Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
...Loose yourself... EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
...Loose yourself... EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
...Loose yourself... EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
...Loose yourself... EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
...Loose yourself... EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
...Loose yourself... EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
...Loose yourself... EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
...Loose yourself... EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
...Loose yourself... EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
...Loose yourself... Voteba13...Loose yourself... Voteba14...Loose yourself... Voteba15 
Abigail
...Loose yourself... Voteba13...Loose yourself... Voteba14...Loose yourself... Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

...Loose yourself...

3 deltagere

Side 1 af 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste

Go down

...Loose yourself... Empty ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 8:28

Først vil jeg lige ønske alle et godt nytår og en dejlig aften.
Til alle der skal ud og feste ' i gader og stræder ' , vær fornuftige og forsigtige.

En særlig tak for dét gamle år sendes til dem der tog imod mig på en anden side, Mina min female mentor der altid udfordrer og samtidig støtter mig.En yderst sympatisk pige er du, virkelig ! Du har måtte lægge en beroligende hånd på mig en gang eller to, du er en skat ....tak.
og Sakref min eventyrudbyder...magen til vilde fantasi og nu skaber af dén nye legeplads.Tak , fordi du overhoved ville have mig med i dén indledende leg /emne , dét er jeg taknemmelig for.....tak.

Isabella....Ingen er helt som dig, eller pakker mig ind i ord som du ....tak.
Du accepterer hele mennesket ikke bare dén pæne del, og jeg tror du holder af de ar livet giver.
Din tankevirksomhed er noget for sig og gang på gang deler du gavmildt ud af den..tak .

Singal....min former mentor, du har formet Camille og holdt mig i hånden undervejs, tak fordi du er DIG og bliv ved at være dét. Jeg er stolt over at være din ven og stolt over at du følger hvad dit indre siger....tak.

Demetri....Du er en spændende karakter at emne med, tak for de gange vi har krydset klinge, håber der vil komme mange flere...tak.

Benjamin... Få kan overraske og slippe afsted med at være flabet overfor mig,
Så dén lille flabede huspoet fik efterladt et indtryk, du er virkelig begavet ( altsår ikke for at efterlade indtryk, men i din måde at reflekterer på )....tak.

Eric... Samuel, what do I say ? U know how I feel.
Du er priceless, og lidt...uartige Wink
Ingen har rusket mig så meget rundt som du, og alligevel slipper jeg dig ikke....whats up with that ?
Wink ( og ingen forkerte assosiationer her, tak )....du har også måtte være...overbærende ...Tak Putte
.
Hmmm.... Har jeg glemt nogen ?
Bum bum bum....
Nååå ja !

Triiistan honey, .... Du er en ener, tak for tiden og de sjove forrykte situationer du naturligvis bærer solo ansvar for, ik. Du er altid dén samme og holder mig fast på jorden, eller er det nu omvendt ? Jeg tager altid fejl.Du ved de gaver du giver mig, er værdsat og dét er ikke nødvendigt at sige mere, håber jeg.
Og dog....din evne til at smide små musikalske citater og lyric min vej er uovertruffen og gang på gang gør du at jeg efterlades tilbage i en søgen for ord.Dét er tilladt at være nøjagtig lige så flabet som man lyster , når man har noget at have dét i , og dét har du. Tristan ....tak til Prince Charming.

Love U all.



Til alle mine nye 'roomies' på siden her....
Kas, Nico, wolf, Aleck and everyone else....jeg håber vi sammen får et afsindigt vanvittigt fedt emne år på vores nye fælles platform Underworld Smile

-------------

Dernæst var dette tænkt som endnu en chat tråd, da jeg gerne vil give Mina en lille nytårs gave, nemlig at forsøge at adlyde, bare en lille smule bedre og 'spamme' trådene de rigtige steder, hvis dét overhoved er muligt Smile

Så...Benjamin, du tilbød noget varmchokolade som jeg husker dét ?* sætter mig på tæppet *
Jo, tak... Er du altid så...velforberedt ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 9:27

Tak ^^
Og et godt nytår til dig også<3
Du skal også passe på dig selv søde^^

Uhh varm chokolade^^ Må jeg joine?
*sætter mig ved siden af Camille*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 12:23

"kigger på Tristans title, og tager hurtigt en stegepande på hoved, og vifter vildt sin venstre arm højt i luften"
bow before the king!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 12:44

*Smiler uskyldigt til Camille* Jamen tak for de fine ord Frøken.

Når det nu alligevel er sådan en lille rose omgang, så kan jeg da også godt lige springe på vognen med det samme:

Mina, oh Mina: Jeg fik på Samuel skudt et fedt emne i gang, som vi dog aldrig blev færdige med, men så startede vi jo bare et nyt ... som vi heller ikke blev færdige med. Ubs, det må vi jo så prøve at få gjort noget nyt ved, måske med et tredje forsøg? Du er en dejlig skribent, med en vild fantasi og så må vi jo se, om du også er en dejlig admin ... hvilke jeg håber. Det ser stadig godt ud, stadig et tolv tal til Dem.

Isabella: En fantastisk person, der ofte at fået mig til at glo en ekstra gang, men en dejlig person, helt ind, og ud igen. Jeg overvejer næsten at sende musikkoden til dig, så du slipper for at skrive til mig, men det er dejligt når dine pludselige beskeder springer op i min PM box, så jeg tror jeg beholder den.

Singal: Jeg nåde lige at komme til at kende dig på den anden side, et godt bekendtskab som jeg bestemt håber vi kan fortsætte på denne side. Du var en dejlig admin, og selvom du nu ikke er gul, så tror jeg nu nok det skal blive sjovt og hyggeligt.

Tristan: Vi kom egenligt aldrig i gang med at skrive, men det må vi jo så få gjort noget ved. Trods dine ikke så himmelsk lange indlæg, så har du en dejlig måde at skrive på, som trods det ikke fylder så meget, dine ord, er det alligevel interessant at læse.

Dansemusen ... Camille: Den dejlige omsorgsfulde lille doktor, der altid er klar til at slå armene om hver en person. Det har både været stormvejr, men også masser af sommerdage. Du er kort sagt fantastisk, og en dejlig person der har spammet min PM når du ikke har måttet spamme emner, selvom du ulydigt har gjort det. Du er en fantastisk skribent, der har fået mig til at grine op til flere gange, over dine dejlige metafoer.

Til alle jer andre som ikke er benævnt: Beklager jeg ikke kan skrive jer ned, men ta at kontakt mig, så skal i nok komme på *lokke'lokke*

GODT NYTÅR!
Husk at nyd livet, for i har kun ét.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 12:46

"rødmer" ...åhhh... Jeg vil prøve at følge dit eget eksempel og bare sige tak, men det er svært D: ..
Tak Camille, jeg ville gerne have en fansy title Wink men jeg overlever sku nok Very Happy
Mange TAK! Du er en dejlig ven, en jeg ser frem til at have i et godt stykke tid endnu Very Happy
Til sidst vil jeg bare sige til alle! "krammer alle"
...Loose yourself... 2qvtqog

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 12:53

"kigger Eric"
NU skal jeg også takke dig.. Du er mega nice! og du behøver ikke sige jeg er fantastisk Wink Jeg ved jeg er fantastisk Smile Men tak for at se fakta Very Happy
Jeg er glad for at have mødt dig, og selvom vi ikke har snakket mega meget, så ved jeg allderede nu at du er en dejlig person, tak for det Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 12:56

*Blush*

Det er godt jeg ikke er helt alene om at være fantastisk, velkommen i klubben ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 13:00

Honny.. Jeg er formand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 13:04

Sure?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 13:06

bare nik og smil Twisted Evil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 13:07

Meeh Suspect

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Tristan Lør 31 Dec 2011 - 13:15

Camille:
Tja, vi har haft vores utalige indlæg og emner - køre derudaf og ingen grund til at stoppe op eller tænke tingene igennem. Vi har aldrig haft behov for at plotte noget.. Det kom bare af sig selv og det synes jeg giver spillet et godt twist af at alting kan ske... Jeg vil ikke sidde og pege alle de ting ud som du er god til når du skriver, det er blevet gjort og det ved du. Derimod så synes jeg at jeg vil sige tak for over et halvt års spil med dig og masser af eventyr .. Gad vide hvor vi er næste år? Tja... Vi ved det jo ikke , for det er ikke plottet Wink
Tak for i år!

Singal:
Vi har ikke emnet vildt meget.. Og det vi har emnet har ikke været lut og lagkage og føs'dagsflag, men hey, jeg nød det ! Pm's og det hele , du er en utrolig interessant person at snakke med.. For jeg en pm fra dig så er det den første jeg åbner.. Selvom der er flere ! Tak for alt det arbejde du gjorde.. Du vil altid være min ynglings admin det andet sted !

Eric:
Du har så ret.. Vi kom ikke rigtig igang med at skrive og det er synd. Hvis vi havde haft et godt plot og havde sat igang så havde vi klikket med det samme er jeg sikker på! Din lettere stille flabethed og min .. knap så stille.. flabethed, havde udgjort noget godt ! Det må vi snart igang med !

Asmodeus:
Bow before your king ! >Smile

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 13:22

Tak for de søde ord :-D og hvor er der dog bare en dejlig stemning herinde :-P

så derfor kommer jeg lige og ødeligger den og siger at i ikke må rose offentligt

ej undskyld dårlig aprilsnar :-D sådan noget kunne jeg aldrig finde på:-D
jeg kommer senere med et indlæg hvor jeg roser jer alle fantastiske mennesker og jer som jeg ikke har snakekt med endnu :-D


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Tristan Lør 31 Dec 2011 - 13:25

MINA ! Jeg glemte dig !
Dit fantastiske glade og fantasifulde mennesker der kommer med dårlige admin jokes lige der xD
Tak for de indlæg vi har haft sammen.. Jeg savner lidt min nye buddy Sawyer, men jeg overlever ! Ser frem til at prøve siden an !
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 13:28

Jeg kunne ikke lige der lade vær :-D men endnu engang tak :-D jeg kommer nok med et indlæg her i sent i aften til jer alle fantastiske mennesker :-D

og lad nu med at spænge jeres fingre af så kan i jo ikke skrive herinde :-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Tristan Lør 31 Dec 2011 - 13:30

Will do ! Skal nok prøve at holde alkohol og krudt væk fra hinanden i år ! xD
Take care !
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 13:50

Tristan Twisted Evil
Du mangler vist nogen bounce

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 13:54

Naa.. I am just kidding Very Happy
happy new year Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Tristan Lør 31 Dec 2011 - 13:56

Det var med vilje , for jeg tænkte nok du ville blive træls !
Åha ! Abbi ! Vi har ikke emnet ret meget faktisk.. Og slet ikke bare the two of us.. Men vi skriver tit og det er rigtig bro hygge ! Din uendelig kreativitet røre mig dybt ind i sjælden og giver mig inspiration til at drikke mig wasted og skrive en sang Smukt ! Selvom du ikke er en person jeg emner meget med så er det helt klart en person som har en plads højt i 'The T Hiraki' Very Happy Godt nytår !

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 14:13

Godt nytår !!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 14:53

Isa.... Øhm princess of niceness, will suit you just fine Smile

I love you
Og, ja...her er en dejlig stemning herinde.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 14:58

Camille skrev:
Så...Benjamin, du tilbød noget varmchokolade som jeg husker dét ?* sætter mig på tæppet *
Jo, tak... Er du altid så...velforberedt ?

Jeg er jo en klog og velforberedt dæmon som altid ! Varm kakao er en del af min daglige oppakning ;D
*fremtryller to krus*
Hvilket et vil du have? Den, hvor der står 'den onde engel' eller 'den gode djævel' ? Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Lør 31 Dec 2011 - 15:01

* smiler*
Dén onde engel, må være mig...så kan du være dén gode djævle .
Charming.
Og godt tænkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Gæst Søn 1 Jan 2012 - 4:26

Nu fik jeg endelig tid til at skrive om jer :-D

Jeg starter først med en utrolig kær ven til mig. Sakref morladin.
Ude over at du er min bedste ven irl og selvom alle de problemer vi har gået igennem det sidste. Så håber jeg ej det hverken kommer til at stoppe vore venskab eller vores emneri.. Du som altid er klar med fantasifulde og fantastiske og twistede oplevelser i vores emner :-D vil jeg selv takke dig utrolig mange gange for at du ville selv lave din egen rpg side og at du har ladet mig få jobbet som admin.. Du har givet mig en mulighed jeg hverken kunne modstå eller vil svigte med min gode vilje, håber jeg har levet op til dine forventninger søde.. Men ude over at vise min taknemmelighed angående med at jeg fik jobbet som admin, vil jeg også mange gange takke i samarbejdet med din og en af vore veninder har givet mig mulighed til at kunne nyde disse rpg universer og givet mig muligheden til at møde alle disse fantastiske mennesker og ikke mindst givet mig gode oplevelse. Jeg er dig taknemmelig.


Til min kære gud ja dig Isabella (intern joke til alle jer andre) :-D
Hvad kan jeg dog sige jeg er målløs. Dit fantastiske humør, niceness har givet mig en masse gode smil på mine læber selv på de meget triste dage. Jeg kan vist sige for mange at du er blandt en af de fantastiske personer:-D keep on going boy :-D vi har jo desværre ærverligt nok ikke emnet så meget, men med garanti venter der mange sjove, spændende, anderledes, hyggelige, skræmmende eventyr forude. Så vi må se hvor tiden bringer os hen. Jeg håber du er lige så glad for mit selskab som jeg er for dit, dog er det så svært at måle sig med sådan en person som dig. Men jeg vil forsøge selvom det nok bliver svært hihi. Du smiler til verden og verden smiler dig. Jeg håber vi virkelig mødes en dag, og den dag vil sikkert med garanti aldrig blive glemt. Og desunden hvad skulle vi dog ha gjort uden dig omkring dit arbejde med denne side :-D husk at du lovede os at vi ville blive større end lost i slutningen af 2012:-D

My first true love camille :-D
Ej ikke sådan ment, men du er den første rigtige emne partner som jeg vil til enhver tid ej vil glemme eller ej svigte. Jeg er lykkelig for at den dag tog jeg mig sammen og inviterede en helt nye pige på lost til at emne:-D det har været en fantastisk tid, som ej er spildt overhovede. Jeg håber eller rettere sagt ved at nye fabelagtige eventyr venter forud og du har med garanti altid en plads mellem mine emnepladser;-) det kan du være sikker på min pige. Du var den første der blødede min kære gamle crasies hjerte op og gav hende liv og håb med din fantastiske karakter. Mødet med ancilla blev desværre ikke særligt langt, men detblev til en ren girlpower og feministisk emne right? :-D desværre har vi igennem tiden haft emner vi aldrig fik gjort færdig men ind til videre kan jeg nok ikke selv vente på siden bliver færdig, nok mest pga så kan jeg så komme til at emne med dig :-D high five to an fantastic girl eller rettere sagt en rigtig enhedslistenpige :-D

Til en tidligere fantastisk admin.
Du som altid før i tiden stod klar på at svare spørgsmål og hjælpe, har jeg brugt dig singal/zean som min mentor som en god admin. Håber du forstår den store gode ære jeg giver dig :-D vi fik desværre aldrig sådan rigtig emnet men en ting er 99 procent sikker, vi vil mødes igen :-D og især fordi jeg tror min kære mina af en svartelver og dig som sortelver kommer til at få nogle gode eventyr, det fortæller mine mavefornemmelser mig i hvert fald :-D så der er også en reserveret plads til dig for os to så vi kan emne, håber du er interesseret :-D

Eric, Eric and Eric or was it Samuel :-D
Ja som du selv har sagt så har vi aldrig fået emnet eller gjort vores emner færdige :-) men en ting er sikker vi vil helt klart emne igen :-D jeg har nemlig set dig i dine tidligere emne og der er i hvert fald intet negativt at sige :-D så glæder mig til den dag :-D og ellers vil jeg takke dig som admin hvor god en bruges du har været og tak for din hjalp:-D forsæt det gode arbejde :-D


A bloody handsome Guy tristan :-D
Ja jeg savner selv min sawyer, men lad det være fortid og lad os se på de fantastiske muligheder vi har foran os :-D man kan i hvert fald sige man keder sig aldrig i dit selskab, hvis man tror det så må man vist komme i helved for det :-D ej som man siger overdrivelse fremmer forståelsen :-D

Til alle jer andre :-D jeg glæder mig virkelig til at møde jer og snakke med jer :-D og jeg håber at vi kommer til at have en masse fantastiske stunder sammmen som vi for længst kommer til at glemme :-D og jeg siger som admin at utrolige mange tak for at i har joinet op og har været så tålmodige ind til videre og allerede har skabt en fantastisk stemning på denne side :-D uden jer kunne vi ikke ha haft gjort det :-D og jeg håber at jeg ind til videre har vist min taknemmelighed ved at være en god admin :-D hvis jeg ikke har været det, så må gud straffe mig :-D


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Tristan Søn 1 Jan 2012 - 17:31

Tak.. Jeg er rørt til tårer *Klapper i mine små hænder*
Ser frem til at emne med dig igen !
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

...Loose yourself... Empty Sv: ...Loose yourself...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum