Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hva' så? ~Zankuji~ EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hva' så? ~Zankuji~ EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hva' så? ~Zankuji~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hva' så? ~Zankuji~ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hva' så? ~Zankuji~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hva' så? ~Zankuji~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hva' så? ~Zankuji~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hva' så? ~Zankuji~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hva' så? ~Zankuji~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Hva' så? ~Zankuji~ Voteba13Hva' så? ~Zankuji~ Voteba14Hva' så? ~Zankuji~ Voteba15 
Edgar
Hva' så? ~Zankuji~ Voteba13Hva' så? ~Zankuji~ Voteba14Hva' så? ~Zankuji~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Hva' så? ~Zankuji~

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 22:20

Sted: Parken
Omgivelser: En masse mennesker som er sammen med sine venner og familier
Tid: 14.16
Vejr: Solrig sommerdag


Jo havde denne dag været ovre hos en af dem hendes brødre og hende arbejdede for og gjort afregning på nogle penge. Hun havde fået sin del og var nu på vej hjem ad. Hun gik gennem parken da det var den hurtigste vej hjemad og fordi det var en dejlig vej at gå. Oppe i træerne sad et par fugle og pibbede til hinanden. Hendes hår hang løst ned over skuldrene og havde nogle naturlige pæne krøller. På kroppen bar hun en sort top, som gik ned til mellem navlen og barmen, og et par blå cowboy-shorts. På fødderne bar hun et par sorte gladiatorsandaler. Hun stoppede op og kiggede på alle de forskellige folk som sad og spiste en sandwich med deres venner eller legede med deres børn. Hun smilede, da hun kom til at tænke på, at hendes brødre sikkert sad der hjemme omkring poolen med en drink i hånden og læste i avisen for Alvaros vedkommen og et eller andet sladdermagasin for Tylers vedkommen, mens Mael sikkert bare sad og kiggede ud i luften. Hun glædede sig til at komme hjem til dem igen og dele pengene mellem dem. Så kunne hun tage Tylers magasin og kyle i poolen og så derefter selv fortælle ham hvad det var han skulle gøre for at score den næste dame med hjem. Hun grinte lidt for sig selv og kiggede rundt. Hun så et gyngestativ uden nogen besættelse, så derfor gik hun selv derhen og satte sig. Hun svingede stille frem og tilbage og betragtede de legende børn.


Sidst rettet af Jo Harvelle Søn 17 Feb 2013 - 22:16, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 23:31

Zankuji kom roligt gående inde i parken som han havde været i så tit som alle de andre steder her i byen, så han kende denne her park rimelig godt efterhånden som tiden gik og alt det, han gik der roligt og viste ikke hvad han endeligt skulle give sig til at lave lige nu for der var jo ikke så meget og lave da der ikke var meget og der var heller ikke de store chancer for at komme til at lave noget eller var der.
Han kiggede lidt rundt og så roligt en kvinde som sad på et gynge og smilte roligt før han gik roligt hen til hende og smilte, og han stod jo bag hende "er man ikke lidt for gammel til at gynge"spurgte han roligt og havde bare den der venlige tone i sin stemme så hun ikke skulle tro at han var en der ville hende noget ondt.
Han viste ikke om hun ville reagere men det håbede han på for hun var jo den eneste på denne her gynge som hun var på og alt det, men hvis ikke så måtte han jo bare lade være med at siger mere til hende og sådan.

//sorry længden men håber det går Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 10:50

Jo vendte sig om. En lille smule forskrækket over at høre en stemme, da hun havde troet, at hun var alene. Hun så, at det var en fyr, ikke meget ældre end hende selv, og smilede. "Man bliver da aldrig for gammel til gynger," sagde hun med en svag latter i stemmen.
"Kom sæt dig ned og fortæl hvad dit argument er, for at jeg er for gammel til gynger." Hun nikkede opfordrene mod den tomme gynge, ved siden af den hun selv sad på.
Hvis han havde en mening burde han vel også kunne argumentere for den? Jo var ligeglad med hvad han mente, hun var bare glad for, at der var kommet en, som hun kunne snakke med.


// det er ikke længden, men indholdet der er afgørende for en tekst ;-) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 22:03

Han kiggede på hende og slappede roligt af "hmme mit argument hvorfor vil du endeligt ha det for det betyder da ikke så meget endeligt gør det"spurgte han roligt og så på hende før han roligt satte sig ned, og kiggede bare på hende "har jeg ikke se dig før et eller andet sted"spurgte han roligt og kiggede roligt på hende for at se om hun var velkendt eller hvad hun var.
Han slappede roligt af "men du har nok ret i man ikke er for gammel til at sidde på en gynge eller sådan man er kun for gammel til at lege som man kunne som barn"sagde han roligt til hende og slappede bare af mens han ventede på at se hvad hun ville svare på det, men det kom jo lige så stille som samtalen kom i gang og alt det.
Han var sådan roligt overfor hende, men hun så sådan bekendt ud som om han havde set hende før, men han kunne ikke helt huske hvor det var hvis han havde set hende før og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 0:24

"Nej, din mening betyder ikke noget for mig. Jeg vil bare gerne høre om du kan argumentere for din mening, for hvis du ikke kan det, hvorfor så have sin mening? Men det er også ligegyldigt," sagde Jo.
"Ja jeg syntes da også at jeg havde set dig før," sagde hun. "Jeg er Jo. Hende fra diskoteket."
Hun begyndte at grine. "Dig og dit for gammel til." Hun rejste sig fra gyngen, skubbede til ham og begyndte at kilde ham. "Så du siger, at man kan blive for gammel til at lege hva'?" Hun begyndte at grine og stoppede igen med kilderiet.
"Nå, men jeg ved hvem du er... kan du også huske mig?" Hun håbede lidt, at han kunne huske hende, men det ville også være okay, hvis han ikke kunne. Det ville være ligesom at lære en hel nu person at kende. Måske mest for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 16:48

Han kiggede på hende da hun begynde og kilde og alt det halløj der og gav sig til at tænke over det hun sagde og alt sådan noget "hvem du er hmmm og du hed jo ikke når dig mener godt at jeg kan huske dig nu"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "Men hvad laver du her og hvorfor er det så længe siden jeg har set dig"spurgte han roligt og så på hende *hun ser stadig godt ud*tænkte han roligt for sig selv og ventede bare roligt på svare fra hende af.
Han var roligt og havde jo ikke ligefrem noget han sådan skulle nå før engang ja det viste han ikke rigtig så hvorfor ikke lige bruge noget tid sammen med hende i stedet for at være alene og alt det, han så på hende "så hvad skal du så lave i dag"spurgte han roligt og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 21:14

"Ja, det er mig der hedder Jo," sagde hun og grinte, for hun havde netop lige sagt det.
"Jeg har haft lidt travlt de seneste par dage og lige nu... ja så var jeg faktisk bare på vej hjemad." Hun sendte ham et smil.

"Hvad jeg skal lave i dag? Ja jeg skal aflevere nogle penge til mine brødre, men det er ikke noget der haster." Hun trak på skuldrene og satte sig ned på gyngen igen med et ben på hver side og hovedet hvilede op ad en af de kæder, som holdt gyngen.

"Hvis du vil, må du da gerne følge mig hjem." Hun så hen på ham med et løftet øjenbryn og et smil om læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 21:32

Han kiggede på hende og slappede roligt af før han rejste sig op og så på hende "vil da meget gerne følge dig hjem"sagde han med et smil på sine læber og gik om bag hende og lagde sine hænder roligt på hendes skulder og gav hende lidt massage "du virker lidt anspændt"sagde han roligt og så på hende med et smil.
Han smilte til hende og ventede på at hun ville sige noget nu "hvor bor du hen af søde hvis det okay jeg kalder dig det"sagde han roligt og så på hende med et smil mens han gav hende lidt massage på hendes skulder og viste ikke om hun kunne lide det her eller hvad hun kunne, han var bare venlig overfor hende og alt det og viste ikke hvad hun ville sige nu her.
Han kiggede på hende "hvornår skal vi gå nu eller hvad siger du"sagde han roligt og slappede roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 22:15

"Gør jeg det?" sagde Jo med et smil og bøjede hovedet bagover, så hun kunne se ham. "Det havde jeg slet ikke bemærket..." Hun kunne godt lide at få massage. Det var dejligt, og noget hun fik alt for lidt af, hvis hun selv skulle sige det.
"Jeg bor ikke så langt herfra, og det er helt i orden, at du kalder mig søde," lo hun og rejste sig fra gyngen igen. "Du er også sød," sagde hun med et smil og så på ham.

"Hvis du vil, kan vi godt gå nu." Hun trak på skuldrene og var egentlig allerede klar til at gå. Det var okay, hvis han ikke havde lyst til at gå nu, men noget sagde hende, at han også havde lyst til at komme væk fra alle de små legende børn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 22:36

Han så på hende med et smil på sine læber "okay søde og ja vi kan godt gå nu"sagde han roligt og var klar til at gå og lidt af grunden var at han følte sig gammel da der var børn og alt det, han så på hende "måske hvis du tillader det kunne jeg give dig noget massage hvis du vil ha det"sagde han roligt med et smil og viste ikke hvad vej de skulle gå så han ventede på at hun gav sig til at gå den ene eller anden vej og sådan. Han så på hende med et smil og viste ikke hvordan det her ville ende det kom jo an på hvordan kortene blev lagt og sådan noget halløj.
Han kiggede på hende "hvad vej skal vi hen af for aner ikke hvor du bor"sagde han og smilte roligt og prøvede at være sjov på en måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 17:40

"Selvfølgelig ved du ikke hvor jeg bor. Det gjorde du meget klart, da du spurgte hvor jeg boede henne," sagde hun med en undertone af latter i sin stemme. "Men du kan da altid bare følge efter mig." Hun begyndte at gå i retning af sit hjem.
"Og ja, jeg ville elske at få noget massage," sagde hun med et smil. Hun forestillede sig selv ligge på maven i en liggestol ved deres pool, med et magazin, et glas lemonade og en god omgang massage. Ja det var i hvert fald noget hun brød sig om.

Hun blev ved med et gå, indtil de stod foran hendes hus. "Ja her bor jeg så," sagde hun og åbnede porten, så de kunne komme ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 20:31

Han kiggede på hende med et smil på sine læber mens han gik der sammen med hende "nej men nu finder jeg jo ud af det jo"sagde han med et smil på sine læber, og det lod ikke til at være længe før de stod foran hende hus og sådan, roligt gik han med hende som en der ikke kunne andet for det kunne han heller ikke på en måde og sådan noget der.
Han så på hende med et stille smil på sine læber "her bor du jo godt søde"Sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kiggede omkring sig og alt sådan, han var som en der ikke viste hvor han var henne af og alt det, men han viste jo godt hvor han var og sådan.
Han kiggede på hende "hvordan vil du godt ha massage når det er søde"spurgte han roligt og så på hende med et smil på isne læber, og ville da godt vide sådan noget inden det skulle ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 1:00

"Ja, her bor jeg fremragende godt," smilede Jo.
"Ja jeg har en pool om i baghaven," sagde hun og og begyndte at gå op til huset. "Der har jeg min helt egen liggestol, så du kan da give mig lidt rygmassage mens jeg læser lidt i et magasin eller noget?" Hun så på ham og sendte ham et smil. "Jeg har også siddet ned det meste af dagen, så mine balder er også en smule ømme," sagde hun med et glimt i øjet, mens hun førte ham gennem huset og ud til baghaven, hvor Tyler allerede sad i in egen liggestol, med et magasin og en lemonade i hånden, ligesom hun havde gættet på, at han ville.
"Hej Tyler, hvor er Mael og Alvaro?" spurgte hun og undrede sig over, hvorfor deres to brødre ikke også nød et glas lemonade ved siden af den fristende pool.
"Mael skulle være sammen med sin kæreste, og Alvaro ved jeg ikke helt hvad laver," svarede han.

Jo trak på skuldrene og lagde sig i sin liggestol og snuppede det magasin, som lå ved siden af den. "Jeg vil gerne nyde min massage nu," sagde hun med et smil. "Og bare lad som om Tyler ikke er her, det gør jeg altid."
"Jeg elsker også dig, søs," mumlede Tyler. Jo så strengt på ham. "Det er ikke nemt at lade som om du ikke er her, når du hele tiden siger noget, så luk snakketøjet og fortsæt med at læs i dit ti råd til hvordan man kommer i bukserne på en kvinde blad!" Tyler himlede bare med øjnene og... ja gjorde hvad han fik besked på.

"Nå Zan, er det i orden jeg kalder dig det? mens du giver mig massage, vil du så være med til en leg?" spurgte hun og kastede sit magasin fra sig, da det ikke var underholdene stof hun kunne læse i det. "Vi skiftes til at stille hinanden spørgsmål, så... Hvad syntes du om kvinder? Er vi svære at forstå?" spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 20:49

Han kiggede på hende og fulgte bare med hende gennem dette her hus som hun boede i sammen med brødre og sådan, og roligt så han på hende "sikke en søskende kærlighed"sagde han roligt og så på hende.
Han så på hende og slappede roligt af "når så du har ond i din numse af at sidde ned wtf"sagde han roligt så på hende da hun lagde sig på denne her liggestolen og smilte roligt før han faktisk fik taget sig sammen til at gå i gang med at give hende massage, han hørte på hvad hun spurgte om og alt det og smilte roligt "kvinder om i svære og forstå hmmm tja nogen gange kan i være det for det ene øjeblik er i galde det andet så er i sure og alt det så ja i er svære og forstå nogen gange"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, og viste ikke hvad han sådan skulle gøre ellers udover at give hende massage og tænke over det han ville spørge hende om og sådan "hmm hvad med os mænd Jo kan du forstå os på nogen måder"spurgte han roligt og så på hende mens hendes ryg fik noget massage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 20:24

"Ja søskende kærlighed er der masser af her i huset," sagde Jo med en undetone af latter i stemmen.
Hun nød at blive masseret. Det var simpelthen livet. Hun lukkede øjnene og tænkte over det spørgsmål, han havde givet hende. "Mænd er ligeså svære at forstå for os kvinder, som vi kvinder er for jer mænd. Nogle gange har de lyst til at snakke og fjolle, andre gange tror de, at de er bedre og klogere. Og som regel er de meget svære at forstå."
Tyler lagde magasinet fra sig og gik, da deres samtale ikke rigtig interesserede ham.
"Har du søskende, eller anden form for familie?" spurgte Jo og kiggede ud på vandet i poolen. Så på de små bølger som vinden lavede i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 20:57

Han så på hende med et smil mens han blev ved med at give hende massage og den slags der, og roligt hørte han på det hun sagde til ham og sådan noget og smilte roligt "nej ingen søskende og ved ikke med min forældre så vidt jeg har hørt har de været døde siden hmm jeg var 10 år"sagde han roligt og så på hende "så tror ikke jeg har mere af den slags"sagde han roligt og blev ved med at massere hende på ryggen og sådan.
Han så på hende "hvad syns du endeligt om mig Jo"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og ventede på at hun ville sige noget og håbede mest på at hun var ærlig af det hele og sådan.
Han kiggede på hende og slappede bare af mens han blev ved med sin massage "søde du ved godt at du vil få bedre massage hvis i har et massage bord og noget massage olie men så kræver det så også at du smider noget af tøjet men ved jo ikke hvad i har og ikke har"sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 22:31

"Ingen familie? Trist," sagde Jo og tænkte lidt over hans spørgsmål. Hun havde ikke rigtig tænkt så meget over hvad hun syntes om ham så hun tænkte lidt over hvad hun skulle svare. "Jeg syntes du virker som en meget afslappet person hvilket er dejligt. Og så er du venlig og sød." Hun drejede lidt i overkroppen så hun kunne se op på ham. "Hvad syntes du så om mig?" spurgte hun.

"Massagebord har vi ikke noget af. Det kunne være jeg skulle til at anskaffe mig et," sagde hun med et smil og et glimt i øjet. "Men til gengæld har jeg en masse forskellige olier og jeg har også en sød bikini hvis de skulle være?" Hun vendte sig nu helt om så hun nu lå på ryggen og med ansigtet vent op mod ham. "Skal jeg hente noget olie?" spurgte hun og var allerede klar til at rejse sig for at hente det, men kun hvis han sagde at hun skulle. Hvis han hellere ville have at hun blev ville hun også det, det var jo op til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 22:39

Han kiggede på hende "hmmm hvad jeg syns om dig det nok meget det samme du venlig og sød og tja afslappet men nok ikke ligeså meget som mig"sagde han med et smil på sine læber og hørte hvad hun ellers sagde, og smilte roligt til hende "Hvis du hente det og smutter i bikinien så venter jeg her"sagde han med et smil på sine læber og så på hende før han flyttede sig væk så hun kunne komme helt op og stå og sådan, han så på hende og havde da endeligt meget lyst til at se hende i en bikini og alt det så det ville være dejligt nok når hun også havde en og alt det.
Han så på hende og ventede roligt på at hun ville skynde sig efter den og komme tilbage så de kunne forsætte og sådan noget der og havde ikke noget imod at hun var som hun var og det var dejlig for han var også som han var jo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 23:10

Jo sendte Zankuji et smil, før hun rejste sig og gik ind i huset.
Lidt efter kom hun ud igen. Cowboy-shortsene var blevet udskiftet af et par græsgrønne bikinitrusser og den sorte top var blevet udskiftet med en machene bikinitop, som blev bundet i en sløjfe bag nakken. I hænderne havde hun en flaske med massageolie.
Hun gik hen mod Zankuji igen og satte sig ned på læggestolen. "Nå hvad syntes du så?" spurgte hun og gav ham massageolien hvorefter hun lagde sig ned på maven.
"Nu kan du jo give mig en bedre massage," lo hun. Hun lukkede øjnene og forberedte sig på at nyde det endnu mere end hun havde gjort før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 23:29

Han kiggede på hende med et smil da hun kom tilbage og efter hun havde skiftet tøj til denne her sexet bikini og han kiggede bare på hende da han ikke viste hvordan han skulle beskrive det da hun spurgte, han så på hende og smilte roligt og tænkte "sorry tror jeg faldt lidt i staver og hvor godt den passer til dig"sagde han roligt og kløede sig i nakken og stilte sig over hende igen og tog noget massage olie på hænderne og gav sig til at massere hende på kroppen og sådan.
Han så på hende med et smil på sine læber og forsatte op og ned af hendes krop og mærkede hvordan hun løsnede op i musklerne og sådan, han så på hende med et smil og var endeligt færdig med hendes ryg "søde vænner du dig ikke om"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 23:13

"Du faldt i staver fordi jeg ser godt ud i bikini?" spurgte Jo afslappet, som om det var et helt normalt spørgsmål. Det var det jo egentlig også. Hun prøvede ikke at lave et passende ansigtsudtryk, til det hun sagde, da han alligevel ikke kunne se hendes ansigt, da hun lå på maven.
Hun mærkede hvordan hele hendes krop slappede af, da han masserede hendes ryg. "Du har ret i at det her er meget bedre massage," sagde hun og vendte sig om på ryggen, da han bad hende om det. Hun så på ham med et frækt glimt i øjet. "Men du er nu også en fremragende massør. Jeg tror jeg vil ringe til dig hver gang jeg føler mig bare den mindste smule anspændt," sagde hun. Det var et kompliment, og en hentydning til, at hun godt kunne lide når han rørte ved hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Fre 1 Mar 2013 - 23:04

Han kiggede på hende "hmm ja det kan man godt sige jeg gjorde"sagde han med et stille smil på sine læber, og havde ikke noget imod og indrømme det for det var jo sandt nok det hun spurgte om og alt det, han så roligt på hende af hun vente sig om mod ham og smilte til hende, før han roligt rørte ved hendes mave og roligt kørte hænderne op og ned af hendes krop.
Han så på hende med et smil "vi er alene er vi ikke"spurgte han roligt og kørte sine hænder op under hendes bikini bh og så på hende med et stille smilte men der var lidt frækhed over det, roligt nussede ham hendes bryster som var han ved at massere dem og sådan.
Han så på hende "er det godt"spurgte han roligt og så på hende og håbede det var okay med hende for ellers måtte hun sige det til ham og sådan noget, han så på hende og slappede bare af mens han gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 21:24

Jo var glad for, at Zankuji ikke var bange for at indrømme, at det var derfor han faldt i staver. Jo syntes det var charmerende når fyre indrømmede i stedet for at være nogle tøsedrenge og afvise.
"Ja, vi er alene," sagde hun med et charmerende smil. Hun nød hans hænder på sin mave og nød det endnu mere da de kom op under hendes bikinitop. "mmmh," svarede hun, som et ja, da han spurgte, om det var godt.
Hun trak ham ind til sig og gav ham et hurtigt kys på munden. Hun lod sine hænder komme op under hans trøje og lod fingrene glide op og ned ad hans ryg.
"Hvad med dig? nyder du det lige så meget som mig?" spurgte hun stille og så ham ind i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 21:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af "ja gør jeg skam"sagde han roligt og kørte sine hænder ned fra hendes bryster af og ned af mod hendes underliv og roligt spredte han hendes ben så han kunne komme ned og sidde mellem dem.
Han så på hende med et smil og trak roligt hendes bikini trusser til siden så han kunne se hende underliv, roligt nussede han hendes underliv roligt og kørte en finger ind mellem hendes skamlæber og så på hende "er det dejligt og blive rørt sådan"sagde han roligt og så på hende, mens han gjorde det og mærkede roligt af hendes underliv blev våd om hans finger mellem hendes skamlæber og sådan.
Han kiggede på hende og lod roligt sin finger glide op i hendes underliv og håbede bare på at hun nød det her sammen med ham og alt det halløj der, han så på hende med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Gæst Lør 2 Mar 2013 - 23:11

Zankuji begyndte at nusse hendes underliv, og hun nød det. "Mon ikke," svarede hun og blev mere ivrig efter at mærke ham. Hun hev han trøje af ham og lod sine hænder køre frem og tilbage på hans ryg og stoppede ved nakken hvor hun begyndte at nusse ham i nakkehåret.
Hun kyssede ham igen på munden, lidt længere tid denne gang, og lod derefter sine læber finde vej til hans øre. "Vil du med i poolen?" hviskede hun med den mest charmerende stemme hun kunne få frem over sine læber. Hun fortsatte med at nusse ham i nakken, indtil han havde givet svar fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hva' så? ~Zankuji~ Empty Sv: Hva' så? ~Zankuji~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum