Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 
Valentine
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 
Natalie
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 
Lori
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 
Renata
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 
Jake
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 
Sean
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 
Abigail
Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba13Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba14Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Gæst Ons 21 Aug 2013 - 21:34

En lille opfordring .... Smile
Kunne denne snak - hvis det har et formål at forsætte den for dem der er involveret - kan den ikke tages over pm ?

Det er en personlig diskution og som del siger og jeg selv nævnte tidligere - egenlig ikke er anliggende for andre. Efter som tonen er blevet mere kontant , vil jeg appelerer til den forsættes pm ?

Kh
Camille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Delilah Tors 22 Aug 2013 - 15:10

Som sagt, skriv til mig over skype^^
Pms fungerer også, som Camille siger. Men hvis Abbie skal med i snakken også, så er skype nok det bedste sted^^

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Ons 28 Aug 2013 - 19:26

Hej alle sammen

Ville lige sige jeg alleredeså småt er ved og komme tilbage til siden, men det vil kun være nogle enkelte emner jeg svarer på hen ad vejen. Har stadig nogle problemer som jeg skal have styr på og har derfor perioder hvor jeg kan reagere temmelig voldsomt som ikke er meningen. Som nogen af jer ved har jeg haft nogle dårlige måneder...Kan ikke beskrive det bedre end jeg gjorde overfor Del over skype for nogle dage siden, hvor jeg prøvede og åbne mig lidt.: Bagslag fra da jeg blev tvangsfjernet. Kom mig for hurtigt og det er givet bagslag så det er kommet igen plus en del problemer med noget der skete i fortiden min far er begyndt og køre i og som har givet mig problemer med min uddannelse også og problemer med en jeg har noget kørende meds ekskæreste
Og så bare det, at mange af mine venner har begået selvmord det sidste stykke tid...

Derfor vil jeg lige sige undskyld til de af jer det gik udover og nogle burde få en større undskyldning end jeg kan give dem og håber i kan tilgive mig for mine temmelig voldsomme reaktioner. Jeg kan allerede nu fortælle jer, at det sikkert sker igen eftersom jeg ikke har fået bearbejdet det ordentligt endnu, men savnede ærligtalt og skrive med jer folkens og svare på mine emner som nok er det jeg savner aller mest af alt.

Ville bare lige sige det til jer så i vidste hvor i ca har mig nu som det er...

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Rafaela Fre 30 Aug 2013 - 17:10

Ja ville lige give jer en ekstra besked som mange af jer nok vil få brug for og vide da det kan minimere mine chancer for, at være på siden...Mit syn er blevet så dårligt, at jeg næsten ikke kan læse normal skrift længere. Jeg bruger lang tid på og kunne læse mine emner rigtigt da jeg skal fokusere meget på bogstaverne. Nej er ikke ordblind bare lige for og skære det ud i pap. Jeg ved ærligtalt ikke hvorfor mit syn bliver dårligere og derfor kan jeg ikke give jer et svar på hvorfor. Jeg er også meget tidspresset pga min uddannelse kræver jeg skal kunne nogle ting og har rent faktisk kun 14 dage til og kunne udføre den opgave på og det stresser mig meget plus gør mig meget bange for, at jeg måske skal droppe min uddannelse...Mit liv føles svært og har ikke tænkt mig, at det skal gå udover jer herinde eller mine emner og derfor skal i bare vide som skrevet ovenover, at i ikke skal tage det personligt når jeg pludselig får et af mine flip for det er ikke jer der er problemet, men andre ting...

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær) - Page 2 Empty Sv: Troede aldrig jeg skulle sige det...(Fravær)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum