Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 
Lori
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 
Jake
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 
Renata
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 
Sean
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba13Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba14Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Hej.. Nice to meet you. //Natalie//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Empty Sv: Hej.. Nice to meet you. //Natalie//

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 11:13

Natalie nikkede til ham.
"Det er sham også mig en fornøjelse at møde dig Toshiba."
Hun puffede lidt op i sit krøllede hår, og lod herefter hænderne glide ned af sin side.
"Det er skam ikke så tit jeg møder en santuine, det her er faktisk mit første møde med en."
Hun smilte skævt, og kiggede på dem skiiftevis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Empty Sv: Hej.. Nice to meet you. //Natalie//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 15:12

Han smilte skævt, da hun puffede sine fine krøller op.
"Det er også mit første møde med en shapeshifter," sagde han og kiggede på hende med sine chokoladebrune øjne.
Shetan kiggede op på hende, med tungen ud af munden, samt halen der kørte fra side til side. Han var meget beæret over at møde en shapeshifter. Især en der kunne forvandle sig til en smuk hvid ulv.
Toshiba smilte, da han så Shetan interesse for Natalie.
"Han virker til at være glad for sig," sagde han med et kærligt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Empty Sv: Hej.. Nice to meet you. //Natalie//

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 12:54

Natalie grinte kærligt, og kærtegnede Shetans hoved.
"Han er da også meget sød,"
Hun smilte til Toshiba og rettede sit blik ind i hans varme chokolade brune øjne. Hans øjne var meget flotte, næsten til at drømme sig væk i.
Men Natalie var god til at holde fokus.
"Hvor skal vi gå hen?"
Hendes tøj var stadigvæk ødelagt, og hun havde en lejelighed lidt væk herfra.
Som ulv ville det kun tage små ti minutter at løbe derhen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Empty Sv: Hej.. Nice to meet you. //Natalie//

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:09

//Skal vi tage et nyt emne, da jeg kan se du har skiftet karakter ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej.. Nice to meet you. //Natalie// - Page 2 Empty Sv: Hej.. Nice to meet you. //Natalie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum