Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
I need to feed (Pandora) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I need to feed (Pandora) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I need to feed (Pandora) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
I need to feed (Pandora) - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I need to feed (Pandora) - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I need to feed (Pandora) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
I need to feed (Pandora) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I need to feed (Pandora) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
I need to feed (Pandora) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 
Lori
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 
Valentine
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 
Natalie
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 
Jake
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 
Renata
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 
Katrina
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 
Sean
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 
Lenore
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 
Celenia
I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba13I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba14I need to feed (Pandora) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

I need to feed (Pandora)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 0:53

Hun lagde sig langsomt ned, sammen med Shaden. Pandora var lidt som en tiger, vildt men blid. Hun var aldrig nogensinde blevet tæmmet før, samt hun var dårlig til at lade sit liv lægge i andres hænder end hendes egne, men denne gang skulle hun. Hun måtte stole blindt på Shaden, at han ikke narede hende, samt at han ikke ville dræbe hende. Hun lukkede forsigtigt sine øjne i og gav et lille nydelses suk fra sig, da han lod hans hånd glide op af hendes lår. Hun følte det kilde inde i hele hendes krop. Varmen spredte sig i hele hendes krop og hendes tanker syntes at fordufte, hurtigere end før. Hun åbnede langsomt sine øjne og så ind i Shaden´s. Hun lukkede dem kort efter og lænede sig en smule frem mod ham, for at kysse hans læber.

Hun anede ikke hvad der ville ske mellem dem. Hun anede ikke hvor langt de skulle gå, før han ville drikke af hende, men lige nu var hun egentlig også ligeglad. Hun lod sig fange af hans skønhed, hans charme og hans mystik. Hun kyssede blidt hans læber og smagte ham. Han duftede fantastisk og smagte ligeså fantastisk som han duftede. Blidt lod hun sin hånd der lå på hans brystkasse.. langsomt glide op bagved hans nakke og hive blidt.. i hans nakke hår, blot for at pirre ham lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 1:15

Shaden kunne mærke hvordan hendes hånd kørte fra hans brystkasse til hans nakke, og blev pirret af at hun hev en smule i hans nakke hår.
Shaden lod selv sin hånd køre længere op af hendes ben og op til hendes mave, lod sin hånd begynde at nusse den, og lænede sig langsomt ind mod hende, han ville dog ikke kysse hende i nu, først når hun kyssede ham ville han forsætte.
Shaden kom til at tænke på da han var blevet overfaldet af varulvene, han var blevet hjælpet af en sygeplejerske, og de havde liggede sådan her, men så var hun smuttede og Shaden havde aldrig mere set hende.
Han hørte hendes meget lave støn og viste hun kunne lide det.
"du ser virkelig sød ud når du ligger sådan her" hviskede han forførende i hendes øre og bed hende forsigtigt i øreflippen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 1:20

Hun nød at mærke hans blide berøringer. Hun nød at han gengældte hendes kys, samt at han var så tæt på hende. Hun var varm og han var kold i det, men hun kunne lide denne kulde, det kølede hendes varme krop ned, sådan så hun ikke endte med at blive for hed. " Virkelig? ". Hun så kort ned af sig selv og derefter på Shaden og gav et lille uskyldigt smil fra sig. " tak ". Før hun fortsatte med at kysse hans dejlige læber. Dog da han brød kysset, så hun lidt tøvende på ham. * kunne han ikke lide kysset??.. er jeg en dårlig kysser.. *. Hun rødmede dog, da han pludselig bed hende i øreflippen. Det føltes dejligt, samt det kildede i hendes mave, som var der tusinder sommerfugle inde i hende.

Hun rødmede en del mere end hun havde regnet med, samt hun følte sig svagelig og sårbar. Hun så uskyldigt på Shaden, mens varmen inden i hende steg, samt rødmen kunne ses over hendes kinder.. tydeligt. Hun pillede blidt ved hans skjorte og lod sine smalle finger, med de fine negle i hvid.. blidt glide ind i stoffet og sno sig fast i det, sådan så han ikke kunne løbe nogle steder. Forsigtigt fangede hun hans læber med sine og fortsatte kysset, dog denne gang lidt mere intenst. Hun følte at verden langsomt forsvandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 1:39

Shaden mærkede en spinkel finger lege med hans skjorte, hvordan den viklede sig ind, og hun fik et ordenligt tag i den, det tændte ham meget, og han kunne mærke hendes bløde læber i mod hans igen, det bleve mere intenst og han lod sin mund langsomt åbne igen, da hun gjorde det samme mærkede han med sin tunges spids hendes, det føltes ubeskriveligt godt, og hans hånd kørte langsomt længere op af hendes mave, op til hendes skjorte knapper, som han langsomt begyndte at åbne, han lod et ben køre over hende, så han lå halvt på hende og nussede hendes hånd med hans anden.
*Skal jeg bide hende nu? eller skal jeg vente en smule, og bare lade det blive som naturen ville* 
Han mærkede langsomt lysten til blod vokse sig støre, men han havde stadig kontrollen, han var forbløffet over at hun turde lade sit liv stå i mine hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 21:00

Hun rødmede da hun mærkede hans tunges spids ramme hendes. Hun havde aldrig nogensinde fået sådan et kys a nogen, samt hun ville aldrig ha ladt nogen gør dette ved hende, men alligevel var der et eller andet.. der gjorde at det var iorden når det var Shaden, dog kunne man ikke ligefrem sige hun var forelsket, fordi hun var en fri spirit, en der ikke bandt sig til nogen eller noget. Hun mærkede sin krop nærmest brænde inden i. Hun havde lyst til at føle mere af ham, mærke mere af ham. Forsigtigt pressede hun sig tættere op af ham, mens hun blot lod ham gør hvad han lystede. Blidt strøg hun sin hånd op ved hans nakke hår igen og tog blidt fat i det, så han kunne mærke hende.

Hun lod sin jordbær røde tunge, langsomt glide ind mellem hans tænder, for at lokke hans lækre tunge ud og lege med hendes. Hun lukkede sine øjne og lod sig langsomt falde i en slags trance, mens hun lå tæt op af Shaden.. ventede på at han ville bide hende. Hun kunne ikke få sig selv til at skubbe ham væk igen. Hun følte at hun var for svag til at stoppe hvad der var ved at ske, men vis han gik for langt frem, ville hun dog alligevel sætte en hvis grænse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 21:23

Shaden nød det virkelig, det var lang tid siden han havde haft sådan en intenst oplevelse, han kunne mærke at hun var begyndt at falde ind i trancen, han kunne bide hende nu hvis han ville, og hun ville ikke kunne mærke det.
Men Shaden ventede, det var for dejligt til bare at afslutte sådan, han mærkede hvordan hun lokkede hans tunge ud og lod den køre rundt omkring hendes, lege med den.
Shaden havde nu fået alle knapper op i hendes skjorte, og hendes mave var blottet, han ønskede at gøre det lidt ekstra godt for hende, så han begyndte at kysse hende fra hendes læber ned af halsen, lod hans tunge køre ned af maven på hende, og lod sit ansigt køre op igen, til hendes.
Shaden lod sin ene hånd køre op af maven på hende og mærkede forsigtigt på hendes ene bryst, jo mere tændt han blev desto bedre kunne han kontrollere sin lyst til blod, det var som om at hans lyst til hende tog over magt over den anden lyst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 22:11

Det begyndte så småt at gå op for Pandora, hvad det egenlig var Shaden var ude efter. Det var ikke blod mere, men nærmere hendes krop. Hun mærkede hver en berøring, hver et kærtegn, men alligevel kunne hun ikke give sig hen, hun kunne bare ikke, fordi sådan en tøs var hun ikke. " Nej. Stop Sha ". Hun skubbede ham blidt væk og trak sig væk fra ham, eftersom hun helst ikke ville ha at han bare kunne fortsætte som han ville. " Tror du bare at.. at du kan tag mig, sådan på den første dag ".

Hun rejste sig op og så en smule misfornøjet på Shaden, i det hun dækkede sin overkrop til og begyndte at knappe sin skjorte. " Jeg ikke en eller anden billig tøs, der går i seng med hvem end det er.. jeg jomfru og stolt af det ". Hun så flovt væk fra Shaden. Hun så rundt efter rasterne af sit tøj, i det hun ville hjem der fra. " Jeg vil give min krop, men kun når jeg mener at man er den værdig at få ". Hun så en smule såret på Shaden og sagde " Desuden var aftalen blod.. og ikke sex ". Hun var virkelig forfærdet over at han havde prøvet at gå så langt.. men måske havde hun også ladet sig påvirke af det hele.. spillet lidt op til det måske. * Nej.. det ikke min skyld.. *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 22:26

Shaden følte sig dum, rigtigt dum, hvorfor kunne han ikke styre sig, han havde altid haft problemer med at være social på den ene eller anden måde, hun var igang med at tage tøj på og han så på hende trak selv sin skjorte på, og sagde så "før du går... må jeg bede dig om at lytte til mig først.. lige nu tænker du sikkert jeg ville udnytte dig for sex, men det har aldrig været hensigten, det der skete var at min lyst til blod, kan blive mindre, hvis jeg bliver.. tændt, for så det en helt anden lyst som kommer frem.. det gjorde den så os her, normalt bider jeg før jeg når så langt, men jeg tænkte at jeg ikke ville gøre det for hurtigt da jeg skulle være sikker på du var afslappet og i trance... jeg beder dig om at blive natten over lige nu er det hverken sikkert for dig eller mig at gå udenfor, jeg sover ikke meget, så jeg kan altid sove på badeværelset eller noget, bare ikke gå... det kan jeg ikke tillade, du er begyndt at betyde noget for mig, hvilket er på mange måder specielt da jeg næsten aldrig oplever det"
Han stoppede og kiggede ind i hendes øjne, en lille tåre faldt ned på hans kind, han havde aldrig grædt som vampyr før.. 
heller aldrig når han var vågnet med marridt over alle dem han havde dræbt.
han rejste sig og rækte hånden ud mod hende og sagde "undskyld... det dit eget valg og hvis du virkelig vil kan jeg ikke stoppe dig i at gå.. "
Shaden var ret sikker på hun ville skride det ville han sikkert os selv havde gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 22:37

Hun stoppede med at knappe sin skjorte, da det var hun så tåren. Hun betragtede Shaden en smule og sukke så kort. Hun forstod virkelig ikke fyre, og da slet ikke vampyr for den sags skyld. Hun betragtede ham lidt endnu, før hun gik hen til ham og strøg blidt sin hånd mod hans venstre kind. Hun tørrede hans tåre væk med sin hånd og sagde med en blid stemme. " Fint.. men du sover på sofaen ". Hun ville tag sengen, selvfølelig ville hun det.. fordi hun var en pige, samt hun hadet at sove på sofaer. Han havde desuden også selv tilbudt at sove på sofaen eller på badeværelset, så hvorfor ikke lade ham få sin vilje.

Hun så kort rundt og gabte en smule, i det hun gik hen og tog den sidste tår af det glas han havde hældt op til hende. Hun kiggede en smule hen mod Shaden og følte sig vel lidt bitchy denne gang, men hun følte sig en smule forrådt, samt han skulle vide at hun ikke var et engangs knald.. for nogen. " Vis der er noget, så lægger jeg inde i soveværelset ". Hun gabte kort og gik hen til døren. Hun åbnede den langsomt og vendte sig kort mod Shaden og sagde tøvende " Godnat.. Sha ". Hun gik derefter ind og lukkede efter sig. Da hun havde lukket døren, begyndte hun at tage sit tøj af, indtil hun ikke lå med andet end sin skjorte, der var knappet op. Hun lagde sig under den dejlige dyne og lukkede sine øjne et kort sekund, men endte så med at falde i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 22:47

Han nød den sidste berøring af hendes hånd og smilede og sagde så "jeg er glad for dit valg, jeg ligger mig på sofaen, du kan bare vække mig når du vågner, husk vi vampyre er jo natvæsner så du er nok først til at stå op"
Han så hende gå ind og mærkede en sorg, hun var alt andet ind er engangsknald, det havde hun aldrig været, for det første var hun alt for sød, også kunne han godt tænke sig til at man ville have mere efter en gang, han smilede men fik det dårligt over at tænke sådan, og strippede så ned så han kun var iført boxeshorts, han lagde sig ned på sengen, han havde enligt ikke brug for en dyne, men det var måske ikke det smarteste at ligge sådan helt blottet når hun vågnede, så han trak et tæppe over sig og lukkede øjnene.
Shaden kunne selvføgelig ikke sove, han tænkte for meget over hvad der var sket, kunne det her betyde et venskab med et menneske? eller måske mere? han ønskede inderstinde lidt mere, men det havde han vist ødelagt nu.
Han lå og tænkte for sig selv om hvordan det ville være at vågne op en dag uden tørsten efter blod, en fantasi der nok Aldrig ville gå i opfyldelse.


Shaden vågnede ved at han hørte sig selv, han lå og græd i søvne, det var højt og han måtte sikkert have vækket hende.
Han prøvede ferbrilsk at stoppe men tårrene forsatte, han havde igen haft et ond drøm denne gang om hende, han havde set sig selv gøre en masse frygtelige ting mod hende.
døren ud til hans soveværelse blev åbnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 22:56

Lyden af nogen der græd, vækkede hurtigt Pandora, eftersom hun normalt var den der græd, dog denne gang var det anderledes. Hun tog sig en smule til hovedet og så kort mod uret, der stod placeret på hans nat bord. Hun betragtede klokken lidt. * Kun 4:32?.. virkelig *. Hun sukkede en smule og satte sig så op i sengen, hvor hun så begyndte at knappe skjorten, fordi selvom hun intet havde på inden under den, så dækkede den dog stadig hendes krop, liiiiige. Hun svang bene ud til siden og rejste sig langsomt op og satte sit morgen hår lidt, eftersom hun lignede en der havde westlet lidt med dynen. Da hun havde sat sit hår, så det så nogenlunde ovnlig ud, åbnede hun døren og trådte ind i stuen.

Hun så undrende mod Shaden, i det hans blik var trist og hans øjne røde. * Har han.. grædt? *. Hun lagde hovedet en smule på skrå og stillede sig op af dør karmen og betragtede ham lidt, i det hun krydsede sine arme over brystet, samt sine ben forneden, så hun nu stod på den ene fod mest. " Er du okay??.. det næsten morgen.. og du ligner lort ". Hun blev hurtig stum og sagde" jeg mener!?.. øhm.. du ser forfærdelig ud.. altså som i at du har grædt.. eller.. eller såen noget ". Hun kløede sig en smule i nakken og så lidt ned af mod gulvet, i det hun ikke anede hvordan hun skulle rette op på det hun havde sagt.. nu blev han vel ikke såret?, det var jo ikke ondt ment. Hun rødmede en smule og sagde " Mareridt? ". Hun kendte til dem alt for godt.. de kom altid når man mindst ventede det.. samt havde brug for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 23:06

Hun stod der, kun med en skjorte på, og alligevel var det som om han følte, han var den mest blottet lige nu "jeg.." mere noget han ikke at sige før han fik at vide han lignede lort, den sad ret hårdt, både fordi han var ked i forvejen men os fordi han altid gik en del op i sit udseende
"Ja det var et marreridt.. undskyld jeg vækkede dig, du kan bare gå ind i seng igen... det var ikke meningen at vække dig eller noget"
Han ville dog ikke have hun gik, lige nu kunne han godt bruge en at holde om, en han kunne føle sig tryk hos.

Shaden rejste sig op, og havde ikke lige tænkt over han kun havde underbukser på og gik over til bordet og tog noget papir, tørrede sine øjne og satte sig forsigtigt på sofaen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 23:13

Hun rødmede i hele ansigtet, da hun så han kun var iført underbukser, så sådan som hun var opdraget, så tog hun hurtigt sin hånd for øjnene og sagde flovt. " Javel ja!.. øhm okay ". Hun kunne mærke hvor varmt hendes ansigt var blevet, hvilket sikkert var resulteret i rødmen. Hun kunne ikke lade være med at fjerne sine hænder lidt og se mod Shaden, i det hun hørte sofaen´s bestemte læder knirken. Forsigtigt trådte hun hen til ham og satte sig ved siden af ham. Hun gned blidt ud i sin hvide skjorte og prøvede at få ordene på gled, men kunne ikke rigtig, samt hun kunne heller ikke rigtig se på ham, det var simpelthen for pinligt.

Hun sukkede en smule og betragtede ham lidt og satte sig så tætter på ham og spredte sine arme. " Det.. det første gang for mig, så please.. grin ikke ". Forsigtigt tog hun rundt om ham og puttede blidt hans hoved ind til brystet af sig. Hun nussede ham blidt i hoved bunden med de fine negle. Blidt nussede hun ham, mens hun begyndte at nynne en lille melodi, som hendes tante altid havde nynnet for hende. Hun gav et lille smil fra sig, da hun havde nynnet færdig. " Det var ikke ondt ment.. det blot.. du ligner lort hehe ". Hun grinte kort, men på en sød måde og smilede drilsk til Shaden, i det hun sagde " Men nu du ide mindste ikke ene om at ligne lort.. ". Hun tog sit uglede hår, ud af den fletning, som hun havde sat det i. " Se ". Hun grinte kort og uglede lidt op i sin løve manke og sagde " Tadaaaa ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 23:37

Shaden mærkede vægten ved siden af sig i sofaen, og så på hende smilede til hende og sagde ingen ting, han mærkede hendes arm omkring ham, og blev skubbet ned af så han næsten lå på hende, hans hovede lå ved hendes bryst, hvilket føltes dejligt.
"Jeg skal nok lade hver med at grine"
Hun begyndte at nynne, han var helt sikker på han havde hørt den melodi før, der var ihvertfald noget ved den han var sikker på at have hørt.
*Det virkelig lang tid siden jeg har ligget sådan, og nu gør jeg det som en voksen eller ung mand...*
hun stoppede med at nynne og han smilede til hende, et sødt oh meget naturligt smil, som han næsten aldrih lavede.
"så nu siger du at jeg..."
Mere fik han ikke at sige før han begyndte at grine en smule nu forstod han det.
"jeg kan så fortælle dig, at du ligner ikke lort, men mere en som lige et stået op, som vel os er tilfældet og jeg elsker at se kvinder med morgenhår" han lo en smule mere og begyndte langsomt at glemme alt om sit marreridt, men hvad skulle der ske nu? ville hun gå tilbage til sin seng eller?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2013 - 23:43

Hun så flovt på ham og rødmede en smule, i det han sagde at han kunne lide kvinder med morgenhår. " Ej ". Hun gemte hurtigt sit uglede hår i en stram fletning igen, der gik oppe fra hovedet og ned. (French braid). Hun betragtede ham en smule og sukkede så lidt, i det hun sagde " Nårh, tror du så at du kan overleve uden mig ". Hun blinkede kort til ham og smilede drilsk, i det hun rejste sig op. Hun ville til at smutte i seng igen, mest fordi at der jo ikke rigtig var andet at snakke om, samt hun var vildt træt, så hun ville ende med at falde i søvn, vis hun sad i den bløde sofa, meget længere.

" Nu ikke noget med at vække mig igen. Skønt jeg ser smuk ud, så har jeg altså brug for 8 timers skønheds søvn ". Hun grinte en smule og rakte tunge til Shaden, i det hun var på vej hen til soveværelset. Hun åbnede døren kort og vendte sig om mod Shaden og sagde " Men sig endelig til.. vis du har brug for noget.. snakke eller.. hvad det end er.. dog er du selv uden om vis jeg falder i søvn ". Hun grinte lidt og smilede forsigtigt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 0:06

"Jeg skal nok lade hver med at vække dig bare rolig.. som sagt var det ikke med vilje at vække dig"
Hun gik ind på sit værelse igen, og shaden tænkte lidt for sig selv *bare hun havde blevet..*
men da hun dukker op igen, ser hun lidt ud som om hun gerne vil noget, men som ikke er så, smart 

Da hun fortæller ham at han
kan være sammen med hende lidt mere svare han lidt tøvende "Jeg ved ikke helt... men jeg tror jeg kunne have brug for lidt mere selvskab, men man sidder 1000 gang bedre i min seng og snakker, så hvis du har intet i mod det, må jeg så komme ind til dig og snakke lidt?"
En let blussend i hans kinder bredte sig, *Satan hvor er det dog lang tid siden jeg har rødmede...Hun er virkelig noget specielt*
Han kiggede håbefuldt på hende og smilede et naturligt smil igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 0:13

Hun så kort ned mod gulvet. Hun overvejede om det ville være så god en ide, at sidde i en seng sammen med en vampyr, dog han havde lige haft mareridt, samt han virkede ikke som en af de skræmmende vampyr, så hvorfor ikke?, det var jo også hans seng i første omgang. " Fint, kom med ". Hun smilede en smule og lukkede døren helt op og satte sig hen i sengen, dog skubbede hun hurtigt sit undertøj til siden, så det ikke var så tydeligt som før, eftersom det var pinligt, vis han fik øje på det.. det var nok i forvejen at hun kun var iført skjorte og ham underbukser.

Hun trak dynen op over sine ben, så den dækkede hendes nøgenhed, samt hun havde knappet skjorten næsten helt op i halsen, så hun ikke endte med at friste ham på nogen som helst måder. Hun gav et lille smil fra sig og bed sig en smule i underlæben i det hun spurgte. " hvordan er det egenlig at være.. vampyr?.. ". Hun kunne ikke forstille sig, at det var en dans på roser, især når man skulle leve af blod og andre levende væsner hele tiden. Hun så en smule nervøst på ham, mest fordi hun var nervøs for.. om spørgsmålet måske var upassende. " Hvordan.. skete det egenlig.. blev du lavet til vampyr.. og af hvem.. ". Hun kunne lige forstille sig hvor mange år han måtte være.. han kunne jo være hendes far om og om igen.. ved mindre han ikke var så gammel igen??.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 3:26

Shaden fulgte efter hende, han lagde mærke til hendes undertøj som lå på sengen, og hvordan hun hurtigt fik det fjernede, lidt efter lå de begge i sengen, det var væssenligt bedre ind sofaen han kiggede på hende og svarede så på hendes første spørgsmål

"Jeg vil prøve at gøre det her kort... Når man bliver vampyr.. så ændre vise ting sig, du for et helt nyt reglsæt til hvad der er godt og hvad der er skidt, jeg fortæller dig objektivt om at være vampyr da jeg er... ret underlig i forhold til andre.. Mange vampyre er skræmte til at starte med, de vil ikke dræbe, men det fordi deres menneskelige morale og etik stadig fungere, men ligeså stille tager vampyren over og gør dig umennekselig og du bliver nød til at dræbe for føde, nogen kan dog holde sig fra at dræbe og kun dræne.. men det svært, men de fleste vampyre vil.. ja de vil syntes det 1000 gange bedre at være vampyr ind menneskelig da de ikke tænker på at dræbe er noget skidt, så prøv at se det sådan her, hvis vi kigger væk fra vi dræber for at få føde, vi for en super styrke, super hastighed, evigt liv, vi bliver mere charmerende og ja for mere elskov ind noget andet menneske ville få, og hvad med jer mennesker? i slår dyr ihjel? 'ja men dyr de kan ikke tænke og har ikke følelser' hvem siger det? ingen! for man ved det ikke, man bruger bare en undskyldning for at dræbe, så er det virkelig så forkert?..Men tilbage til at være vampyr, det hårdt du kan ikke bare rende rundt med en masse uden at prøve at dræbe nogen, det svært.. det ville være som at sætte en kvinde i en sko butik og sige 'du må tage alle de sko du vil, og du for enda en orgasme for hver enkelt sko du tager' sådan føles det at være vampyr."

Shaden tog en lille pause, han havde altid været god til at diskutere.

"Jeg.. blev bidt for 3 år siden, af en kvindelig vampyr, hun forførte mig og bed mig, jeg blev forvandlet, men vampyrenes kodeks fortæller man skal være der for den vampyr man skaber, men hun var der ikke, hun lærte mig intet.
Jeg vågnede op hos en sygeplerjeske som jeg fik et godt forhold til, hun lærte mig ikke at drikke blod, men kun dyreblod hvis det var nødvendigt, men en dag.. jeg er ikke glad for at snakke om det, men jeg gik amok og dræbte hende.. og alle på hospitalet.. alt for mange døde fordi.. at en skide varulv skulle angribe mig og få mig til at drikke, jeg dræbte ham os, og det fortryder jeg dog ikke, men han var deres leder på det tidspunkt så jeg er mærket af det stadig, jeg bliver angrebet af varulve hele tiden.. mere er der ikke at fortælle andet ind at jeg efter den hændelse gik fra at være social til at blive virkelig asocial, for at ikke komme til at dræbe, men nu jeg flyttede her til, og jeg har besluttede mig for at acceptere hvad jeg er, dog uden drab"
Han lagde sit ansigt i hænderne.

//Sry det var så langt, men kunne ikke sove, så havde masser af tid til at skrive det i//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 20:16

Hun betragtede Shaden en smule, før hun fjernede hans hænder fra hans ansigt. " Hey.. du behøves ikke at gemme dig ". Hun smilede en lille smule og sagde" Måske lyder jeg ond, men naturens lov er kill or be killed ". Hun strøg blidt Shaden over håret og sagde " Jeg mener ikke at det rigtigt at slagte dyr, ikke i masse produktion, men jeg elsker dog kødet.. vi alle slår ihjel for at få hvad vi elsker.. det menneskeligt, samt det dyrisk.. sådan er verden ". Hun smilede en lille smule og sagde " Ikke kun vampyr slår ihjel.. mennesker gør os.. dyr gør også.. alle gør Sha ".

Hun betragtede ham en smule og gav et lille smil fra sig og sagde så forsigtigt " Superstyrke og hurtighed.. tænk hvor meget godt du kan hjælpe med ". Hun smilede lidt og sagde " Vis du lærte at styre din blodtrang, så kunne du udrette store ting, så se ikke dette som en forbandelse.. ". Hun så lidt på ham og sagde" Desuden er dine hugtænder vildt sexede ". Hun blinkede kort til ham og lagde sig lidt mere ind under dynen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 21:45

Shaden kiggede på hende, hun havde faktisk forstået hvad han sagde "Ja sådan er naturen når den viser sit grimme fjæs"
han så hvordan hun kravlede mere ind under dynen, og gjorde det samme med den anden, og svarede igen "Hentyder du til jeg skal gå hen og blive superhelt eller sådan noget? bekæmpe kriminalitet om natten og sove om dagen?"
*nu hvor hun siger det lyder det enligt meget.... fristende og mega skørt*
tænkte han og grinede en smule.
"nå så du syntes de her er sexede?" Shaden ville lige give hende et ømt tidspunkt igen, og lod hjørnetænderne glide frem, i mens han langsomt lod sig glide tættere på hendes hals, holdt fast med den ene hånd om hende, og knappede hendes skjorte op i halsen, lod sit ansigt gå helt tæt på og kyssede så.
Han stoppede med det samme efter og lagde sig tilbage og smilede bare til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) - Page 2 Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum