Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
a new meating (Rex) EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
a new meating (Rex) EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
a new meating (Rex) EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
a new meating (Rex) EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
a new meating (Rex) EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
a new meating (Rex) EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
a new meating (Rex) EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
a new meating (Rex) EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
a new meating (Rex) EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 
Valentine
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 
Lori
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 
Sean
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 
Lenore
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 
Natalie
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 
Jake
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 
Edgar
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 
Abigail
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 
Celenia
a new meating (Rex) Voteba13a new meating (Rex) Voteba14a new meating (Rex) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

a new meating (Rex)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

a new meating (Rex) Empty a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 2:21

Sted: Gyderne
Tid: 17.00
Vejr: let regn
Omgivelser: en masse mennesker og boder
Påklædning: sorte cowboy bukser, rød stroptrøje, sort kutte med hætte til. En taske på ryggen

Lillith havde vandret igennem gaderne det meste af dagen, let efter folk som ville købe hendes urter og miksture. Nogle få havde købt af hende, mens andre bare havde vendt ryggen til hende. Det irriterede hende at folk behandlede hende på den måde, hun havde aldrig gjort dem noget.
Som regnen begyndte tog hun hætten op over hovedet, ikke særlig interesseret i at få håret vådt. Desværre vidste hun at der stadig manglede at blive solgt lidt, før hun havde råd til et værelse på kroen. Ikke at hun selv havde lyst til at bo der.

”Excuse me sir, can I temp you with a mixture that can remove all pain?” hendes stemme var blid og spørgene, men allerede da hun så udtrykket I hans øjne, vidste hun at det ikke var den slags han ville have fra hende.
Hurtigt gik hun hen til en anden person, en ung kvinde som ikke så ud til at være stort ældre end hende selv, kvinden så ud til at være højgravid, så Lillith tilbød hende noget som ville lindre smerterne under fødslen, men som ikke ville være skadeligt for barnet eller hende. Her havde hun heldet med sig, et par ekstra mønter blev tjent. Tilfreds gik hun imod kroen, stoppede flere gange for at spørge de væsner som hun mente måske var interesseret og inden hun var nået langt havde hun solgt lidt mere.

Hun mærkede hånden ved sit bælte, inden hun så den, men hun nåede ikke at gribe den. ”Stop that thief” var alt hun nåede at råbe, før en knægt på 17 iført sort tøj og en række kæder, løb med hendes pung, hurtigt optog hun selv jagten af ham, ikke villig til at lade en hel dags arbejde gå til spilde.
Som hun løb igennem gaderne faldt hætten tilbage og hendes hår begyndte at ryge ud af den hestehale som det ellers havde været sat i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 3:06

Rex gik roligt gennem de forskellige gader som der roligt var og alt det halløj, denne her dag var blevet lidt kedelig ved at han bare sad der hjemme og lavede ingen ting så han havde besluttet sig for at gå en tur inde i byen og alt det halløj der.
Efter lidt tid hvor han havde gået der hørte han en der råbte efter en eller andet, og det lød som nogen der var sur over en tyv der havde taget noget, så han gav sig til at kiggede sig omkring for at se hvor dette her var sket og inden han viste af det kom der nogen imod ham.
Han kiggede på person og det linede en ikke særlig stærk person så han greb fat i trøjen på personen og fik ham ned og ligge og holdte bare ham nede "du da ikke så lidt fræk bare og stjæle fra andre hårdt arbejde folk her i byen"sagde han roligt og ventede på at personen som ejede tingene kom hen, mens han ventede fik han tiden til at gå med at binde tyven arme samme med noget snor så han ikke kunne komme nogen steder.
Han så på personen som havde været efter tyven "det må være dit det her"sagde han roligt og rakte tingen ud til kvinden der ejede tingene og ventede nu endeligt bare på at hun sagde noget og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 14:03

”Tak skal du have” hun smillede taknemmeligt til den fremmede mand som rakte hende sin pung, hun var glad for at tyven ikke bare havde smidt den et eller andet sted. Stille tog hun imod pungen, vejede den stille i hånden for ar vurdere om tyven havde tabt nogen undervejs. De mange tyve i denne by var en af grundene til hun ikke kunne fordrage at være i byen.
Hun følte en smule medlidenhed med den unge tyv, ikke at hun havde den store lyst til bare at lade ham gå, men den måde han var blevet bundet på jorden, så ud til at være pænt smertefuld.
”Jeg hedder forresten Lillith” det havde taget hende et øjeblik, men hun var da kommet i tanke om almindelig højlighed, og det var vel at præsentere sig selv og tilbyde en eller anden form for belønning ”Er der nogen måde jeg kan takke dig på?” hun var ikke selv helt sikker på hvad hun kunne tilbyde ham, ud over en øl måske, eller en gang urter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 15:12

Han kiggede på hende da hun tog pungen "jeg forlanger ikke noget for at hjælpe en kvinde eller andre vil bare se at personen er glad og ikke ked af det fordi andre tager deres ting"sagde han roligt og kiggede på hende "navnet er Rex"sagde han og kiggede lidt rundt.
Han så på hende igen "hvordan kan det ske at din pung blev taget"spurgte han roligt og ville bare høre om der var nogen efter hende eller hvordan tingene lå og alt det halløj der, han så på hende med et smil på sine læber og havde det fint med at snakke med hende, han så på hende med et stille smil på sine læber "kan du endeligt selvforsvar eller nogen form for kampsport"spurgte han roligt og så på hende med et stille smil, måske hvis hun ville kunne hun nok lære noget af ham eller noget for han var villig til at lære fra sig hvis der var en som havde brug for det og alt det halløj der, han havde det godt med at stå og snakke men han ville også godt ha der skete lidt engang imellem og alt det halløj der.

//lidt krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 16:36

Hun flyttede lidt på sin kutte så manden kunne se at den havde hængt i hendes bælte, hurtigt fik hun bundet den tilbage på plads, ved højre hofte hvor hun havde det bedst med at den hang. ”Jeg var uopmærksom et kort øjeblik, tyvene her i byen er hurtigere end man skulle tro” hun kunne mærke en lille lyst til at tage manden i hoved og røv og aflevere ham hos vagterne, men hun ville ikke ødelægge resten af mandens liv på den måde.
”Jeg kan en smule kampsport, ikke så meget som jeg gerne vil, men nok til at det normalt har været nok” hun kunne en del, men ville hellere under vurdere sine egne evner end over vurdere dem, desuden var hun altid villig til at lære nye ting. Det var altid rart at kunne forsvare sig selv og andre.
Hun kiggede en smule mistroisk på ham, ikke noget der faldt hende naturligt, men Cleo havde sagt hun skulle gøre den slags hvis folk stillede bizarre spørgsmål ”Hvorfor spørger du?” hun kunne ikke længere holde masken, et smil brød frem på hendes læber og øjnene skinnede af indeholdt latter. Det var glæden over at hun ikke skulle sove på gaden denne aften som sad i hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 16:51

Han kiggede på hende "Okay spørger bare af nysgerrige grunde da jeg måske kunne lære dig en ting eller to"sagde han roligt og kiggede på hende og smilte roligt til hende "Men så må vi nemlig gå et sted hen hvor træning kan lade sig gøre"sagde han roligt og så på hende, og gav sig roligt til at gå den ene retning og kiggede efter hende, hun måtte jo gå med for at hun kunne lære noget og alt det.
Han kiggede på hende "måske er træning salen ledig hvor jeg komme og går man skal ikke betale for den da den vist ikke er i brug af noget firma og alt det"sagde han roligt og så på hende, og for at se om hun gik med og alt det, men hvis ikke så måtte hun jo selv om det for han var jo bare venlig og den slags der og han kunne jo ikke være andet.
Han kiggede på hende "jeg gik i militæret der var jeg træner for mange folk inden for kampsport og den slags for man kunne jo ikke vide om man fik brug for det i kamp mod andre hvis de kom tæt på og vil slå"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 17:12

Hurtigt gik hun efter Rex, begyndte så småt at rulle på nogle af musklerne for at varme dem op. En ting som der var blevet banket ind i hovedet på hende at hun skulle huske og gjorde man det ikke, skulle smerterne i ledende nok fortælle en det bagefter.
”Har du så ofte været i kamp?” hun måtte tage næsten to skridt hver gang han havde taget et, så hun mere eller mindre småløb ved siden af ham.
Hurtigt gennemgik hun i tankerne hvilke urter hun havde tilbage, en enkelt krukke eller to burde være der som var beregnet til lindring af muskel smerter og blå mærker, hun var endnu ikke sluppet ud af en kamp uden at have en del af begge.
”Jeg havde en lærer da jeg var yngre, han havde lært sine teknikker igennem kamp og ved at have forskellige lære mestre” den mand var sikkert den som havde givet hende flest blå mærker igennem tiden, men han var også den eneste hun havde været i kamp med, og ikke havde nogen form for erfaring.
Lillith anede ikke hvor træningsalen lå, så alt hun kunne gør var at følge med manden igennem gaderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 17:52

Han kiggede på hende og smilte roligt før han stoppe op foran en bygning og den så ud til at ikke være vedlige holdt udenpå, men sådan så den ikke ud indeni, roligt åbnede han for døren og gik roligt og holdte døren for hende "okay der kan man bare se samme med mig men tror bare jeg lærte at man skal ikke ligge sig ud med folk der for hurtige uden at lære af det"sagde han roligt og kiggede på hende, dette her sted har jeg sådan gået og lavet da folk ikke lagde mærke til det sådan de tror bare det tom bygning"sagde an roligt og der var lidt og hvert i rummet, alle former for trænings maskiner og alt det.
Han kiggede på hende "men hvor meget tøj vil du ha på hvis det bliver hårdt"spurgte han roligt og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og havde ikke noget i baghovedet som var perverst eller noget han ville bare ikke ha hun skulle få et hedeslag eller noget da der godt kunne blive varmt her inde og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 18:44

Hun kendte rutinen fra sin tidligere mester, træning kunne blive varmt som bare helvede, så for meget tøj var aldrig den bedste ide i verden. Hun kiggede lidt vurderende på ham, ikke sikker på hvor meget tøj han selv ville havde det godt med at hun havde på.
”Jeg kan ikke bevæge mig ordentligt i Cowboy bukser, så de må ryge, min stroptrøje plejer der ikke at være problemer med” hun smed kutten i det ene hjørne, inden hun satte sig på gulvet og tog skoene af, hun stillede dem pænt ind til væggen inden hun tog bukserne af. Heldigvis havde hun valgt et par sorte trænings trusser den morgen. Så selvom hun ikke havde meget tøj, var hun tilpas dækket til at en hver manden skulle bruge fantasien en del.
”Har du noget imod jeg varmer op hurtigt?” ikke at hun havde tænkt sig at lade være hvis han sagde nej, hun gad ikke ledsmerter bagefter.
Hurtigt begyndte hun at strejke musklerne ud og varme dem op, et par spring og land på gulvet var hvad det blev til, inden hun mente at hun var færdig.
”Hvordan vil du have mig på gulvet” hun vidste at alle havde deres egne yndlingsstillinger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 19:19

Han kiggede på hende "du opvarmer bare som du lyster"sagde han roligt og kiggede på som hun smed tøjet og alt det, han smilte roligt og trak sin t-shirt af så man kunne se hans krops bygning på overkroppen.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og hev sig op i en stang der hang fra væg til en bjælke et godt stykke fra vægen og roligt som han hev sig op og fandt han balancen og lidt tid efter var han oven på stangen med bene oppe i vejret og brugte sine arme som ben på stangen, han kiggede på hende "hmm vi skal jo komme alt for slemt til skade"sagde han roligt og gav sig til at komme ned fra stangen af igen.
Da han var kommet ned igen så han på hende med et smil på sine læber og fandt en måtte frem og lagde den på gulvet "så det skulle kunne gøre det"sagde han roligt og kiggede på hende "men hvad vil du endeligt lære af en som mig"spurgte han roligt og kiggede bare på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 19:47

”Jeg er altid villig til at lære nye teknikker, nye måder at slå, sparke og være så præcis som muligt på” hun bukkede sig ned og rørte sine tæer, en effektiv måde at være sikker på at ryggen var blevet strukket ud på. ”Den form for kamp sport jeg har lært, er en blanding af tai chi og det som vidst nok blev kaldt karate i det gamle land” hun havde aldrig været igennem portalen, og kendte kun navnet fra sin egen mester, der var en mere som også var Blandet ind i det, men hun kunne ikke huske navnet på den form. Hun vidste kun at slog og sparkede hun rigtigt, så var der ikke mange som blev stående bag efter, at hun selv altid modtog en række slag, det var så en anden ting.
Hun ville ikke selv sige hun var en mester, nok havde hun aldrig officielt tabt en kamp, men det var mere fordi hun løb inden det kunne komme så langt.
”hvilken form bruger du? Og hvad mener du vil være bedst?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 19:57

Han kiggede på hende og smilte roligt og hørte på hvad hun sagde til ham, roligt tænkte han sig om og tænkte over hvad han endeligt brugte af kampsport "altså jeg bruger meget forskelligt men mest af det jeg bruger er det man kalder for kickboksning som er en for for boksning men man må også sparke den anden person"sagde han roligt og så på hende.
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og så på hende "så hvis du vil kan jeg skam lære dig noget af det og tro mig hvis man rammer ordenligt med slag og spark kan det komme til at gøre nas"sagde han og smed sine sko så de ikke var i vejen og alt det.
Han så på hende med et smil på sine læber og viste ikke om det var noget hun ville lære for det kunne tage tid og mest af alt man skulle ha en god kondi men den fik man for det meste af træningen og den slags der, han så på hende "skal vi komme i gang"spurgte han roligt og kiggede på hende *hun ser nu godt ud og nu skal jeg træne hende der kan man se*tænkte han for sig selv og ventede på hende svar på hvad hun vil og ikke ville og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 20:13

Hurtigt knækkede hun med nakken inden hun stillede sig parat til både at se og lære hvad det var han kunne ”Jeg er frisk på at lære det, men skån mig endelig ikke, man lærer ikke uden slag” det var den bedste erfaring hun havde i livet. Alle ting man lærte kom med en eller anden form for smerte, intet var gratis.
Af vane lavede hum tog slag og et cirkelspark ud i luften før hun vendte sig imod ham ”Jeg er klar nu” hvis hun faldt under sparket, var det den bedste måde at afgøre hun ikke var varm nok, og hun ville ikke gøre sig selv til grin i nu, bedre at vente til han begyndte på noget hun ikke kendte. Hun var vant til at alle muskler blev brugt, vant til at alt skulle skrige om nåde før hun stoppede sin træning. Kun på den måde kunne hun opretholde kondien. Som hun stod med let spredte ben og var parat til at tage et eventuelt sprak hvis det skulle komme, kunne man se hvordan hun spændte i musklerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 20:47

Han kiggede på hende og syns det var fint nok at hun ville være klar på at begyndte og det hele og tænkte roligt over hvad hun ville være klar på at han ville gøre som hun stod der, roligt stod han der og smilte til hende før han satte i løb mod hende og gav hende et spark ind på siden af hende knæ, hvorefter han drejede sig rundt og hans hæl ramte hendes hofte og fik så vent sig med fronten mod hende før hans knæ ramte hende i maven men han holdte lidt igen, de skulle jo ikke ende med og slå hinanden ihjel eller noget.
Han så på hende greb fat i hendes ben og væltede hende ned på måtten og slap hendes ben igen og kiggede på hende og ventede på at se hvad hun ville sige til det for han ville lige se hvad hun holde til og alt det, han kiggede på hende og slappede lidt af før han gjorde sig klar til at hun rejste sig op og alt det halløj der.
//sorry lidt krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:03

Hun havde set det første spark komme, med en hurtig bevægelse fik hun flyttet benet så hendes knæ undgik at blive ramt. Men da den anden fod kom, ramte den hendes hofte så et lille knæk lød, en muskel valgte at skabe sig, hun vidste der ville komme et gigantisk blåt mærke inden for en time.
Knæet havde hun slet ikke set komme, normalt var ingen mennesker hurtigere end hende, men knæet ramte hende lige under solar plexus, men selvom han ikke havde ramt præcis mistede hun størstedelen af den luft som stadig var tilbage i hendes lunger.
Da han greb hendes ben havde hun ikke engang luft til at kæmpe imod og endnu mindre da hun ramte gulvet. Hun begyndte at mærke en taknemmelighed over at han havde lagt måtten frem.

Som hun lå på måtten samlede hun kræfterne, det gik op for hende at mens hun lå her var hun fredet, så luften kunne nå at komme tilbage til hende.
Hun var ikke sikker på om hun kunne bevæge sig så hurtigt, men hun ville prøve, om hun så skulle blive ved til hun faldt død om. Hun sendte ham et lettere ondt blik, ikke fordi hun var sur, men fordi hun var irriteret over at han havde fået hende ned at ligge så hurtigt.
Da luften kom tilbage til hende, satte hun sig op.
”Er det altid så hurtigt?” hendes spørgsmål var mere ment som en distrahering, for idet ordene var ude lavede hun en drejning med kroppen, forsøgte at få foden om bag hans ben og trække den til sig, mest for at få manden ned på gulvet også. I det hun havde fået foden på plads, trak hun alt hvad hun kunne, det tog ikke mere end sekunder da det var en af de ting som var blevet trænet fra starten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:29

Han kiggede på hende da hun snakkede til ham og kunne godt høre at det var et spørgsmål om et eller andet og lidt efter faldt han ned på det ene knæ, da hun trak det ene af hans ben til sig, han kiggede på hende "ikke altid"sagde han bare og kiggede på hende før han rejste sig op og tog roligt fat hende hendes ene håndled og trak hende med op og alt det.

(fremtids spring som hedder mange blå mærker senere XD)

Rex kiggede på hende de havde været i gang en nogen timer nu og de var vist begge godt banket igennem begge to "det var vist det jeg lige havde nu her"sagde han roligt og satte sig på måtten og så på hende med et stille smil "du lære nemt og det godt for så kommer man langt med det"sagde han roligt og så på hende.
Han havde det godt med at lære hende kickboksning for man kunne skam godt få brug for det, han så på hende og noget hans bukser var gået i stykker, samt t-shirten roligt tog han den af og smed den hen i en skraldespand og kiggede så på hende med et roligt smil på sine læber og ventede på at hun ville sige noget til ham.
Han syns godt om hende og de havde vist begge nogen blå mærker rundt omkring og alt det halløj der, han så på hende med et smil *noget af denne her træning har være meget seksuelt tiltrækkende til hende men det kan man da ikke bare lige sige til hende*tænkte han for sig selv og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 16:57

Hun sad roligt på måtten, mærkede hvordan sveden sad på kroppen, hun trængte til at bad uden lige. ”Du er en god lære, jeg for sikkert flere blå mærker end jeg har haft længe” hun rykkede lidt på sig og mærkede et ømt ribben.
Hun kørte øvet sine hænder op langs sine knogler, både i benene og langs armene, kun et enkelt ribben lod til at have taget en smule skade, det var blevet trykket ved et af de mange slag hun havde taget imod. Som tingene var lige nu orkede hun ikke at rejse sig, så i stedet valgte hun at kravle hen til sin taske og finde en creme frem, den var muskel lindrene og ville forhindre eventuelle smerter som ville komme senere på dagen.
”Jeg håber ikke det gør noget jeg tager toppen af et øjeblik” selv hvis det gjorde, agtede hun at gøre det. Hun tog den hurtigt over hovedet, iført en trænings bh, begyndte at smøre den lindrende creme på de ømme steder, specielt omkring det ømme ribben hun havde tillagt sig.
”Det er længe siden jeg har fået så mange bank på så kort tid” det var ikke kun de evner hun havde inden for kampsport som gjorde det, men det at hun løb fra folk, eller kunne kontrollere deres sind, hjalp mange gange, desuden havde hun lært at undgå folk der ikke ville noget rart.
”Vil du have noget, det hjælper på musklerne og er godt imod blåmærker?” hun holdte glaskrukken frem imod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 17:12

Han kiggede på hende med et stille smil "hehe ja samme her"sagde han roligt, og hørte godt hun kaldte ham en god lære og alt det "tak for det"sagde han roligt og trængte til et bad og det hele "ellers tak men vi kunne vist godt trænge til et bad eller noget denne her bygning ligger nemlig ud til en lille varme kilde der ligger ude i mod skoven men der ikke mange der kender til den"sagde han roligt, og rejste sig op og gik hen og åbnede op for en dør og man kunne se lidt damp fra noget vand og så på hende "vil du med i hvis du da vil det"spurgte han roligt og var bare venlig.
Han kiggede på hende og smed roligt sine bukser og ja han smed det hele og gik i vandet og satte sig ned i den ene side og han havde dækket stedet stil som var det et skur da det var træ om det sted og alt det, han havde det godt med at været i vandet og havde skaffet håndklæder til når han selv var der eller havde en med her inde og alt det. Han så på hende og slappede bare af i kroppen og havde det skønt man kunne se tydeligt på ham at hans krop bare blev afslappet fordi vandet var som det var og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 17:38

Hun havde ikke den store lyst til at tage tøjet af, hun havde aflagt et løfte og var endnu ikke sikker på hvor de forskellige grænser var, men uden Cleo i rummet ville hun ikke gøre det, hendes søster var hendes forsikring hvis der nu skulle ske noget.
Med et smil gik hun med ham ind i skuret, om ikke andet kunne hun påstå at hendes tøj også trængte til en tur i vandet, og det blev næppe mere vådt end det var i forvejen.
Til at starte med satte hun sig bare på kanten, lod bene hvile i vandet, nød hvordan det lindrede hendes ømme muskler.
”Har du selv lavet det her sted?” hendes stemme var spørgende og nysgerrig, hun havde ikke set en træningssal med varme kilde ved siden af før, hun var faktisk en smule overrasket over at der ikke var andre som havde opdaget det.
Da hun kunne mærke at cremen var tørret ind i huden og var begyndt at hjælpe, lod hun hele kroppen glide ned i vandet, satte håret op i en knude så hun ikke skulle bekymre sig om at det blev vådt. Hun havde ikke ting med til at ordne håret, så hellere tørt end vådt.
Langsomt begyndte hun at slappe af i kroppen, nød hvordan vandet lagde sig om hende, kun et enkelt sted i ryggen ville ikke slappe helt af, men det var hun van til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 18:25

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede roligt af og hørte hvad hun sagde til ham "ja på en måde det fandt det og ja spærrede det inde"sagde han og ville godt dele det med hende og alt det.
Han så at hun ikke tog tøjet af men det måtte hun jo selv om "hvorfor smider du ikke tøjet er du bange for at der sker noget farligt"spurgte han roligt og var bare nysgerrig og alt det halløj der, han så på hende og ville endeligt godt sige til hende det med den seksuelle kontakt ting de havde under deres træning, men han viste ikke hvordan han lige skulle få det sagt til hende og den slags der.
Han kiggede på hende og lignede en der ville til at sige noget til hende, men han linede også en der tænkte lige før han endeligt sagde noget "under vores træning følte jeg en form for til trækkende ved ikke om du har haft det på samme måde"sagde han roligt og ville bare være ærlig overfor hende og alt det halløj der, for han gad ikke bare gå med det selv uden og fortælle det til hende og sådan for det ville være træls og alt det efter hans mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 20:32

”Det kommer vel an på definitionen af farlig, jeg regner ikke med at blive angrebet af vampyrer eller sådan noget, men afgav et løfte for et par dage siden, og jeg kender stadig ikke omfanget af det” hun kunne lige så godt være ærlig over for ham, der var jo ikke andet at gøre, hun kunne ikke forlede ham til at tro der ville ske en masse, mest fordi hun kunne, ikke lide tanken om at bryde et løfte og så var det lige meget hvem det løfte var afgivet til.
Som hans ord nåede hendes øre, begyndte hendes hjerte at hamre *Hvad er det med folk for tiden, intet i 5 år, men på 5 dage beslutter alle sig for at der er en eller anden form for seksuel kontakt, hvordan pokker kan man fortælle at man mærker den, men ikke har planer om at handle på den* hun anede ikke helt hvad hun skulle gøre, det virkede ondt ikke bare at sige det, men hun ville ikke have ham til at tro hun havde brugt ham for at lære nye ting.
”Er du sikker på det ikke er adrenalin du føler løbe igennem din krop? den virkning har kamp jo på mange, selv træning” hun havde det selv på den måde, den mindste form for kamp fik hendes blod til at bruse og havde det med at gøre hende villig til det meste, normalt var hun ikke i omstændigheder der gjorde hendes lyster muligt *Nej vent, det her ville faktisk være anden gang* men det skulle ikke ske, burde ikke ske, hun var ikke et ondt menneske som brød sine løfter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 21:06

Han kiggede på hende "hmm er nu ret sikker på hvad jeg kan føle i min krop"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille smil på sine læber, roligt kastede han lidt vand på hende og svømmede lidt rundt også roligt over mod hende og kiggede på hende før han roligt kørte en hånd op af hendes hals og op på hendes kind og kiggede hende ind i øjne.
Han så på hende og kiggede hende bare i øjne og havde sig et par charmerende øjne som han havde arvet fra sin far af, men hvordan det fungerede anede han ikke for sådan var hans øjne jo bare, han kiggede på hende og kørte roligt og forførende en hånd op af hendes side og små nussede hende på siden.
Han kiggede på hende og slappede af og viste ikke om hun ville sige noget til ham eller hvad hun ville for hun skulle bare sige til hvis det ikke var okay og alt det, som han nu gjorde, for han var en der havde respekt for kvinde og behandlede dem ordenlig og alt sådan noget halløj der. Han så på hende og nussede hende bare stadig og så på hende med et stille smil på sine læber og havde det selv godt med det men viste ikke med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 21:16

Hun anede ikke hvordan hun skulle komme ud af denne her knibe, gik hun videre som hendes krop oven på kampen gerne ville, så ville hun forråde sin mage, men gjorde hun det ikke ville hun skuffe ham og han ville sikkert tro hun havde brugt ham.
Hun ønskede ikke at skuffe nogen, ville bare have alle til at være glade, men hun ville ikke kunne lyve sig ud af den her.

Som hans hån begyndte at nusse hende, mærkede hun hvordan tingene inden i hende begyndte at gå i stykker, hendes krop tiggede om mere, mens hendes hoved skreg at det ikke måtte ske, at hun ikke kunne bryde et løft allerede, det ville være imod alt hun stod for, imod alt hvad hun havde lovet sine mestre, hun ville ikke være bedre end en slave ejer hvis hun gjorde det.
”Jeg kan ikke det her, jeg er i et forhold” hendes ord kom ud lettere halvkvalte, noget i hende ville ikke have hun sagde dem, mens en anden del begyndte at slappe af nu de var ude. Hun kunne allerede mærke hvordan en dårlig samvittighed begyndte at brede sig i hendes krop, hun ville jo ikke skuffe ham, men vidste at det havde hun jo netop gjordt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 21:57

Han kiggede på hende og fik et lille form for chok og kiggede bare på hende og rykkede sig tilbage fra hende "øhm okay"sagde han og bakkede bare tilbage og så på hende og man kunne se at han var lidt i chok af en art *hvorfor sagde hun det ikke bare i starten før jeg gjorde mere*tænkte han og han satte sig lidt væk fra hende og så på hende, han havde virkeligt bare lyst til hende men hvad skulle han gøre han ville jo ikke ødelægge noget og han var jo en der respektere kvinder og deres beslutninger og alt det halløj.
Han så på hende og og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige til hende før han rejste sig op og trak sig op af vandet og gik ind i salen og satte sig ned på en stol og tørrede sig og sad bare der og kiggede ud i den blå luft og havde ikke noget og sige overhovedet, han viste virkeligt ikke hvorfor alt bare gik galt for ham og alt det kvinder var der ingen held med dem eller noget som helst andet i sit liv.
//lidt krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Gæst Søn 21 Jul 2013 - 22:08

Hun mærkede hvordan den dårlige samvittighed bredte sig i kroppen på hende. Et øjeblik overvejede hun bare at drukne sig i vandet, så ville alle hendes problemer i hvert fald være ovre og hun skulle ikke længere bekymre sig om hvis følelser hun sårede, eller jo, Cleo ville sikkert slå hende i efterlivet.
Med et lille suk rejste hun sig fra vandet, kravlede op af det og fandt et håndklæde, det måtte være ham som havde lagt dem der ud. Hurtigt bandt hun det omkring kroppen, så det lignede en form for meget dårlig syet kjole, hun var lige ved at grine af sig selv da det gik op for hende.
Det tog hende et sekund at lokalisere hvor manden havde sat sig. stille gik hun til ham, satte sig i skrædderstilling foran ham, hun ville være sikker på at han var okay før hun gik, ellers ville hun ikke have det godt med sig selv, desuden kunne hun lide ham, han var flink og havde hjulpet hende.
”Undskyld det var ikke min mening at få dig til at tro noget.. jeg.. jeg er bare dårlig til alt det der..” hun var ikke helt sikker på hvad det var hun var dårlig til, om det var hendes måde at sige fra på, at være i et forhold eller bare det med at være sig selv. Hun kiggede på ham med lettere fugtige øjne, hun kunne mærke hvordan tårerne sad i dem, men hun ønskede ikke at græde, ønskede kun at denne mand ville få det bedre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a new meating (Rex) Empty Sv: a new meating (Rex)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum