Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fælles UWoplevelse! - Page 6 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Fælles UWoplevelse! - Page 6 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Fælles UWoplevelse! - Page 6 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Fælles UWoplevelse! - Page 6 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fælles UWoplevelse! - Page 6 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fælles UWoplevelse! - Page 6 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Fælles UWoplevelse! - Page 6 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Fælles UWoplevelse! - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fælles UWoplevelse! - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba13Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba14Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba15 
Abigail
Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba13Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba14Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Fælles UWoplevelse!

4 deltagere

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Hvor skal vi være?

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba1321%Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba15 21% 
[ 6 ]
Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba134%Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba15 4% 
[ 1 ]
Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba137%Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba15 7% 
[ 2 ]
Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba1350%Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba15 50% 
[ 14 ]
Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba1318%Fælles UWoplevelse! - Page 6 Voteba15 18% 
[ 5 ]
 
Totale stemmer : 28
Tilbage
 
 

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Delilah Ons 31 Jul 2013 - 10:18

Selena: Jeg er rimeligt sikker på at det er en hel del dyrere at skulle leje en stor gruppe busser, fordi man jo i såfald ville være nødt til at leje rimeligt mange, idet vi er spredt ud over hele Danmark. Og hvis vi så lejede én bus ville det tage virkelig mange timer og skulle køre rundt og hente alle, og det tror jeg ville blive ret kedeligt for folk i længden. Personligt kan jeg bedre lide idéen om at folk tager toget, bliver kørt, flyver eller hvad de nu ønsker separat, og så mødes i Aarhus(medmindre man selvfølgelig tager sted med nogle andre, hvilket også er fair)^^

Bæk: Indrømmet, jeg tænker faktisk slet ikke at der er nogle der har 'ansvaret' for at få folk til at stoppe, hvis de kommer op at skændes. Det er vel folks eget ansvar at holde tonen ren, og hvis dette er umuligt, så er det vel en helt normal reaktion at forsøge at stoppe skænderiet og gøre folk gode venner? Ansvarlig eller ej?^^
Dog vil jeg ikke komme ind i denne her diskussion, idet jeg, som sagt, er ret ligeglad med om jeg selv er eller ej. Jeg kan bare godt lide at hjælpe(og sige mine meninger højt og tydeligt, heheh)^^

Men nu vil jeg så godt lige sige, at jeg af ren refleks har tænkt det som at Sean havde styr på det fra start, fordi Sean virker som ham der burde have styr på det og har styr på det. Ved ikke hvorfor, men helt fra start har jeg tænkt at det var Sean der var "tovholder" som Eirlys så fint kaldte det. Meen det har måske bare noget at gøre med den dér charmerende blå farve han render rundt med xD

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Ons 31 Jul 2013 - 10:29

Det er den blå farve, kombineret med jeg oprettede tråden og hele tiden spørger efter resultater Wink
Kan godt fornemme du/nogen af jer automatisk tog mig for en af de ansvarlige og det vil jeg gerne være, så længe jeg ikke har ansvaret alene.

Jeg er enig i det nok bliver for dyrt og for meget med en bus, dertil skal siges at vi alle ikke rejser sammen, så at få gruppe rabat hos DSB bliver nok lidt svært.

Tidspunkter bliver højst sandsynligt i en ferie, så vi kan godt tjekke muligheden for om en skole vil låne deres udendørs arealer til os. Det, eller vi skal håbe Lai må komme med og hendes onkel har lyst til at dele have med os. Eller også skal vi tjekke om de har nogen billige lokaler vi kan leje i 3-4 dage.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Delilah Ons 31 Jul 2013 - 10:39

Eller også er det fordi du er så fantastisk dygtig til sådan noget, og er helt vildt ansvarlig ...! *Fedte fedte*
Men ja, du bliver nok 'overhovedet' Sean, selvom du ikke er alene om det. Der er alt for mange meninger til at du kan være helt alene om det, haha! Og så har du også medansvarlige tror jeg and stuff, men jeg ser dig bl.a. automatisk som overhovedet xD

Eller også Sean, så er der jo altid muligheden med en teltplads eller et andet sted at slå et telt op, hvilket nok ville være det billigste, om end mest uhumske og besværlige i enden^^

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 11:12

Det var nu heller ikke det jeg mente med en bus, men kan egentlig godt se at jeg fik det til at lyde sådan, så jeg omformulere mig lige! xD
Jeg mente at når vi engang har fundet et sted hvor vi kan være osv. At vi derved lejer en bus, der skal komme og køre os det sted hen vi beslutter at tilbringe en af dagene.. Det var vist biografen der blev snakket om xD det var det jeg mente xD
Men ja, det er sikkert for dyrt alligevel, + der skal en chauffør med i prisen -.- for, jeg tror ik der er nogen af os der kan køre bus xD
Men ja, bare forslag :3 ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Delilah Ons 31 Jul 2013 - 11:30

Ahhhh! På den måde! Men jeg tror der kører busser næsten alle steder i Aarhus, så jeg tror ikke det ville være nødvendigt egentligt o:

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Ons 31 Jul 2013 - 11:33

Altså det kan blive meget dyrt i længden hvis vi skal bede en bus om og køre os rundt bare den ene dag da det faktisk er dyrt det med benzin og chaufføren skal jo have en del løn for det og så det selskab bussen kommer fra. Så der vil det være næsten alt for dyrt.

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 17:10

Eventuelle idéer til rystesammenlege (hellere have for mange en for få) fordi FDF'er er vidunderlige Very Happy

Samarbejdeslege
Kommunikationslege
Tillidslege
Røv pinlig, men for de modige og kan altid udvides med egne regler, som at man skal sige mere ^^
Og en bonus oplysning. De bedste rystesammenlege er også de værste og mest pinlige, men hvis man tør slå sig ud og deltage i dem. Så virker de ^^

hele FDF's legedatabase

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Ons 31 Jul 2013 - 17:13

Rettelse: JEg har prøvet millioner og syntes personligt ikke de pinligste og særeste er de mest sjoveste eller bedste med fremmede folk Wink

Men tak for dine ideer. Vi er allerede nogle stykker der er ved at sætte det hele sammen og ideer er altid velkommen. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Delilah Ons 31 Jul 2013 - 17:15

Super, tak Ei! Det er fantastisk! Dog er jeg som Sean enig i at de pinlige ikke er de bedste. Faktisk syntes jeg de pinlige er de værste, fordi folk fra start får et dårligt indtryk fordi de skal sige ting de ikke har lyst til at dele eller skal gøre ting de ikke har lyst til^^

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2013 - 17:38

hey, jeg har læst lidt her og der, dog kan jeg ikke huske alt xD

dog.

Alkohol: syntes ikke da skal være alkohol, da som da blevet sagt, så da nogen da under 16, altså jeg er selv frisk på og drikke lidt, dog ikke mega meget, men dog lidt, men det ved jeg ikke rigtigt med, det vil jeg lade folk med hjerne ordne xD.

stedet: om det bliver vandre hjem, eller hvad det gør, det lader jeg folk med hjerne ( vil sige ikke mig ) tage sig af, og sådan ting der, bare vi sån kan få prisen at vide der, eller noget, og ja ved ikke rigtigt ellers owo

hvis folk skændes: da er jeg ikke den bedste til og spørge til råds selv om jeg selv har deltaget i meget af den slags forude andre ting, men jeg kan dog sige at hvis en blå, som FX Sean, bliver informeret om nogen skændes, jamen så tager Sean de to/eventuelle flere, med ind, og så snakker man fredeligt om det? :3?

mad: jeg har fundet på nogle ideer, da er let og lave, nogle lækre sandwich med fisk og sådanne ting, som frugt og den slags og så noget let aften's mad, som jeg dog lige skal finde ud af selv, så, men er da nogen ønsker ( hvis i snakker private sammen ) jamen så skal i da være fri til og skrive, dog må man godt komme med opskrift til mig når det er :3

bus: altså en bus kan blive meget dyr, så det syntes jeg allerede da skal siges nej til, da det kan blive meget meget dyrt, som i MEGET dyrt der, men jeg har læst noget om vandre hjem, og det virker som en god ide syntes jeg selv, da vi så er tæt på byen og man så kan samles og sådanne ting i møde lokalet ( det plejer et vandre hjem og have ) hvor man så mødes og snakker om tingene, men hvad gør man så med at bo sammen og sådanne ting?

vandre hjem: er skrevet under Bus.

PS, Mad: er dog ikke sikker på mad hvis det bliver vandrehjem, fordi så mener jeg de tilbyder mad, er ikke sikker, hvis det kan undersøges, men mener ikke man selv kan lave mad så, så det ved jeg ikke rigtigt o.o

omkring de lege og spil: jeg syntes man skulle medbringe nogle kort og andre ting, og angående det med pinligt, så jeg enig med Del omkring det med pinlig lege, fordi jeg ville nok ikke lege med det, og ved ikke hvor mange andre da ville være med, så i dunno, da der tit er ting folk ikke vil ud med så ja.

hmmm ved ikke om jeg har glemt noget, men tja håber det et okay svar jeg har gevet :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Lør 3 Aug 2013 - 12:21

Jeg fik lov! JEG FIK LOV!!!! Iiiiih!!

Min mor siger, at man sagtens kan lave en aftale med en skole og eventuelt låne deres idrætshal eller nogle af klasserne til at overnatte i Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Lør 3 Aug 2013 - 12:28

Eirlys: Hvor er det fedt, at du har fundet de der lege der Smile
Den der pinlige leg lyder totalt grineren, men som de andre siger, så er det nok noget man laver med sine bedste venner og ikke fremmede... Jeg ville nok komme til at gemme mig under bordet af flovhed så, og det er ellers ikke noget jeg plejer at gøre Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Lør 3 Aug 2013 - 12:31

Fedt Becca! Very Happy

Så undersøger vi lige det så vi har nogle flere valgmuligheder ^^
Vi sidder netop og venter på svar fra et sted som har nogle tilbud til grupper hvor man dog skal kontakte dem først så får i svar derefter hvis vi mener det er rimlig priser ^^

Der kommer en liste ind senere med hvad os der har ansvaret er blevet enige om lidt senere ^^

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Lør 3 Aug 2013 - 12:33

Fedt fedt Smile

Er glad for, at du er en af de ansvarlige.... så skal jeg nok komme og gemme mig i din jakke hvis nogen mobber mig Very Happy
hehe ^^
Ej, mobning tror jeg ikke rigtig vi kommer til at se noget til Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Lør 3 Aug 2013 - 12:35

Og Og Og!! Du er perfekt som ansvarlig! Det ved jeg!!!
Og sammen med Sean kommer i til at tage hele Århus i jeres hule hånd! Muahahahahaaaaa!!! xD

Ej, jeg er bare lidt overglad lige nu Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Lør 3 Aug 2013 - 12:45

Mobning er ikke tilladt det kan jeg allerede nu sige da vi alle skal have det hyggeligt sammen ^^

Tak for, at du mener det og ja du ved det for vi 2 har ihvertfald sat gang i meget som gik godt ^^
AARGH tror ikke vi tager helle Århus, meen usikker gør vi den ihvertfald Wink

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Lør 3 Aug 2013 - 13:36

Usikker... ååh nej, lad mig komme væk....
Bare vi ikke får ballade...
Rettelse: bare jeg ikke får ballade xD

Men jeg har ikke noget imod, hvis vi render rundt og synger på gaden... så kan man vel også tjene en krone eller to? Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Lør 3 Aug 2013 - 13:39

Lol Becca xD

Vi finder ud af noget Becca det bliver ihvertfald ikke kedeligt ^^

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sean Tors 8 Aug 2013 - 22:34

Opdatering:

Vi er en lille gruppe på tre, der er blevet enige om forskellige ting angående turen.
Dog har vi et evigt problem: sovested!
alle de steder vi ser på, har enden ikke plads til os eller er for dyre. Eller svare ikke når vi vil i kontakt med dem. Endelig er der bekymring for, da vi overvejer at gøre det i efterårsferien, at det måske bliver for koldt for folk at sove i telte.

så vi har kunne godt bruge nogen med en ide, eller hvis de kender en vi kan prøve at kontakte. Tak.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Søn 11 Aug 2013 - 15:51

Ville lige huske jer på og tjekke om i kender nogen eller et sted vi måske kunne være til oplevelsen ^^
Os der har ansvaret vil nemlig gerne igang med og kunne sætte flere planer igang og da vi ikke lige har fået svar på det sted vi har kontaktet endnu så må vi gå til en nødplan og kontakte andre steder som skoler eller andet så hvis der lige er nogen som lige kender nogen der vil have os så ville vi være glade for det Smile

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Gæst Søn 11 Aug 2013 - 20:51

Altså, ligger der ikke en højskole i Århus?
Tror der er stor sandsynlighed for, at man gerne må leje nogle af deres værelser i ferien Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Lør 7 Sep 2013 - 12:58

Hej alle sammen

Ville lige sige fra os der har taget ansvaret for oplevelsesturen, at i skal regne med, at turen bliver aflyst da vi stadig ikke har fået svar fra det sted vi regnede med og være og derfor stadig står med pladsmangel til, hvor vi kunne være de dage. Samt jeg skal dsv arbejde den uge og har derfor ikke mulighed for og deltage i det. Selvfølgelig kunne i altid stadig tage afsted, men da vi ikke har fundet pladsen endnu kan det ikke ske.
Håber i kan acceptere det.
Hvis i kender nogen der vil ligge plads til så skriv endelig til os ^^

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Delilah Lør 7 Sep 2013 - 13:16

Luce, vi snakkede om at flytte den til et andet tidspunkt, ikke aflyse den helt^^

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Delilah Lør 7 Sep 2013 - 13:18

Og Becie: Har du nogle idéer til hvad du tror det ville koste at lege værelserne - bare sådan ca.? Eller har et navn på de højskoler?

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Rafaela Lør 7 Sep 2013 - 13:36

Del det var også det jeg mente.

_________________
Fælles UWoplevelse! - Page 6 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fælles UWoplevelse! - Page 6 Empty Sv: Fælles UWoplevelse!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum