Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The Hybrid. ~Angela~ EmptyIdag kl. 18:32 af Lenore

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The Hybrid. ~Angela~ EmptyIdag kl. 16:46 af Lenore

» It's been a long long time
The Hybrid. ~Angela~ EmptyIdag kl. 12:52 af Genevira

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The Hybrid. ~Angela~ EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Hybrid. ~Angela~ EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
The Hybrid. ~Angela~ EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The Hybrid. ~Angela~ EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The Hybrid. ~Angela~ EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
The Hybrid. ~Angela~ EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 
Valentine
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 
Lenore
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 
Natalie
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 
Lori
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 
Jake
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 
Renata
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 
Katrina
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 
Sean
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 
Elizabeth
The Hybrid. ~Angela~ Voteba13The Hybrid. ~Angela~ Voteba14The Hybrid. ~Angela~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164720 indlæg i 8728 emner

The Hybrid. ~Angela~

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 0:07

Caroline var taget på gå tur i gyderne, det var tæt på solopgang. Og solens stråler strakte sig efter hende som den ville gribe fast i hende og spidde hende med dens varme stråler. Caroline flygtede i den hurtigeste fart hun kunne. Men der var ingen steder at gemme sig, hun kom til et hjørne, og stod lænet op op af muren. Hun kiggede imod solen og bad til strålerne ikke ville nå hende... Hun bed tænderne sammen og kiggede imod sin måske eneste udgang Angelas hus..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:07

Angela havde bemærket Caroline nsæten blive ramt af solen og nød det måske en bette smule. Men så igen måtte hun være sød, det ville sikkert ikke varre længe før der blev noget imellem dem. Nic havde ikke så tid kærlighedsfølelsen, så at den ikke skulle udvilke sig kunne hun kun tro på. Hun ville næsten vædde på det. Angela løb ud i solen og trak Caroline med indenfor inden hun kunne nå at blinke med øjne. Caroline rullede for og lukkede døren.
"Du må passe bedre på."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:10

Caroline nåede ikke at reagere på noget før hun stod i sikkerhed for solens farlige stråler. Caroline så på Angela, hvorfor havde hun hjulpet hende? Ville Angela ikke gerne se Caroline brænde op i et bål? Og falde død om? Caroline var forvirret, men Angela måtte finde sig i at Caroline og Nicolas elskede hinanden. Caroline så på Angela.
"Tak det skal jeg huske." svarede hu halv koldt.. "Men tak."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:13

Angela ville selvfølgelig ikke bare se Caroline dø, hvis Nic fandt ud af hun var vidne til Carolines død. Så.. Vidste hun at han aldrig ville tilgive hende for det, og hun ville ikke have at hendes bror skulle have hende resten af sine dage.
"Tak min bror." Svarede Angela bare med et falsk smil. "Jeg forstår enlig ikke hvad det er min bror ser i dig." Svarede hun og skiftede form til den mørkhårede pige for at holde en pause for sin evne. Selvom hun bedst kunne lide at være i den lyshåredes figur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:16

Caroline blinkede et par gange da Angela bare sagde tak min bror. Hun valgte så bare at ignore det hun skulle tydeligtvis være her til det blev aften og solen gik ned. Men denne gang håbede hun ikke at Angela havde i sinde at torturer hende.. Men hendes ord torturede hende nok, og man skulle ikke altid pisse Caroline af.
"Det ved jeg heller ikke, men kan du ikke bare lade hver med at prøve at skille os af på den måde. Du finder måske ikke kærlighed, har du tænkt over det.. Måske fortjener du den ikke!" Caroline havde et flip, og lagde hånden for munden. Hun kunne ikke fatte hun lige hvad sagt det, specilet til Nicolas's lillesøster.. Det var jo ikke medvilje..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:19

Angela så forholdsvis kold ud, men Carolines ord sårede hende dybt indeni. Fortjente hun det ikke, var det derfor der ikke var nogle som var blevet ved hendes side igennem tiderne. Selvom de havde elsket hende havde de forladt hende. Angela sank en klump, og forsvandt ind i sit soveværelse. Hun lagde sig ned i sin seng og kiggede op i loftet. Hun ville jo bare elskes som alle andre, elskes af sin bror.. Sine forældre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:21

Caroline var klar over hendes ordvalg ikke havde været det bedste. Hun sank en klump og da Angela løb ind på et værelse, stampede hun lidt i gulvet.
"Pokkers." vræssede hun af sig selv, og blev en anelse muggen over det hun havde sagt til Angela. Hun gik hen og bankede på døren.
"Angela undskyld mit ordvalg.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:25

Angela havde meget menneskelighed indeni sig, derfor blev hun såret meget let. Men kun hvis det ramte perfekt som dette slag. Angela kiggede imod døren.
"Kom ind.." Svarede hun selvom hun var lidt imod det, så var det måske det bedste. At få snakket med hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:28

Caroline gik ind af døren og lukkede den bag sig.
"Angela jeg er virkelig ked af det." Sagde Caroline og det var ikke så tit hun faktsik følte med andre folk. Hun undrede sig enlig over Angelas race, fordi hun lignede ikke en hel vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:32

Angela kiggede på Caroline lige ind i øjne, man kunne se hun havde trilleret et par tårer.
"Du har sikkert ret, de var begge væk lige pludselig.. Som de forsvandt ud af mine hænder, både Kani og Jacob.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:37

Caroline blinkede et par bange.
"Wait a secend?" Caroline skulle lige tænke ordenligt igennem. "Keder du Jacob, hvid hår.. Har du været sammen med Jacob?" Spurgte hun overrasket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:38

Angela blev kort en anelse forvirret.
"Ja han er min eks hvorfor?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:40

Angela var eks kæreste til Jacob, verden var godt nok lille.. Det måtte hun sige, Jacob var hendes bedste ven. Og nu vidste hun en af hans hemmeligheder.
"Jacob er min bedste ven."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:41

Angela blev en anelse overrasket over Caroline kendte til Jacob, den havde hun ikke lige set komme.
"Okay verden er lille."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:44

Verden var meget mindre end man selvv gik og regnede med. Der var ikke rigtigt nogle som man ikke kunne kende, nogle havde levet længre end andre. Caroline vidste Angela og Nicolas havde levet i flere år, og havde fordele ppå den grund. Caroline så på Angela.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:46

Sandt nok havde Angela levet i virkelig langtid, hun så på Caroline med fuld øjenkontakt. Angela vidste at hun godt kunne lide noget ved Caroline, men hu nville ikke rigtigt indrømme det. Måske var hun bange for at hvis de fandt sammen ville Nic glemme hende igen. Og ville kun være besat af Caroline.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 2:50

Caroline troede ikke på at Nicolas ville glemme Angela. Ikke efter sidste møde, Han kunne ikke være så vred som hvis det havde været en anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 3:00

Angela så på Caroline.
"Jeg tænkte du måske ville låne en at øve din evne på enlig. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at jeg kunne skifte til mine mørke lokker, så mine lyselokker var der heller tiden." Sagde Angela med et smil. "Du får træning jeg får deet jeg vil."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 3:03

Caroline tænkte lidt over det, hun havde brug for træning af sin evne. Og måske ville det være en fordel at Angela var hendes lille målskive. De fik begge noget ud af det, det måtte hun indrømme.
"Aftale."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 3:05

Angela smilte til Caroline, måske kunne de to alligevel gå hen og få et bedre forhold til hinanden end det de havde for nogle uger siden. Angela nikkede til Caroline.
"Lad os komme igang."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 3:10

Caroline nikkede til Angela med et skævt smil og gik ud i den mørklagte stue. Men Caroline kunne se i mørke så det gjorde ikke noget. Angela måtte enlig være vampyr, fordi at hun kunne umuligt være et menneske og leve så langtid som Nicolas.
"Okay skift form Angel så vi klar til at prøve."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 3:14

Angela fuldte med, hun skiftede til den lyshårede pige. Og så på Caroline.
"Sådan så jeg klar bare giv den gas."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 3:18

Caroline nikkede til Angela, med et lille blidt smil. Carline så Angela ind i øjne, og holdte et godt fokus ind i de smukke øjne.
"Behold den blondte og skift til den mørke." Blev hun ved med at sige et par gange og hvis det vikrelig var hendes evne hun var født med ville det nok gøre ret ondt at skidte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 3:22

Angela havde ikke regnet med smerte.. Men hun havde lovet Caroline at hun skulle give den gas. Angela måtte tilsidst bide tænderne sammen for ikke at skrige. Men endte med at gøre det alligevel.. Hendes muskler spændte sig voldsomt og hendes blodårer trådte frem.. Angela skreg voldsomt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 12:50

Caroline kunne se hvor ondt det gjorde men måtte ikke give op på grund af det. Hun blev ved med at kigge Angela i øjne, og derved blev hun ved med at bruge sin evne på Angela. Det så faktisk en anelse uhyggeligt ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Hybrid. ~Angela~ Empty Sv: The Hybrid. ~Angela~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum