Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba13Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba14Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba15 
Lori
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba13Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba14Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba15 
Jake
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba13Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba14Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba15 
Valentine
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba13Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba14Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba15 
Edgar
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba13Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba14Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba15 
Lenore
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba13Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba14Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba15 
Abigail
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba13Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba14Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba15 
Celenia
Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba13Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba14Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

Caroline&Isabella skal læse op til eksamen!

Go down

Caroline&Isabella skal læse op til eksamen! Empty Caroline&Isabella skal læse op til eksamen!

Indlæg af Gæst Fre 7 Jun 2013 - 9:58

Som i nok har set, har jeg ikke været så aktiv som jeg plager. Og mit forbrug kan ske at minimeres en smule.. Ikke fordi jeg har lyst, men jeg har de kommende to uger, tre eksamens prøver som jeg skal gør mig klar til!
Hvis nogle få bliver svaret er det fordi jeg lige kunne nå det.. Desuden er min krea herinde faldet en smule, men den kommer nok snart igen.

Knus fra jeres Care! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum