Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
This place is diffrent - Arason - Page 4 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
This place is diffrent - Arason - Page 4 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
This place is diffrent - Arason - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
This place is diffrent - Arason - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
This place is diffrent - Arason - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
This place is diffrent - Arason - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
This place is diffrent - Arason - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
This place is diffrent - Arason - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
This place is diffrent - Arason - Page 4 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 
Lori
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 
Valentine
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 
Natalie
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 
Renata
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 
Jake
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 
Sean
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 
Lenore
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 
Celenia
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 
Taliia
This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba13This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba14This place is diffrent - Arason - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

This place is diffrent - Arason

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 2:12

"jeg gjorde det for at lære og tag mig af mig selv" svarde han og
smilte til hende han kyset hende på munden og lod hende styre
kyset han kiget ind i hendes øjne og smile sødt til
hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 2:19

Hun kiggede på ham med et hæved øjenbryn og skulle lige til at belære ham men nåede ikke at sige nået da han kyssede hende på munden, hun holde kysset i noget tid og smilede sødt til ham, men det forsvandt lidt "men Arason at tage sig af sig selv ja det skal man lære men som fire årig, nej" hun kiggede på ham, alvorligt var hendes blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 2:30

"jeg havde mange søskende så det var den bestede ting
jeg kunne gør" svarde han og kiget på hende med et ligendde blik
han elskede hende men han havde gjorde det besdte for hans
famille den gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 2:36

"hvad havde det med dine søskende at gøre" hun kiggede undrende på ham, ville han spare hans mor og far for det hårde arbejde med for mange børn... Det skulle han jo ikke havde lidt under, de kunne da bare havde ladet vær med at få så mange børn, hun var stoppet med sine berøringer og lå nu bare og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 2:40

han kiget på hende inde han svarde "der var ikke så meget plads jeg var nøde
til og stikke af for det besdte for alle af os i min famille da de klarde sig
meget bedre" svarde han og kiget hende i øjne han håbede at hun ville forstå
at han havde gjorde det for det besdte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 2:47

Hun rystede på hovedet det var jo helt forkert han skulle ikke havde taget afsted da det ikke var hans ansvar "Arason forpokket du var kun fire det var ikke dit ansvar det var dine forældres" hun kiggede alvorligt på ham, hun forstod tydeligvis ikke den handling han havde taget, hun syntes det var dumt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 2:51

"jeg var nød til det" svarde han og sætte sig op i sengen imens
han tog sine hænder op får hans hovede og pustede på dem han smilte
til hende stadigvæk han haddet det ar han havde på hans ansigt han sukkede
og kiget ind i muren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 2:54

Hun rystede igen på hovedet man fandt ikke et smil hos hende, "Nej... Du var ikke nød til det Arason" hun kiggede på ham da han satte sig op i sengen og hun gjorde det samme, hun kiggede på ham med et bestemt blik, hun forstod ham virkeligt ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 2:57

"jo jeg var" svarde han og kiget om på
hende imens han ikke viste hvad han ellers skulle sigde
så han svarde hende igen "jeg var nød til det jeg fik en opgave af en af mine
venner som er død nu" svarde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 3:02

Hun lagde hovedet tilbage mod væggen og sukkede mens hun kiggede op i loftet, "du var fire Arason, hvad end den opgave gik ud på var du kun fire" hun kiggede på ham hvordan kunne han bare havde løbet væk fra sin familie som fire årig, hun kunne slet ikke tænke sig til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 3:05

"jeg var nøde til det det var ikke fordi jeg ville" svarde
Arason og kiget stadig på muren han haddet at folk ikke kunne
se hvorfor han havde gjorde hvad han havde gjordet som
han følgethan var nød til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 3:10

"Nej Arason du var ikke nød til det du var fire år du var ikke gammel nok til at tage ansvar for noget" hun kiggede på ham prøvede på at fange hans blik men måtte opgi og kiggede så ned på sine hænder, hun elskede ham men hun forstod ham virkelig ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 11:06

han høret hende sigde det og svarde
"sket er sket jeg kan ikke ændre det" han kiget
på hende og lagde sig ned i sengen igen
mens han slappet af og tog sig til hans ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 11:18

Hun sukkede, det var rigtigt han kunne ikke ændre det hvorfor også lave en diskusion om noget der allerede var sket det var fjollet, hun lagde sig også ned i sengen igen med blikket vendt mod loftet og hænderne på maven og lå og tænkte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:09

"andet vi skal tale om smukke" sagde han og nusede
hende på kinden med hans frie hånd imens
han kigett på hende hun var så smuk det var hun
han elskede hende og ssådan var det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:13

Hun kunne ikke lide den diskusion de lige havde haft hun skulle bare havde holdt sin kæft i stedet for at belære ham som om han var hendes søn, det var han ikke han var hendes kæreste og hun skulle ikke lære ham noget særligt, hun kiggede op på ham med et undskyldne lidt ked af det blik da han nussede hendes kind, hun sukkede og kyssede hans håndflade som var mod hendes kind, hun rystede på hovedet hun ville ikke tale om noget lige nu hun var ikke lige i humør til det "nej..." sagde hun tavst og kiggede ned i sengen, på dynen og sukkede endnu engang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:18

"skal vi bare ligge os til og sove så søde" svarde han
og smilte til hende da hun kysede hans håndflade han
forsætte det bare til hun havde valgt med og nusede hende
på kinden han var så glad for hende det var han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:21

Hun havde ikke lyst til at sove, hun havde bare lyst til at ligge og kigge på ham, nyde ham hans øjne, hans ansigt, hun elskede ham, hun sukkede igen og gemte sig ind mod hans bryst, hun puttede sig ind til ham og sagde mod hans bryst "Jeg vil ikke sove" hun gav hans bryst nogle små pirrende kys og gemte sig bare ind til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:25

han smilte til hende da hun sagde hun ikke var træt
men det var han selv lidt han smilte til hende og stønde da han
mærket at hun kysde ham på brysterne det var så herrliget hans lem
rejste sig op han elskede den måde hun var på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:30

Hun smilede svagt da hun hørte støn fra ham og puttede sig bare mere ind til ham, men hun kyssede ham ikke mere, hun var bare stille, helt tavs lå hun ind til ham, hendes vejrtrækning var helt normalt dog sænkede den sig en smule af og til, men hver gang hun snusede hans duft ind stoppede hendes hjerte og sprang nogle slag over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:33

han kunne mærke hendes dufte han elskede
den lufte han hjerte sprang nogen gange flere slag over
når han jo var sammen med hende han smilte og mærkede hende
bare ligge ved ham det var så skønt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:40

Hun lagde armene om ham og lukkede øjne mod hans bryst, hun ville ikke sove det var ikke derfor hun lukkede øjne, hun koncentrerede sig bare om hans duft, den dejlige duft af ham.. af menneske, noget som tilhørte hende, "jeg elsker dig" sagde hun lavt og uskyldigt mod hans bryst som hun kærtegnede blidt med sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:46

han mærket hendes mund på hans overkrop i det han
svarde hende "jeg elsker også dig" sagde han smilende han
var ikke så tryk ved hende som han burde og være han kiget
hende i øjne da han sagde det imens han følte det som
om hun ejede ham hvor fra den ide var fra viste han ikke


Sidst rettet af Arason Lør 29 Dec 2012 - 0:52, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:50

Hun kiggede op på ham og fangede hans blik, men hun kunne ikke helt finde ud af om han mente det eller ej, hun kunne ikke finde ud af hans blik, hun lagde hovedet en smule på skrå, hvad var det, var han utryg ved hende, hun kiggede spørgende på ham med et meget bekymret blik, hun sagde ikke rigtig noget, for... hvad skulle hun sige, *er du utryg ved mig* det kunne man da ikke sige til sin kæreste, kunne man....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:57

han smilte til hende og sagde det igen "jeg elsker dig" og
det mente han også han elskede hende over alt på jorden
nol var hun en varulv men de havde meget tilfælles han havde ikke
tænkt sig og spørge om hvordan hun blive varulve ikke i nu
han nydt bare hendes til stedværlse selv om han var bange for at
hun måske ville ángribe ham når hun bliv til varulv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This place is diffrent - Arason - Page 4 Empty Sv: This place is diffrent - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum