Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Voteba13Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Voteba14Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Voteba15 
Abigail
Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Voteba13Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Voteba14Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

+10
Genevira
Jake
Phoenix
Zoey
Lori
Marcus
Fenrer
Daron
Sean
Elizabeth
14 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Katrina Søn 1 Maj 2022 - 12:17

cheers cheers I love you I love you

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Emery Tirs 19 Jul 2022 - 1:10

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hola mi amigos y amigas!

Lille ferie update herfra. På onsdag (d. 20/07) smutter jeg til Spanien med familien, og er derfor væk til og med lørdag d. 30/07. Jeg kommer ikke til at tage min bærbar med mig, da internet forbindelse alligevel er svingende, og honestly... ya girl need a break! Ej, truth be told, I'm gonna miss you guys <3 meeen... jeg tror familien ville blive glad, hvis jeg prioriterede min tid lidt med dem! Så... Jeg ønsker alle en vidunderlig sommer, og rigtig god ferie når I kommer dertil! Til mine nuværende emnepartnere; sorry! Jeg lover at svare hurtigst mulig efter hjemkomst!

See in you in a few weeks <3

PS. Jeg har mobilen med mig, og kan derfor stadigvæk træffes over discord!

Yours truly
- Emery / Valentine / Natalie

_________________
she is both
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 292
Reputation : 1
Bosted : Et tilfældigt værelse i Doomsville.
Evner/magibøger : Hellfire.

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Sean Tirs 19 Jul 2022 - 10:53

God ferie. Vi har alle brug for at tage lidt tid fri en gsng i mellem - også fra hobbies xD
Og uden tvivl din familie sætter pris på prioriteringen. Gad godt til Spanien... Well, når der ikke er hedebølge. Pas på jer selv! :3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Katrina Ons 20 Jul 2022 - 15:19

Rigtig Go' ferie Em Very Happy

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Emery Søn 11 Sep 2022 - 0:50

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]


Hey guys. En kort hilsen, da jeg er over mobil. Jeg er mega sent ude med min update, og håbløst bagud med alle mine emner, hvilket jeg vil starte med at undskylde for… de sidste to uger er virkelig kommet bag på mig. Mit overskud har taget et kæmpe dyk pga arbejde og helbred, så jeg har ikke nået det, som jeg gerne ville herinde. So sorry! Og i morgen rejser jeg så på ferie i 10 dage. Min internet adgang kommer til at svinge en del, da vi sejler en stor del af tiden, og derfor er cuttet af det meste af døgnet. Jeg vil dog stadigvæk tjekke ind på discord, when possible. Jeg har det ikke særligt fedt, med at efterlade så mange emner ubesvarede - specielt mht Doomsville - - men jeg håber folk har mod på at vente lidt endnu… så lover jeg at følge op på det hele, once I’m back! Anyway, take care i mellemtiden I love you

- Emery / Natalie / Valentine

_________________
she is both
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 292
Reputation : 1
Bosted : Et tilfældigt værelse i Doomsville.
Evner/magibøger : Hellfire.

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Larlii Søn 11 Sep 2022 - 7:36

I love you  Tag det helt roligt Em Smile
Selvfølgelig er det træls at man føgler at man er håbløst bagud. Men som mange andre, i sin tid, har mindet mig om - UW løber ingen steder Smile

Du skal passe på dig selv i første omgang, nyde din ferie og derefter kan du se hvad du føler du kan overskue.
Jeg personligt venter hjertens gerne på dig. Du er en af dem, som gør det sjovt, spændende og intressant at skrive her inde Very Happy  I love you

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Emery Lør 24 Sep 2022 - 22:20

Thank you so much, Kat! (Og alle andre for tålmodigheden) xD

Det lykkedes mig i hvert fald at slappe godt og grundigt af på ferien. Måske en smule for meget. Jeg blev i hvert fald temmelig syg få dage inde i ferien, og det er endnu ikke lykkedes mig at komme 100% ovenpå endnu... but hey, I'm back home again, so I guess THAT's something xD

_________________
she is both
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 292
Reputation : 1
Bosted : Et tilfældigt værelse i Doomsville.
Evner/magibøger : Hellfire.

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Emery Tirs 29 Nov 2022 - 23:42

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Øh… hej. It’s me again xD

Jeg er håbløst bagud - med det meste faktisk. Sagen er den, at jeg lige nu står midt i en flytning. Jeg SKAL være ude af min lejlighed 20/12, så derfor går stort set alt min tid (når jeg ikke lige redder dyr i nød), til det projekt. Guderne (lægerne) besluttede så, at jeg nok render rundt og keder mig. Derfor skal jeg i morgen have fjernet mine mandler og er derefter officielt sygemeldt i 14 dage… because appereantly that stuff hurts like SH*T. Så. Ja. Jeg ved det ikke… en kæmpe undskyldning fra min meget trætte hjerne til mine meget søde og tålmodige emnepartnere. Jeg håber lidt på, at kunne bruge noget af min tid som sygemeldt på emnesvar, men det kommer virkelig an på, hvordan jeg har det rent helbredsmæssigt.

Tak for forståelsen, and see you soon <3


Sidst rettet af Emery Man 5 Dec 2022 - 22:33, rettet i alt 2 gange

_________________
she is both
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 292
Reputation : 1
Bosted : Et tilfældigt værelse i Doomsville.
Evner/magibøger : Hellfire.

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Sean Ons 30 Nov 2022 - 7:21

Så har du da 14 dage til at kigge på alt det du burde få pakket ned. Laughing

Spøg til side: God bedring, når du har fået overstået din operation - som forhåbentlig også kommer til at gå godt. Smile

Og god flytning.
UW er god til at håndtere fravær, og acceptere at folk kommer og går lidt. Så jeg er sikker på det ikke er et problem. Vi er her jo for at hygge os, trods alt Smile

Held og lykke med det hele <3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Larlii Ons 30 Nov 2022 - 10:05

Søde Em Very Happy
Du skal bare tage det helt roligt, og passe på dig selv.
Venter med glæde på at du kommer tilbage Very Happy

Held og lykke med det hele I love you

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Marcus Ons 30 Nov 2022 - 10:22

No worries Em!

Vi er her når du har fået styr på helbred og flytning! Jeg håber begge dele kommer til at gå godt, nok mest din operation dog Very Happy

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Emery Man 5 Dec 2022 - 22:38

Sean: Høhø!... Ain't you right about that  [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Ej, det er faktisk lykkedes med at pakke rigtig meget ned på forhånd. Nu mangler overskuddet (og kræfterne) til det sidste, but it'll be okay! Og tak for forståelsen samt de søde ord <3

Larlii: Thank yooou! <3 Jeg glæder mig allerede!

Marcus: Taaak! <3 Operationen gik heldigvis rigtig fint, og jeg omsider ved at vende lidt tilbage igen rent mentalt. Fysisk er jeg stadigvæk på halvflydende kost, og har derfor ikke så mange kræfter... but it can't keep my down for long! Så ja. I'm doing okay xD

_________________
she is both
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 292
Reputation : 1
Bosted : Et tilfældigt værelse i Doomsville.
Evner/magibøger : Hellfire.

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Emery Man 15 Jan 2024 - 21:34

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Yo peeps <3

Som flere af jer måske - måske ikke - er bekendte med, så har jeg planlagt en længere rejse som starter her om ganske få dage. Rejsen har været undervejs i et par måneder nu, men jeg har simpelthen ikke kunne finde noget godt tidspunkt til at dele nyheden herinde helt officielt... Så ramte livet ligesom, og nu er det sådan "better late than never". Men kort fortalt:

Jeg er væk fra d. 20/01/24 - 21/04/24. Størstedelen af min rejse kommer til at foregå i Costa Rica og Thailand, hvor jeg bl.a. skal agere frivillig på diverse dyreinternater og hjælpe til. Udover dette kommer der også til at være en rundtur gennem Thailand, Vietnam og Singapore, hvor jeg virkelig kan få suget lidt kultur til mig og få en på opleveren!

Am I ready? Mjaeeeh... Men hey, nu sker det sgu snart! Og jeg glæder mig! <3 Men jeg kommer bestemt også til at savne jer herinde helt vildt! Jeg vil occasionally være til at fange på discord, men på grund af ustabil internet adgang og kæmpe tidsforskel vil mine svartider nok være endnu mere varierende end de er i forvejen. Jeg tager ikke min bærbar med på rejsen, og forventer ikke at få svaret emner de næste par måneder andet end, hvis jeg føler mig overskudsagtig i en lufthavn somewhere. Men jeg lover at catche up når jeg er engang er hjemme igen. Indtil da vil jeg sige tusind tak til mine meget, meegt søde og forstående emnepartnere, og så må I passe rigtig godt på hinanden indtil, at jeg er tilbage igen (så jeg kan lave rod i tingene igen, mwahah).

Until next time - yours truly...

- [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] <3

_________________
she is both
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 292
Reputation : 1
Bosted : Et tilfældigt værelse i Doomsville.
Evner/magibøger : Hellfire.

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Sean Tirs 16 Jan 2024 - 18:23

Rigtig god tur! Og pas på dig selv!

Vi skal undvære dig i så lang tid... Men hey, UW består, som altid. Så nyd din tur, vi glæder os til at høre om den! Smile <3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Lenore Tirs 16 Jan 2024 - 22:45

Du kommer til at være savnet <3. Når det er sagt, så håber jeg virkelig du får en skøn tur og en masse oplevelser for livet. Jeg glæder mig til at høre om det hele, når du kommer tilbage. Husk at passe på dig selv. Og spis en masse god mad!

_________________
~She is a creature of grief, dust and bitter longings~
Lenore
Lenore

Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Bosted : Von Umbra-slægtens palæ tæt ved havet i Aquener
Evner/magibøger : Kommunikation og warging af ravne

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Emery Tors 25 Apr 2024 - 23:25

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Ja... det var vel egentlig bare lige det? xD

Jeg er i hvert fald officielt tilbage på dansk jord igen. Jeg har haft en skøn tur (trods lidt helbredsmæssige udfordringer), og har heldigvis lige et par dage nu her til at komme helt ovenpå inden, at arbejdet kalder igen mandag. Tak for alle jeres søde hilsner og tanker - I har alle sammen været påskønnet og savnet!

Jeg vil langsomt se om jeg kan få læst lidt op på det hele. Jeg har ikke rigtig haft mulighed for at følge med herinde, så hvis jeg har misset noget særligt, så prik endelig til mig! Ellers vil jeg forsøge at svare lidt længe ventede emner så snart energien er vendt tilbage igen. It's good to be back <3

- Emery / Natalie / Valentine / Vinyx

_________________
she is both
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 292
Reputation : 1
Bosted : Et tilfældigt værelse i Doomsville.
Evner/magibøger : Hellfire.

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Sean Fre 26 Apr 2024 - 19:03

Velkommen tilbage. Det ligner du havde en god og oplevelsesrig tur. Og god bedring? XD

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd  - Page 3 Empty Sv: Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum