Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En ide fra bruger, til racelederne! EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
En ide fra bruger, til racelederne! EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
En ide fra bruger, til racelederne! EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
En ide fra bruger, til racelederne! EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En ide fra bruger, til racelederne! EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En ide fra bruger, til racelederne! EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
En ide fra bruger, til racelederne! EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
En ide fra bruger, til racelederne! EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
En ide fra bruger, til racelederne! EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 
Lori
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 
Valentine
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 
Natalie
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 
Renata
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 
Jake
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 
Sean
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 
Lenore
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 
Celenia
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 
Taliia
En ide fra bruger, til racelederne! Voteba13En ide fra bruger, til racelederne! Voteba14En ide fra bruger, til racelederne! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

En ide fra bruger, til racelederne!

4 deltagere

 :: Arkiv

Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Sean Lør 12 Apr 2014 - 21:25

Hejsa

Som admin vil jeg ikke blande mig i jeres ideer, medmindre de kræver godkendelse eller i er fuldstændig galt på den, eller søger mine råd.
Om ikke andet, vil jeg stadig give ideer til jeres spil.

En bruger nævnte at det kunne være enormt sjovt, hvis der blev skabt lidt mere spil på siden. Bla. ved at racelederne brugte deres stilling til at skrive plots til deres race. Altså en fællesbesked kun til jeres egen race om et plot jeres race kan spille med på, hvis de har lyst.
Dette kan skabe liv og hvis de vælger at bruge det i deres spil, giver det andre brugere noget at funderer over.
Det kan være fælles plots eller bare jeres egne.

Jeg finder selv ideen god og ville give den videre.
God fornøjelse!
Skriv endelig hvis det er noget vi admins kan hjælpe jer med Wink

- Sean
På vegne af en bruger, fuld af ideer.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Gæst Lør 12 Apr 2014 - 21:54

Jeg har fået en ide, som jeg har overvejet at skrive herinde, men har ikke lige haft tiden og overskuddet, desværre. Smile

Jeg håber det er i orden, at jeg skriver ideen herinde? ^^

Altså, Patch mener at Josh(Englenes leder) har forrådt de faldne og hans venner som også er faldne engle er enige med ham. Så de har jo selvfølgelig delt deres meninger, osv, med andre faldne engle, så Patch blev leder.
Min ide er at der opstår en slags krig mellem de faldne engle og normale engle, som de andre racer så bliver påvirket af. De forskellige racer kan vælge side, eller selv starte en krig mod en race de ikke kan lide.

Hvad synes i om den ide? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Sean Ons 16 Apr 2014 - 18:41

Jeg vil gerne give opmærksomhed til denne tråd igen, for at sikre i alle læserne den og kan komme med jeres ideer til plots og spil. Det er synd ikke at bruge sin stilling til spil, ikke?

Til Patch vil jeg blot sige at det lyder spændende. Måske man kunne starte krigen op og så kunne de andre raceledere tage stilling, når de får lidt mere tid?
Vi admins kan sagtens lege med, for de racer der ikke har en leder. Vi vil blot fungerer som NPC'er.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Gæst Tors 24 Apr 2014 - 22:10

Hvor sjovt, jeg havde lige nøjagtige den samme ide tankerne Patch ^^
Nu da Patch bærer et stort had til Josh (sammen med de andre faldne) Kan der sagtens opstå en form for krig imellem dem. Måske endda en form for regel, med at faldne og 'gode' engle ikke må snakke med hinanden, ellers vil det være forræderi eller noget i den stil ^^
Samt det du skrev, at de andre racer må vælge side i den lille krig ^^ Jeg syndes i hvert fald det kunne være en god plot ide for englene ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Sajro Lør 26 Apr 2014 - 20:29

Men er de faldne engle en race der er stor nok til at kunne skabe en krig der ville påvirke så mange? Jeg er lidt i tvivl om det, men selvfølgelig hvis de ikke er, handler det jo bare om at en anden race vil sige de er allierede i krigen og som er klar til at kæmpe med dem fra starten?

Det er min tanke, men ellers er det en god nok ide.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

En ide fra bruger, til racelederne! Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Gæst Man 28 Apr 2014 - 16:36

Sajro, jeg tænker lidt at man kan bruge NPC'er der? Smile

Sorry fordi jeg først svarer nu ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Sajro Man 28 Apr 2014 - 16:39

Jeg er enig i at man selvfølgelig altid kan bruge NPC'er men spørgsmålet står stadig: Er De faldne engle en stor nok race til at krigen ville påvirke verden meget?

Det er ikke for at slå ideen ned på nogen måde, men faktisk mere for at skabe noget forudgående, skabe en sollid alliance for de faldne inden. ^^

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

En ide fra bruger, til racelederne! Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Gæst Man 28 Apr 2014 - 18:03

Godt spørgsmål.
Hm.. Altså, vi ved at alle engle falder ved at gøre noget de ikke må.
Måske kunne de nuværende faldne engle prøve at lokke almindelige engle til at gøre ting de ikke må, for at få flere faldne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Alane Man 28 Apr 2014 - 18:47

Jeg må nok melde at jeg ikke mener at de faldne engle er en så stor race at de ville kunne vinde over englene men det er jo her at de dejlige alliancer kommer i brug Wink
Så se om du kan prille/stikke/lokke nogen til at slå sig sammen med dig Smile

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Gæst Man 5 Maj 2014 - 19:38

Undskyld jeg først svarer nu. Har haft travlt med konfirmation og blå mandag, så glemte helt det her emne. Smile
Nej, Alane, det er rigtigt, men det er jo der, hvor de faldne engle kan lokke englene til at blive faldne. Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Alane Tirs 6 Maj 2014 - 17:47

Så er det en noget langsigtet plan før krigen kan gå i gang da det ikke ligefrem er noget man gør på dage men år Smile
Det var myntet på at du kunne trække på alliancer med de andre raceledere Wink

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Gæst Ons 7 Maj 2014 - 15:46

Ah. xD
Men så skal der blive aftalt emner mellem os ledere. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Gæst Lør 5 Jul 2014 - 13:32

Jeg har et dæmon fællesplot oppe at køre på onsdag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Delilah Lør 5 Jul 2014 - 13:43

Må vi høre dine planer, eller skal det være en hemmelighed?Wink

_________________
En ide fra bruger, til racelederne! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Gæst Lør 5 Jul 2014 - 13:54

Det er ikke en hemmelighed. Men jeg skal lige rode med ideen selv, før jeg kommulikere den videre.
Men vil gerne skrive med dig over mobilen omkring ideen Del, du er jo både admin, dæmon, og har en ide om at din karakter kan få en kerne rolle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ide fra bruger, til racelederne! Empty Sv: En ide fra bruger, til racelederne!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Arkiv

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum