Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
What do we have here EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
What do we have here EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
What do we have here EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
What do we have here EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
What do we have here EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
What do we have here EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
What do we have here EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
What do we have here EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What do we have here EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 
Lori
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 
Lenore
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 
Celenia
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 
Genevira
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 
Renata
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 
Jake
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 
Madelena Gray
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 
Katrina
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 
Sasha
What do we have here Voteba13What do we have here Voteba14What do we have here Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

What do we have here

2 deltagere

Go down

What do we have here Empty What do we have here

Indlæg af Cimberlie Søn 28 Jul 2019 - 17:26

Tid: Aften
Sted: Doomsville Rotten Root District - Kroen Det Vilde Svin
Vejr: Regn og lidt vind
Omgivelser: Bliver beskrevet i indlægget
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Emnepartner: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Aftenen bød allerede på mange ting, og der var godt gang i den inde på kroen. Der var mange væsner samt mennesker som sad og sludrede med hinanden. Mange så ud til at have det meget godt, der var stole og borde nok. Baren var også fyldt med mennesker der var igang med at bestille noget at drikke, og regnen kunne høres mod vinduerne. Siddende ved baren på en stol sad Cimberlie, iført en kjole der endnu engang slet ikke passede til vejret, men hun frøs ikke. Kulden var rar, og følelsen af regn mod hendes hud var forfriskende. Efter at hun havde siddet i lidt tid og drukket af det glas vin hun havde bestilt, selvom de fleste nok gerne ville have øl, så var hun vild med vin. Selvfølgelig kunne det ikke slå smagen af blod, men det var altid noget andet.

Havde hun brug for blod kunne hun sikkert sagtens skaffe det, kroen var jo fyldt med væsner og mennesker. Hun kendte ingen af dem, men hendes tørst var ikke slem ligenu. Hun lagde det ene ben over det andet, for at sidde bedre og kiggede ned på glasset hun sad med. Få minutter efter løftede hun det op til hendes mund, tog en stor slurk, før hun satte det ned igen. Så betragtede hun kort omgivelserne, her var nu ganske hyggeligt i aftenen. Hun var i humør til ballade, men så alligevel ikke, det var underligt. Hvad skete der lige med det, for normalt var hun bestemt sikker på hun havde lyst til én af tingene, men ligenu vidste hun det ikke. Et bredt smil bredte sig over hendes læber, hun kunne tydeligt dufte menneskene, de duftede altid godt. Men der var noget der duftede bedre, eller ja for det meste duftede meget bedre end menneskene, men det ville hun ikke sige åbent så alle omkring hende kunne høre det.

Lyden af regnen og vinden mod vinduerne var afslappende at lytte til, hun lukkede kort øjnene for at nyde det lidt mere, og få minutter efter åbnede hun dem igen. Kiggede på krofatter der stod og kiggede på hende som om der var noget galt, hun sendte ham et blik, og kiggede ned mod glasset i hendes hænder. Denne aften havde mange muligheder, og hun var sikker på at aftenen var lang fra slut endnu, der kunne nemlig nå at ske mange ting endnu.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Katrina Søn 28 Jul 2019 - 19:21

Døren gik op og ind kom to kappeklædte skikkelser. De lukkede hurtigt døren efter sig og tog de våde kapper af, hvilket afslørede en kvinde på to meter og en mand på en meter og firs centimeter. Kvinden, som havde rødt hår, var klædt i en rubinrød skjorte og sorte bukser, samt brune læder støvler. Om halsen bar hun en [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] der sad så tæt at det kunne ligne et fornem halsbånd. Intet ved hendes holdning antydede at hun var slave. Manden ved hendes side var klædt i en hvid skjorte og sorte bukser, samt brune læder støvler. Det var tydeligt at tøjet var lavet af bomuldstof, samt at deres dolke og sværdet manden bar var af god kvalitet.
Kat fangede kroværtens blik og holdte to fingere i vejret. Kroværten nikkede smilende og gik straks i gang med at fylde to krus med rom, samt råbte ud til køkkenet om at han skulle bruge to potioner af kødstuvningen.

Kat og Beldragon hilste venligt på de forskellige af kroens besøgende som kendte dem. Der var endda nogle som kom over til det bord, de valgte at sætte sig ved, og spurgte om hvordan Kat havde det. Dette var dog mest ældre folk, som Kat og Beldragon havde hjulpet med deres lysmagi. Nu var folk nysgerrige efter hvilken type magi Kat kunne finde på at lære. Kat svarede at hun overvejede at lære vandmagi, da det var noget hun kunne se sig selv bruge på lang sigt. Nogle folk spurgte også til hvordan det gik med klanen og deres nye leveretning, hvortil Kat kunne svare at det gik fint og at klanen klarede sig fint i omlægningen af deres profession.

//Beldragon er en NPC som styres af Kat Smile Han ligner Aragorn fra Ringenes Herre//

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Cimberlie Søn 28 Jul 2019 - 20:17

Lyden af døren der gik op, fik ikke hende til at dreje hovedet med det samme, men efter en stor tår af glasset besluttede hun sig for at se, hvem der kom ind ad døren. Kvinden med det røde hår fik hurtig hendes opmærksomhed, og duften af hende afslørede hende også hurtig. Det var første gang hun faktisk havde set en engel, smuk det var hun uden tvivl. Halskæden fik hun også øje på lidt efter lidt, ja det var som om de andre personer der stod ved hendes side blev ignoreret. I hendes øjne var det kvinden der var mest interessant, hun var smuk i hendes øjne. Men var engle ikke generelt det, de havde et eller andet særligt over dem som man beundrede, og så igen de havde noget udsøgt blod som man kunne nyde i flere timer hvis det var det. Med ansigtet vendt mod kvinden, og de andre hun havde med sig lod hun smilet brede sig. Hendes fingre gled hen over kanten af glasset. Aftenen blev jo en hel del mere interessant, gad vide hvad der ville ske og hvordan aftenen ville udspille sig.

Da det så ud til at de alle satte sig ved et bord fulgte hendes øjne dem. Hun valgte dog ikke at rejse med det samme. Hun kiggede ned i glasset, der var ikke særlig meget vin tilbage så måske hun bare skulle drikke resten og gå hen mod kvinden og de andre to. Det lød da som en meget god idé, det var da også så kedeligt at sidde alene, selvom der var mange blikket kastet i hendes retning. Så fik hun drukket resten af vinen, endte krofatter et smil og skubbede glasset hen til ham hen over bordet. Så rejste hun sig fra stolen, og gik hen mod bordet, hvor kvinden og de andre sad. Da hun nåede derhen sendte hun dem alle et smil.

De folk der stod rundt om kastede hun kort et blik på, før hendes opmærksomhed igen var vendt mod kvinden"Det er sjældent jeg møder kvinder med rødt hår"sagde hun med et smil, og betragtede kvinden. Det var intet ondt ment overhovedet, og efter at lade hendes blik hvile sig på kvinden kiggede hun væk. Hun trak en stol frem og satte sig ned ved bordet"Hvad bringer jer til kroen"spurgte hun så undrende i en venlig tone.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Katrina Ons 31 Jul 2019 - 19:56

Både Kat og Beldragon så overrasket op på kvinden der nu stod og talte til Kat. Begge tænkte på om den anden kendte kvinden, men eftersom ingen af dem hilste venskabeligt på kvinden, faldt det dem hurtigt ind at kvinden var total ukendt. De fornemmede også at hun nok hørte til de mørke væsener, hvilket fik Kat til at ryste en smule på hånden.

Det kunne godt være at kvinden opførte sig venskabelig, men Kat stolede ikke længere på nogen som hun ikke kendte. Og sådan havde hun haft det siden foråret hvor hun var blevet kidnappet og voldtaget.
Kat blev en smule mere nervøs, da kvinden tog en stol og slog sig ned ved deres bord, uden at spørge dem først. Beldragon der imod var lettere nysgerrig efter hvem kvinden var og hvad hun havde i tankerne.
"Hvem spørger?" Kats stemme var reserveret og letter neutral, dog med en antydning af at hun ikke var i alt for godt humør til fremmede. Beldragon der imod var mere høflig, selv om han var forsigtig.
"Vi kom for at spise aftensmad. Jeg er nysgerrig efter hvad der bringer dig til vores bord, og om hvem du er?"

En servitrice kom over med to krus rom, som hun satte foran Kat og Beldragon. Kat nikkede smilende til servitricen, inden denne gik tilbage til sine andre pligter. Men da hun igen så på kvinden, var ansigtet tilbage i de letter negative folder.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Cimberlie Lør 10 Aug 2019 - 0:45

Enlig havde enhver nok spurgt om de måtte sætte sig ned ved et fremmed bord, hos fremmede mennesker, væsner men ikke Cimberlie.  Hun lod blikket glide rundt på dem som sad ved bordet, og lod blikket falde hen på kvinden. Et smil bredte sig over læberne, og hun lagde sig lidt tilbage for at sidde lidt bedre på stolen"Jeg fandt jeres intré interessant, så jeg tænkte jeg lige ville tage chancen og gå herhen"sagde hun og betragtede kvinden lidt, før hun så kiggede mod bartenderen"Det var ikke for at forskrække jer, eller få jer til at føle jer utryg eller andet, jeg har ingen hensigt i at gøre jer noget"lød det fra hende i en ærlig tone.

Hun havde faktisk ingen grund til at dræbe dem, eller skade dem, og hvorfor skulle hun. Det var heller ikke fordi hun var i humør til de ting ligenu, måske hun bare trængte til en hyggelig aften. Selvom duften af engel altid var lækker holdte hun sig igen, for hun ville nødig virke alt for direkte overfor denne fremmede kvinde"Jeg hedder Cimberlie Chielston, bare kald mig Cimberlie"fik hun præsenteret sig med et smil, og med blikket rettet md kvinden"Jeg er en vampyr, hvem er du"fik hun så spurgt efter hendes svar til kvinden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Katrina Man 19 Aug 2019 - 17:23

Selv om Kat var lettere negativ, blev hun alligevel nysgerrig ved kvindens ord. Kat mente ikke at de havde gjordt noget anderledes end de plejede da de kom ind, men måske var denne kvinde bare nysgerrig af natur. Selv om Kat kunne sværge på at kvinden føltes som et af de mørkere væsener. Hun lød ærlig nok, men Kat viste at hun ikke kunne stole på stemmen alene. Det havde hendes forældre sørget for at lære hende ret hurtigt.
Et øjenbryn skød i vejret hos dem begge, da kvinden præsenterede sig ved navn og race. Særligt racen skabte en lidt ekstra tilbageholdenhed hos dem. Dog havde Kat stadig en del af sine gode manere intakt, så hun klistrede et smil på læberne og nikkede til Cimberlie, mens hun ubevidst strøg fingerne hen over rubinhjertet i halskæden.
"Navnet er Katrina Valcyriel Leigan, men bare kald mig Katrina. Jeg er en falden engel. Min ven og beskytter her er Beldragon Torkiane. Han er skytsengel." Beldragon nikkede venligt, selv om han, lige som Kat, var på vagt overfor den mindste antydning af ændring i Cimberlie's holdning. Begge viste at vampyrer var hurtige, men de håbede begge på at slippe gennem aftenen uden skrammer.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Cimberlie Man 14 Okt 2019 - 14:56

Da hun fortalte hendes navn lyttede hun efter, og nærmest lod hendes navn køre igennem hendes hoved. Kun for at hun ville huske det, hvis de skulle møde hinanden en anden gang, for det var ikke til at vide. Hendes øjne faldt på hendes halskæde den så smuk ud, måske den var speciel, den var hvertifald smuk.

"Hyggeligt at møde dig Katrina, jeg tænkte nok også at jeg kunne dufte mig frem til at du var det"sagde hun og sendte hende et smil, hvorefter hun lod fingeren glide hen over glasset foran hende. Det var også på tide hun fik sig noget at drikke, hun havde nemlig været tørstig i noget tid. Hun lyttede da hun fortalte hvad de var allesammen, så de var og det lød til at de alle var engle. Det var specielt, aldrig havde Cimberlie mødt så mange engle"Hvordan har i det med at møde en vampyr som mig"spurgte hun så bare ligepludselig ud i den blå luft.

Glasset løftede hun op til munden for at tage en stor slurk. Bagefter satte hun det ned igen, og lænede sig lidt tilbage i stolen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Katrina Man 14 Okt 2019 - 20:53

Kat trak lettere ligegyldigt på skulderne af Cimberlies spørgsmål omkring sin race.
"Så længe du ikke prøver på at vide os, så ser jeg ikke et problem. Kende selv nogle vampyrer der kan opføre sig ret pænt. Men der fra og så til at sige alle kan finde ud af det, er nok i overkanten." Beldragon drak lidt mere af sit krus uden at sige noget. Han var ikke helt så glad for dette som han muligvis udgav sig for. Han så over på Kat og rynkede det ene øjenbryn. Der var et eller andet ved hende som vakte hans beskytter instinkt.

Selv om Kat virkede ligeglad, var der et eller andet ved Cimberlie, som fik noget i hende til at vende sig mod den mørke side. Hvad viste hun ikke, men det var noget som fik hende til at knitre i kropen.
"Hvad får dig til at spørge? Har du da planer om at starte et eller andet?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Cimberlie Lør 30 Nov 2019 - 15:55

Hun lyttede til hende og gav et nik fra sig da hun kunne godt forstå hende. Enlig som det humør hun havde havde hun heller ikke tænkt at bide dem, hun var mere nysgerrig efter at lære dem at kende. Hun tog en stor tår af hendes krus, og kiggede skiftevis mellem hende og de andre hun sad med. Der bredte sig pludselig et smil på hendes ansigt, og hun lagde hovedet på skrå, for hun vidste godt hun selv kunne finde på at bide andre uden de ville gøre noget eller sige noget imod men hun havde kun de øjeblikke. Nu hvor hun sad med en engel, kunne det nok være svært for de fleste at holde sig i skinnet.

Men ikke hende, og hun lod hendes blik hvile på hende"Der er mange der ville bide dig eller de andre med det samme, og jeg vil være ærlig og sige jeg selv kan finde på det, men det sker ikke tit, det kommer meget an på mit humør"sagde hun og sendte hende et smil. Hun kiggede så ned i kruset foran hende, og drak det sidste der var deri.

Tilfreds slikkede hun sig over munden, og kiggede så hen på personen der hed Beldragon, hun løftede et øjenbryn og lænede sig så lidt ind mod ham"Jeg har ikke tænkt mig at røre hende"sagde hun så og blinkede næsten flabet til ham, hvorefter hun så trak sig tilbage. Cimberlie vendte hendes blik og opmærksomhed mod Katrina igen"Jeg er blot nysgerrig, og har lyst til at lære og vide mere om dig, og selvfølgelig de andre"sagde hun som et svar der lød ganske ærligt.

Så lod hun fingrene glide hen over kanten af kruset, og kiggede rundt en smule"Det er ikke tit jeg møder engle herinde"sagde hun så og skulede hen til Katrina.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Katrina Man 9 Dec 2019 - 21:06

Kat fnøs ved Cimberlie's ord, om at der var mange der ville bide hende eller andre med det samme.
”Jeg har mødt nogle af dem, som bider først og spørger bagefter. De har altid fortrudt deres handling. Nogle slap med en blodtud og andre med en brækket arm.” Hendes fnys og ord fik Beldragon til at løfte et øjenbryn. Var Kat ved at få et af sine mørke flip? I så fald tegnede det ikke godt. Han så sig diskret rundt for at se om det var klogt at få hende ud af kroen, inden der blev lagt op til et slagsmål. Men ind til videre nøjedes han med at holde øje med hende.
Kat selv var rigtig nok ved at få et af sine mørke flip, noget der til tider kunne være et problem, eftersom hun endnu ikke havde lært at beherske dem. Hun blev mere og mere provokeret af Cimberlie's ord, noget hun ikke var helt bevist om.
”Så du vil lære mere om Beldragon og mig? Hvorfor? Fordi vi er engel og falden engel? Hvad skal du bruge det til?” Hun gengældte skulende Cimberlie's blik, med tros i øjnene. Normalt ville hun holde sig fra at provokere en vampyr, men siden hun var faldet, havde hun ikke altid den store kontrol over sig selv. Hvilket til tider førte til små slåskampe mellem hende og andre.
"Hvad vil Dust sige?" Beldragon viste at han brugte hendes elsker mod hende, men det var som regel det eneste der kunne afholde hende fra at gøre noget dumt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Cimberlie Søn 12 Jan 2020 - 20:11

Hendes spørgsmål fik Cimberlie til at lagde en hånd hvile sig på den ene kind, som hun sad rimelig afslappet. Hun fjernede ikke blikket fra denne engel, tværtimod fandt hun hende interessant på en eller anden måde hun ikke helt kunne forklare. Der var vel nok et eller andet over hende, som der var ved de fleste engle. Et bredt smil bredte sig over hendes læber, og hun lod så blikket glide væk fra hende. Hun fik øje på nogle mænd der virkede til at have fået lidt for meget at drikke, de væltede rundt.
Det så både underholdende ud, men også ganske tåbeligt"Det er der sikkert også mange der gør, jeg kan selv finde på det"sagde hun ærligt, og vendte blikket tilbage mod hende igen.

Det var sande ord, hun var bare den hun var. Sommetider havde det være nemt for hende at bide nogen først, og spørge bagefter. Ja noglegange behøvede hun ikke spørge, hun bed bare. Man havde vel en tørst jo"Det er sandt, jeg vil gerne lære mere om jer ikke nødvendigvis pågrund af det som i er, men nærmere fordi i virker interessante"sagde hun og sendte hende et bredt smil.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Katrina Man 13 Jan 2020 - 17:17

Der var noget ved den måde som Cimberlie tog det hele på, der var ved at få Katrina op mod det røde felt. Men hvad? Måden hun tog det hele som om det ikke betød en pind for hende, elelr var det fordi hun fandt Kat spændende? Samtidig virkede Beldragons ord som en spand vand i hovedet. Ja, hvad ville Dust ikke sige? Han ville nok bede hende om at være forsigtig, hvilket fik Kat til at sukke og tømme sit krus. Kort efter havde en servitrice været henne og fylde det op på ny. Kat smilede og nikkede som tak. Hun lagde hånden på rubinhjertet og tog et par dybe åndedrag inden hun igen så på vampyren.
”Interessante, siger du... Og hvad er det så at der gør os det?” Stemmen var igen rolig og afslappet, hvilket hun kunne takke sin ven og beskytter. Eller som hun også elskede at kalde ham: Onkel.

Beldragon sad og holdte øje med Kat, og var glad for at hans ord havde virket. Han havde været nervøs for at han skulle slæbe hende tilbage til handelshuset, mens de lavede en sene gennem det meste af byen. Han skannede krostuen uden at det virkede mistænksomt, ved at hilse på forskellige folk rundt omkring, for at sikre sig at de ikke havde andre ubehagelige folk rundt om sig.

//håber det kan bruges//

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Cimberlie Søn 19 Jan 2020 - 20:22

Spørgsmålet fik hende til at vente lidt med at svare, for hendes opmærksomhed og fokus var kort faldet på kruset foran hende. Det var nok på tide, at få lidt mere at drikke. Det var nu også ganske hyggeligt at sidde her ved bordet ved denne engle, og de andre hun sad med. Dog var det som om hendes opmærksomhed mere lå på hende end dem hun sad med, og hun vidste godt hvorfor. Et bredt smil bredte sig på ansigtet, og hun lod fingeren stryge hen over kanten af kruset. Så løftede hun det op til munden, tog en stor slurk, før det blev sat på bordet igen"Jeg vil nok være ærlig og sige jeres dufte.. Specielt din"sagde hun og vendte blikket hen på kvinden, lod kort hendes øjne glide ned over hende, før hun fæstnede blikket på hendes ansigt.

Det var sande ord, og ligegyldigt hvilken følelse hun bragte frem i kvinden, så var det ikke fordi hun havde sat tænderne i hende. Det kunne hun have gjort, men det var ikke noget hun havde haft lysten til, plus hendes humør ikke var i nærheden af det. Enlig opførte hun sig ganske venlig, for en som Cimberlie var det kun godt for denne kvinde, og dem hun sad med"Hvor tit støder i på vampyrer, som ikke tømmer jeres blod med det samme"fløj det ud ad munden på hende, som hun lænede sig tilbage i stolen, og lod hendes øjne skifte imellem hende, og dem hun sad sammen med.

//Det kunne det^^ //

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Katrina Man 20 Jan 2020 - 16:54

Ved Cimberlie's ord spekulerede Kat på om hun mon kunne have en duft af sin partner og deres elskerinde på sig, men besluttede at det ville være underligt. Hun mente ikke at hverken en draconianer eller en succubus afgav dufte under deres elskovslege. Derfor var hun nu blevet noget mere nysgerrig overfor hvad kvinden mente.
”Hvad mener du med min duft? Er det duften af falden engel du er så vild med?” Hun drak lidt af kruset og smilede skævt over kvindens andet spørgsmål.
”Så ment de vampyrer og dæmoner, som er medlemmere af min farfars klan. Faktisk er jeg vokset op mellem praktisk talt alle racer, som faktisk kommer godt ud af det med hinanden. Ingen er døde af blod eller sjæl mangel, uden at det var aftalt på forhånd.” Hun holdte øje med vampyren, da hun ikke var sikker på hvordan dette ville ende. Og hun havde afgjort ikke lyst til at skulle have Dust til at dræbe flere, fordi hun igen var blevet overfaldet.

Beldragon var også lettere nysgerrig, men holdte igen fokus på Kat da hun begyndte at tale. Han kunne næsten sværge på at Kat ubevist, stak til kvinden med sine ord. Men eftersom Kat kunne skifte humør som en anden skiftede skjorte, så viste Beldragon at det var bedst at holde øje med hende. Han kunne altid trække mere på Dust-kortet, hvis det blev nødvendigt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Cimberlie Man 10 Feb 2020 - 21:44

Hendes spørgsmål fik hende til at smile, og hun valgte ikke at svare med det samme. I stedenfor lagde hun hovedet på skrå og tog en stor tår af hendes krus foran sig. Det var altid lækkert at få noget at drikke, lige hvad man havde trængt til på denne aften her. Hendes blik hvilede sig på denne kvinde, og imens hendes spørgsmål gav genlyd inde i hendes hoved nød hun hendes drink. Efter få sekunder satte hun kruset ned på bordet, og lænede sig lidt ind mod kvinden"Din duft som tydeligt afslører dig kan jeg godt lide, men kan alle vampyrer ikke det"sagde hun og sendte hende et lusket smil, før hun trak sig tilbage.

Hun lyttede til hende, og lod hendes fingre kærtegne kanten af kruset. Da hun nævnte at hun var vokset op blandt alle racer kiggede hun på hende lidt mere, og da hendes ord om at der var ingen racer der havde været døde af blod eller sjæl mangel kunne Cimberlie slet ikke lade være med at smile lidt mere"Det lyder da meget godt, men har det ikke været svært at være vokset op blandt alle racer"sagde hun undrende

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Katrina Tirs 11 Feb 2020 - 20:09

Hun hævede det ene øjenbryn ved vampyrens ord om at det var hendes duft som afslørede hende. På en måde undrede det hende ikke at hendes duft skulle tiltrække andre. Faktisk var det noget hendes far og farfar havde lært hende fra barnsben af. Og ja, der havde da været et par som havde prøvet at drikke fra hende, men hendes forældre og bedsteforældre havde sat en tydelig stopper for det. De to havde overlevet, men var mærket for livstid.
Ved vampyrens næste ord om at vokse op mellem de blandet racer, fik hende til at tække på skuldrene.
”Ikke som sådan, når man har regler som man lever efter. Selvfølgelig kan der opstå episoder, men når klanens leder siger eller gør noget. Ja, så er det bedst at adlyde, ellers kommer der konsekvenser. Og som barnebarn af klanens ledere, så er der ikke mange der har turet at gør mig noget. Dog ved jeg, at jeg ikke er udødelig. Særlig ikke efter at være blevet kidnappet og voldtaget af en flok dæmoner.” Den sidste sætning sagde hun i et lagmeldt og snærende tonefald.

Beldragon forholdt sig tavs, eftersom samtalen kun var rettet mod Kat. Dog holdte han øje med hende i tilfælde at hun fik et af sine anfald.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Cimberlie Søn 23 Feb 2020 - 19:14

Lyden af hendes ord fik Cimberlie til at give et nik med hovedet. Hun tog så en stor slurk af kruset foran sig, det var altid lækkert med noget at drikke, og lige nu kunne hun godt undvære blod. Hendes blik faldt hen på Beldragon, og studerede ham lidt nærmere. Så løftede hun et øjenbryn og vendte hendes opmærksomhed hen imod Katrina igen"Du er sjældent alene"spurgte hun undrende imens hun lænede sig lidt tilbage i stolen.

De folk der var herinde kendte hun ikke, men det var tydeligt at mærke deres blikke imod dem. Måske de ikke var vant til at se en vampyr og engel sammen. Dog lagde Cimberlie mærke til de fleste så ud til at have fået alt for meget at drikke, de væltede rundt. De fleste havde hvist heller ikke meget balance"Der kommer sikkert slåskamp meget snart"sagde hun og smillede bredt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Katrina Søn 15 Mar 2020 - 17:07

Hun rystede let på hovedet.
”Tja… Både min mage og Beldragon er ikke meget for at slippe mig ude af syne. Det samme gælder klanens folk. Men jo, jeg har til tider tidspunkter, hvor jeg er alene. Dog ved jeg at hjælpen er nær, hvis det skulle blive nødvendigt. Og som sådan har jeg intet imod det. Faktisk er jeg glad for at folk er i nærheden, særligt efter den ubehagelige episode, som endte med at koste mit fald.” Hun tømte kruset og en servitrice kom hen og fyldte det op. Hun nød duften af rommen og maden, som hun godt nok kun var halvfærdig med. Derfor tog hun en mundfuld og tyggede den roligt, da hun havde fået et par stykker kød med.

Beldragon viste ikke om det var godt eller skidt at vampyren spurgte om Kat sjældent var alene. Det kunne tyde på at de skulle sørge for at havde flere folk til at overvåge Kat, så længe denne vampyr viste interesse. Ligeledes var han heller ikke glad for at kvinden snakkede om at der sikkert kom en slåskamp om kort tid. Han kunne godt se at mange af kroens gæster havde fået lidt mere at drikke end godt var. Særligt fordi der stadig var nogle timer til midnat.
”Kat, hvordan er din opmærksomhed?” Han viste at hun ville forstå hans spørgsmål, hvor mange andre ville blive forvirret over hans ordvalg. Kat nikkede roligt uden at slippe kvinden af syne. Hun følte sig ikke sikker nær hende, og hun havde på fornemmelsen at det kunne mærkes eller ses på hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

What do we have here Empty Sv: What do we have here

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum