Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Voteba13See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Voteba14See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Voteba15 
Abigail
See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Voteba13See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Voteba14See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know.

Go down

See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Empty See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jul 2012 - 20:59

Jeg vil ikke være helt så aktiv de kommende dage, der sker en masse IRL som jeg lige skal have styr på, jeg er rendt ind i en dum periode som gør mig.. Ja, lad os bare komme frem til konklusionen, jeg er ikke helt så aktiv, jeg skal nok sørge for at få svaret på emner inden længe. Men indtil vi ses, have fun! xD
Jeg regner med at blive mere aktiv når jeg starter med hverdagen, hvilket er den 6 august.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Empty Sv: See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know.

Indlæg af Gæst Lør 28 Jul 2012 - 21:05

Blair,

Vi har godt nok ingen emner MEN jeg håber jo alligevel at du kommer ind i en god og dejlig periode, hurtigt - og får styr på at det irl stuff der jo også skal klares fra tid til anden.

Smile kom snart tilbage

Hilsen fra
Camille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Empty Sv: See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know.

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:29

Håber, at du kommer til at nyde den sidste del af ferien, som du end har tilbage. Smile
Og at alt det der Irl ting ting ikke kommer til at stresse dig for meget, det skulle vi nødig have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know. Empty Sv: See ya later vampires, warewolfs, elfs, angels, humans and.. Yearh, you know.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum