Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  Voteba13En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  Voteba14En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  Voteba15 
Abigail
En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  Voteba13En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  Voteba14En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.

Go down

En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.  Empty En forvirring. Ved tilfælde af blandingsrace, bedes folk læse.

Indlæg af Sean Ons 24 Okt 2012 - 21:40

Godaften kære væsner!

Ja, vi har haft nogle lidt specielle tilfælde at diskutere i aften, blandt admins.
Og nu vil jeg bare lige gøre jer opmærksomme på en ting eller to Smile

Denne besked er rettet til blandingsracerne og dem der overvejer at blive det:

Det er os admins der modtager spørgsmål om racen og besvare dem.
Det er os der acceptere de forskellige blandinger, eller siger nej hvis vi ikke finder dem passende.

Det hjælper altså ikke i skriver til alle de andre, der er blandingsracer, de ved ikke så meget om hvilke regler vi enlig går efter og bør heller ikke gøre det. De skal bare koncentrere sig om deres spil.


Der ud over vil jeg gerne annoncere at muligheden for at blive blandingsrace er slut, på ubestemt tid.
Dette er fordi folk har givet udtryk for vi har nået en grænse for, hvor mange vi enlig bør have.

Nye brugere der vil være en blanding, må altså droppe ide og finde sig tilpas med de almindelige racer Smile

Og til sidst vil jeg lige hurtigt gøre opmærksom på, at det er mig, Sean, der tager sig af racerne til hverdag.

fortsat god aften.
-Sean

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum