Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 
Jake
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 
Sasha
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 
Renata
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 
Lenore
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 
Genevira
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 
Celenia
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 
Emery
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 
Taliia
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 
Madelena Gray
Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba13Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba14Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Mobilisere vampyrerne sig? - TUN

Go down

Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Empty Mobilisere vampyrerne sig? - TUN

Indlæg af Zoey Tors 17 Okt 2019 - 11:43

Mobilisere vampyrerne sig?


Mobilisere vampyrerne sig? - TUN Tumblr_pgt2iqEIcF1r38q8wo1_500

I takt med at det dårlige vejr er taget til rundt om i landet, har vi fået rapporteret om flere og flere indbrud i huse om natten de sidste par uger. Dog er der ikke tale om indbrud begået af tyve, da der ikke altid er blevet stjålet noget, i stedet er folk forsvundet ud af deres senge og fundet dræbt helt andre steder i deres eget hus. Der er dog også beretninger om hele familier der er blevet dræbt i ly af natten imens de lå og sov.

Vi har været heldige at få kontakt til et vidne der overlevede en nat i helvede, som gerne vil udtale sig om hvad der skete med hans familie. Af sikkerhedsmæssige årsager ønsker han at være anonym i dette korte interview vi lavede med ham.

Vil du først fortælle hvor cirka det hele skete?

"På min families lille farm, den ligger ikke så langt fra Doomsvilles grænse. Jeg vil ikke sige meget mere, for ellers kan de være at de kommer igen… Og jeg ved stadig ikke om det var en fejl at jeg overlevede…"

Kan du fortælle mig hvad der skete?

"Øh ja, det var efter vi var gået i seng alle sammen. Jeg er ikke sikker på hvad tid det skete, men jeg tror det var sent om natten. For ingen havde hørt eller set dem, før det var for sent. Det var som om de vidste hvor de skulle lede efter os, for da jeg vågnede, stod de klar inde i vores soveværelse. Og før jeg kunne nå at advare mine forældre, så begyndte de at tage dem ud af sengene…"

Hvad mener du med at de vidste hvor de skulle lede?

"Min families farm har flere små huse, og de ligner lidt hinanden for folk der ikke arbejder eller bor her. Men jeg kunne se at de kun var gået ind i de to huse hvor vi havde folk i. Hovedhuset, hvor jeg og min familie bor og tjenestehuset hvor dem der arbejder på vores farm bor. De slog alle ihjel!"

Men du overlevede, hvordan gjorde du det?

"Jeg var kun hjemme på et visit, så jeg har ingen seng og sov derfor på gulvet i et hjørne af værelset, som normalt bliver brugt til opbevaring. Jeg tror ikke de vidste jeg var der, så jeg var bare heldig. Da de begyndte at slæbe min familie ud af deres senge, gemte jeg mig så godt jeg kunne mellem nogle sække."

Så du hvem der angreb din familie?

"Det var svært at se præcis hvem de var, der var så mange og det var så mørkt! Men jeg tror jeg så nogle af dem bide mine søskende…"

Vores kontakt ønskede ikke at gå mere i detaljer, derfor har vi desværre ikke fået nogle beskrivelser af gruppen fra ham. Men spekulationerne går på om vampyrene er ved at mobilisere sig. Vi har forsøgt at opspore vampyrernes leder Marcus Davison, men uden held. Der går dog rygter om at han har været set sammen med en gruppe vampyre, der nedslagtede en mindre herregård i Angerforge distriktet i Doomsville. Vi har dog ikke kunne be- eller afkræftet rygtet endnu.

Vi opfordrer dog folk til at sikre deres døre om aftenen, da der kommer flere og flere rapporter om indbrud og mord i disse dage.

- Zoey på venge af TUN
Zoey
Zoey

Antal indlæg : 20
Reputation : 8
Bosted : Hendes faste opholdsted er i omegnen af Doomsville
Evner/magibøger : The Book of Air (dog er hun rusten)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum