Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I need to feed (Pandora) EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
I need to feed (Pandora) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I need to feed (Pandora) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I need to feed (Pandora) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I need to feed (Pandora) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I need to feed (Pandora) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I need to feed (Pandora) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I need to feed (Pandora) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I need to feed (Pandora) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I need to feed (Pandora) Voteba13I need to feed (Pandora) Voteba14I need to feed (Pandora) Voteba15 
Jake
I need to feed (Pandora) Voteba13I need to feed (Pandora) Voteba14I need to feed (Pandora) Voteba15 
Lori
I need to feed (Pandora) Voteba13I need to feed (Pandora) Voteba14I need to feed (Pandora) Voteba15 
Valentine
I need to feed (Pandora) Voteba13I need to feed (Pandora) Voteba14I need to feed (Pandora) Voteba15 
Edgar
I need to feed (Pandora) Voteba13I need to feed (Pandora) Voteba14I need to feed (Pandora) Voteba15 
Abigail
I need to feed (Pandora) Voteba13I need to feed (Pandora) Voteba14I need to feed (Pandora) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

I need to feed (Pandora)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

I need to feed (Pandora) Empty I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:28

Tidspunkt: 21.22
Vejr: Skyet og en anelse koldt
Tøj: En sort skjorte og rødlige jeans, og en kappe.

Shaden gik ned af den ene gyde, han havde brug for at føde, og var begyndt at komme på blodvognen igen, han kom forbi nogen tiggere og fulderikker, men ingen var værdige nok til hans smag, hvis han skulle drikke blod, skulle det være delikat.
Stanken af alkohol var også tilstede, så han havde en lille rød rose i hans skjorte lomme, som gav en forførende duft.
Shaden havde købt den i Bazzaren.
Da han kom lidt længere ud fra gyderne lagde han mærke til en skikkelse længere fremme, det var en ung kvinde, hun duftede godt, og så allerede på denne afstand udemærket ud, han begyndte at nærme sig hende, men langsomt.
Shaden var ikke den aggressive type, når han skulle jage, men mere den snedige og stille, det var dog andet i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:43

Alarmen havde ringet som hver eneste dag. Kl 12:00. Langsomt satte hun sig op i sin seng og strakte sine arme op over hovedet og gabte højlydt som en løvinde. Der var ingen hjemme i hendes lejlighed, fordi hun var et runaway barn. Det havde ikke taget hende lang tid, at smutte med en bus til den nærmeste station og så flyve væk, hvorefter hun havde taget et skrib, her til.. Doomsville City. Som hver anden dag, gjorde hun sig klar til at tag på arbejde som fotograf. Hun børstede sine tænder i sit mørkerøde lingeri undertøj, mens hun nynnede til musikken, som radioen spillede. Da hun havde børstet tænder efter morgenmad, tog hun tøj på. I dag iførte hun sig i en sort nederdel, med en hvid skjorte udenover og et løst hængende sort slips. Hun lod kraven være knappet op, dog ikke så langt ned, at man kunne se hendes barm. Hun iførte sig derefter sine hvide allstar og løb ud af døren.

* Endelig! *. Efter en lang dag på arbejdet, var der intet som at smutte forbi nat cafeen og snuppe en lille sandwish, samt et dejligt kop jordbær smoothie. Hun betalte og tog derefter hjem af. Blidt lod hun sine silke bløde rosa pink læber, langsomt glide ud over det sorte sugerør, der var proppet ned i den hvide plastik kop, der heldigvis bar låg, fordi vis hun faldt eller snublede, ville det komme ud over hende. " Hm? ". Hun slap kort sugerørtet og pillede en smule ved det lange lysebrune hår, med de blonde spidser, i det hun så sig kort rundt, for at være sikker på at.. der ikke var nogen.

* Mærkeligt?, jeg syntes ellers jeg hørte nogle.. eller noget *. Hun trak dog kort på skuldrene og fortsatte. Hun stoppede dog kort op for at smide det halve af sin sandwish ud, i det hun ikke kunne spise mere. * Der er den lyd igen.. *. Hun lod som ingen ting, dog da hun var sikker på at personen eller tingen var tæt nok på, vendte hun sig om. " AHA! ". Dog da hun vendte sig om, fik hun øje på en lille killing, der kun måtte være få måneder gammel. " Nårh lille ven, var det blot dig jeg kunne høre ". Hun så kort rundt og gik så ned på hug, skønt det var lidt vovet.. især iført en nederdel der gik hende til mådt på lårene, skønt skjorten gik ud over hendes nederdel. " Smage? ". Hun tog sugerøret op og lod en dråbe jordbær smoothie glide ned på hendes pegefinger, i det hun rakte den mod den lille kat, der mæskede væsken i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:56

Shaden så den lille katte killing der rendte rundt for sig selv, han havde aldrig været særlig god med dyr, så han lod den værre, han kunne se den havde kurs over mod den unge kvinde, han fulgte den langsomt i skyggerne så han ikke ville blive set, næsten lydløst satte han sig på en skraldespand som var ca 10 meter fra hvor hun stod, han så hvordan hun smed halvdelen ud og tænkte *Madsvin... jeg ville aldrig lade så meget som en dråbe slippe fra min mund* han tog sin sølv kæde op af lommen.
lod den glide igennem hans fingre, det gjorde forfærdeligt ondt, men smærten afholdte os sulten.
Shaden så hvordan hun bukkede sig ned for at give den lille killing noget at drikke, det var et godt syn han fik, hun var ret lækker, i den lille nederdel.
Han ville ikke vise sig i nu, først følge efter hende lidt mere, finde ud af mere om hende, han så et kamera som lå i hendes taske og tænkte *Hun må være Fotograf*
Shaden havde altid været vild med billeder og kameraer, de var ret sjældne, men desværre kunne han aldrig se sig selv på billederne, men han viste nu godt, at han var en attraktiv ung fyr, det kan godt være charme er en stor del, men udseende fylder nu os en del.
Han rejste sig op da hun begyndte at bevæge sig videre, katten fulgte efter hende, han at ret sikker på den viste han var der, for den blev ved med at kigge tilbage, de ville snart være ude af gyderne også ville det være forsent.
Shaden gik derfor hurtigt foran så han kunne smutte ud af den skygge han stod i, nu stod han foran hende med et par meters mellemrum i mellem dem, i lyset så man kunne se ham.
"Godaften" sagde han og rettede en smule på hans hår,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:10

Pandora så sig kort rundt, i det hun hørte kattens klage. " Lille ven, smut så hjem med dig ". Hun tog låget af sin smoothie og lagde den ned i siden af gyden, så den kunne drikke det sidste der var i den. * Så nu følger den ikke efter mere *. Da hun rejste sig op og vendte sig om for at gå vider, havde hun dog nær tabt sin taske, i det hun så en person foran sig. Hun stoppede brat op og så en smule nervøst på ham, i det hun sagde undrende. " Hvor kom du fra? ". Hun så søgende rundt, men der var intet der lod til at være mistænksomt.. han kunne jo ikke være kommet fra den blå luft, så hvor kom han så fra?. * jeg kunne ha svoret at der kun var mig? .. *. Hun så sig kort over skuldren og så derefter mod fyren igen. De glinsende lyseblå øjne, så koldt på ham, i det hun gik direkte forbi ham og rakte sin hånd ud, som tegn på at hans charme altså ikke virkede på hende.

" Godaften ". Hun havde ikke lyst til at løbe ind i en eller anden morder, især ikke i nat, eftersom hun var så godt smadret, samt nu var hun endelig kommet ind i rytmen på arbejde, så en eller anden psykopat skulle ikke ødelægge det for hende. * Lød jeg for hård?... nej.. *. Hvad lavede han egenlig også sådan et sted her, som hende.. han lignede ihvertfald ikke en der kom fra et arbejde.. måske kom han fra en eller anden bar og kunne ikke finde hjem?.. måske var han turist. " Undskyld mig men.. ". Hun stoppede kort op og gav et lille flovt tandpasta smil fra sig, så de perle vide tænder kunne ses. " Du skulle vel aldrig være faret vild? ". Hun gav ham kort elevatorblikket, netop for at tjekke hans mondering ud, samt også for at tilføje mere.. hvorfor hun spurgte, fordi en så flot som ham.. burde da ikke tag vejen igennem en gyde, så sent om natten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:26

Shaden havde ikke regnede med hun ville falde for hans billige charme, det ville os være alt for nemt så, og nemt betød dårligt måltid.
Han stoppede dog ikke med at smile, men det faldmede en smule, så det så mere naturligt ud.
Shaden nød at se hvordan hun var igang med at placere ham, hun kiggede tilbage for ligesom at gøre op med sig selv at han måtte være kommet den vej fra, han så os hvordan hun tjekkede ham ud, og at det ikke var dårligt hvad hun så.
Hendes perlehvide tænder var dog et imponerende syn, det var de færreste som havde pæne tænder.

"Jo det må jeg ærligt indrømme jeg faktisk er" det var dog sandt, han havde aldrig været i denne del af gyderne, han ville måske godt kunne finde hjem, men det ville tage tid "jeg har lige været nede og spise på en udsøgt restaurant, dog alene, også tænkte jeg at jeg ville tage en genvej og nu er jeg her"
Det med restauranten, var heller ikke helt løgn, Shaden havde været på en restaurant, og den var af de fleste beskrevet som udsøgt, Shaden havde kun lige været der inde, for at lede efter potientiale middage.
*Som jeg altid har fået at vide, skal du lyve, så lad den altid ligge meget tæt på sandheden, det sådan de bedste løgne opstår.. men satan hvor ser hun dejlig ud.. hun skal nydes.. og da slet ikke her..*
"ved du hvor 'her' er?" spurgte han og kiggede rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:38

Hun hævede det ene øjenbryn en smule, mens hun lyttede til ham. Så han var altså virkelig faret vild?. * Hm?. Der kan man bare se *. Hun nikkede en smule i det han fortalte om denne ' ugsøgte ' restaurant. * En rig fyr hva.. *. Hun tjekkede ham lidt mere ud med sine lyseblå øjne. Han lignede en rig fyr, dog virkede han ikke ligefrem som en, eftersom de fleste rige fyre var snoppede og ville ha sagt nej, blot for ikke at miste ansigt. Hun gav et lille grin fra sig og nikkede kort. " Jep. Det er den værste bydel en flot fyr som dig, kunne gå rundt og være faret vild i ". Hun gik forsigtigt hen til ham og fandt sin mobil frem og tændte den. Hun havde den altid slukket, mest fordi hun helst ikke ville findes af hendes rige snot forkælede forældre, der troede de ejede hele verden... de skulle nødig spore hendes nye mobil samt nummer, så let som ingen ting. " Se her ". Hun pegede kort på sin mobil og fik den til at zoome ind. " Du er.. ? ". Hun stoppede kort i sin sætning og snuste kort ind, i det hun duftede hans rose.

" Omg?, er det dig der dufter så godt ". Hun så kort mod ham, med et lille flabet smil og fortsatte så fra ny. " Du er her i Doomsville Rotten Root District.. og jeg gætter mig frem til.. at du muligvis bor her ". Hun pegede på Angerforge District. Hun så kort på ham og sagde " Eller måske er du alligevel så heldig at bo her ". Hun pegede på Terrorville District. Hun kendte ikke byen så godt, hvilket var derfor hun havde taget sin mobil frem.

" Sorry, jeg lige flyttet her til.. så vejene er mig lidt ukendte.. jeg kender kun denne vej, fordi jeg tager den hver dag til arbejde.. ". Hun gav et lille forsigtigt grin fra sig og smilede uskyldigt til fyren. " Skal jeg følge dig hjem? ". Hun lagde hovedet kort på skrå og betragtede ham med sine store dådyr øjne, der lyste lidt mere op, i det gadelyset ramte hendes ansigt. " Jeg har alligevel intet spændende at gi mig til, så vis du vil.. kan jeg følge dig hjem.. desuden tror jeg næppe du finder hjem alene, vis du ikke bor i Rotten Root ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 11:27

Shaden lagde mærke til hendes blik, endnu en gang kørte rundt på ham, hun tjekkede ham ud igen.
Shaden lod selv sit blik køre rundt på hende, det faldt over hendes knapper som var knappet op, de skjulte dog stadig hendes barm, men det var os sådan han helst ville have det.
Han havde aldrig været til billige tøser. "Rig og rig.. jeg har penge og går en smule op i hvordan jeg ser ud, og mangler ikke ligefrem andet ind selvskab.. men jeg har intet problem med at rende rundt i de mere fattige kvartere, det kan nogen gange være lidt en øjeåbner"
For ja det var rigtigt med selvskab, han havde levede et liv som vampyr, alene uden rigtigt kontakt til andre ind de uheldige smuttere, han havde haft, efter at være clean i lang tid. Men var hun en smutter? Der var noget specielt over hende.
Hun kom helt over til ham og trak en mobil op af lommen, hun viste ham kortet, han kunne dog ikke lade hver med at fnise en smule da hun sagde han duftede godt.
"ja det mig som dufter, renlighed er os en ting jeg går lidt op i og ja du har helt ret i at jeg bor i Angerforge District"
han smilede til hende "jeg er os selv ret ny i byen, så jeg bor bare i en meget lille lejlighed der... men du må meget gerne følge mig derhen hvis du har tid og lyst"
*Hvor heldig har man dog lige lov at være? Nu vil hun følge mig hjem, hvis bare hun viste hvad jeg var*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 18:18

Hun smilede en lille smule, i det han sagde at hun godt måtte følge ham hjem. Hun nikkede kort og sagde" okay. Følg mig ". Hun begyndte så småt at gå mod Angerforge District. De glinsende havblå øjne, så kort på Shaden. Hun kunne ikke helt forstå hvem der frivilligt ville tag til Rotten Root.. det var i hvert fald ikke ligefrem hendes kop te, men sådan var det jo når man var på flugt. Hun sukkede kort og lukkede sine øjne et kort øjeblik og åbnede dem så igen og spurgte. " Så hvad hedder du? ". Hun så kort mod ham og smilede uskyldigt. " Vis jeg skal følge dig hjem, så burde jeg ide mindste vide lidt mere om 'hvem' det er jeg følger hjem ". Hun gav et lille grin fra sig, der gled ud mellem hendes fyldige silke bløde rosa pink læber, i det de var let adskilt.

Da de endelig nåede frem til Angerforge District, stoppede Pandora kort op, i det hun ville se kortet lidt mere an. " Så?.. hvor bor du? ". Hun gav et lille smil fra sig og tyggede blidt på sin fyldige underlæbe, mens hun ventede på svar fra Shaden. Hun kunne ikke forstille sig, at han blot ville sende hende hjem nu, dog havde hun ikke tænkt sig at gå med ham indenfor, fordi det var langt over hendes sengetid, samt hun trængte sådan til et langt bad. " Uuuwaaahhh ". Hun strakte sig kort og gabte en lille smule, i det hun kunne mærke at søvnen så småt var ved at trænge ind. " Årh jeg trænger såen til et varmt bad ". Hun trak lidt mere ned i sin skjorte forneden, eftersom vejret var så småt ved at blive køligt. Nederdel.. måske skulle hun ha taget bukser på, for en gangs skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 20:37

Shaden fulgte efter hende, han kunne mærke temperaturen var faldet, og det var blevet køligere, 
han bevægede sig tættere på hende.
"Mit navn er Shaden, jeg lever et simpelt liv, og har for det meste kun mig selv som selvskab"
svarede han og kiggede ned på hendes læber, de var virkelig lækre "hvad var dit navn?" 
spurgte han så.
De kom endelig til Angerforge District. Shaden smilede og pegede så på bygningen længere fremme "der har jeg et værelse"
han lagde mærke til hun gabte.
"hvis du har brug for et varmt bad, kunne du følge med mig op?" Shaden var ret sikker på at hun ville sige nej, så han stillede sig tættere på og smilede og lagde forsigtigt en hånd på hendes skulder og kiggede ind i hendes øjne "bare rolig, jeg er ikke ude på noget, andet ind en smule selvskab" han gik over til bygningen og stillede sig foran opgangen og ventede på hendes valg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 20:49

Hun gav et lille flabet smil fra sig, over de fyldige rosa pink læber, før hun lod den bløde stemme endnu engang glide ud mellem dem. " Mit navn er Pandora ". Hun stoppede op, da han pegede på bygningen længere fremme. Hun betragtede bygningen lidt og så derefter Shaden. Det var ærgeligt at hun måtte til at vende om, at hun skulle se at hjem af, dog da hun fik tilbudet.. * hm?.. lyder fristende *. Hun gav et uskyldigt smil fra sig og sagde " Når du nu er så sød at tilbyde det, så kan jeg da umuligt afslå ".

En rødmen viste sig over de bløde kinder, der fik en rødlige rouge ligene farve, i det blodet steg hende til hovedet. Hun mærkede sin krop blive varm, samt det blev svære at trække vejret, i det han lagde hånden på hendes skuldre. Hun så flovt væk fra hans blik, blot kort.. før hun endnu engang genoptog øjenkontakten, helst for ikke at virke ubehøvlet. " O-okay.. ". Hun smilede en smule nervøst, men skubbede det dog hurtigt til side, så hun ikke virkede så nervøs igen. Hun fulgte med ham hen til opgangen og fulgte så med ham op. Hun kunne ikke tag sine øjne væk fra ham, i mens de gik op mod hans lejlighed. Hun bed sig en smule i den fyldige underlæbe og legede endnu engang med sit lysebrune hår, der havde fået små krøller forneden af alt den snurren rundt om pegefingeren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 21:49

Shaden blev gladeligt overrasket, da hun valgte at følge med ham.
Han gik næsten lydløst op af trapperne til hans værelse, og så hvordan hun kiggede på ham, det havde hun gjort hele aftnen.
Han åbnede døren til sit værelse med en nøgle, og gik indenfor, der var meget mørkt inde på værelset, så han gik over og tændte lyset.
Hans værelse var simpelt, der var en sovesofa, som var lige så behagelig at ligge i som en rigtigt seng, og et bord foran den, der var en stol ud til vinduet os med et meget lille bord, hvor der lå et par aviser.
til højre lå en dør, gik man ind af den ville man komme til badeværelset, Shaden satte sig i sovesofaen og sagde "hvis du vil have et bad, så kan du bare gå der ud og gøre det" han pegede på døren.
"Jeg skal nok komme ind med et rent håndklæde, du kan bare kalde når du har brug for det" sagde han og sendte hende et skævt smil og tænkte *Håber virkelig hun takker ja til badet, og evt bliver og overnatter*
han tog en avis frem og begyndte at læse i den mens han ventede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 22:00

Hun gik forsigtigt indenfor og så sig kort rundt, før hun stoppede op. " Badeværelset? ". Et lille smil kom frem, da han vidste hende hvor badeværelset var, med et peg. Hun tog sine sko af, hvorefter hun satte sin taske fra sig og gik hen af mod badeværelset. Hun stoppede kort op ved døren, da hun havde åbnet den. Hun så en smule mod Shaden og gav ham et uskyldigt smil og sagde taknemmeligt. " Tusind tak Sha ". Hun gav et lille grin fra sig og håbede at han bed mærke i at hun forkortede hans navn. Hun gik derefter indenfor og lukkede blidt døren efter sig. Da hun var der inde, så hun sig lidt omkring og begyndte så langsomt at strippe sig af.

Blidt knappede hun sin skjorte op. Knap for knap. Langsomt gled den hvide skjorte´s sider ud, hvor den så afslørede den gylden brune hud, samt den smukke stramme mave og det blodrøde undertøj. Forsigtigt trak hun skjorten ned, så den gled ned af armene og faldt til jorden med et blødt bump. Hun tog derefter fat i sin bh foran og knappede den op, så den afslørede de runde samt faste bryster. Forsigtigt lagde hun sin bh ved vasken, hvorefter hun trak nederdelen ned om sine ankler. Hun så kort mod døren og rødmede en lille smule... tanken om at der var en fyr på den anden side.. det gjorde hende en smule utryk, men det var også spændende på en måde.

Forsigtigt tog hun fat i hver side af sine gstrengs trusser og trak dem ned om den faste booty hun havde, før de ligeså faldt til jorden, stadig om hendes ankler. Hun trådte ud af sit tøj og skubbede det til side med sin fod, for derefter at træde ind under bruseren og tænde for vandet. Hun gav et højlydt gisp fra sig, i det hun ikke havde regnet med at blive mødt af iskold vand, dog fik hun hurtigt justeret den, så vandet var lunt. Hun tog noget hvidt sæbe i sine hænder og begyndte at skumme sin slanke krop ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 22:16

Shaden lagde mærke til hvordan hun forkortet hans navn, og lo for sig selv, hun gik ind på badeværelset og lukkede døren, han sad lidt og tænkte *Skal jeg gå ind til hende? eller er det for hurtigt?... jeg tror bare jeg bliver siddende*
Han kiggede lidt i sin Avis, der stod ikke noget specielt kun noget om en nekromancer der havde slået en eller anden ihjel, han kunne ikke fokusere lige nu særligt godt ved tanken om, at en ung smuk kvinde stod på den anden side af den dør og sæbede sig ind, han kunne høre aldeles godt, og kunne nogen gange få de ting han hørte til at optræde som billeder hvis han lukkede øjnene.
han rejste sig op, og fandt en vin frem som han hældte på 2 glas.
Shaden havde altid været glad for vin, så han havde altid noget liggende.
han gik over og fandt nogen stearinlys frem og tændte dem, de duftede en smule sødt og ventede på hun kaldte så hun kunne få et håndklæde.
lukkede et øjeblik øjne og nød stilheden bortset fra dråberne i badet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 22:26

Hun lukkede sine øjne og lod de våde dråber glide ned af hendes nøgne krop. Hun mærkede vandet omfavne hende og kærtegne hendes følsomme hud. Hun følte sig allerede tusind gange mere vågen. Et bad var altid forfriskende, det kunne man nu aldrig sige nej tak til. Hun sæbede sit hår ind og lod det hvide skum glide ned mellem hendes bryster, ned af maven, ned til mellem bene, hvor det rene våde vand, vaskede det væk... så der ingen sæbe var at se til sidst. Hun tog brusehovedet og sørgede for at der intet sæbe var tilbage nogensteder. Da hun var færdig, slukkede hun for vandet og åbnede sine øjne igen. De lange sorte øjenvipper så næsten kunstige ud, i det der var så mange, samt de var så lange og sorte.

En dråbe lå på hendes overlæbe, dog blev den hurtigt fjernet af hendes jordbær røde tunge, der gled ud mellem de let adskilte læber. Hun gik hen til spejlet og tørrede det kort, så hun kunne se sit nøgne spejlbillede. Hun gav et lille smil fra sig og gik så hen til døren og sagde så tøvende. " Sha.. håndklæde tak ". Hun havde åbnet døren efter at ha sagt hans navn, dog stod hun bagved døren, så han kun ville kunne se hendes ansigt, altså ved mindre han så mod spejlet på badeværelset, fordi så ville han kunne se hendes krop bagfra. Hun smilede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 22:41

Shaden hørte endelig hendes silkebløde stemme, han tog håndklæde og gik i mod døren, med et smøret smil på munden, han kunne se da han rakte hende håndklæde, som han tog sig god tid til at række, hende stå i spejlet, hun stod godt nok med ryggen til, men gud hvor havde hun en smuk krop.
"her smukke" sagde han og gav håndklædet.
Deres hænder strejfede hinanden, og han fik en underlig følelse i maven, en form for spænding eller sommerfugle. 
så strejfede en tanke ham *jeg har slet ikke haft trang til at dræne hende for blod i lang tid? hvad sker der med mig, hvorfor har je ikke så står en lyst til at dræne hende som alle de andre?* 
han stoppede dog med at tænke over det og satte sig tilbage på sofaen, og åbnede de første knapper på hans skjorte, lagde benet over det andet og ventede på at hun skulle tøre sig færdig så hun kunne komme ud og få lidt vin.
"Du kan godt lide vin?" råbte han så da han kom i tanke om at det ikke altid er alle der kan lide vin, selvom den var ret sød.
lod sin hånd køre op igennem håret og rettede det en smule.
Shaden var ret spændt på hvad der skulle ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 22:54

Hun kom ud iført sin hvide skjorte, mere åben end før denne gang, samt hun havde sin nederdel på også, men det var så også det. Hendes bh var lidt synlig, men dog ikke på en slutty måde. Hun så kort på Shaden og smilede i det hun svarede " Ja ". Hun satte sig nede på gulvet ved siden af ham, med ryggen op mod hans stol. Hun nød virkelig at være nær en, en man kunne snakke med, som faktisk ikke tænke på sex eller udseende, så meget. * Gad vide hvad han tænker?.. *. Hun huskede følelsen af at rør ham.. han var så kold. Hun så forsigtigt op mod ham og åbnede munden kort, men lukkede den dog hurtigt igen.

Hun havde hørt om væsner, at der var umenneskelige ting i denne by, men.. men vampyr?. Han havde hvert eneste træk til at være en.. at være i en gyde.. snakke med fremmede.. hans mørke rum.. så tomt det var. Hun så kort mod ham og rejste sig langsomt op og sagde " Mad.. har du mad her? ". Vis han ikke havde.. betød det så virkelig at han var en vampyr?.. fandtes vampyr overhovedet. Hendes veninde var engang blevet angrebet af noget, en mand nærmere.. en der havde bidt hende i halsen.. men hun var ikke død af det.. var det hunde galskab?.. eller fandtes vampyr virkelig. " jeg vildt sulten, så du ville vel ikke ha noget imod vis.. jeg lavede en mad eller.. om du måske har noget frugt? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå, så det bølgende lysebrune hår, der var en smule vådt.. gled ned af hendes skuldre og blottet hendes smalle hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 23:15

Hun kom ind, i sin skjorte og sin lille nederdel, hendes skjorter var lidt mere åbne, og man havde et bedre syn. Men det var øjnene han kiggede på, de var virkelig smukke og da hun satte sig ned og spurgte om maden..
Shaden spiste normalt mad ligesom alle andre, han blev dog ikke mættet af den, men det var en måde at føle sig mere menneskelig på, han havde dog altid haft mad klar hvis han nu skulle få gæster.
"jo selvfølgelig har jeg lidt mad, har dog ikke meget da jeg nyder at spise ude, men jeg kan lige lave lidt" svarede han og gik over hvor han havde et skab, i skabet fandt han nogen nøder og en frugt kurv frem, kurven med frugt blev skiftet et par gange om ugen, han stillede det på bordet, og kiggede ind i hendes øjne og så hun tænkte som en gal, der var noget galt.
Shaden havde altid været god til at aflæse folk, og nu ville han benytte sig af en evne... eller det var ikke særlig god evne, den var meget lille og havde en meget lille varighed, han kiggede ind i hende og fik et hurtigt kig ind i hendes tanker og så ham selv,
men foran hende med de lange tænder fremme.
*Så hun tror alså jeg er en vampyr.. jamen så...*
"Søde.. der er noget jeg må fortælle dig, jeg er ikke ligesom alle andre... jeg er speciel, jeg er en vampyr, bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at gøre dig noget, eller ikke mere, jeg er ked af det men ja jeg er en vampyr, og jeg kan intet gøre, men hvis du vil, så bare gå det ville ikke være første gang en pige er smuttet, men bare så du ved det har jeg været clean i lang tid nu".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 23:31

Hun tog et æble fra kurven, samt nogle nødder i den anden hånd, dog nåede hun ikke særlig langt med sit æble, før han begyndte at afsløre hvad han virkelig var, ja hvem han virkelig var. * En vampyr *. Hun så chokeret på ham, men endte så med at grine lidt, i det hun simpelthen ikke kunne tag ham seriøs. Der fandtes ikke vampyr... det var umuligt?. " Hehe, den er god med dig Sha ". Hun tog endnu en bid af sit æble og lagde det så på bordet, dog ikke med den side ned af, som hun havde bidt af. Hun tog nogle nødder imellem de perle hvide tænder, mens hun betragtede Shaden. * Er han virkelig.. en vampyr? *.

" Vis du var en vampyr, så giv mig et bevis.. bevis at du er det du siger du er ". Hun smilede uskyldigt til ham og lagde de sidste nødder på bordet, sådan så hun kunne rette sin fulde opmærksomhed mod Shaden. Hun ville gerne tro ham, men det lød alt for fantasy agtigt til at være sandt, fordi vis vampyr fandtes.. ville engle så findes.. eller ville der være dæmoner i denne verden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 23:39

Shaden havde ikke ligefrem regnede med den respons så han så lidt nysgerigt på ham og svarede så "udemærket så vil jeg bevise det for dig"
Shaden rejste sig og satte sig med spredte ben på hendes skød og kiggede hende intenst i øjnene, lod en hånd køre ned af hendes kind til hendes hage, og tvang den en smule op så hendes hals var blottet for ham, han ville ikke bide hende, men bare give hende en lille smagsprøve på hvad der kunne ske.
"bare slap" af lød det fra ham og han kyssede hende forsigtigt på halsen og kiggede igen på hendes ansigt og lod sine hjørnetænder vokse til fuld længde så man bedre kunne se dem, og hvæsede så en smule og lod hans tænder køre op af hendes bløde varme hud.
stoppede brat da han var ved at bide hende og rejste sig op og sagde så "er det bevis nok?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 23:47

Hun så overrasket på Shaden, da han pludselig satte sig over hende, for derefter at tag fat om hendes hage, så hendes hals blev blottet, da han tvang hende til at strække sin hals lidt. " Hvad gør du?? ". Hun så undrende på ham og lukkede kort sine øjne, da han sagde at hun skulle slappe af. " Det let nok for dig at sige.. det ikke dig der er overfor en ' måske ' vampyr ". Hun prøvede at få sin krop til at slappe af, i det han nærmede sig hendes hals, dog da hun mærkede et kys.. rødmede hun, mens hun mærkede denne mærkelige følelse sprede sig i hele hendes krop. Hun trak sig hurtigt væk fra ham, i det han også gjorde det fra hende. Hun tog sig til halsen og så chokeret på ham, næsten skrækslagen.

Hun rejste sig hurtigt op og vendte ryggen til ham og gik hen af mod badeværelses døren. Hun stod der lidt og stirrede ind i døren og prøvede at få styr på sit hjerte, der bankede så hurtigt der ud af, at hun var bange for at besvime, vis det ikke snart stoppede med at banke så hurtigt. " jeg.. det.. ". Hun vendte fronten mod Shaden og så uskyldigt på ham og sagde så med en smule tøven. " Det var derfor du tog kontakt til mig.. du ville dræ.. dræbe mig? ". Hun så pludselig meget såret på Shaden og sagde " Vil du virkelig gør så meget.. for blod?. For få sølle dråber ". Hun trådte tættere på Shaden og gik så direkte forbi ham.. hen til sovesofaen og sagde" Vis.. du laver mig overnatte.. så må du ". Hun satte sig pænt ned og rettede en smule på sin skjorte, for derefter at åbne den lidt mere. Hun flettede sit hår ned af den højre side af skuldren, så det ikke var i vejen for venstre side af hendes hals. " Her.. drik ". Hun så uskyldigt mod ham, med sine glinsende blå øjne. " Jeg ligeglad om du vampyr.. jeg har intet imod at give dig mit blod, vis blot du ikke dræber mig. Kan jeg stole på dig? ". Hun så tøvende på ham.. ventende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 0:08

"søde.. mine intentioner har aldrig været at dræbe dig, kun dræne, dig for blod... det dør man ikke af.."
Shaden viste udemærket godt han havde dummet sig, da hun gik forbi ham og satte sig på sengen, han så en smule forvirret på hende og var ikke sikker på hvad hun ville da hun fortalte ham det.
Der sad hun på hans seng og spurgte om han ville drikke af hende, friviligt?
"det kan nok godt lade sig gøre, og selvfølgelig kan du stole på mig søde, bare slap af, det kommer ikke til at gøre ondt"
han gik over til hende og satte sig ned i sengen til hende, smilede og kiggede på hende, lod sine hænder køre op af hendes ene ben, de var meget tætte og han drejede ansigtet en smule til siden, da han kyssede hende, det var fantastisk at mærke hendes bløde fyldige læber i mod sin egne.
Shaden lagde sin ene hånd om bag nakken på hende og kyssede hende en smule mere intenst, han lod langsomt sin mund åbne en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 0:15

Hun så nervøst på ham og sagde " Er du sikker? ". Hun vidste ikke hvordan det måtte være at blive bidt, eller få drænet sit blod.. men hun vidste at vampyr levede af blod, af selveste livet selv. Det var sådan det i hvert fald var i bøger og film, så hvorfor ikke give Shaden det han ville ha haft i starten, så havde de da det ude af verden.. dog da hans hånd kørte op af hendes ben, skulle hun til at fjerne den, men nåede det ikke, eftersom hans kys tog hende by surprise. Hun så chokeret på Shaden og skulle til at skubbe ham væk, men hans læber.. hans søde rosen duft, hans.. blik.

Hun lukkede langsomt sine øjne og lod sig forsigtigt presse op af Shaden, i det kysset blev mere intenst, dog.. der gik ikke lang tid, før hun kom til fornuft og skubbede ham blidt væk, så deres læber ikke mødtes. " Hvad laver du? ". Hun så undrende på ham og rejste sig hurtigt op og sagde" hvorfor kyssede du mig?.. det da ikke sådan at.. at vampyr ". Hun rødmede over sine kinder og tog sig kort til de fyldige læber. Hun følte sig en smule udnyttet, men måske havde hun sendt de forkerte signaler. " Det var mit første kys!?.. hvordan kunne du finde på at.. at tag det bare såen ". Hun så flovt væk fra Shaden og prøvede at genfinde fatningen. Det var så pinligt.. han havde blot kysset hende som han lystede.. var det normalt?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 0:22

Shaden kiggede underligt på hende da hun fjernede sig.
"fordi..." mere noget han ikke at sige før pigebarnet fortalte det var hendes første kys, det her ville blive svært.
"Hele kysset... og hvad der ellers ville føre med det.. er en del af hele drægningen, jeg bliver nød til at lade dig komme ind i en slags seksuel trance, det gør at du ikke vil kunne mærke mit bid og slappe af, ellers vil det komme til at blive meget smærtefuldt, men det hele er dumt af mig"
Shaden rejste sig op, og kiggede over på døren som førte ud igen og sagde så "jeg er meget ked af at jeg har frarøvet dig dit første kys... og sådan en pæn og smuk ung kvinde som dig, burde ikke bruge natten med et monster som mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 0:34

Hun så flovt på Shaden og gik direkte forbi ham og ind på badeværelset og lukkede døren efter sig. * hvordan kunne jeg være så dum.. det jo blot et kys.. der lå intet i det.. forhelved Pan.. *. Hun sukkede dybt og prøvede at få sin hjerte banken ned, i det hun langsomt åbnede døren igen, dog forsigtigt. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige til Shaden, eller hvad der egenlig skulle gøres, men vis det var sådan.. vis det virkelig kunne passe, at man skulle ind i en trance.. så måtte de gøres. " Undskyld. Der så meget jeg ikke forstår ved jer fyre, samt.. du også en vampyr oven i.. du intet monster ". Hun satte sig forsigtigt derhen hvor hun sad før.

Blidt trak hun ned i sin skjorte igen, så han bedre kunne komme til, så hendes krave på skjorten, ikke var i vejen. Hun så uskyldigt samt undskyldende på Shaden og sagde" Fortsæt.. ". Hun smilede en lille smule, blot for at gør det klart for ham at hun var okay. Hun anede ikke hvad der ville ske med hende, eller om han kunne finde på noget.. men hun havde lovet at stole på ham. Han ville hende intet ondt, det var hvad han havde sagt.. desuden havde han haft chancen hele tiden.. og han havde ikke taget den, så han var en god person. " Det mig der et monster.. jeg overreagerede totalt.. jeg bare aldrig blevet.. kysset på den måde før.. sådan.. fået et rigtigt kys ". Hun rødmede en smule mere og så flovt på Shaden og lukkede sine øjne og sagde " Fortsæt endelig ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 0:47

Shaden var en smule ved at gå i panik da hun gik ind og låste døren til toilletet, han havde aldrig prøvede noget af det her før, for det meste når han drak fra nogen, var det bare hurtigt ind og hurtigt ud, men hende her.. hun var mere krævende, men på den gode måde.
Derfor kunne han mærke varmen i kroppen da hun kom ud igen, og ville prøve igen, hun satte sig på sengen igen og trak ned i skjorten, det var lidt længere nede ind før og han havde et ret godt udsyn til hendes bryster.
Shaden ville lade hende bestemme tempoet nu, så han lagde sig ned ved siden af hende, og trak hende med ned at ligge, tog hendes hånd og lagde den på hans overkrop og hviskede "bare gør det i dit tempo og fortæl hvis du finder ubehag eller andet"
han lod igen sin hånd køre op af hendes lår, denne gang mere stille og roligt og langsomt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need to feed (Pandora) Empty Sv: I need to feed (Pandora)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum