Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
En Healer og en Kaptajn - Page 2 EmptyIdag kl. 18:32 af Lenore

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En Healer og en Kaptajn - Page 2 EmptyIdag kl. 16:46 af Lenore

» It's been a long long time
En Healer og en Kaptajn - Page 2 EmptyIdag kl. 12:52 af Genevira

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En Healer og en Kaptajn - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
En Healer og en Kaptajn - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
En Healer og en Kaptajn - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
En Healer og en Kaptajn - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
En Healer og en Kaptajn - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
En Healer og en Kaptajn - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 
Valentine
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 
Lenore
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 
Natalie
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 
Lori
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 
Jake
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 
Renata
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 
Katrina
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 
Sean
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba13En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba14En Healer og en Kaptajn - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164720 indlæg i 8728 emner

En Healer og en Kaptajn

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En Healer og en Kaptajn - Page 2 Empty Sv: En Healer og en Kaptajn

Indlæg af Larlii Tirs 21 Dec 2021 - 16:19

Først rystede hun let på hovedet, ved spørgsmålet om der var andet hun ønskede at snakke om eller have lagt på plads. Vagterne og hofdamerne så lidt undersøgende på Larlii ved spørgsmålet om der skulle findes en hytte til dem. Ligeledes rystede hun smilende på hovedet ved hans andet spørgsmål.
”Det er utroligt pænt af Jer, men ikke nødvendigt. Dagen er endnu lang, og hvis jeg ikke tager helt fejl, så er barnepigerne nok ved at få lidt problemer med min datter. Særligt hvis hun har sat for sig at kun hendes forældre kan bruges.” Hofdamerne smilede forstående. De kendte udmærket den unge prinsesses temperament. Og selv om den unge prins ikke var meget mere end et par måneder, så udviste han også en bestemthed ind i mellem. Larlii fortsatte.
”Desuden kunne jeg aldrig drømme om at være skyld i at andre skulle sove under åben himmel eller presses sammen i en anden hytte. Jeg har før i tiden nyt en aften eller nat i det fri, og gør det stadig når det kan lade sig gøre. Hvad angår forsyningerne…” Her rettede hun sig. Hendes holdning og stemme var nu mere bestemt.
”…Så er det en gave. Vi forlanger intet til gengæld. Vi håber blot på at, skulle vi en dag få brug for hjælp, at I så vil prøve at hjælpe. Såfremt det kan lade sig gøre.”

Hun blev en smule overrasket over at se drengen der klyngede sig til hans side og som så på ham med tiggende øjne. Hans spørgsmål fik hende til at tænke på om der var flere forældreløse børn her. Hendes stemme var igen blid og venlig.
”Det kan man på en måde godt sige. Min første mand havde taget en flok ind af forskellige racer. De flyttede med os til Fristedet, hvor de nu bor sammen med nogle værger. Stedet ligger nær ved floden, som løber gennem skoven. Omkring tre en halv dags rejse på hest fra Forestina. Hvis man har tungt lastet vogne med, som vi havde, så er det omkring seks dages rejse herfra. Hvorfor??” Hun så spørgende på Glorfindel.


Sidst rettet af Larlii Lør 27 Aug 2022 - 10:32, rettet i alt 3 gange

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

En Healer og en Kaptajn - Page 2 Empty Sv: En Healer og en Kaptajn

Indlæg af Glorfindel Tirs 28 Dec 2021 - 0:50

"Vi har gjort hvad vi kan, men sygdom, angreb og branden tog sine ofre. Og indtil vi har en nogenlunde civilisation sat op, så mangler vi plads til de små. Nogen kan tages ind, men hvis I har et hjem for børn så kunne vi virkelig godt bruge det." Han kørte sin store hånd blidt igennem drengens hår. "Vi har bukket så mange regler og love vi kan, men det er ikke alt vi kan." Han løftede drengen op, som straks slog benene rundt om livet på Glorfindel og så på Larlii med generte øjne. "Vi vil selvfølgelige bidrage til børnehjemmet hvis de vil huse børnene."

_________________
You could go the distance,
You could run the mile,
You could walk straight through Hell with a smile.
Glorfindel
Glorfindel

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Silvanesti
Evner/magibøger : Kommer

Tilbage til toppen Go down

En Healer og en Kaptajn - Page 2 Empty Sv: En Healer og en Kaptajn

Indlæg af Larlii Tirs 28 Dec 2021 - 9:45

Hendes hjerte blødte for børnene, og gjorde at hun nikkede smilende på stedet.
”I skal være velkommen til at bruge Fristedet. Hvis I ønsker det, kan vi bruge vognene til at transponere jeres syge og børn. Ligeledes vil jeg tilbyde at I kan låne vognene og hestene, til yderligere transport, hvis I skulle få brug for det.” Hun så direkte på Glorfindel og blev en smule mere alvorlig.
”Dog må jeg tilføje at minidragerne, som bor der, flyver frit omkring. Ligeledes kommer og går andre små drager stedet. For det meste holder de sig oppe under trækronerne, men det sker at de kommer ned grundet nysgerrighed ligesom de to, der fuldte med hertil. Uanset hvad der sker, må ingen skade dragerne. De er, ligesom børn, mine ynglinge. Jeg kan ikke fordrage at se dem triste eller såret.”

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

En Healer og en Kaptajn - Page 2 Empty Sv: En Healer og en Kaptajn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum