Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba13mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba14mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba15 
Lori
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba13mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba14mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba15 
Jake
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba13mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba14mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba15 
Valentine
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba13mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba14mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba15 
Edgar
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba13mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba14mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba15 
Lenore
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba13mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba14mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba15 
Abigail
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba13mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba14mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba15 
Celenia
mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba13mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba14mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

mødet med en ny ven - ramiel

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 13:54

"Arrangeret ægteskab? Nederen." Hvis det havde været ham ville han også være skredet, selvom Callie var en pæn pige. Men det var nu fordi at han ville giftes med en han elskede, og han var nu forlovet med Kairi, som han elskede. Så hans liv gik temmelig godt... Sådan da. "Hvorfor løb han hjemmefra?" spurgte han og kiggede spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 17:09

''jeg er ikke helt sikker på det'' sagde hun og så på dem og smilede tille og slapper af og tæænker på en masse og smiler for sig selv. og håber at hun slv en dag ville finde kærlighed...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 18:58

Hun var ikke helt sikker på det? Okay. Han kiggede lidt på hende.
"Hvad tænker du på?" Hun lignede en der tænkte på noget bestemt. Han smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 17:11

hun så på ham ''undskyld jeg har bare en masse der undre mig og en masse ting jeg ikke ved om min egen familie'' sade hun blidt og roligt og slapper af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 18:54

"Hvad er det der undrer dig?" Spurgte han med en blid stemme. Han foldede hænderne i sit skød.
Dog lidt efter hørte han en ulvs hylen. En hvid ulv traskede hen til dem. Hurtigt blev den hvide ulv til en ung dreng, nok de 15 år. Ramiel smilede skævt til sin søn Romeo. Romeos blik landede på Callie. "Hej Callie." Sagde Romeo med sin varme stemme. De havde jo mødt hinanden før i skoven, hvor han nær var blevet skudt.

//Håber det er i orden at jeg putter Romeo herind, og regner med at Romeo og Callie kender hinanden, selvom vi ikke fik afsluttet emnet. ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 21:06

//det er helt perfekt du sætter ham ind Very Happy //

Callie så på ham ''hvorfor min familie fik gjort så min bror løb væk'' sagde hun undrenede og da hun så ulven blev hun glad ''hej Romeo længe siden'' sagde hun blidt og så på ham og slapper af,
hun så på Ramiel og Romeo ''kender i hinanden?'' spurte hun blidt og så på Ramiel og slapper af med dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 13:27

//Dejligt. :3 //

Romeo havde en brun hættetrøje på, cowboy bukser, og nogle sorte sko. Romeo satte sig ved siden af Ramiel.
"Måske havde din bror gjort noget galt, eller også var han ikke som de ville have?" Forslog Ramiel med en glød i øjnene.
"Ja, det længe siden." Sagde Romeo med et grin.

Ramiel og Romeo så på hinanden.
"Ramiel er min far." Sagde Romeo med et stort smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 0:11

Callie rødmede over det ''hvor gammel er det du er igen romeo?'' spurte hun da hun syns ramiel så rigtig godt ud af n der har en søn det måtte hun godt nok indrømme hun smiler for sig selv og smiler for sig selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 16:13

Hvor gammel Romeo var? Åh, det var aldrig til at vide. Denne gang lignede han en på 15 år, imorgen lignede han måske en på 17. Romeo bed sig i underlæben og rejste sig op. "Rigtigt er 1 år, men jeg har evne der gør at jeg kan ligne foreksempel en på 16 år, eller 10, så min hjerne også fungere på den måde som mit udseende gør." Sagde Romeo og lagde armene over kors. Ramiel smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Lør 1 Jun 2013 - 20:48

callie stod med åben mund ''what!'' skreg hun overraskede og så på dem og var overraskede og satte sig ned og så på dem og slapper af og ser ned i jorden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Lør 1 Jun 2013 - 21:48

Romeo så spørgende på hende da hun skreg what, men så forstod han. Romeo smilede genert, og så ned mens han foldede hænderne bag ryggen.
Ramiel smilede skævt, og kiggede på Callie. "Det er skam sandt. Han har kun levet et år, men ja, hans evne ændrer lidt på det hele." Sagde Ramiel og grinede lavt.
Romeo gik hen til Callie og satte sig ved siden af hende. "Jeg kan sagtens vise dig hvordan jeg skifter krops alder, hvis det er?" Sagde Romeo med et smil og betragtede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 17:22

Callie så på hende ''nej romeo jeg tror jeg klare mig'' sagde hun og sad lige og sunde sig hun skulle lige forstå detog få det til at falde på plafds i hendes hjene at han kun var 1 år...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Man 3 Jun 2013 - 15:46

Romeo nikkede, mens han havde et svagt smil om læberne. Han kiggede på Ramiel, Ramiel som blot betragtede dem. Romeo rejste sig op og skiftede form til den hvide ulv. Han rullede sig i jorden, og kiggede skiftevis på Callie og Ramiel. Romeo forvandlede sig til menneske igen, og sukkede.
"Nu er her stille." Sagde Romeo og kløede sig i nakken mens han smilede. Ramiel smilede blot og trak på den ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 20:28

Callie sad alene og så på dem og slapper af og ser på dem, ''jeg er lidt rundt på gulvet'' sagde hun, og så på dem og slapper af og tænker på en masse og sdmiler for sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 20:31

Romeo satte sig ved siden af Callie og lagde en arm om hendes skuldre.
"Er der noget der plager dig?"  Spurgte Romeo blidt.

Ramiel rejste sig op. "Jeg lader jer være lidt alene." Ramiel smilede til dem og begyndte at gå væk. Så romeo og Callie var alene.

//Og nu spiller jeg kun som Romeo indtil Ramiel vender tilbage. Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 21:39

//okay super Very Happy//

callie så på sin ven, ''det havde jeg bare ikke lige regnede med ikke andet'' sagde hun blidt, ''din far virker meget sød'' sagde hun blidt og roligt og smiler for sig selv og tænker på en masse.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 10:14

// Smile //

Romeo foldede hænderne om sine ben, da hans knæ var oppe ved hagen. Han hvilede hagen på sine knæ, og så rundt. "Nåh. Du vænner dig til det, mine forældre er van til det." Han smilede blidt.
Han lagde hovedet lidt på skrå. Hans far sød? Ja, det var han! "Han er ikke kun sød. Så du hans sværd? Han er mega god med det! Han hjælper mig med at træne op til at blive kriger!" Romeo smilede stort, tydeligvis meget glad for sin far.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 12:40

callie lod et smil brede sig på hendes yndige læber og ulger hans hår ''du bliver sikkert en god kriger'' sagde hun kærligt og smiler for sig selv og slapper af og ser op på ham og smiler glad og nusser hans kind ''jeg glæder mig'' sagde hun blidt og roligt og tager og fjerner sit hår om bag sit øre og smilede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 12:51

Romeo smilede stolt. "Tak, CAllie." Han så efter Ramiel, da han fornemmede ham i nærheden..
Ramiel stod noget væk fra dem, og vinkede Romeo over til sig.
"Tror jeg skal hjem nu... Vi ses, Callie." Romeo smilede stort til hende, rejste sig op, skiftede form til en hvid ulv og løb over til Ramiel.

//Sorry den bratte afslutning, men har efterhånden for mange emner, så afslutter nogen. Smile¨
Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2013 - 13:05

Callie vinkede til dem og smilede og gik hjem af og tænkte over hvad hun skulle lave nu... 

//okay Smile out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet med en ny ven - ramiel - Page 2 Empty Sv: mødet med en ny ven - ramiel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum