Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
young lady here //Lu Xin// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
young lady here //Lu Xin// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
young lady here //Lu Xin// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
young lady here //Lu Xin// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
young lady here //Lu Xin// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
young lady here //Lu Xin// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
young lady here //Lu Xin// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
young lady here //Lu Xin// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
young lady here //Lu Xin// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
young lady here //Lu Xin// Voteba13young lady here //Lu Xin// Voteba14young lady here //Lu Xin// Voteba15 
Edgar
young lady here //Lu Xin// Voteba13young lady here //Lu Xin// Voteba14young lady here //Lu Xin// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

young lady here //Lu Xin//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

young lady here //Lu Xin// Empty young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 15:42

S-firestep Diskotek
T-22.20
O-mennsker der har det sjovt
P-http://www.cb-oleb.dk/imgdb/ba_cb-oleb.dk_6222.jpg
V-let regn men ikke så galt.


Zankuji kom gående stille og roligt hen mod den klub som han havde været på før da han så godt kunne lide den og så vidt han viste var der et eller andet der inde i dag som blev kaldt for fest og farver men han var da ikke helt sikker på det lige nu og her, så han måtte jo lige tjekke det hele ud og sådan for at se om det var rigtigt eller ej for det kunne nu også være ligemeget om man kom i farverigt tøj eller hvad man gjorde.
Han kom roligt der ind og kiggede sig omkring og slappede bare af mens han gik lidt rundt der inde og fandt hurtigt vejen op til baren og kiggede lidt før han bestilte sig en rom og cola som han nu så godt kunne lide, men man mente at det kun var kvinder der ville drikke den men nej ikke efter han mening.
Han fik betalt og gik så ned til et tomt bord og satte sig der og kiggede på dem der dansede og havde det sjovt, men han havde det lige nu ikke ret sjovt da der ikke var nogen han sådan kendte her inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 15:45

Lu xin kom ind på diskoteket for at prøve alkohol. hun var stukket af fra sin musik time, og hun håbede ikke at hendes mor fandt ud af det. Lu xin elskede musik og ville høre hvordan andet end klassisk musik lød. for hun spillede selv klassisk. nu håbede hun bare ikke at en spurgte om hendes alder. for hun vidste ikke om piger på hendes alder måtte alkohold overhoved. men nu var hun fast besluttet på at prøve det, og ingen skulle stoppe hende nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 15:52

Han kiggede sig lidt rundt og slappede roligt af og rejste sig så op da ville op til baren og være, så han gik roligt der op og stilte sig der og kiggede på de ting som de havde, han var jo ikke den der var kræsen overfor drinks og sådan noget så han bestilte sig en rom og cola og der gik ikke længe før han fik den og betalte for den.
Han så rundt og drak roligt af den mens han ikke havde andet og lave end lige det her ved baren og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 15:55

Lu xin prøvede at bestille det stærkeste de havde og så på glasset og lagde sin violin kasse og tog om glasset og tog en tår af det. det var meget stærk så hun hostede ned i sin hånd, da hun fik det galt i halsen. hun satte glasset for at få hostet igennem. da hun havde gjort det tog hun igen om glasset. *Bare mor ikke tjekker mig når jeg kommer hjem* tænkte hun og nippede til glasset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 16:00

Han slappede roligt af og kiggede så på hende der hostede ved siden af ham "var det noget der var for stærkt for dig"spurgte han roligt og så på hende, han slappede roligt af og viste ikke hvorfor hun hostede, men det var jo nok den drink eller et eller andet.
Han så på hende med et charmerende smil på sine læber og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun lavede her men han viste jo heller ikke meget om hende så han kunne ikke ligefrem sige noget lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 16:06

den var stærk, meget endda, jeg har aldrig drukket alkohold før" sagde hun og hostede. hun satte det helt. hun tog et mint tyggegummi fra sin taske for at få den stærke smag ud af munden. hun var 19, og kunne ikke engang klare alkohold

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 16:20

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay"sagde han roligt og så på hende og tjekkede hende roligt ud "mit navn er zankuji"sagde han roligt og så på hende med et smil, så viste hun da hvad han hed så hun ikke bare stod der og snakkede med manden uden navn og sådan.
Han kiggede på hende og sad der ved siden af hende og ventede på at se hvad hun ville sige for mens han kiggede på hende var der nemlig en form for charme i hans ansigtsudtryk og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 17:00

Mit navn er Lu Xin, men flere kalder mig violet, eller xin, og få kalder mig Lotus" sagde hun blidt og bestilte en cola istedet. hun kunne ikke lide alkoholdet ret meget. det havde en meget grim smag syntes hun. hun tog en tår af sin cola og så på ham. "Hvad bringer dig her til" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 17:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hyggeligt at møde dig"sagde han roligt med et smil og viste ikke hvad han ellers lige skulle ha sagt til det, han så på hende og slappede roligt af "hvad der bringer mig her til altså hyggen her inde og den musik der er hvad med dig selv"sagde han roligt og var jo bare sød og venlig overfor hende og alt det der.
Han så på hende *hun er nu ret køn*tænkte han roligt og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun ville sige bare hun sagde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 18:42

jeg er musiker, og trængte til en pause fra mit klassiske musik, og tænkte jeg ville more mig lidt, enden jeg skal hjem og øve akorter og noder" sagde hun og tog en tår af sin cola. "Dog er det første gang jeg enlig er her, har aldrig gået fra skolen uden at gå direkte hjem" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 21:23

Han kiggede på hende og slappede roligt af "når okay det kan man jo altid få lyst til engang imellem"sagde han roligt og så på hende med et smil, han kiggede på hende "du er nu en meget køn kvinde"sagde han roligt og så på hende og havde det endeligt bare godt med at sige til en kvinde eller en af samme køn som ham selv hvad han mente og sådan noget der.
Han slappede roligt af og ventede på at høre hvad hun ville sige til ham og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 21:49

hun så på ham. "Mange tak mr. Zankuji" sagde hun blidt og betalte for sine drinks, og så på dem der morede sig. hun syntes de havde gang i den. mere end hun havde set før. hun sad jo bare normalt og spillede violin, eller skrev sange som hun så sang. men hun havde dog aldrig synget for andre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 21:56

Han kiggede på hende med et smil "det var så lidt"sagde han roligt til hende og rejste sig op og kiggede hende i øjne før han roligt tog hendes hånd og trak hende med ud på gulvet og så på hende.
Han smilte til hende "du vil more dig ikke så dans med mig"sagde han roligt og gav sig roligt til at danse med hende for at hun skulle ha det sjovt og godt med det og alt det, han så på hende med et smil på sine læber mens han bare dansede og håbede på at hun ville det og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Ons 17 Apr 2013 - 6:18

hun smilede og forsøgte så at danse så godt hun nu kunne. hun havde aldrig danset før, men hun syntes det var sjovt. hun så på hvordan han og andre dansede, og forsøgte så at danse lige sådan. men det var svært syntes hun, meget svært endda. hvordan kunne pigerne dog bevæge deres kroppe på den måde, som de nu endda gjorde. Hun så hvordan nogle piger nærmest gned som op af de drenge som de nu dansede op af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tors 18 Apr 2013 - 21:14

Han kiggede på hende mens han dansede vider sammen med hende "du er ikke sådan en der danser tit"sagde han roligt med et roligt tone i sin stemme, roligt kom han om bag hende og lagde sine hænder på hendes hofte og gav sig til at lære hende nogen af de nemmeste ting kvinder ellers gjorde her på klubben da han havde været her nogen gang, han håbede bare hun havde det sjovt med det.
Han kiggede på hende og kørte sin hænder op foran på hende og tog roligt og forførende om hendes bryster og nussede dem roligt og håbede på at hun ikke blev sur eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 12:15

normalt spiller jeg musik, men overvejer at droppe min musik karriere, hvem vil dog også lytte på en kvindelig sanger" sagde hun. hun gøs da hun mærkede hans hænder. men hun igonerede det. hun ville vise sig som en kvinde og ikke en forskramt kanin. "Hvad siger du til en drink, jeg skal lære at drikke alkohol" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 12:24

Han kiggede på hende med et stille smil "jo tak vil jeg godt"sagde han roligt og gik så roligt op i baren med hende og sådan noget der og håbede på at hun ville kunne klare mere alkohol og sådan.
Han så på hende "du ved godt der findes mange forskellige slags musik ikke"sagde han roligt og så på hende og smilte bare til hende på en charmerende måde og sådan, han var glad for at hun var den hun var og ikke var blevet sur og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 12:29

hun bestilte en meget stærk drink. "Ved jeg, men jeg kan kun spille violin og så at synge, jeg drømmer om at blive stor sangerinde og musikersom min idol, sangeren Hayato" sagde hun og nippede til sin drink. "Men hver gang høre jeg samme besked, en kvinde kan ikke være musiker, og jeg har ikke engang råd til at gå til en af hayatos koncerter, så jeg opgiver det hele" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 12:34

Han kiggede på hende "man skal ikke bare opgive ting man skal kæmpe ting komme ikke bare til en hvis man ikke kæmper for det og alt det"sagde han roligt og fik sig en drink og så på hende, han så på hende og var godt træt af musikken næste gjorde så de ikke kunne snakke sammen, rolig så han på hende og tog hendes hånd og trak hende med op på et værelse hvor musikken ikke var så høj og sådan "så nu er det nemmere og snakke"sagde han roligt og satte sig ned på sengen som stod der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 12:51

jeg har siden jeg har været lille drømt om at blive berømt violinist og sanger inde, siden dden dag hvor jeg hørte en mand spille violin på gaden. han gav mig sin violin, og fortalte mig at allekan spille, bare de har hjertet med, men på det sidste har alt bare gået galt" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 12:56

Han kiggede på hende og slappede roligt af "det kan jeg godt se at det kan være træls men brød ikke dit hovede med det og blev ved til det lykkes"sagde han roligt og rejste og trak hende roligt ind til sig og så på hende.
Han smilte roligt til hende og stod tæt op af hende og fik lås døren til værelset og stod bare tæt ind til hende og så hende i øjne "kæmp for det du vil"sagde han roligt og nærmede sig roligt med sit ansigt mod hendes og roligt ramte deres læber hinanden i et roligt lidenskabeligt kys og den slags,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 13:29

hun stivnede og skubbede ham væk og rystede. ingen havde endnu fået lov til at kysse hende. "Jeg må gå" sagde hun og åbnede døren og for ud. hun følte han misforstod hendes signaler, hun ville jo ikke kysse ham, så hvorfor kyssede han hende dog. hun gik ned i baren efter sin violin kasse, og betalte for sine drinks og ville bare gerne væk. det var flovt det her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 13:39

Han kiggede på hende og stod lidt før han roligt gik efter hende og kendte jo byen godt og sådan noget der, roligt fandt han hende da hun jo sikkert var noget et godt stykke væk.
Han kiggede på hende da han roligt var nu på vej imod hende og roligt trak han hende med ind i gyde og kiggede på hende "sorry men du er jo pokkers tiltrækkende"sagde han roligt og lod roligt en hånd køre op unders hende tøj og ind under hendes bh og rørte ved hendes ene bryst med den hånd og lavede bevægelser så hun fik en masse nydelse af berøring af hendes bryst, roligt kørte han sin anden hånd over hendes bukser eller hvad hun havde og trak dem roligt lidt ned og kørte hånden ned i hendes trusser og lavede også bevægelser så hun fik en masse nydelse derfra.
Han var virkelig tiltrukket af hende og det kunne man også godt se på ham lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 13:47

hun stivnede og stak ham en lussing. "Du skal ikke røre mig der!" skreg hun og rev sig fri fra ham. hun gød, hun kunne jo ikke lide ham på den måde. hun rettede sine bukser og sin trøje og satte håret i hestehale, så det ikke ramte hende i ansigtet. hun syntes han var skræmmende, når han bare tog på hende på den måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 14:09

//må kani være med//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

young lady here //Lu Xin// Empty Sv: young lady here //Lu Xin//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum