Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
hello lady come have fun //Elena// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
hello lady come have fun //Elena// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
hello lady come have fun //Elena// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
hello lady come have fun //Elena// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hello lady come have fun //Elena// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hello lady come have fun //Elena// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
hello lady come have fun //Elena// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
hello lady come have fun //Elena// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
hello lady come have fun //Elena// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
hello lady come have fun //Elena// Voteba13hello lady come have fun //Elena// Voteba14hello lady come have fun //Elena// Voteba15 
Edgar
hello lady come have fun //Elena// Voteba13hello lady come have fun //Elena// Voteba14hello lady come have fun //Elena// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

hello lady come have fun //Elena//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 1:25

S-Kroen Det Vilde Svin
T-20.00
O-lidt mennesker der hygger dig
P-http://blog.blacklinestudio.ca/wp-content/uploads/clothing/dom_rebel/Dom_Rebel.jpg
V-lidt koldt men ikke meget.


Cameron havde nu endnu engang bevæget sig ind på denne her kro som han kendte så forbandet godt efterhånden, så det sagde jo noget om at han kendte den godt nu og sådan, roligt gik han op til baren og bestilte sig en øl og betalte for den og sådan noget.
Roligt tog han en tår efter han havde fået den og slappede bare roligt af mens han sad der ved baren og sådan noget og viste ikke hvad han skulle lave sådan en dag som i dag, han kiggede lidt rundt *hvorfor er der nogen der tilbringer flere dage om ugen på at sidde sådan et sted her*tænkte han for sig selv og slappede bare roligt af og viste godt at han havde været her tit, men med flere dages mellemrum.
Han satte glasset foran og så ned på det og smilte bare for sig selv og alt det og kunne godt huske sidst han var der mødte han en eller anden kvinde og sådan, mon han kom til at se hende igen for det var nu meget sjovt og sådan noget halløj der, han kiggede rundt en gang mere og smilte bare for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 1:43

Det var første gang Elena var taget ud uden at havde sin søn i hånden, hun havde ladt ham være der hjemme og sove så hun kunne gå lidt fri, hun var taget ud for at få en øl eller to, hun havde en sort kjole på og nogen sorte sko, hendes lange lyse hård lyste op helle tiden på grund ad lyset, hun så sig rundt og så hvordan mennesker så væk og løb forbi hende, hun viste godt at folk stadig ikke kunne lige hende, hun havde gemt sine sorte hvinder væk i håb om at folk ikke vil opdagede hvem hun i virkeligheden er, hun sukkede dybt og gik inf i kroen, hvor den stille mustik stoppede med at spille og folk stoppede med at danse og drikke, de så bare med kolde blikke på hende og hviskede en masse til hinanden, Elena se med i jorden og gik op i baren for at bestille en, "Jeg vil geren havde en øl tak" kvinden bag baren gav hende hurtig en øl og løb ud bag ved for at snakke med det andre kvinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 2:22

Han smilte for sig selv da hende kvinden kom ind og det hele blev stille og ja der var jo ikke rigtig nogen tilbage her andet end ham og hende kvinden som var kommet op for at bestille sig en øl og den slags, roligt kiggede han på hende "du skal ikke tage dig af folk her de ser ting og tror på det"sagde han roligt og smilte bare til hende, han slappede af og drak vider han var ikke den der tog sig af sådan noget han var ikke den der ville løbe væk fra hende af bare fordi hun kom ind.
Han slappede af og havde det bare normalt ved at være der for hun var jo bare den hun var og hvis det var kunne han jo bare gå hvis han ville selv, men det havde han da ikke lige tænkt sig og gøre lige nu og her, han slappede af og drak bare roligt og viste ikke hvad hun endeligt ville her inde men det lod da til hun ville det samme som ham drikke og ha det sjovt på en eller anden måde lidt lige som ham selv, han så på hende "mit navn er Cameron"sagde han roligt til hende så hun viste hvem det var hun snakkede med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 13:58

Elena så en mand ved hendes side, hvorfor så han ikke koldt på hende som alle de andre gjord? viste han ikke hvem hun var? hun så på ham og lyttede til havd han sagde, okay han viste ikke hvad hun var for en kvinder, "Jeg kan godt se du ikke kender mig" hun så væk fra ham, og tænkte på sin søn som lå der hjemme helt alene, hvordan kunne hun også finde på at tage ud og få en øl eller to, folk var jo ude efter hendes søn, hvor var hun dov dum, hun måtte tilbage til ham og sikker sig at han har det godt, hun drak lidt være af sin øl og hørte bare efter hvad manden sagde, "Jamen hyggeligt at møde dig, mit navn er Elena Ryan, du bestemmer selv hvad du kalder mig" hun så stadig ikke på ham, han var nok ikke et menneske ellers ville han havde løbet sin vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 15:18

Han slappede roligt af og viste ikke hvad hun tænkte på eller noget han var lidt ligeglad med endeligt, han var der bare og ja han havde ikke tænkt sig og gå nogen steder lige nu, han kiggede på hende "hvad bringer endeligt dig her ind"spurgte han roligt og så på hende, han var ikke den der var bange for at spørge om ting for ellers fik man ikke det svar man sådan søgte om det var vigtigt eller ej.
Han kiggede på hende og drak så lidt mere af sin øl og ventede på at hun ville sige noget igen hvis hun ville sige noget og sådan noget, han kiggede rundt også på hende igen med et stille smil på sine læber og nød at der var lidt stille her i forhold til hvad der sådan plejede og være, men hvorfor folk var bange for hende tja det kunne han ikke lige sådan se fra deres side af for så burde de jo også være bange for ham, men det var de da ikke hvorfor skulle de være det han var jo kun en dæmon og den slags der, men han var jo alt for venlig det var nok derfor folk ikke var bange og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 18:50

Elena kiggede på denne dæmon som hun ikke helt var tryk hos, eller hun var ikke tryk hos særlig mange og slet ikke hos dæmoner, hun havde fået et dårligt indblik af dæmoner, og hun ville aldrig glemme den tid hvor hun mistede sin forældre til en dæmon som ikke kunne klare at få et nej, "Jeg synes det var på tide at komme lidt ud" hun ville ikke fortælle ham om sin søn, for det kunne jo være at han var en af de mænd som ville slå hendes søn ihejl.

//Undskyld det blev kort, havde ondt i hovedet//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 19:01

Han kiggede på hende og slappede roligt af "det skal der jo også til en gang imellem og alt det halløj der"sagde han roligt og drak vider og så på hende "du lader til at være noget anspændt er der noget som går dig på"spurgte han roligt og så på hende og viste jo ikke hvad hun tænkte på og alt det, men han kunne jo lige så godt spørge som at holde sin mund ikke.
Han så på hende med et smil "du virke som en sød kvinde Elena"sagde han bare roligt og så på hende man kunne se at han mente det han sagde for han ville da ikke lyve om det, når det var omkring en andens udseende og alt det.

//går nok havde ikke for meget krea selv lige der XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 14:26

Elena havde stadig ikke lyst til at se på denne dæmon, for hun viste jo ikke hvilken evne han havde, måske kunne han lave om på hendes følelser som hendes søn kan, "Jeg har ikke været ude i flere år" hun så stadig ikke på ham, han var jo dæmon og hun havde det dårligt i hans selvskab, hun fik hele tiden dårlige minder om den gang hun blev voldtaget af en dæmon, det havde givet hende et dårligt synd på dæmon, måske var der nogen der ude som ikke er onde ogkolde og er ligeglad med kvinder, men Elena var ligeglad hun ville helst holde sig fra dæmoner, "Nej men jeg må se at komme hjem" han riste sig op og så hen imod døren, og hun så også at folk stadig så ondt på hende, måske var det den bedste idé hun var kommet på længe, *Se at komm hjem Elena!" hun så rundt for at finde ud af hvor denne stemme var kommet fra, og nu lade hun mærke til det, hun havde en stemme inde i hendes hovede, som snakkede til hende, hun så ned igen og nikkede svagt, "Så kender du mig ikke endnu" han så stadig ned og ville bare gerne ud af døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 14:51

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvorfor hun havde så travlt med, men det var der altid nogen der havde når de mødte ham og den slags der, roligt rejste han sig op og så på hende og rørte roligt hende på skulderen og aktiverede sin evne roligt på hende som gik ind og legede med hendes lyst til mænd og den slags der, da han syns hun var noget for sig selv, og han ville også godt se om hans evne ville virke som han vil ha den til på hende, eller om han skulle træne noget mere på den eller hvad han skulle.
Han kiggede på hende og ventede bare roligt og havde stadig sin hånd på hendes skulder da hun jo stod stille og den slags der, han viste så bare ikke om evnen han havde virkede eller noget som helst da det kom an på hende og ja hendes vilje og den slags der, for det var noget hans evne sådan skulle forbi og den slags der.
Han havde det godt nok med at prøve sin evne af på hende, men hun ville måske hade ham eller noget andet han var ikke sikker på om evnen gik ind og fik dem til at gøre ting frivilligt eller om den tvang dem for han havde ikke helt styr på den del endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Man 26 Aug 2013 - 18:42

Elena fik en mærkelig følelse da han tog om hende, det var som om alt var imod hende, som om nogen ville havde hende til noget, men alligeve viste hun ikke hvad det var for en føelse hun kunne mærke, hun viste bare at denne følelse skulle væk så hurtig som muligt for det var ikke fordi det var en dejlige følelse, nej nok mere fordi hun var bange for at finde ud ad hvad det var før noget hun kunne mærke, hun så hen på manden som smilede til hende, hun forstod hun det beder, hans evne, ligesom en incubus kunne lave om på hendes følelser, så kunne denne dæmon måske det samme, hun tog sig sammen og kiggede igen på ham og sagde med enrolig stemme, "Stop med at bruge din evne" hun så væk igen og hørte denne lille stemme hun havde inde i sit hovede tale med hende, "Elena se at komme væk han er ude efter din korp* Elena viste ikke hvad hun skulle være blive eller se at komme væk? hun stod lidt og tænkte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Man 26 Aug 2013 - 19:34

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad hun gjorde men det hjælp på at evnen ikke var så god mod hende lige nu og roligt koncentrere han sin evne på hende og fik hende ind mod baren bord og så på hende, og slappede roligt af "tror du ved hvad jeg er men jeg har ikke tænkt mig og gøre dig ondt på nogen måde"sagde han roligt, og så på hende for hun stolede nok ikke på ham eller noget.
Han kiggede på hende og slappede af mens han evne blev mere og mere koncentreret og den slags der på hende begær og den slags der, men om det vil hjælpe anede han ikke lige nu og her, men det måtte tiden jo endeligt vise om den gjorde eller ej, for han kunne jo ikke andet end og koncentrer sig om det og alt det lige nu og her, han så på hende kiggede hende ind i øjne og slappede af mens han roligt smilte til hende og viste ikke hvad hun tænkte og alt det men hun syns nok ikke godt om ham lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Tors 29 Aug 2013 - 7:49

Elena så lidt koldt på manden ved hendes side, "Hmm ved jeg ikke kender dig ikke, men har haft et dårligt minde med en dæmon" hun så væk og havde det stadig mærkeligt inde i, hvad fanden var det her for en følelse hun lige havde fået, hun så lidt rundt og kunne huske at denne følelse kom lige efter at han havde taget fast i hende, hun lavede store øjne og så hen på ham, det var hans evne, men hvad det var det gjord ved hende kunne hun ikke sætte ord på, hun rystede bare på hovedet og se hen på manden igen, "Jeg skal hjem nu, jeg ved ikke om du vil føle mig hjem eller om du ville være her og drikke dig fuld" hun så væk igen og var klar til at gå hjem til sin elskede søn som nok stadig lå der hjemme.


//undskyld det blev kort, jeg havde lidt travlt:-( //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Tors 29 Aug 2013 - 8:11

Han kiggede på hende "okay kan godt følge dig hjem men så skal jeg også ha lov til at tjekke noget der når du er kommet hjem"sagde han roligt og kiggede på hende, han slap hende roligt men effekten fra hans evne ville stadig være der i et godt stykke tid "forstår at du gerne vil hjem hvis du har en søn og han får sin mors beskyttelse"sagde han roligt og gav sig til at gå ud fra kroen.
Han ventede roligt på hende udenfor og alt det halløj der, han ville vente på hende fordi han kendte ikke vejen hjem til hende eller noget for han ville godt følge hende hjem og det hele, han ville tjekke hende hvad hans evne havde gjort ved hende og alt det, han så på hende og smilte bare roligt til hende når hun kom ud og sådan.
Han havde jo rørt ved hendes begær gjort hende trængene til en mand og den slags der, men man kunne jo ikke vide om det havde virket og alt det men han kunne jo håbe på det, for så var hans evne ikke spild af tid.

//går nok skal du se Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Tors 29 Aug 2013 - 17:26

Elena så koldt på ham da han sagde at han gerne ville tække noget hos hende, "Hvad vil du da tække?" hun så stadig koldt på ham, hun kunne virkelig ikke lide ham, hvorfor ville han hjem til hende? hvad var han ude efter? hun så væk igen da han snakkede om at hun havde en søn, "jeg har ikke fortalt dig at jeg havde en søn" hun så stadig væk fra ham, og begynde at gå stille og roligt ud af koren, hun kunne godt se at folk rundt om hende så mere glade ud da hun skulle til at gå, snakken kom stille og roligt igen da hun var ude af døren, Elena så rundt da hun var kommet ud, hun ville gerne hjem men hun ville også godt vide hvorfor denne mand ville med hende hjem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Tors 29 Aug 2013 - 17:38

Han kiggede på hende og så roligt på hende mens han gik "altså ting som det med at nogen er efter dit barn har man jo også hørt hvad kønnet er jo men mig jeg vil ikke spilde min tid på det altså hvad skulle jeg med et barns liv på samvittigheden selvom det nogen dæmoner der mere kolde end mig"sagde han roligt og gik vider og så på hende.
Han var ikke ude efter hendes søn eller noget som helst, det var ikke det han ville tjekke det var noget helt andet og sådan, han kiggede på hende "når men hvordan kan det endeligt være du og dit barn kom til stedet som dette her"sagde han roligt og så på hende, for at snakke om noget andet så det ikke var så trist og alt det halløj der. Han kiggede på hende med et stille smil "og det lød underligt det jeg sagde før men er ikke ude efter jer på nogen måder for syns det fint nok at han er til verden her som os andre"sagde han roligt og gik bare der ved siden af hende.
Han kiggede på hende og gik bare der ved siden af hende og sagde nu ikke mere for han havde vist sagt nok efter hans egen mening og alt det, roligt kløede han sig i nakke og viste ikke hvad hun tænkte lige nu og her, men af alt det han havde sagt kunne man se på ham han var ærlig af en dæmon og være selvom man ikke ville tro det om en dæmon eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Fre 6 Sep 2013 - 22:43

//Ville lige hurtig sige jeg ikker er blevet beder siden sidste svar//

Elena så hen på manden som hun stadig ikke kente navnet på, hun forstod stadig ikke hvor han viste at hun havde en søn? måske var han en af dem som ville slå ham ihjel, hunne viste bare at hun ikke kan stolde helt på ham, så derfor ville hun være på vagt når de var kommet hej mtil hendes hus, hvor hun hbede på at hendes søn stadig lå og sov, "Jo fordi han kan give dig kvinder uden selv at spise" Elena lyd ikke særlig glad men hun var heller ikke trist for hun synes det var meget dejligt at hendes søn ikke skulle spise sjæle lige som andre incubuser, "Vores hus blev brænd ned" måske var det et meget kort svar men det var jo sådan det hele skete "Hvorfor syne du der er iorden ta en engel har sagt en incubus i verden imod hendes valg?" hun så væk, det var jo ikke hendes syld det var den der incubus som havde vlodtaget hende for ca 6 år tilbage, hun var helt stille da hun var færdig med at snakke, og håbede sådan at han ville snakke om noget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Fre 6 Sep 2013 - 23:09

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han lige skulle sige til hende lige mens hun snakkede, roligt så han på hende "give mig kvinder arrh dog ikke"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille smil, han slappede roligt af "det var ikke så godt at det brande ned men nu bor i jo her men det ser bare ikke ud til at i helt er velkommende her eller noget"sagde han roligt og så på hende med et stille smil.
Han ville prøve og skifte emne, men det var lidt svært når man fik et spørgsmål som det sidst, han kiggede på hende "nej altså syns ikke det okay at nogen bliver tvunget til at give liv til børn men du er vel glad nok for din nu her"sagde han roligt og så på hende og slappede roligt af, han smilte til hende "når men hvad kan du godt lide og lave"spurgte han roligt og så på hende med et stille smil.
Han ville bare være venlig overfor hende men det var svært når nogen var sådan trist overfor en og alt det halløj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Søn 8 Sep 2013 - 19:26

Elena så på ham, hun viste hvad han var får en så hvorfor ikke havde en som kan give ham kvinder uden selv at spise? "Hvorfor ikke du spiser sjæledet gør han ikke" hunså væk igen der var noget over ham som hun stadig ikke kunne lige ved ham, men hvad fanden det var viste hun ikke, og hun ville helst ikke vide det, hvorfor snakkede hun og sin søn til en incubus, "Nej vi er ikke velkommen i denne by, og jeg glæder mig til at komme tilbage selv om jeg er ved t indse at det er umuligt at komme tilbage" hun så ned hun ville bare gerne tilbage "I starten var jeg ikke glad, jeg havde lyst til bare at efterlade ham, men jeg var jo mor til ham så kunne ikke få mig selv til det" hun ville helst ikke snakke om det, men hvis det var det eneste som han ville vide så okay, "Jo jeg synger for at få penge" hun så på ham igen og ventede på at han skulle sige noget mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Søn 8 Sep 2013 - 20:34

Han kiggede på hende og slappede roligt af for han viste ikke meget om en som hendes søn "altså vil selv være den der skaffer kvinder på den måde føler jeg mig som en mand hvis du forstår mig ret"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil, mens han gik vider sammen "når så du synger det lyder som en god ide og gør men hvorfor får du ikke noget arbejde"spurgte han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke om hun havde prøvet, men det havde hun jo nok og den slags der, han så på hende "hvordan bor i endeligt der hvor i er nu"spurgte han roligt og slappede bare af.
Man kunne godt høre på ham han var interesseret i og høre om hende, for hun virkede som en helt anden når man snakkede med hende og den slags der, han så på hende "du nu meget sød af en som folk er bange for kan ikke selv se hvorfor de er det"sagde han roligt og så på hende og smilte roligt, for han syns godt om hende og den slags.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Fre 13 Sep 2013 - 19:38

Elena så på ham og nikkede svagt, hun ville ikke længer snakke om sin dreng som ikke var særlig gammel, selvfølelig kunne hun jo ikke vide om han ville komme til at spise sjæle, eller om han er ligesom hende selv, at han får lov til at spise normal mad, hun håber selvfølelig også at hendes søn en dag får en normal hverdag, så han ikke skal gå rundt i hele verden alene, uden nogen venner og familie, for Elena ved også godt at hun ikke altid kan være der når han har brug for nogen, nogen han kan snakke med, ”Hmm alle mænd er ens, i tænker på det samme, og det er det min søn ikke gør, han tænker ikke på sex og piger, han ville helst havde en normal hverdag en normal barndom” han hun væk fra ham igen, hun synes at hun allerede var gået alt for langt, hun havde næsten fortalt alt om sin søn, hvad fanden bliver det næste at hun fortæller ham hvad hendes søn hedder, nej det måtte ikke ske, ”Grunden til jeg intet arbejde her er fordi jeg ikke vil arbejde for nogen, jeg synger på den åbne gade fordi der er det mig som bestemmer hvad jeg skal lave og det er mig som bestemmer og ingen andre” han så igen på ham og ventede å at han ville sige noget.
Elena blev lidt trist dag han begynde at snakke om at hun var sød selv om folk var bange for hende, men det var jo ikke hende de var bange for, det var hendes søn som de var bange for, det kunne bare ikke lide Elena fordi hun har sad en Incubus i denne ellers dejlige verden, ”Når synes du jeg er meget sød, men så kender du mig ikke rigtig, og folk er ikke bange for mig de er bange for min søn” hun så væk igen hvorfor ville han snakke om hendes søn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Fre 13 Sep 2013 - 20:19

Han kiggede på hende "når okay på den måde træls"sagde han roligt og smilte til hende og kiggede frem "er vi snart fremme"spurgte han roligt og ville bare vide om de snart var fremme ved hvor hun boede sammen med hendes søn, han kiggede på hende "jeg føler ikke for at jeg skal være bange for din søn"sagde han roligt og var jo det som hendes søn var halv af.
Han kiggede på hende "men du skal ikke tage det så tungt for folk var bare at vi overnaturlige væsner er stærkere end dem"sagde han roligt og smilte til hende og han mente jo også at hun var stærk og alt det.
Han så på hende med et smil og slappede af mens de gik der og kunne ikke lade være med at se på hende, hun var så køn og den slags der men han viste ikke hvordan han lige sådan skulle forklare det på en god måde, han så på hende "men jeg mener det du er sød lige meget hvad du vil sige til det"sagde han roligt og gik bare roligt vider sammen med hende, han var som han var og ja han var venlig overfor hende jo så det lod til at hun også var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Ons 18 Sep 2013 - 11:11

Hun så på ham igen, "Hvordan kan det være det?det er jo bare godt han ikke er lige som jer andre" hun så væk igen, hun kunne se at de snart var fremme til hende hus, det var første gang at nogen var kommet med hende hjem, "Ja vi er der om om lidt" hun så bare væk og snakkede ikke til ham mere før de var kommet hele hen til hoved døren.

Elena så igen på manden og sagde med en rolig stemme, "Tak fordi du gik med mig hjem" hun åbnede døren og gik ind, hun vente hovedet imod manden, og havde døren halvt åben.

//Undskyld det ikke blev ænge, skal til time igen og ville gerne havde svaret dig enden det//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Ons 18 Sep 2013 - 11:55

Han kiggede på hende og slappede roligt af "altså okay nok er det godt nok altså så har han jo den fordel kan man godt sige"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og gik vider med hende.
Han stoppede roligt op og så på hende "så lidt men må jeg ikke komme ind eller noget"spurgte han roligt og havde ikke de der vilde skumle planer eller noget, han ville bare gerne snakke og alt det halløj der, han så på hende og ventede på at se hvad hun ville sige til det, han var jo godt nok en af dem hun ikke stolede på men han var ærlig overfor hende og ville hende ikke noget ondt på nogen måder, for hvorfor skulle han det.

//har ikke meget krea selv//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Søn 29 Sep 2013 - 19:46

Elena så på manden som gerne ville med hende ind, hvad var det han gerne ville opnå ved det? hvad havde han i hovedet? men hun nikkede bare for hun stolede på Jonas nok til at han ville fortælle hende om han var til at stole det eller ej, hun åbnede døren helt så manden kunne med ind hvis det var det han ville, "Øhm skal jeg kalde på mig søn eller noget?" hun så meget spørgerne på ham, det var første gang hun havde noget med hjem og hun viste ikke helt hvordan man skulle gribe det an, derfor var hun lidt nervøs omkring det.

//Undskyld det blev så kort har lidt problemer for tiden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Gæst Søn 29 Sep 2013 - 19:46

Elena så på manden som gerne ville med hende ind, hvad var det han gerne ville opnå ved det? hvad havde han i hovedet? men hun nikkede bare for hun stolede på Jonas nok til at han ville fortælle hende om han var til at stole det eller ej, hun åbnede døren helt så manden kunne med ind hvis det var det han ville, "Øhm skal jeg kalde på mig søn eller noget?" hun så meget spørgerne på ham, det var første gang hun havde noget med hjem og hun viste ikke helt hvordan man skulle gribe det an, derfor var hun lidt nervøs omkring det.

//Undskyld det blev så kort har lidt problemer for tiden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady come have fun //Elena// Empty Sv: hello lady come have fun //Elena//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum