Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Secrets from the low land//Angela// EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Secrets from the low land//Angela// EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Secrets from the low land//Angela// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Secrets from the low land//Angela// EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Secrets from the low land//Angela// EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Secrets from the low land//Angela// EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Secrets from the low land//Angela// EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Secrets from the low land//Angela// EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Secrets from the low land//Angela// EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 
Lori
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 
Valentine
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 
Natalie
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 
Sean
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 
Lenore
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 
Renata
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 
Jake
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 
Edgar
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 
Elizabeth
Secrets from the low land//Angela// Voteba13Secrets from the low land//Angela// Voteba14Secrets from the low land//Angela// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Secrets from the low land//Angela//

Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Søn 1 Feb 2015 - 22:18

S Kroen Targaryen.
O en masse andre væsner.
Tid. 22,00
Vejr. tåget, derudover regner det.
P https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/03/7a/ed/037aedf5d4759725ab10f2dbefcede22.jpg
Informationer var let som altid og komme efter, især hvis man var Geralt og Ari. Idag, havde målet været en kæmpe rig idiot, eller det mente Geralt nu om alle. Især hende der var droning, hvorfor anet han ikke han følte bare at alle der var rige var idioter. Eller alle de adelig og kongelig, nu havde han skaffet sig selv fuldkommen umulige informationer. Geralt træk på smile båndet, mens han løb gennem byen for at mødes med hans kontrakt. Som altid var Ari, den forsigtig af dem, så han prøvet altid at få Geralt til og lade vær med og bevæge sig som en anden Parkour løber. Geralt hørte dog aldrig efter, hvad han sagde så han havde opgivet. Geralt satte i løb, mod kroen og kaste sig selv ned på jorden da de næsten var der. Ari rystet på hoved af ham, *du må lade vær med alt det der du kan jo slå dig selv ihjel Geralt.* Geralt grinte da han fik det svar fra ham, "slap dog af Ari jeg elsker bare livet du burde nyde det noget mere." Grinte Geralt. Geralt rodet lidt i Aris pels, hvorefter han gik hen mod døren til kroen og gik ind med ham. Geralt gik ind på kroen, hvorefter han hurtig fandt sig et bord sammen med Ari. Ari gemte sig selv under bordet, hvorefter Geralt satte sig ned ved bordet efter han havde hentet noget mad til Ari og noget mad til ham selv. Han satte sig ned ved bordet og tog en kæmpe slurk af hans alkohol, hvorefter han ventet på den person han skulle møde ville dukke op. Men, hvis personen ikke kom idag forstod han det godt, nu måtte han bare vente og se hvad der skete.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Søn 1 Feb 2015 - 22:32

Angela havde forladt slottet. Lige efter familie dramaet ønskede hun blot at lade hendes bror og Andrea være. For helt ærligt, så havde hun klaret sig fint 2500 år uden dem, så det kunne hun vel også fortsætte med. Angela var klædt i en hvid kjole. Fakitsk lignede hun lidt en fin lille engel, med lange lyse lokker, og store blå øjne, samt normal hudfarve. Også i en hvidkjole, der gik hende til knæene. Angela var smuk, vampyr eller ej, nu var hun dæmon - også kendt for at være smukke væsner. Hun gik ind på kroen. Andrea havde også en kro opkaldt efter sig nu, heldig måtte tøsen være. Også kun 25 år hun havde levet. Angela kendte næsten ikke til lykke - ikke ret meget af den. Håb gav kun elendighed trods alt.
Angela gik op til baren og bestilte noget stærkt alkohol og betalte så. Hun tog glasset og kiggede sig omkring da hun så en enspænder som hende selv. Hun gik hen med et svagt smil på læben. Hends øjne strålede klart. "Må jeg sidde her?" Spurgte hun. Høfligheden overraskede hende. Hun satte sig dog også, for at vende om på den overraskelse hun havde givet sig selv. Hun kørte en hånd henover de lyse lokker og smilede til herren foran hende - som ikke ligefrem var grim at se på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Søn 1 Feb 2015 - 23:00

Geralt kigget ikke op, før han hørte at Ari begynde og knurre. Hvilket der med det samme, fik Geralt til og vende sin opmærksomhed mod kvinden. Som spurgte om hun måtte sidde ned, hvor han sad. Geralt sende hende et halvt smil, "jeg er ikke den der ejer stedet her så jo du må da godt sidde ned." Kom det drillende fra Geralt af, hvorefter han sende hende et skævt smil. Hvorefter han tog hætten og træk den ned, "så hvad laver sådan en køn kvinde som dig her  på sådan en kro." drillet Geralt hende. Ari knurret dog stadig af hende, *jeg stoler ikke på hende Geralt, kan vi ikke bare forsvinde herfra.* Kom det fra Ari af, "Ari vær nu flink  slap helt af, jeg tror ikke hun vil gøre os og dig noget." Sagde Geralt, hvorefter han kløede Ari bag øret, Geralt begynde derefter os at rode i hans helt sorte pels. Geralt kigget bagefter over på kvinden og smile venligt, "så hvad kan jeg hjælpe med."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Søn 1 Feb 2015 - 23:13

Angela vidste ulven knurrede. Det var ikke ligefrem fordi, at hun var døv. Men hun havde normalt haft boet med varulve - så hun vidste da lidt om hunde - for at fornærme varulvene lidt. Angela smilede skævt til ham, og tog en tår. "Jeg er bare ude og få lidt frisk luft. Jeg er ikke så kendt her i Sunfury." Blinkede hun drillende til ham. Angela var dog faktisk venlig - hvilket ikke normalt lagde til hende. De uger i fangeskab kunne få et helt nyt væsen frem i en. "Lad dig ikke narre, jeg kan sagtens forsvare mig selv." Tilføjede hun med et skævt smil på læben - dog yderst selvsikkert. Det var først nu efter hun ikke længere var vampyr, at man letter kunne se lidt fregner på hendes kinder - ikke noget som gjorde noget, det klædte hende ufatteligt godt faktisk. "Altså, hmmm, hvad kan du hjælpe med... Lad mig se. Altså lige nu, kunne jeg sagtens bruge en at snakke med. Så der er du. Perfekt." Smilede hun breddere - og ægte. Faktisk et smil så ægte, at man skulle tro, at det havde været gemt væk alt for længe. "Hvad laver du selv her, sådan en køn ung herre, på gemmenrejse med sin ulv, det ikke noget man ser hverdag." Angela lagde hovedet på skrå, stadigvæk snakkede hun med en venlig tone og var faktisk i dengrad mere venligend man nogensinde havde set hende være. I følge hende specielt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Søn 1 Feb 2015 - 23:38

Ari stoppe lige så stille med og være fjendelig, hvorefter han gik over til kvinden og hoppet op på hendes skød. Geralt rystet kort på hovedet af hans bror, *du kunne ikke lade vær var Ari.* Lød det drillende fra Geralts tænker. "Well gennemrejse vil jeg nu ikke sige, jeg bor i byen og arbejder her." Lød det svagt fra Geralt af, hvorefter han sende hende et skævt smil. Ari begynde dog at slikke hende i ansigtet, for at prøve og gøre sig bemærket, hvilket var meget normalt for ham. Så Geralt ville ikke gøre noget, hvis hun ville ha ham til og stoppe skulle hun nok tag ham ned var han sikker på. "Du lyder da helt skræmende og farlig," kom det drillende fra Geralt af, hvorefter han sende hende et skævt smil. "En og snakke med virkelig og du er ikke bange for, at jeg ikke fortæller så meget, tror dog heller ikke jeg er den bedste at snakke med." Kom det drillende fra Geralt af, hvorefter han lænte sig tilbage og tog en kæmpe tår af hans whisky. Han havde, aldrig set hende før, hvilket var mærkligt da han havde næste informationer på alle som boet i byen, med mindre hun var en af de få som var der en enkel nat. Hvorefter de ville skifte til den næste by, og så videre og så videre derfra. Geralt kigget kort på hende for at se, hvordan hun så ud, hvilket han ikke kunne klage over. Da hun faktisk så vildt godt ud, Ari brød dog gennem hans tænker*jeg tror ikke han kommer idag.* Det havde Geralt dog set komme, så han gad ikke og svare "så hvad er dit navn mystiske skønhed." Lød det drillende, fra Geralt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Søn 1 Feb 2015 - 23:57

Da ulven vendte sin venlighed imod hende kunne hun ikke andet end at grine. Det var heller ikke ligefrem noget man så hverdag. Hun lod sin hånd køre hen over ulvens bløde pels og kløede ham bag øret imens hun kiggede over på Geralt. Hvis han kendte til hende, ville han vide hun var skræmmende og yderst farlig. Men siden han ikke kendte hende, var det rart. Han snakkede med en som han ikke anede noget omkring, hvilket gjorde hun kunne være sig selv uden han troede en masse lort omkring hende. Angela trak på skulderen en enkelt gang. "Hvorfor skulle jeg være bange for det. Stille selskab er bedre end intet selskab, ikke sandt" Smilede hun skævt til ham. "Angela." Præsenterede hun sig selv. "Hvad med dig, mystiske fremmed." Tilføjede hun drillende dog med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Man 2 Feb 2015 - 0:22

Geralt grinte let, da det vidste sig at hun godt kunne lige, hvad Ari gjorde det var nemlig ikke alle der kunne lige ham, eller ville ha ham så tæt på sig. Geralt vendet sit øje mod Angela, mere for at være med til og drille hende lidt. Geralt kigget kort på hende da hun spurgte til hans navn Geralt, og det er er Ari som du sidder med." lød det kækt fra Geralt af, hvorefter han lænte sig selv tilbage i stolen. Geralt sende hende et flirt smil, hvorefter han rejste sig op "når jeg ved ikke om det er en ide at blive her, når vi har vores egen lejelighed." Ari forstod med det samme, hvad han mente. Men Geralt kigget dog over mod hende, "vil du med jeg har et gæste værelse hvis det bliver for sent." kom det drillende fra Geralt af, hvorefter han begynde og gå hen mod udgangen med Ari. Han regnet med at hun ville kunne følge med, hun virket nemlig til og være en person som kunne det. Derfor begynde han at sætte i løb mod hans hus, gennem byen over tagene hen mod hans lejelighed. Da han var kommet hen til vinduet hoppet han ind, hvilket han lavet et rullefald ved og så var han inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Man 2 Feb 2015 - 0:30

Hun nikkede til hans forslag. Og rejste sig så op da han gik mod udgangen. Derpå forlod Angela kroen med selskab, hun ikke havde forventet at møde. Da han satte i løb gjorde hun det samme. Det føltes faktisk godt. Bare at suse igennem gaderne som et lille barn der legede i sin fantasiverden. Da han sprang klatrede op på nogle tage gjorde hun det samme, måske ikke ligeså affaren som han var, men det skulle prøves, og det gjorde, at hun følte sig så i live som hun kunne have lov til. Det var vel hvad alle ønskede, at føle sig levende. Hun mærkede hvordan andrelinen bankede igennem hendes krop for hvert tag hun sprang over, og da Geralt hoppede ind af et vindue, gjorde hun det samme - eller næsten. Hun landede på hug i vindueskramen og trådte ind. Hun trådte indenfor, og kiggede sig omkring mens hun pustede frisk ud. "Jamen det var en frisk tur." Smilede hun og kørte en hånd igennem håret. Et charmerende smil tilhørte hende tydeligvis og var ment direkte til Geralt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Man 2 Feb 2015 - 15:26

Geralt vende sin opmærksomhed mod Angela, hvorefter han sende hende et flirt smil. "well bare lad som om du er hjemme." Sagde Geralt, hvorefter han gik over mod køkkenet, for at tag noget alkohol.   Lejeligheden var ikke så stor, men den var god nok til og kunne sove i og ellers bare slappe af. Der var kun et enkelt rum, som var lukket af, fra alle de andre rum, hvilket var det sted som var gæste værelset. Hvor Geralt gemte alle papir, med kæmpe informationer om var en anden sag, de var ikke så meget gemte af vejen som en masse andre ting. Geralt tog en flaske whisky ud, hvorefter han hælde op i et glas til ham selv, da han havde det med og ha bruge for det. Ari havde sat sig ved siden af, nogen meget vigtigt skab som han gik frem og tilbage ved. Det var nemlig der, hvor Geralt havde alle informationerne og Ari ville dø før nogen kom der hen. Ud over det, havde Geralt os den eneste nøgle til det, så selv de bedste tyve ville ikke kunne stjæle det. Efter Geralt, havde fået hans glas med whisky, gik han over, hvor han lukket døren, dog kort efter det lod Geralt sig selv falde ned i sofaen. Han kigget over mod Angela, hvorefter han rejste sig  hvorefter han tog en tår af hans glas. "Så Angela hvad laver du så, til hverdag du ser nemlig ud til ikke rigtig og gøre noget, ellers er du nok en af de få der ikke behøver og betale noget." Lød det drillende fra Geralt af, hvorefter han sende hende et charmerne smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Gæst Tirs 10 Feb 2015 - 15:12

Geralt vende sin opmærksomhed mod Angela, hvorefter han sende hende et flirt smil. "well bare lad som om du er hjemme." Sagde Geralt, hvorefter han gik over mod køkkenet, for at tag noget alkohol.   Lejeligheden var ikke så stor, men den var god nok til og kunne sove i og ellers bare slappe af. Der var kun et enkelt rum, som var lukket af, fra alle de andre rum, hvilket var det sted som var gæste værelset. Hvor Geralt gemte alle papir, med kæmpe informationer om var en anden sag, de var ikke så meget gemte af vejen som en masse andre ting. Geralt tog en flaske whisky ud, hvorefter han hælde op i et glas til ham selv, da han havde det med og ha bruge for det. Ari havde sat sig ved siden af, nogen meget vigtigt skab som han gik frem og tilbage ved. Det var nemlig der, hvor Geralt havde alle informationerne og Ari ville dø før nogen kom der hen. Ud over det, havde Geralt os den eneste nøgle til det, så selv de bedste tyve ville ikke kunne stjæle det. Efter Geralt, havde fået hans glas med whisky, gik han over, hvor han lukket døren, dog kort efter det lod Geralt sig selv falde ned i sofaen. Han kigget over mod Angela, hvorefter han rejste sig  hvorefter han tog en tår af hans glas. "Så Angela hvad laver du så, til hverdag du ser nemlig ud til ikke rigtig og gøre noget, ellers er du nok en af de få der ikke behøver og betale noget." Lød det drillende fra Geralt af, hvorefter han sende hende et charmerne smil.
I mellemtiden var der dukket flere op, omkring hans lejelighed. Men Geralt lagde ikke mærke til det, før Ari talte til ham. *Geralt de er her, du kan snakke med kvinden senere okay lad os nu bare gøre os klar.* Geralt kigget ned på Ari, "du er sikker på det er dem Ari," Ari nikket kort til ham, hvorefter han gik hen mod døren. "Fuck fuck, fuck Angela ikke det var hvad du hedde kom væk herfra jeg skal nok prøve og indhente dig. Lyden af fodtrin lød som var på vej op af trapperne var ikke til og tag fejl af, Geralt løb hen til det sted hans vigtigste informationer lå og træk dem op. Geralt kigget sig omkring, hvorefter han stak, en kuvert i hendes hånd. "Angela lov mig at du får den her væk og beskytte den med dit liv,." Lød det Fra Geralt, da døren var ved og blive smadret ind. "VIL DU LOVE MIG DET TAG DET OG KOM VÆK HERFRA." Råbte Geralt til hende, hvorefter han bevægte sig hen mod døren. Som det lige pludselig var blive stille ved. "Geralt min ven, gi mig nu de papirer, du ved godt at det ikke handle om dig, jeg bedt dig jo om at skjule dem fra mig ikke bruge dem imod mig." Geralt kigget på døren, "ja så men jeg kan kun sige en ting du kan gå lige til helvede, da jeg ikke selv vil lade dig få det folket har nemlig ret til deres frihed." Lød det ganske kort fra Geralt af, hvorefter han gjorde sig klar med de små våben han havde på sig to knive ville ikke være nok til at dræbe dem, men hvis Angela gjorde, hvad han havde sagt ville de komme væk fra dette sted. Geralt træk sig kort væk, hvorefter han bakket lige så stille tilbage. Han regnet nu med, At Angela ikke ville blive, men han kendte jo hende heller ikke så meget. Ari kigget på Geralt, *er du sikker på dette.* Lød hans stemme i Geralts hoved. Geralt nikket kort, "jeg er sikker," kom det ud af hans mund. Hvorefter døren blive sprunget op, "jeg redde dig fra dit forbandet liv da du boet på gaden og dette er takkende." Lød det fra manden af som var dobbelt så stor som ham. Geralt mærket hans kæmpe arm som kaste ham gennem Lejeligheden. Geralt prøvet dog at rejse sig op, men i det samme han kom op blive han slæbte med hen til vinduet, hvor han holde ham ud over. Den klamme ånde som, kom fra hans mund kunne få de fleste folk til at brække sig, men da han holde ham udover vinduet spurgte han dog igen. "Jeg spørge kun denne ene gang, hvor er de papirer som du tog fra mig," Geralt kigget ham i øjne og svaret så. "Jeg vil aldrig sige det, hvorefter manden han, havde arbejde for smed ham ud gennem vinduet. Efter det gik Varulven og nogen dæmoner deres vej ud gennem døren, da Geralt faldt, Ari løb så hurtigt han kunne ud gennem, huset og ned mod det sted som Geralt nok ville lande. I mellem tiden faldt Geralt ned, hvor han til sidste mærket alle hans krops delle næsten knække lidt. Efter han var landet, besvimet han dog os kort tid efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Secrets from the low land//Angela// Empty Sv: Secrets from the low land//Angela//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum