Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
so you are looking for me //katherine// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
so you are looking for me //katherine// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
so you are looking for me //katherine// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
so you are looking for me //katherine// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
so you are looking for me //katherine// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
so you are looking for me //katherine// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
so you are looking for me //katherine// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
so you are looking for me //katherine// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
so you are looking for me //katherine// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
so you are looking for me //katherine// Voteba13so you are looking for me //katherine// Voteba14so you are looking for me //katherine// Voteba15 
Edgar
so you are looking for me //katherine// Voteba13so you are looking for me //katherine// Voteba14so you are looking for me //katherine// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

so you are looking for me //katherine//

Go down

so you are looking for me //katherine// Empty so you are looking for me //katherine//

Indlæg af Gæst Søn 8 Sep 2013 - 22:59

S: rotten root distriktet
T: 21.00
O: en gruppe mænd på et gade hjørne
V: en sky glider hen over fuldmånen
P: en sort trench coat med et lilla jakkesæt inden under med en hat med lang skygget hat og en harlekiner maske

i denne del af byen var der to slags mennesker i denne del af byen, forbrydere og ofre. Jack var en af de først nævnte. Han var kun kendt for sit mærke, en grinende joker ud af et spil kort. Der stod en flok mænd på hjørnet af den gade Jack gik ned af. en klappen fra en spadsere stok der ramte jorden, lyden gav genklang i den lille gade. Jack gik hen forbi mændene og knipsede så de fulgte efter ham. der var nogen der ikke havde betalt hvad de skyldte og Jack samt hans lille følge skulle på hus besøg.
han bankede på døren ud for et lille hus, dette hus var under hans kvarter og han krævede en særlig skat. denne mand havde ikke overholdt reglerne så nu skulle han straffes "hvem er det" det var en rungende mande stemme "deres kære beskytter" ingen lyd kom fra døren og Jack gav et suk "riv den ned" hans stemme var monoton i dette øjeblik da et brag af en dør der smadredes ind og et råb af en mande stemme "min kære mand det er ikke høfligt at stikke af når jeg ydmygt spørger om adgang" hans lette britiske tone fik det hele til at lyde fornøjeligt Jacks ansigt var dækket af en harlekiner maske frosset i et smil "jeg sværger jeg har ikke nogen penge at give, der er kun mig og min datter tilbage" Jack rettede sig op "åhhh hørte i det  drenge han har en datter" hans stemme var lys og glad "Hops, Gill, hold den gamle mand ved selvskab mens Giggels og jeg finder denne datter" han gik ind i det lille hus og fandt en pige på måske 12 år "hejsa sveske har du haft mareridt" hun nikkede svagt "lad mig mundre dig lidt op" Jack tog tre bolde frem fra en lomme i hans trench coat "se her lille ven" han begyndte at jonglere alle tre bolde med ynde og balance i flere minutter og da han så et lille smil på læben af pigen stoppede han "her prøv at se de her bolde" han rakte hende boldene og da hun tog dem op lukkede de en sove gas lige ud i hovedet på hende og hun faldt om "kom så giggels få hende væk hun kan sikkert går for gode penge og hvis ikke kan i drenge få hende som tegn på godt arbejde" han gik ud  i stuen hvor manden lå foroverbøjet. Jack gik hen til ham og lænede sig ind til hans øre "næste gang kommer du ikke til at overleve" han smed et joker kort på gulvet foran manden og gik ud på den åbne gade "smut med jer drenge jeg går selv hjem her fra" han gik langsomt med den melodiøse klappen fra stokken igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum