Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 
Lori
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 
Valentine
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 
Lenore
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 
Natalie
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 
Jake
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 
Sean
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 
Abigail
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 
Celenia
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 
Taliia
En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba13En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba14En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

En fest på kroen //Nille//

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 23:19

Han nikkede. "Jeg mødte en rigtig sod pige i skolen. Hun hed Dina." Han sank en gang. "Alle var vilde med hende, men hun valdte mig. Dengang var jeg et menneske. Jeg tog hende med hjem, men min far var ikk glad for hende, men vi beslutede at flytte sammen, på trods af min far. I starten vidste jeg ikk hvad hun var, men fandt senere ud af at hun var vampry.

En dag bad jeg hende om at forvandle mig, så vi kunne leve sammen i al evighed, men sådan skulle det desværre ikk gå. Hun forvandlede mig samme aften, men næste dag fandt jeg hende død. Jeg tog hjem og bode ved minne forældre igen, og de vidste ikk at jeg var blevet vampyr. En dag min far stod og sældte mig ud var der noget som slog klik i mig. Alt hvad jeg så var rødt, og så drabte jeg min far. Da je bagefter kom til mig selv igen stormede jeg ud af huset, og har aldrig set min mor siden." Hans blik var blevet fjernt ved tanken om Dina og hans forældre. Han smilede trist til hende. "Men bare rolig, der er intet som har sagt klik i mig siden jeg kom til at dræbe min far."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 23:21

Hun kiggede roligt på ham mens han fortalte. "Det er jeg... Ked af at høre..." Hun kørte en hånd over håret. "Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige..." Hun rejste sig og gik hen til ham. Hun krammede ham. "Det må have været hårdt for dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 23:30

Han så på hende. "Det var det også i starten. Jeg var så knust at jeg stoppede med at beatboxe, men jeg vidste at Dina vil ønske at jeg skulle blive ved med det. Det har hun selv fortalt mig." Han så over mod et af hjørnerne i værlset hvor han så Dina stå. Hun var usynlig for alle andre end ham. Han smilede skævt til Dina, og hun smilede tilbage. *Jeg vil altid være hos dig husk det skat.* Kunne Genesis høre hende sige. "Det ved jeg godt." sagde han. Folk gloede som regl underligt på ham når han svarede Dina, men de havde heller ikk hørt hende tale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:13

Nille tog en stol og satte sig ved siden af ham. "Hvem snakker du til?" Hun kiggede rundt i værelset, der var ingen andre dem. Hun fulgte hans blik hen til hjørnet men kunne intet se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:20

Han så på Nille. "Jeg snakker med Dina. Jeg ved godt at du hverken kan se eller høre hende, men hun viser sig somme tider for mig" Han så over mod det hjørne Dina havde stået ved, men hun var væk. *Som altid* Tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:21

Nille vidste jo at hendes mormor levede men mormoren dukkede op fra tid og anden. Nogle gange snakker hun til Nille men nogle gange kigger hun bare. Altid forsvinder hun. "Er det din evne? At se døde folk?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:25

Han så på hende med et overrasket blik. "Nej hvad for sig til at tro det? Jeg kan kun set Dina."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:28

"Det kunne jo være. Hvad er din evne så?" Nille kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:32

Han så på hende med et smil. "Der er vist intet sjov i at sige det, det er meget sjovere at vise det" sagde han med et smil, men det forsvandt hurtigt igen da han kom i tanke om at hun havde fået ham til at skamme sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:34

Nille kneb øjnene sammen. "Sig det nu bare." Nille havde fået 100% energi tilbage så hun kunne udmærket klare at få folk til at skamme sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:37

Han så på hende. "Du må love mig en ting færst, at du ikk for mig til at skamme mig. Lover du det så skal jeg nok fortælle det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:40

Hun sukkede. "okay jeg lover det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:49

Han så på hende for at være helt sikker på det. "okay. Min evne går ud på at jeg kan styre folks følgse ved blot at tænke på den fælse jeg vil ha de skal få, men jeg får hovedpine af at gøre det." Han så på hende med et stille smil.



//Jeg blir nød til at smutte nu, og kommer nok ikk på resten af dagen, men du kan bare svare, og så skal jeg nok svare når jeg en gang kommer på igen.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 10:50

Det forklarede nogle ting. "HAr du brugt din evne på mig og den mand?" Hun var lige ved at knurre men lod være.

//Helt iorden Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 10:08

Genesis så på hende. Hun havde gemenskuet ham. *Øv* Han nikkede langsomt. "Nu må du ikk blive sur, men ja. Jeg kom til at bruge den på jer." Man kunne se på ham at han fortrød det. "Det må du virkelig undskylde."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 17:54

"Kom til?! Hvordan kunne du komme til at bruge den?! Hvorfor gjorde du det i det hele taget?!" Nille råbte det af ham og rejste sig. Hendes øjne skød lyn. Hvor... VOVEDE han! Hun havde brugt evnen på ham ja, men kun fordi hun havde en fornemmelse af at han havde noget og gøre med at manden ville kysse hende og hendes pludselige ro over han var vampyr. Det var skam ren selvforsvar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:07

Genesis så på hende, og rystede på hovedt. "Jeg ved det ikk. Jeg tænkte hvist ikk hvad jeg gjorde, gjorder det bare." Han kiggede undskylende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:09

Hun skar tænder og var så... Frustreret! "Pas på Genesis... Hvis jeg mærker en følelse jeg ikke har lukket ind som bare kommer... Så bruger jeg straks min evne på dig! I den højeste grad!" Knurrede hun vredt og ignorerede hans undskyldende blik. "Tak fordi du hjalp mig da jeg besvimet men jeg tror at jeg gør nu!" Snerrede hun og gik hen imod døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:12

Genesis nikkede stille. Han så hende gå over mod døren. "Jeg skal nok love dig at jeg ikk bruger mine evner på dig med mindre du selv beder om det." sagde han efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:13

Hun stoppede op og kiggede på ham. "Hvorfor står du imod Genesis? Hvorfor drikkede du ikke bare mit blod da du havde chancen da jeg besvimede?" Hun kiggede spørgende på ham og gik så hen til ham igen, men sørgede for at sengen var imellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:22

Han sukkede. "Jeg ved det ikk helt, men måske er det fordi du minder mig om en som jeg kendte da jeg var menneske, og så kan jeg ikk rigtig få mig selv til det." Han så ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:24

Nu blev hun nysgerrig! "Hvem? Hvem er det jeg minder dig om?" Hun satte sig ned på sengen og kiggede spændt på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:45

Han så på Nille, eller snare lige igennem hende. "Hun var en af mine rigtig gode veninder i skolen. Du minder mig meget om hende på din personlighed. Den gang kunne jeg ikk styre folks følser, og der var mange som hakkede på mig. Hun forsvarede mig altid, og det af din personlighed jeg har set minder meget om hendes." fortalte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:48

En af hans bedste veninder? "Hvad... Hed hun? Og jeg er selv blevet mobbet i skolen... " Hun kiggede nu ikke så anklagende på ham men med en nysgerrighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 19:57

"Hun hed Daphnie" Hans blik blev igen fjernt da han tænkte på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fest på kroen  //Nille//   - Page 3 Empty Sv: En fest på kroen //Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum