Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Jagten på en terrorist [Artikel] EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Jagten på en terrorist [Artikel] EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Jagten på en terrorist [Artikel] EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Jagten på en terrorist [Artikel] EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jagten på en terrorist [Artikel] EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jagten på en terrorist [Artikel] EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Jagten på en terrorist [Artikel] EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Jagten på en terrorist [Artikel] EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Jagten på en terrorist [Artikel] EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Jagten på en terrorist [Artikel] Voteba13Jagten på en terrorist [Artikel] Voteba14Jagten på en terrorist [Artikel] Voteba15 
Abigail
Jagten på en terrorist [Artikel] Voteba13Jagten på en terrorist [Artikel] Voteba14Jagten på en terrorist [Artikel] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Jagten på en terrorist [Artikel]

2 deltagere

Go down

Jagten på en terrorist [Artikel] Empty Jagten på en terrorist [Artikel]

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 13:48

Jagten på en terrorist
Plakater tages i brug som et led i bekæmpelsen af Sargonis Misnoran

Doomsville er vågnet til et bybillede, der er plastret til med plakater som et led i jagten på Sargonis Misnoran. Misnoran er eftersøgt for blandt andet landsforræderi, groft overfald mod samt mordforsøg og mord på civile, og i går udstedte Guardians hovedkvarter på Sakref Morladins opfordring en efterlysningsplakat. Morladin vil betale 1.500.000 guldmønter til den som bringer Misnoran levende i hans besiddelse.

At Sakref har udlovet så høj en præmie, skyldes den trussel, Sargonis Misnoran udgør sikkerheden i Doomsville. Det oplyses at Misnoran har dannet en gruppe kaldet Verndarar Náttúru. Gruppens formål er ifølge et manifest som Misnoran har forfattet at 'smadre de store byer og fordele dem til små landsbyer i naturen', herunder Doomsville. Manifestet siger også, at gruppen tilsigter sig at 'dræbe de folk der lever på en unaturlig måde, dette gælder også de unaturlige væsner'
Det vides ikke, hvor mange medlemmer gruppen har, men alle, som kan bevises at være medlem vil blive retsforfulgt af Doomsville, idet denne gruppe har erklæret direkte krig mod byen.

Personfare
Det vides ikke præcis, hvor Sargonis Misnoran opholder sig, men tre vidner mener har set ham i Ashen Wood Forest indenfor den sidste måneder. Misnoran besøger også Firewood Village med jævne mellemrum, og han vides også at have besøgt Doomsville ved et par lejligheder, oplyser Doomsville Guardiankorps. Korpset advarer imidlertid imod selvtægt da Misnoran vides at være en koldblodig morder, der er skarpt bevæbnet og særdeles kampdygtig.

"Han (Misnoran, red.) udgør en direkte persontrussel. Man bør ikke på nogen måde forsøge at opspore Misnoran på egen hånd. " siger Alan Ector, leder af 7. underafdeling i Guardiankorpset. "Selv om det er en meget rundhåndet præmie, der er udlovet, er det mere værd at have livet i behold," smiler han, og fortsætter: "Hvis man ligger inde med oplysninger, der kan føre til tilfangetagelse vil vi stærkt opfordre til, at man kommer til Guardiankorpset med dem."

Hvis man ikke deler sine oplysninger, risikerer at stille sig selv meget dårligt, fortæller Ector.
"Hvis man prøver at holde Misnoran skjult eller hindre Guardiankorpsets efterforskningsarbejde, så står man for så vidt som medskyldig. Også selv om man i gåseøjne bare har tilbageholdt viden. Det er vi nødt til at slå ned på, selv om vi naturligvis har borgerens retssikkerhed som øjemål frem for alt."

Hvis man møder Misnoran opfordrer Alan Ector til, at man forholder sig passivt og alarmerer nærmeste Guadianpatrulje når muligheden byder sig. "Lad være med at trække våben. Så vidt, vi ved, angriber Sargonis Misnoran aldrig ubevæbnede fjender, så forhold jer roligt, gå ikke i panik, men se om I kan forlade stedet hurtigst muligt."

Guardiankorpset har længe haft Misnoran i kikkerten, men det har ikke været muligt at pågribe terroristen.
"Så længe terroristen (Misnoran, red.) opholder sig i skoven er vi så godt som magtesløse," siger Ector. "At sende en enkelt patrulje ud har ingen effekt, der skal bruges langt mere mandskab, og vi har da et stort mandskab, men det kan vi simpelthen ikke trække ud af byen, det er uforsvarligt. Borgernes sikkerhed lige nu og her er trods alt vigtigere end jagten på en forbryder, der kan være hvor som helst mellem her og blodhavet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jagten på en terrorist [Artikel] Empty Sv: Jagten på en terrorist [Artikel]

Indlæg af Kairi Tirs 12 Feb 2013 - 14:44

Rigtig flot arbejde, Spurv Very Happy
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Jagten på en terrorist [Artikel] Empty Sv: Jagten på en terrorist [Artikel]

Indlæg af Delilah Tirs 12 Feb 2013 - 19:13

Wow! Du skriver mega godt Pip! Glæder mig til at få flere artikler fra dig, det er fedt at læse. Og skam dig for ikke at fortælle mig at den var kommet ud så snart du sendte den! Ville jo gerne læse den så hurtigt som muligt! ):

(*Pil op* Det var en hentydning)

_________________
Jagten på en terrorist [Artikel] 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Jagten på en terrorist [Artikel] Empty Sv: Jagten på en terrorist [Artikel]

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 19:18

Flot!
FLOT!
*Klapper ivrigt.*
MERE!
MERE!
NU!
LIGE! NU! 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jagten på en terrorist [Artikel] Empty Sv: Jagten på en terrorist [Artikel]

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 23:20

Fantastisk artikel Spurv er glad for at du fik jobbet som journalist ^^
Og er glad for at jeg kunne hjælpe dig med informationerne Wink
Sig endelig til hvis du har brug for flere ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jagten på en terrorist [Artikel] Empty Sv: Jagten på en terrorist [Artikel]

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 17:37

Aww, tak! I gør mig så glad! n___n

Og lad mig præsentere: Min kilde! *peger på Akuma* Giv ham en stor hånd!
Han er virkelig god!
Jeg kommer til at skrive SÅ meget mere til dig! o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jagten på en terrorist [Artikel] Empty Sv: Jagten på en terrorist [Artikel]

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 17:42

wow godt skrevet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jagten på en terrorist [Artikel] Empty Sv: Jagten på en terrorist [Artikel]

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 8:45

Det vil jeg da se frem til så ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jagten på en terrorist [Artikel] Empty Sv: Jagten på en terrorist [Artikel]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum