Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 
Natalie
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 
Lori
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 
Valentine
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 
Renata
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 
Jake
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 
Sean
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 
Lenore
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 
Abigail
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 
Celenia
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba13A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba14A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 22:51

Mitzá lod en hånd blive lagt på Akumas håndryg der ikke havde et svær, og havde pluseligt ikke så meget mod hunden, hun havde ikke lyst til at hoppe ind foran hvis dte var nødvendigt for ar redde hendes nyeste herre, som rent faktisk havde været sød mod hende, selvom hun også ville ofre sig for sine andre herre og fruer, men det var mere pligt følelse.
Den ukendte spinkle mand lavede store øjne til Akuma da han fik sit knogle svær frem, men fik hurtigt hans overreaskede udtryk til at blive et flabet et af slagsen. "look where you are friend? you are in the middel of hell on earth for the people like you.. this place isent safe for thives and lies, but since you look to stupid to lie, you most be a thife. give up. what you wanna do? cut up another of you own kind? we both know we aint the easy dying type. but my lapdog and your girl however dont look half as badass.. so you wanna give her a one way ticket to hell? then start the fight, so other shadowbeing can come to help.. come on boy. show me some balls."
Manden gik et skridt tættere på Akuma.
"wanna talk or fight?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 23:08

Akuma skævede til Mitzá.
Han slap hendes hånd.
Dette skulle hun ikke ofres for nu da han havde valgt at beskytte hende.
Knoglen lod han glide tilbage på sin plads igen.
"I can talk but can you hold your dog?" spurgte han.
Han kiggede underligt på manden.
"My own kind? I think that you have gone wrong in the town" sagde han flabet.
"I am my own kind! And no one can be such powerfull as mee!" afsluttede han koldt og dystert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 23:22

Mitzá valgte at tage en frydefuld hånd til hjertet da hendes herre ikke ville slås, hun vidste heller ikke hvad udfaldet ville være? dette område måtte være fuld af private vagter, og skabe problemer ville nok ikke være den bedste ide nrå man var to væsner. Mitzá var dog stadig ikke bange, hun bliv nemt forskrækket og fik nemt chok, men fare havde hun det ikke svært ved. kun hvis det ikke var hende selv men hendes elskede det gik udover.
Manden tog en rolig hånd tilbage på hunden, og den begyndte stille og roligt at falde mere til ro igen, dog var den øjne stadig fyldt af lysten efter kød, blod og alt andet den kunne sætte sine slagterkniv blade skabe tænder i.
Den spinkle mand nikkede mere naturligt og mindre hadsfuldt "I am sexual sadist. I can get my biches in line, dont you worry Mr.?"
Den spinkle mand rystede på hoved over Akumas udfordrende udtagelse, og svare bare mørkt som skygge væsner nu gør. "Shame.." i det samme som hans ord var sagt, bliv hans øjne helt lilla og en lilla væske begyndte at komme ud af munden på ham, der stille og roligt ned af hagen på ham. og hans faldt om på jorden og hunden der ikke fik væske ud af mundvigen faldt med et klask oven på ham. og Akumas ring lyste lilla. og Mitzá så bare forskræmt og forvirret på Akuma.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 23:35

Akuma så forbavset på ringen.
*Nix du den beholder jeg!* tænkte han og tog sig til hånden.
"What the hell are you doing!?" spurgte han.
Ikke at han på nogen måde skulle udvise frygt men det her var sku creapy.
"Du kan ikke skræmme mig!" råbte han.
"Mitzá! Uanset hvad der sker... Så er det mig der beskytter dig og ikke omvendt!" råbte han og fik nu begge sine knoglesværd frem.
Han stirede på manden.
"If you wanna fight then come on!" afsluttede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 23:46

Den spinkle mand lå bare på jorden med den store hund på ryggen, og så ikke ud til at reagere på Akumas kamp forberedelser. den lilla væske der var kommet ud af ham, og var kørt ned af hagen på ham, bliv på sekunder stivnet og bliv lavet om til en sten hård masse. og hans øjne var blevet sorte som skyggen selv. og det skete da Akuma ring stoppet med at lyse lilla, og bliv igen den normal jern farve.
Mitzá vidste ikke helt hvad der skete, og hendea ansigt var helt hvidt af en blanding af skræk og forvirring. hun kiggede sig om for at se om nogen vagter var på vej herhen på grund af Akumas råberi, men det ikke sådan ud, så hun lod en lille stemme sige ydmygt "Herre, hvad gjore de?.." hun rystede på hovedet, og forsatte "Herre, måske burde vi finde hos et andet sted hen.. med al respekt inden flere hunde kneppere kommer"
Manden lå stadig underbevidsthed på jorden med noget ligende sten fyldt op i munden der tidligere havde været væske form.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 0:00

Akuma kikkede forbavset på manden.
Det var sikkert et eller andet som vagterne kunne spore.
"Undskyld Mitzá men jeg tror ikke jeg kan beholde din ring... Ham manden gjorde noget ved den og jeg er ret sikker på at det har noget med vagterne at gøre" sagde han roligt og smed ringen ned til der hvor manden nu lå.
Han vente sig imod hende og trådte atter over til hende igen.
"Lad os hellere komme væk" sagde han og smilede til hende.
"Hvor sagde du den der kirke lå?" spurgte han og havde et lidt useriøst smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 0:12

Mitzá nikkede roligt, hun var ked af at skulle miste hendes mors ring, som var det eneste hun sådan set havde for hende selv, men hvis hendes herre sagde det, var det jo hvad der måtte ske tænkte hun, og rettede med det samme blikket mod Akuma, da han kiggede på hende, og sagde roligt "Det gør intet herre, ringen var gammel alligevel."
Mitzá rollede med øjenne for at tænke sig om, hun kunne godt se han ikke helt mente det med kriken, men man skulle altid tage sin herres ordre som bogstavlige om det virket som sjov eller ej, så hun tænkte sig om, og selvom der var lidt langt herfra, sagde hun underkastende "Kirken er denne vej herre", hendes højre arm peget mod nord, men håbet ikke de skulle helt derhen, hun ville ikke risikere mere iaften, så hellere bare ligge sig i et fattigt distrikt og sove rende stenen, det var faktisk bedre end hun var van til, så det var for hende ligegyldigt for de skulle sove henne.
En lille ræv kunne Mitzá se, da hun vente sig kort om, den havde blikket rettet stift mod dem, og Mitzá kunne godt kende en shapeskifter når hun så se, og det der var helt klart en af slagsen, men den gjore ikke rigtigt noget ud af at gemme sig, så Mitzá slog ingen alarm klokker igang, og sagde så til Akuma "herre, kirken er mod nord, men vil de sove der?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 0:19

Akuma så sig over skulderne.
"Ja her kan vi jo ikke snakke i fred" sagde han hurtigt.
Igen skød hans vinger ud og han fløj med Mitzá op i luften.
Denne gang lod han dem stoppe på en af cafeerne i Doomsville Rotten Root District.
Han satte sig ned på en af stolene og gjorde tegn til at Mitzá også skulle gøre det.
"Sæt dig Mitzá jeg skal lige fortælle dig noget... Er du sulten?" sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 0:25

Mitzá syntes det var en fed ide at komme væk herfra, og lod sig endnu engang dominere over himlen. hun havde hendes hoved blødt mod hans bryst under hele turen, så hun var sådan set begyndt at håbe de flyv lidt længere med desværre landet de efter kort tid, og hun måtte sukkende andkende at hun var virkelig træt.
Mitzá fuldte efter sin herre, og satte sig ned foran sin herre, og nikkede klar til at modtage informationen, men nikkede nej til hun var sulten.
"hvad vil de fortælle herre?"
hun var meget nysgerrrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 0:34

Han samlede hænderne på bordet.
"Nu vil jeg gerne have at du snakker til mig som om jeg ikke ejer dig" sagde han roligt.
"Jeg ved den ring betød meget for dig så lad hver med at lyv... Jeg vil gerne behandle dig som et menneske der har sine egne rettigheder og grunden til at jeg ejer dig er at jeg gerne vil beskytte dig Mitzá" sagde han og smilede alvorligt til hende.
"Og misforstå mi nu ikke men bare snak til mig som var jeg ham dæmon-slagteren du mødte i baren før den skaldede tumpe kom ind i billedet... Det vil jeg hellere have" sagde han roligt.
Han smilede igen til hende.
"Så sig mig nu var du sulten eller ej?" spurgte han med et drillesygt blik.


Sidst rettet af Akuma Ons 7 Mar 2012 - 0:46, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 0:42

Mitzá løftede et øjenbryn, og sagde lidt halv flabet "Ved du hvor jeg syntes du kan stikke dine rettigheder hen Akuma?" hun grinet lidt, og havde godt nok tænkt sig at være mere hende selv, men lidt hans bich... ja.. det ville hun nok ikke lige kunne stoppe med. \\The End\\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 0:45

//Hvis vi slutter nu overtager jeg så Mitzá som min NPC?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 10:11

\\ Mitzá er nu din slave, og skal skrives ind under "slaver" i profil information. du har ret til at bruge Mitzá i dine emner, med henblik på at være en bi rolle. men du kan også npc brugeren om at spille hende i et af dine emner for dig. Mitzá kan dø lige så let som alle andre ikke hovedkaraktere, og derfor behøves der ingen aftale fra dine medspillere hvis de ønsker at dræbe hebde i et emne, da hun er på nuværende tidspunkt en bi rolle\\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 10:12

//Godt så. Tak for et godt emne Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Gæst Ons 7 Mar 2012 - 10:16

\\Så lidt. og i lige måde Smile\\

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)  - Page 3 Empty Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum