet lyttede hun bare til det som han sagde. Hun knurrede af ham. Over det som han sagde til sidst.
Så snart hun havde fortalt at hendes bror var menneske, hørte hun det Timm sagde. En svag knurren kom fra hende. ”Jeg kan med næsten alle. Men han var dum at prøve at finde mig den nat.” hun sukkede en smule tungt over det. ”Og jeg ved ikke om nogle fødes som varulve. Måske.” sagde hun og så på Timm.

Efter hun havde spurgt hvor Timm havde hørt hendes navn henne før, lyttede hun til den historie som han fortalte. Om et monster som havde dræbt mange, men som inderst inde var varm og blød. Og at hun også havde et barn med sig, som folk hadede. Davia smilede en smule. ”Lyder meget spændende den historie må jeg ærligt indrømme. Men jeg er ikke som kvinden. Eller måske ser nogle mig sådan, det vil jeg ikke ku sige, men jeg sys ikke selv at jeg er sådan.” lød det med en rolig stemme fra Davia. ”Men jeg skal nok sige til, hvis jeg en dag ønsker at låne bogen.” hun smilede til ham.

Davia hørte det som Timm sagde, og vidste han gav hende skylden for det som der var sket imod Fenris. Han havde også ret til at beskylde hende, da det jo var hendes skyld, at Fenris var havnet her. Et tungt og skyldigt suk forlod hende. ”Jeg ved du har ret. Men det er de færreste som kan kontrollere sig selv når det er. Og han burde vide det.” sagde hun en smule skarpt. Hun så lige på Timm, mens han snakkede. ”Som sagt. Han er ikke så klog igen.” var det eneste hun sagde.
Hun hørte den nye talestrøm som der kom fra Timm af, og hun sukkede. ”Ærligt, så kan jeg ikke svare på det. For jeg ved det ikke. Jeg kan ikke styre mig selv når jeg er forvandlet. Alt jeg gør køre på rent instinkt. Så det vil ikke undre mig, hvis jeg havde prøvet at dræbe ham.” sagde hun, og så lige på Timm.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af SIRTIMM Tirs 7 Jan 2020 - 12:22

Han lyttede til hende og smilede for sig selv roligt. Hun var ikke som havde havde forventet ved først skue.
Han lyttede til hendes knurren og smilede et roligt koldt smil "Jeg er sikker på at du forstår hvad jeg mener. Du prøver at tage mig og jeg tager dig. Du kan se det som et skakspil. Vi er begge konger og ingen af os kan tage den anden. Så i stede for at prøve at gå direkte ud efter struben så at sige så vil jeg forslå du har noget tillid inden du begnyder at fantasier om hvorvidt jeg skal være en slave eller et trofæ i din stue.
Jeg tror personligt jeg ville fortrække at være et trofæ. Jeg har fået af vide jeg har et smukt kranium" Han smiler let over det for at få hende til at forstå han ikke vil gøre hende ondt på nogle måde.
Han kiggede på hende svagt "Du siger han var dum at finde dig.. Hvorfor præcis? Ja du var i din dyriske form. Men hvorfor er det dumt? Måske ønskede din bror at dø. Det er ikke unormalt i disse tider at folk tager ud til steder de ikke høre til for at dø. Af deres egne grunde eller tvungne. Og hvorvidt om folk fødes som varulve kan jeg ikke svare på. Men det rygtes at det ligger i jer. Som en sygdom og at nogle af jer får denne sygdom mens andre slipper.


Han smilede venligt til hende og lyttede til hendes ord "Den er ganske spændene. Og jeg kan højst opfordre du læser den. Selvom jeg er sikker på du har ligeledes mange bøger du kan forslå. Du virker til at være en kvinde der kan din veje i et biblotek dit eget som fremmedet" Han nød hendes smil. Der var noget unaturligt smukt ved det. Eller så var det tanken om at et morderisk væsen som han tit havde set havde været mindre intiligente viste sig at være mere end han havde givet sig til at tro omrking. Han overvejede om han måske havde taget fejl af andre væsner også og deres intiligens og væremåde og at han kun havde mødt de "dårlige" typer.


Han lyttede og lagde mærke til ver en lille trækning på Davias krop. Han undrede sig over hendes attityde over for hendes egen bror. Han havde set mange brødre og søstre skændes men ingen havde haft samme kolde attityde og frygt for han døde som Davia "Jeg kan ikke forstå en ting. Du bliver ved med at kalde ham dum og forsvare at du ikke havde kontrol over dig selv hvilket jeg forstår. Men... Hvor bliver du ved med at kalde ham for dum? Hvad er det der sket siden du stempler ham som værene mindre vidende? Fordi det er mere end bare bror og søster had. Det er noget mere personligt" En tanke slog ham og det var tydligt i hans øjne. Han kiggede dirkete ind i hendes øjne. Han smilede svagt for sig selv med et skævt smil "Havde i en affære? Et par unge børn der ikke forstod deres kroppe og gjorde som deres lyster og insinkt forlangte af dem?" Han vidste hun ville kunne bidde hans ansigt af og ville kunne flå ham lemme for lemme med den vrede sådan en påstand ville give hvis den var forkert. Men det var ikke unormalt at børn og slet ikke børn af varulve rørte ved hindanden og at det kunne føre til mere. Han ventede roligt og kiggede ind i hendes øjne. Han vidste hun kunne lyve over for ham uden problemer men ens øjne kan aldrig lyve og han ville forstå hendes fornærmelser mod manden der hang i dødens snor.
SIRTIMM
SIRTIMM

Antal indlæg : 167
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Oldblood

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af Davia Man 27 Jan 2020 - 14:08

Davia hørte det som han sagde, og sukkede. Men han havde jo ret, at de lige nu var som et skakspil. At de prøvede at tage hinanden, og prøvede at vælde den anden, men ikke noget som nogle af dem vil kunne. Davia måtte finde en anden taktik, hvis det endelig var. Hun hørte ham sige, at hun sku ha noget tillid, inden hun enten vil gøre ham til en slave, eller et trofæ. At han selv vil være et trofæ hvis det endelig var, gik hende ikke på. Selvom hun vidste, at hun nok snare vil gøre ham til endnu en slave. Dog valgte hun ikke at sig noget til hans ord.
Som hun egentlig godt havde forventet, spurgte han nu om, hvorfor hun mente, at Fenris var dum at finde hende. ”Han er dum fordi han ved hvad jeg er, og alligevel prøvede at finde mig. På en fucking fuldmåne. Han må ikke gå ud og slå sig selv ihjel.” Hun så bare på Timm, og valgte ikke at sige mere for nu.

Hun hørte ham sige, at hun burde læse bogen, og hun nikkede roligt. ”Jeg læser den måske en skønne dag. Og ja, jeg har en del bøger selv hjemme hos mig.” sagde hun roligt til ham. ”dog er de fleste noget med lærdom i sige. Men ikke desto mindre ganske spændende.”

Davia så roligt på Timm, som nu valgte at spørge ind til, hvorfor Davia blev ved med at kalde sin bror for dum. Hun så bare direkte på Timm. ”Fordi han gjorde noget han vidste kunne dræbe ham. Derfor er han dum.” sagde hun med en let hård tone. Hun hørte det som han sagde, og rullede med øjnene over det. ”Nej vi havde ikke en affære.” sagde hun. I hendes hoved var en affære at ha sex med en som allerede var gift, eller havde kæreste på, og det havde hverken Fenris eller hende selv haft. Hun blev bare ved med at se på Timm med et let køligt blik. ”Men gør dit job, og red ham i stedet for. Med mindre du virkelig ønsker at jeg gør dig til min for evigt.” sagde hun, og så hårdt på Timm.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af SIRTIMM Ons 29 Jan 2020 - 9:36

Han kiggede roligt på hende og kunne mærke blodet i hendes hjerne kogte med tanker. Han smilede svagt over det og ville spøger ind til hendes tanker men lod hende tænke for nu. Han lyttede til hendes ord og kiggede roligt på hende med et nik og skrev ned "Måske har han et døds ønske? Hvordan ved du at din kære Fenris ikke ønsker at dø til sin kønne søsters hånd? Og hvorfor må han ikke gå ud og dræbe sig selv? Hvad hvis vi begge tager fejl og det ikke er fordi han ønsker at dø men fordi han ønsker noget mere? Et rus? Som en varulv der jager i fuldmånens lys eller en vampyr der har sultet og står over for muligheden for at nære sig i tykt flydende blod? Eller et menneske som søger spændingen for det seksuelle? Måske. Hvem ved" Han smilede roligt og skrev det ned uden at kigge på hende.

Han lyttede roligt til hendes ord omkring bøger. Han smilede svagt for sig selv. Davia var i sandhed en spændende kvinde.

Han kiggede på hende og lyttede. Han tog vert et ord og vert et blik og tone ind til sig. Der var noget i hende som virkede til at have et svar men som hun enten ikke selv vidste eller et hun ikke ville forklare "Kære Davia. Du benægter en affære. Men kan du svare for jer begge? Kan du svare mig helt ærligt at din bror ikke ønskede en affære med dig? Du er jo en køn kvinde og jeg er sikker på at hans tanker hvis de ikke har været helt klare har kunne ødelægge den bedre dømmekraft. Og jeg giver dig mit ord på jeg nok skal hjælpe ham. Og du er velkommen til at prøve at gøre mig til din. Men en lille ting glemmer du" Han går i sin skuffe og finder et guld lommeur frem. Han smiler og holder det frem og åbner så hun kan se klokken" Hvor i mod din krop har et af disse i sig" Han lukker det hårdt med et koldt smil" Har jeg ikke. Blod er vigtigt for en vampyr ja. Men intet vi skal bruge for at leve. Det formørket kun vores sind og vores krop. Ødelægger os inde fra ud. Gør vi kan leve som et menneske. Uden er vi intet andet end blod skrigende og udsultede bæster der gemmer sig i mørket" Han smiler roligt et bredt smil så man kan se hans tænder" Så du er velkommen til at beholde mig for altid. Jeg er sikker på du har haft min slags før. Men.. Hvis du gør så ved du lige så godt som jeg. Du vil ikke beholde mig. Jeg er mere hjerne end mange af dem de høster hjem til dine fødder. Og jeg er langt fra lige så sjov som en som nægter at adlyde. Jeg ville adlyde dig. Ikke fordi jeg frygter dig eller fordi jeg har en slaves hjerne. Men fordi jeg intet problem har med at adlyde en kvinde som dig" Han rejser sig roligt og stiller sig ved siden af hende "Og vi ved begge at jeg er et monster. Men jeg er et monster som vil gøre sit bedste og mere til for at redde din "dumme" brors liv. Selv hvis det vil koste et par liv undervejs" Han går roligt ud af døren og ned til Fenris for at tjekke til ham. Han lå med tydlige smerter. Intet han kunne gøre noget ved og gav ham en ny pose med blod. Han gik over til en anden patient og tog en lille flaske frem og tog en nål og gik tilbage til Fenris "Dette vil gøre det hele mere behaligt. Men dets side effekter... Lad os bare sige du takke mig for du sover så du ikke skal se dette mareridt" Han tog nålen og satte i flasken og tog en lille smule og stak ind i Fenris og lagde et omslag på hans ham og lod nålen gøre sit. Han ventede roligt på en sygeplejske ville komme eller på en meget pist Davia.
SIRTIMM
SIRTIMM

Antal indlæg : 167
Reputation : 0
Bosted : Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Oldblood

Tilbage til toppen Go down

Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM Empty Sv: Don't let him die, or i'll kill you ~ SIRTIMM

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum