Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The shining sun//Nille// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The shining sun//Nille// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The shining sun//Nille// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The shining sun//Nille// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The shining sun//Nille// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The shining sun//Nille// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The shining sun//Nille// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The shining sun//Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The shining sun//Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
The shining sun//Nille// Voteba13The shining sun//Nille// Voteba14The shining sun//Nille// Voteba15 
Abigail
The shining sun//Nille// Voteba13The shining sun//Nille// Voteba14The shining sun//Nille// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

The shining sun//Nille//

Go down

The shining sun//Nille// Empty The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 21:29

T: 13:34
S: Sunflower District
V: Solen skinner perfekt, det blæser en smule
O: Nogen få mennesker ude at gå sig en tur
P: Blå trøje med en sort indenunder, den sorte er lige til at skimme ved halsen og over de sorte bukser er den også til at se, sorte gummisko

Dagen var hed folk havde vifter med over alt, det var nok ikke lige i dag man skulle have et korset på vis man alligevel ikke kunne få luft vis det var bundet så stramt, man kunne se små svedkrystaller på nogen af damerne og mændene der gik forbi, pigerne så meget flove ud da de godt kunne mærke sveddråben glide ned af deres pande, men Lynie svedte ikke det gjorde hun faktisk næsten aldrig, men hun var også i ret god form.

Hendes hår havde den flotte og glansfulde blå farve, hendes pandehår dækkede som sædvanlig noget af hendes ene nøddebrune farvet øje og sad perfekt som det skulle, hendes trøje var blå og matchede hendes hår men indenunder den blå bluse var der en sort bluse som lige kunne skimmes ved halsen og udover de sorte buser som sad smukt tæt på hendes ben, hendes sorte gummisko gav små lave smæld da de ramte den grusbelagte gade hun gik på.

Folk gik glade rundt i gaderne dag det var en perfekt dejlig dag selvom den var ret varm næsten for varm for nogle som så ud til at blive nød til at gå hjem, Lynie gik nærmest dansende rundt med sine smidige katte bevægelser som hun havde fra sit arbejde, folk stoppede op og kiggede på hende nogen gange, sikkert begrund af hendes hår men de smilte os nok begrund af hende dejlige skøre humør, hun var helt oppe og køre hun vidste ikke hvorfor men hun havde det fantastisk inden i og delte det også med andre uden på, hun havde et stort bredt smil på læben.

//Undskyld det tog så langtid men har haft nogle travle dage her på det seneste og skal lige advare det nok ikke bliver sidste gang Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 9:07

P: Hvid t-shirt, sorte bukser der går til knæene, og sorte converse sko.

Nille læggede op af en sølvmare, hendes ven Silverdust. Folk kiggede en ekstra gang når de så hende lægge op af en sjælden hesteart ved et træ skyggen. Hun ignorerede det og slappede af. Hun hørte nogle mennesker sukke og grine, og åbnede sine øjne og så en pige med blåt hår. *Blåt hår?* Silverdust sendte hende en tanke, han havde vist også set pigen. *Jah... Det er intressant men det er sikkert bare blevet farvet* Hun sendte en tanke tilbage. *Jah, af blåbær* Silverdust vrinskede for nærmest at sige den grinede. Hun smilede bare til ham. Pigen så utrolig glad ud og hun havde smidige bevægelser. Silverdust læggede ned og slappede af, med hende der lænede sig op af ham.

//Det er okay, og jeg beklager hvis min beskrivelse om hvordan det er de sidder/ligger er lidt forvirrende, og jeg beklager også at jeg ikke skriver så meget Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 20:42

Lynie kiggede sig omkring da hun syntes hun hørte en hest vrinske og ganske rigtigt var der en hest der lå ned med en pige som lænede sig op af hende, Lynie stoppede og stod og kiggede på pigen og hesten for et øjebliks tid, hesten var en meget flot hest, men Lynie var ikke lige frem heste ekspert så hun vidste ikke særlig meget om heste men den så nu meget pæn ud som den lå der sammen med pigen, en smil lå stadig på hendes læber hun vidste ikke hvorfor hun smilede bare hele tiden, folk var nok ved at tænke på hvorfor pokker hun hele tiden smilede men hun kunne ikke lade vær hun var i godt humør, hun havde slået alle tanker ud og havde en af sine dage hvor det nærmest så ud som om hun var høj på et eller andet stads, folk ville nok tænke om hun var sådan hele tiden alle dage men det var hun ikke det var bare lige i dag og så kom det med nogle ugers mellerum hun vidste ikke hvordan det kunne ske som om hun havde en sygdom men det ville hun ikke tænke på lige nu hun var glad og det skulle udnyttes, hun gik hen mod pigen med raske skridt og stoppede ikke langt fra pigen og sagde med en blød varm stemme "Hejsa"

//det gør ikke noget, jeg beklager også lige min længde:)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 20:44

Silverdust kiggede på pigen og vrinskede som for at sige hej og puffede til Nille som var faldet i søvn.

"Huh? Hva?" Hun kiggede op på pigen og blev lysvågen. "Åh! Hej!" Nille smilede sødt til hende og kiggede på Silverdust og sendte ham en tanke *Du kunne altså godt have advaret mig!* Silverdust kiggede bare på pigen og ignorerede Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 15:39

Lynie kiggede på den flotte hest som pigen sad ved og smilede "er det din hest" spurgte hun og bevægede ikke blikket væk fra hesten, det så også ud til den kiggede på hende, det var nok uhøfligt ikke at kigge på pigen når man nu talte til hende men denne hest fangede hele hendes opmærksomhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 15:52

Silverdust var på en måde Nilles...
"Tjoh på en måde" Nille smilede høfligt. Silverdust kiggede på Nille og vrinskede.
Nille rejste sig og kiggede rettende på Silverdust. "Jeg... Hjalp ham med at komme over et skadet forben. Nu er vi så venner" Nille kiggede på pigen. "Mit navn er Nille. Hvad er dit?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 15:58

Hun kiggede på hesten smilende men rette så endelig sine øjne på pigen da hun rejste sig fra hesten, hun nikkede "den er flot" sagde hun stille men blikket stadig rettet mod pigen "hej Nille mit navn er Carolyn men kald mig Lynie" hun smilede til hende og rettede på hendes blå hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:01

"Okay så. Har du farvet dit hår blåt eller er det født blåt?" Nille kiggede nysgerrigt på Lynie. Selv havde Nille sort hår i en fletning. Det havde hun tit.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:11

Hun smilede til hende og rode sig i håret, den havde hun ikke hørt før, der var aldrig nogen der havde spurgt hende om hendes hårfarve, "jeg blev født med blåt hår" det var nok lidt mærkeligt at hun var født med blåt hår men hun var nu heller ikke så normal igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:17

Nille nikkede. Denne pige virkede... Lys i det som Nille siger det.
Efterhånden var Nille blevet mørk... Det skræmte hende sådab. Hun lignede dog meget sin indre panter. "Det virker lidt usandsynligt men jeg tror dig." Nille kiggede rundt. "Du virker meget glad. din glæde smitter på alle menneskerne" og dog smittede glæden ikke så meget på Nille lige nu. Dette var fn af de gange hvor Nille syntes alt var ligegyldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 20:09

Hun kiggede undrende på hende, men hun havde heller ikke regnet med at hun ville tro det var helt normalt at blive født med blåt hår, det var det nok heller ikke men det var hun altså.
Hun smilede til hende da hun kommenterede hendes humør, hun var normalt ikke såå.. glad hver dag men i dag var hun åbenbart meget glad "Jeg har bare en meget god dag tror jeg" hun smilede til Nille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 20:16

Nille nikkede. "Hvordan kan det så være?" En anelse spydigt men... Stadig et godt spørgsmål. Nille lagde mærke til at Silverdust var begyndt at snuse til pigen. *Hun lugter godt! * Hvinede han ivrigt inde i hendes hoved. *Silverdust! Din charmør!* Svarede hun ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 14:36

Hun trak på skulderne, hvordan skulle hun vide det, hun havde bare nogle gode dage hvor hun var vågnet op frisk og udhvilet sådan var det vel bare, det var der ikke nogen forklaring på "det ved jeg da virkelig ikke, jeg har bare sådan nogle dage nogen gange" hun kiggede på hesten som var begyndt at snuse til hende, hun smilte venligt til den "hej du" hun vidste godt den nok ikke lige svarede tilbage men man kunne da lige så godt være venlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Fre 28 Dec 2012 - 21:42

Nille trak blot på den ene skulder.
"Okay så."
"Undskyld, han er meget nysgerrig."
//Undskyld, meget kort svar...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 30 Dec 2012 - 0:10

Hun smilede til hesten, "det gør ikke noget" hun kiggede på Nill og smilede, det var en ret sød hest faktisk "hvad hedder han" hun kiggede spørgende på Nille
//gør ikke noget, siger også undskyld for mit//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 13:03

Nille smilede skævt, og pludselig dukkede en brun fjer frem i hendes sorte hår der var løst. Nille så på Silverdust. "Hans navn er Silverdust, men jeg overvejer at kalde ham charmør." Svarede hun, og så drillende på Silverdust som begyndte at vrinske af Nille. "Nå Lynie... Hvad laver du så i din fritid?" Spurgte hun nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shining sun//Nille// Empty Sv: The shining sun//Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum