Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 
Natalie
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 
Lori
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 
Valentine
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 
Jake
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 
Lenore
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 
Renata
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 
Katrina
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 
Sean
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 
Abigail
arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba13arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba14arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

arg my head hurts so much//Ventor//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:42

Ventor lod blikket på ham ''så hvordan kommer dette til at forgå?'' sagde han kort og ventede, ''jeg gætter på at du har mere forstand på det end jeg, da du er vampyren'' sagde han kort og grinede lidt over det, hvor efter han lod skafted over til arason hvis deres blod skulle blandes eller hvordan dette nu end forgik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:47

"jeg skal tøme dig for næsten alt dit blod også overføre noget af
mit eget blod" svarde han og kiget på ham og talte
så til ham "er du stadig sikker på det" sagde han og kiget ham i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:50

ventor lod blikket på ham, og der efter lagde sig ned på jorden, tog et dyb indånding ''ja, bare gå igang'' sagde han kort og lod blikket ud mod skoven, og smilede kort og tænkte *farvel kære sol, sommer, varme, lys og liv*, hvor efter han lod sig afventende på at han skulle gå igang, som at det var at få en pircing gennem huden, man ved at smerten vil begynde, men ikke hvornår, og når det først var begyndt vidste man at det ville være det rigtige, men om det så var det rigtige finder man først ud af bag efter . . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:55

"okay men så skal jeg vænne mig af at drikke fra mensker igen"
svarde han og kiget på ham en han tog en dyb indånig og satte tændere
i hans hals og begyndete med blodudsugnigen af alt hans blod men han ville
ha sværte med og stoppe det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:58

Ventor lod blikket afventende, da han satte tænderne i ham lukkede han kort øjne, han havde lukket smerten inde, og lod sig så meget han nu kunne at acceptere smerten, selvom den var u udholdende, men han tvang sig selv til at ligge stille, afventende, mens blikket lod omkring, og han åbnede nu øjne for at se den smukke natur en sidste gang, hvis alt dette endte galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 0:09

han tog det sisdte blod han havde og men lod være med og tag så meget
at han ikke havde noget af hans egne blod i det han overførte noget af hans egne blod til ham han fik enlige skubbet sig selv væk og vente nu på hans recation over hvad han havde gjorde for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 0:13

Ventor's øjne stille lod sig mindre, og sorte blev lagt, hvor efter de ændret farve til hans normale, på trods af at de fleste ville flippe havde ventor lagt sine nerver i dvale, og dermed sikret sig at han ikke ville slå arason, som en refleks, han lod sig nu fokusere på at få sine nerve baner til at vågne op fra denne dvale og nu kom den endelige smerte, det hele sortnede for han øjne og blikket lod rundt og hans hjerte stoppede kort og lod sig langtsom igen slå, hans tanker begyndte at arbejde og det samme gjorde hans krop, en u udholdende smerte blev lagt i hans sind men vågen var han, og nu kom det endelige resultat, selv om han følte at naturen nu virkede blot som en illusion, som noget som ikke er mere interessant, han rejste sig op og lod blikket på Arason ''tak, men hvorfor har jeg lyst til at slukke en slags brænd inden i sig?'' sagde han kort og lod blikket forblive på Arason.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 0:25

"ved jeg ikke da jeg var blivet vampyr fløj på den der havde gjorde det mod mig" svarde han han ville ikke uddybe hvorfor han var fløjte på hende men det var også nok aligvel om lidt vil du ha en utrolge stor trang til blod så være parat til det" svarde han og kiget på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 0:34

Ventor vidste ikke hvad han mente, men tørsten voksede, og blodet virkede ikke just som en dårlig ide, og nu begyndte hans sanser at gå igang, han lod blikket mod manden som nærmede sig grotten og stormede ud og tog fat i ham, og lod sig bide tænderne i ham, manden skreg af smerte, og ventor fortsatte med at suge i sig, han lod blikket på manden som gispede af frygt, men efter noget tid stoppede ventor og rejste sig op, hans blik lod på mennesket som nu lå halv død, og han lod sig gå over mod grotten ''hvad skete der?'' sagde han kort og lod blikket på sine hænder, og smagen for blod havde lagt omkring hans mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:07

"din tørste tog over du må lære og styre den" svarde han
og kiget på ham inde han sukende satte sig op af muren han rejste sig op og gik
hen til manden "komme væk herfra" råbte han til manden manden nikkede og spænde
afsted mod byen igen Arason satte sig op af muren igne og kiget på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:13

Ventor lod blikket rundt og der efter lod sig rejse sig op ''det eneste forskell jeg har haft kunne mærke er kun mit blod følses at jeg har brug for mere, som at drikke vand uden helt at slukke sin tørst'' sagde han kort og blikket forblev på arason ''men hvor skal vi starte med at lede?'' sagde han der efter og lod blikket forblive på Arason.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:16

han fandt en sæt tøj som han havde op
"tag det her på så for du ikke nogen gode ide
når vi skal ud i nærheden af menskerne måske the path of gods først"
svarde han og kiget på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:20

hans blik lod kort på tøjet, og der efter på ham ''parth of gods?, hvad er det?'' sagde han der efter og lod sig tag tøjet på sig, mens tankerne om hvorfor at han havde tanker om at sætte ventor på en prøve og nærmest ligge ham for test for at se om han kan holde til det undret ham lidt, men måske havde han andre ting på sindet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:27

"fint men vi blive nød til og bevæge os når det er nat for din skyld
det er ikke alle vampyr der har evne til og gå i sol lys" svarde han og kiget på ham
inden han rejste sig op det er ved og være tid til at vi skal afsted med mig på kroen
the brænde træ når du er klar" sagde han og lod blikket hvile på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:36

Ventor lod sig på hans hånd for at se om hans evner stadig var entakt, og en flamme lod sig ved hans hånd, et let smil blev lagt ''ja, jeg er klar'' sagde han og lod blikket på arason der efter, og lod sit blik på buen som arason havde taget med og han samlet den op og lod over hans ryg hvor efter at kniven blev tørt af i en lille klud han havde i sin lomme og blev lagt i hans sværd skede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:40

han nikede i det han trak sin hætte op og tog bandagen op
foran ham også han samlede sin egne bue og og sææte sit sværd
ned i hans skede hvor han bagefter gjorde det med kniven "er du sikker på du ikke skal ha styre på noget inde du tag afsted"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:47

han lod blikket på ham og lod sin hætte op, over sit hovede, og der efter tog et tørklæd og lod det omkring hans ansigt, og lagdet det løse inde under sit indertøj, og lod blikket på ham ''bedre?'' sagde han kort og ventede på hans reaktion, hvor efter blikket blev lagt udenfor ''det jo stadig aften, så muligheden for at komme afsted er stor'' sagde han og lod blikket tilbage på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:51

"ja det er det det klær dig med det der på" svarde han med
et smil inden han rejste sig op "jeg er klar er du" han kiget på ham7da han sagde det til ham inden han tænket sig om hvor de første skulle lede han vende blikket mod
ham og vente på om han var klar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 9:57

ventor lod blikket forblive og lod et par skridt ud af grotten, ''så hvor skal vi starte?'' sagde han kort og lod blikket på Arason, afventende på at han viste vej, og skulle vise ham om at være en vampyr ''er der nogle regler for os vampyrer?'' sagde han kort og lod blikket forblive på Arason, mens tankerne lod på hans kære meriko, og tankerne om at nu kunne de havde et evigt liv sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 10:01

"ved jeg ikke jeg er næsten lide så ny til det som dig"
smilte han da han svarde ham han kiget sig omkring
"nå lad os så se hvem der kommer første der hen" sagde han med et smil
og begynde og løbe afsted mod det sted de skulle hen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 10:05

Ventor smilede kort og lod sig til at tænke kort, et nyt liv for ham var begyndt, som at blive genfødt, men så igen måske var livet som en vampyr ikke så tosset, da man i hvert fald ikke var lige så svag som han tidligere var som menneske, han lod sig tænke lidt og sendte en venlig tanke til Lodur & Zirene for at havde bragt ham til denne verden, og han lod sig følge efter Arason, i tankerne om et nyt eventyr afventende på ham . . . .



//The end?? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 10:07

//tag vi et emne alle 3 måske hvor de mødes//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 10:09

//kan vi godt ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 10:15

//ok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

arg my head hurts so much//Ventor// - Page 2 Empty Sv: arg my head hurts so much//Ventor//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum