Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Voteba13Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Voteba14Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Voteba15 
Abigail
Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Voteba13Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Voteba14Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 12:36

Hejsa alle kære dejlige brugere der ude Smile
Ja jeg vil bare sige, at jeg nok ikke kommer til at være på det næste stykke tid,
og hvis jeg kommer på, så vil jeg kun desværre være på i kort tid.
Da jeg kan se, at lektierne i denne uge kommer til at tage alt for meget af min tid.
Så jeg syntes lige, at i skulle vide det. Så i ikke undre jer over, hvor en af jeres kære admins er blevet af.
Derfor kommer der heller ikke svar på nogen emner, før jeg har tid igen.

Håber i hygger jer ind til da, og regner med at kigge en gang om dagen, hvis nogen evt har spørgsmål.

Your Admin
Mina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 13:02

God arbejdslyst! Smile
Vi vil glæde os til du er tilbage igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 13:26

Taaak Very Happy
*savner jer allerede* Very Happy hihi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 13:41

Mina honey,
Take the time you need !
Vi venter pænt...

Hey folks...
Its time to Spaaaaaaam !!!!! Weeeee
Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 13:47

Kender det selv, men tag den tid du skal brug og så må vi vel bare glæde os til at du kommer igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 13:50

Vi vil savne dig! Smile ivertfald vil jeg savne dig nok for alle dem der ikke gør Very Happy
*kram*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 13:51

*Ryster på hoved af Camille*
Hvad ville du gøre, hvis du ikke måtte spamme?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 13:56

Eric, lad vær at pin mig med den forfærdelige tanke * smiler frejdigt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:02

*Roder i den store adminpose fyldt med adminting. Tager en stor spamvagthund og sætter den på forummet*
Sådan der Smile Den holder vagt, hvis nogen spammer, så pas på Smile Den bider!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:04

*Tager Minas hund til sig* Fantastisk Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:06

Miiinaaaa du burde vide bedre, den lille vovse vil Rain bruge som toiletpapir Smile

Jamen Eric, så leg du med den da XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:11

Jeg er elendig til det xD
Tror bare jeg holder mig til min overfyldte indbakke Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:18

Når du kan håndtere en Valenshest og en 6årig pige, sååå kan du nok også holde en lille spamvovse væk fra din piges mor XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:19

Når, nej nej, du tager helt fejl. Vovsen skal holde øje med dig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:22

O.o
Boy...your no fun Sad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:23

Når ja det er jo rigtigt nok, du får bare din rain til at æde den.
*tager hunden væk og leder efter noget nyt brugbart*
Nej desværre, kan intet finde Eric. Så du bliver nød til at overleve ind til jeg kommer tilbage, eller få en af vores kære andre admins til at holde øje med hende Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:24

Man skal da også gøre alting selv! Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:32

Uhh Eric, vil DU påtage dig ansvaret at holde mig i snor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:34

Jeg vil da gøre et forsøg ... selvom det sikkert kræver et 24 timers job. Jeg kan jo ikke gøre andet i den kommende uge, så jeg ved ikke helt rigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:46

*Sætter mig ned og ser artigt på Eric*

Held og lykke Putte XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Sajro Man 26 Mar 2012 - 14:47

Eric du må sige til hvis du får brug for hjælp. XD

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:48

Sajro, jeg tror allerede jeg har brug for den >_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:50

* drillende*
Sajro...du har vist hænderne for fulde for tiden ,til også at passe på mig XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Sajro Man 26 Mar 2012 - 14:51

Hvordan kunne den ide dog falde dig ind? XD

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Gæst Man 26 Mar 2012 - 14:53

Okay lille Mussi, der er i hvert fald én regel du skal følge, når det er mig der er kaptein. Ikke alle de drillerier, det skulle jo nødig ende med at nogle af besætningsmedlemmerne føler sig mobbet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding) Empty Sv: Har desværre ikke så meget tid. (admin udmelding)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum