Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Voteba13Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Voteba14Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Voteba15 
Abigail
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Voteba13Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Voteba14Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 5:16

Kære Eric
Et kæmpe stort tillykke med fødselsdagen i dag.
Nu er du jo ikke en drengerøv længere,  men en rigtig mand !

Tak for at være en fair og dygtig  admin på vores side.
Tak for at begave os i chatten , med dine mere eller mindre morsomme billeder Wink
Tak for altid at have en holdning eller to at dele ud af.
Tak for du gider bruge tid på at få ' vores side' til at køre.



Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  247646057_1838505

Wizz...
Vi har efterhånden har kæmpet bravt med hinanden,
I hvad... tre små år ? something like that.
Du ....er min favorit forlystelse i tivoliparken,
 selv om det både kan gå op og ned
og du gør mig så helt enormt rundtosset.

Du sørger for susen i maven, hjertebanken og summende lyde ; )

Jeg vil egenlig bare sige tillykke med de 18 år
Og lade dig vide at du er i mine tanker...


Kærlig hilsen
Mille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 5:48

Jeg tør jo næsten ikke svare, men nu kan folk allerede se hvor tidligt jeg har været oppe, så nu er skaden jo sket. Frygteligt siger jeg jer, frygteligt er det at vågne op på sin fødselsdag klokken fire! Ja, altså har min dag allerede været snart et par timer! Suk ak oh ve!

Jeg er helt smigret! - ikke fordi der skal så meget til, men altså Razz

Og til rasten af UW's brugere der ser dette frygtelige afskyelige indlæg, så husk nu at spræd rygtet om at jeg nu tiltales enten Sir Valentine eller Oh Høje Ærede Kajser Eric - Sean er min venstre hånd (jeg er venstrehåndet) og fordi Sakref nu ikke er så meget på, må han nøjes med den højre Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Rafaela Fre 2 Aug 2013 - 5:51

Tillykke med dagen Eric ^^

Og de tiltaler der Eric skal du ikke regne med og blive kaldt fra mig af Wink Du vil kun være Eric den skøre blå mand fra Pluto Wink xD så ved du det ^^

_________________
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 5:52

M-men! Ó.Ò

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Rafaela Fre 2 Aug 2013 - 5:53

Ingen men Eric Wink

_________________
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Nephthys Fre 2 Aug 2013 - 8:01

Tillykke kære Eric.
Vi må se at få lavet et emne, for nu har jeg ventet edderspændt!
Og ærligt, jeg synes nu at det kært, den måde du reagerede på Wink

- Dany

_________________
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 8:38

Oh høje ærede... Never mind. TILLYKKE MED DAGEN ERIC!
Håber du får en go dag Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 8:52

TILLYKKE ERIC!!!!!!
*Hælder alle mulige gaver udover Eric.* Tillykke, tillykke, tillykke!!!

Okay så.. Nu har du fået gaverne!
Kan vi få lagkage nu? Very Happy
Vi får vel lagkage, ik? >_>

Haha ej, tillykke Eric! xD
Håber du får en god dag og masser af gode gaver! Og en god kage!!!! :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 9:14

Ingen kage, desværre, men gud har lovet mig varme (til hans lille yndlingsmand) så i kan godt gå ud og nyde den mens den er her - og glem ej tropenatten i nat! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Rafaela Fre 2 Aug 2013 - 9:26

Eric den skøre blåmand fra Pluto Wink jeg holder mig bare indedøre eftersom jeg ligger syg ^^

_________________
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 9:48

I-ingen kage?!
M-m-m-men! D:
Jeg vil have kage, ikke solrigt vejr!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Sean Fre 2 Aug 2013 - 9:52

Tillykke lille Eric (ikke at kalde ham alt muligt sært)

Med din fødselsdag! Nu er du jo lige så stor som os andre! Smile

Eller...nogen af os, hm...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 10:03

*kokkerere - eller forsøger - en fødselsdagskage til alle dem der gerne vil have kage* 

Fedt! Endelig kan jeg være med i jeres +18 planer! Hit med dem Very Happy (nej, det skal ikke lyde forkert).

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Nephthys Fre 2 Aug 2013 - 10:15

tjoo, der er husleje, medicinbevillingerne, elregning, madlavning, rengøring, børnepasning, arbejde, skole. Vil du høre mere, kære *voksne* Eric? Wink

_________________
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 10:29

*Æder kagen før alle andre!!!!* Very Happy

Voksne ting.. Th..  xD
Skulle sige tillykke fra Delilah, Eric!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 10:54

Jo tak! Very Happy 

Hmm ... nogle der har en tidsmaskine, gider sgu ikke være voksen alligevel xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Sean Fre 2 Aug 2013 - 11:56

*indvier Eric i de hemmelige planer*

Og nu ikke med at sige dem til nogen! Jeg stoler på dig!

*spiser krummerne fra kagen, efter at Nille har spist det hele*

jo, du har bestået! Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 15:30

Tillykke! Tillykke! Tillykke! Tillykke!

Tillykke *klap*
Til Oh Høje Ærede Kejser Eric *klap*
Denne dag er særlig betydningsfuld, du er mere værd en det rene guld!
Tillykke *klap*
Til Sir Eric *klap*
Vi vil råbe højt hurra *klap klap klap*


Se!!! Jeg brugte tid på at synge sangen for dig!!! ^^


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Alítheia Fre 2 Aug 2013 - 15:36

*Finder min berygtede banko frem og begynder at spille fødselsdags sang og skråle* ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TIL DIIIIIIIIG TRALALALALALALALLALAALA TILLYKKEEEEEEEEEE

*bukker* mange tak mange tak... jeg ved min sang var fantastisk xD

Oh store kejser sit valentine o.o nope de ord stemmer ikke overens... :3

Eroc de lille menneske, nu er du blevet meget mere ansvarlig, er du ikke bare lykkelig Very Happy
*skål for alle de små i verden uden lige så meget ansvar xD*

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 16:06

Becie, du er min ærersgæst! Very Happy - Se se folkens, et godt eksempel Very Happy 

.... jeg burde holde fødselsdag lidt oftere - er vild med alt den opmærksomhed xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 16:16

Godt at du er så ydmyg og beskeden.
Det klæder dig * ruller med øjnene *

Husk nu voksen, moden og følsom er nøgleord her!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Rafaela Fre 2 Aug 2013 - 17:28

Ok jeg er bare den eneste der ikke Kalder Eric for: sir Valentine eller Oh Høje Ærede Kajser Eric xD

Han vil altid være Eric den skøre blåmand fra Pluto! Very Happy

_________________
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 21:27

hey Eric, lil brow, tillykke med den alder du nu får, og alt det sprøjt der, husk og drik godt med vodka og tænk på russerne, hav en god føzz ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 23:23

Luce jeg tror vist ikke du finder de kaldenavne i mine indlæg-
Like ever xD

Men mon ikke Eric har haft en pragtfuld dag- jeg ved han er glad for alle hilsnerne Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Rafaela Fre 2 Aug 2013 - 23:24

Cam tror nok også det ville skramme mig hvis du skrev det lige pludselig Wink xD

Tror jeg også Eric den skøre blåmand fra Pluto xD

_________________
Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !  Empty Sv: Fødselsdag : Eric Valentine , Tillykke med dagen !

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum