Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 
Lori
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 
Valentine
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 
Natalie
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 
Jake
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 
Sean
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 
Lenore
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 
Renata
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 
Celenia
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 
Taliia
En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba13En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba14En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 9:31

S: The Forest
T: 21:30
O: træer, en lille bæk og et lille hus.
V: mørkt og koldt.
P: Se profil nr. 2

Det var en både kold og mørk nat, men Genesis var død ligeglad, for han kunne se meget udmærket i mørke, og han havde meget svært ved at fryse.

Genesis opfangede en duft. Var det et menneske? Ja, det trode han nok det var. Han klatrede op i et træ, og begyndte at hoppede fra træ til træ mod lugten. Genesis så ikk en eneste person påturen.

Efter lidt tid, nåde han hen hvor lugten kom fra. Der var en ung menneske pige. Genesis blev oppe i træerne, for at iagtage hende lidt, før han vil hoppe ned til hende.


//han er stadig i træet//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 20:19

Jessica var gået en lille aften tur, hun var henne ved en lille bæk som hun havde sat sig på hug for at kigge på, hun frøs en smule, hun havde en kjole på der gik til knæene, den var lyse blå og hun havde en kappe på som var sort og havde hætte på. Hun smilede for sig selv og kiggede rundt, hun følte sig ned stiret, hun kiggede rundt men så intet. *Underligt* Hun hun så ned på bækken, "Er her nogen?" råbte hun koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 8:29

Genesis betragtede pigen, da hun pluselig råbte om der var nogle. Genesis hoppede ned og landede lige forand hende. Han så på hende med sine flotte brune øjne. Han var en smulle blodtørstig, og det kunne man godt se på hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 17:42

Hun så på ham, hun studret ham nøje, "Ikke værst," Smilede hun skævt. "Kan jeg hjælpe dig?" Hun hævede det ene øjenbryn. Hun så lidt snobbet ud da hun gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:04

Genesis rystede på hovedt, og hans blik var blevet en smule mere blodtørstig. Han så bare på hende med et lidt sulten blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:30

Hun tog sig ikke af hvordan han kiggede på hende, hun begyndte blot at gå sin vej, "Så behøver jeg vel ikke at blive," *Ihvertfald ikke i nærheden af dig* Hun smilede. "Vampyr" sagde hun lavmælt nok til at kun dyr ville kunne hører hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:40

Genesis så på hende. "Jo du gør." Han smilede lumsk. Han kunne godt li det han så, men indrømede det bare ikk. Hun minede ham også om en, men hvem det lige var vidste han ikk helt. Der var bare et eller andet over hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 22:04

Jessica vendte sig om og så på ham, "hvad vil du store dreng?" Spurgte hun flabet. Hun var lidt kold overfor ham, men hun kendte ham heller ikke og hun var ikke specielt glad for vampyr og dæmoner, skulle hun bare forsætte? Eller ville han hende noget specielt? Jessica kunne ikke lade vær med at stirre i hans øjne, blot for at holde øjenkontakt, han skræmte hende jo ikke just. Hendes øjne var blevet en smule rødlige, men det var ikke ens betydning med at hun ikke var menneske, det var bare en forbandelse hun havde haft fået fra sin lille søster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 8:48

Genesis så på pigen som var en smule flabet. Genesis kunne se at hendes øjne blev en smule røde. "Hvad sker der med dinne øjne?" Han så lidt nærmere på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:16

"Det samme som der sker med dit ansigt" Sagde hun flabet med et smil, hun havde ikke den største lyst til at fortælle ham det, og hvorfor skulle hun? Han var intet for hende, intet ud over en mystisk mand som kom ned fra et træ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:35

Han smiled. Han kunne godt li hendes flabethed. Hun skulle helt sikkert blive en vamyr syntes han. Hun vil egne sig helt perfekt til det. Han havde godt nok lige mødt hende, men han vil allerrede gøre næsten alt for hende. Genesis gik om bag ved hende, og fjernede forsigtigt håret fra hendes hals. "Du skal ikk være bange jeg vil dig ikk noget ondt." hviskede han i hendes øere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:25

Hun kiggede i retning af hans hoved, da han hviskede i hendes ører."Hvad er der med jeg væsner og hviske i mit ører!?" Hun svingede sin arm rundt for at skubbe ham væk og rykke sin krop i retning af hans hoved. "Hør, hvis du vil mig noget, så sig det til mit ansigt, her hører jeg ligeså godt som bagved, faktisk tror jeg at jeg høre bedre foran end bagved," Hun smilede flabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:35

"Jeg har foresten ikk fået præsenteret mig selv endnu. Mit navn er Genesis. Hvad er deres?" Han så på hende med et smil. Han sad og overvejede om han skulle fortælle hende at han havde tænkt sig at lave hende om til en vampyr, eller bare skulle gøre det uden at sige det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:37

"Ihh hvor er du venlig," sagde hun ironisk. "Mit navn er Jessica," Smilede hun og bevægede sig lidt baglæns for at komme lidt væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:52

Genesis så på Jessica, rynkede sin pande en smule i koncentration. Jessica skal ikk mere være bange for mig. Det var den følse han gav hende. Genesis gik lidt tættere på. Han havde tænkt sig at sige sine hensigter om at gøre hende til en vampyr. "Du skal ikk være bange for mig... Jeg har tænkt mig at forvandle dig til en vampyr." Han så på hende efter en reaktion på det han havde fortalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:56

Jessica følte sig hverken bange eller sur, "Hvad skal det gøre godt for?" sagde hun irriteret. Jessica kiggede ham i øjnene, og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 16:02

Genesis grinede. "Hvad det skal gøre godt for? Det ved jeg ikk, men jeg syntes at du fortjæner at leve for evigt." Han smilede til hende. "Syntes du ikk det?" Han så undersøgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 20:08

Hun smilede, "Tja, så fortjener jeg meget," sagde hun flabet, "Så gør det," Hun kiggede ham i øjne og tog alt sit hår til den ene side, "Jeg har intet imod det, smukke".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 12:32

Genesis grinede stille af hende. Han gik over til hende, og tog hende i sin favn, så hun ikk skulle falde. Han blottede sine hugtænder, og drak grådigt alt hendes blod. Da han havde drukket det hele bed han sig selv i håndledet og gav sit eget blod til hende i stedet for hendes eget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 14:00

Jessica drak Genesis blod, hun fik en underlig men behaglig følelse da hun drak hans blod, *Hvad sker der?* hun besvimede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 17:02

Genesis smilede. Han satte sig ned, og lagde Jessica i sit skød. Han aede hende fraværende over hårdet, og kiggede ud i luften. Han vil side her til hun vågnede igen lige meget hvor længe der gik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 22:12

Jessica vågnede efter nogle timer, hun svagt åbnede øjnene, hun kiggede op på en mand som så sløret ud for hendes øjne. "Hv.. Hvad skete der?" Spurgte hun forvirret og prøvede at sætte sig op, hun gned sine øjne med den ene hånd, og kiggede igen på manden, *Genesis* Tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 10:52

Genesis smilede til Jessica. "Du er endelig vågen. Der sker det at jeg har forvandlet dig til en vampyr." Han smilede stadig til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 15:29

Jessica rejste sig op i frustration, "HVAD!?" Hun panikkede lidt, alt fra hvad der er sket før stod tåget for hende, hun puttede sin højer hånd op på panden og kiggede på ham, hun tog en dyb indånding, "Jeg er sulten," sagde hun bestemt mens hun langsomt tog sin højer hånd ned. Hun var sulten, så det bed hende, det gjorde ondt og det fik hendes puls til at rejse sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 16:06

Genesis så smilende på Jessica. ”Jeg ved skam godt at du føler dig sulten, og det er helt normalt. Det er som om der er noget som brander en op indefra hvis man ikk stiller sin sult. Har jeg ret?” Han så på hende, og vil hjælpe hende med at finde noget at spise. Han skulle lære hende at finde mad på egen hånd. Det ville godt nok komme til at tage lidt tid, før hun lærte at styre sin tørst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny begyndelse  //JessicaLuchia// Empty Sv: En ny begyndelse //JessicaLuchia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum