Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Lori
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Valentine
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Natalie
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Jake
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Katrina
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Sean
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Lenore
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Renata
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 
Celenia
Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba13Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba14Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Don't please.. Just stay.. ~Nille~

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Don't please.. Just stay.. ~Nille~

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 15:19

Nille smilede svagt og sukkede lavt. Hun krammede kort Caroline.
"Godt." Hviskede hun og betragtede hende.
Hun grinede lavt, rejste sig op, og rakte sin hånd mod Caroline så hun kunne hjælpe Caroline op.
"Hvis jeg skal afsted, må det være snart." Hun så lidt tænksom ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Don't please.. Just stay.. ~Nille~

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 15:23

Caroline tog imod Nille's hånd og kom op og stå. Hun nikkede til Nille, enlig sad hun igen med et Eliza drama. Men hun villle ikke ødelægge at Nille så ud til at have det blot en lille tak bedre. Caroline smilede blot, udover alt hvad der var sket. Så havde hun det bedre end lige inden. Matt's ord havde virkelig styrket hende en del.
"Hvornår vil du afsted, og hvor vil du finde hen?" Spurgte Caroline forsigtigt og så stille hen imod Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Don't please.. Just stay.. ~Nille~

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 15:52

Lige nu var slet ikke tidspunktet at Nille skulle have andres problemer trukket ned over sit hoved. Slet ikke tidspunktet, overhovedet. Hun havde det lidt bedre, hun ville ikke trækkes ned i dybet endnu engang. Carolines problemer kunne de tage efter Nille havde været på 'rejse'.
"Jeg vil tage afsted så snart jeg kan. Jeg vil ..." Hun rynkede lidt på panden. "Jeg vil gå hen.. Til et gammelt sted, min mor.. Mormor... Sylva kendte." Sagde hun og trak på den ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Don't please.. Just stay.. ~Nille~

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 16:06

Det var jo grunden til at Caroline ikke sagde noget, fordi at hun ikke vil trække Nille dybere ned.. Caroline nikkede stille til Nille, og lagde hovedet lidt på skrå. Caroline så Nille i øjnene, inden hun svarede.
"Jeg håber du får det udaf det som du skal bruge." Svarede hun med et skævt smil, og nikkede til Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Don't please.. Just stay.. ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 21:16

Nille strakte sig kort og smilede blidt. Hun lagde armene over kors og hovedet lidt på skrå. Hendes øjne glimtede af glæde... Caroline havde virkelig hjulpet. Hun nikkede.
"Det gør jeg nok." Hun krammede Caroline. "Tak." Hviskede hun og gav så slip. Hun vendte om og gik mod skoven.

//Out. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Don't please.. Just stay.. ~Nille~

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 21:30

Caroline så på Nille forsvinde ind i skoven, og gav en kort tårer fra sit øje.. Nille var taget væk, men hun vidste hvorfor og forstod det. Nu havde hun ingen til at stå ved sin side, hun kunne ikke finde Matt.. Caroline kiggede stadigvæk imod der hvor Nille forsvandt ind.
"Jeg finder dig når du kommer tilbage igen." Svarede Caroline blidt med en hviskende stemme, og blev blot siddende lidt.

((Out))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't please.. Just stay.. ~Nille~ - Page 2 Empty Sv: Don't please.. Just stay.. ~Nille~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum