Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
who are you? - Kukiu EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
who are you? - Kukiu EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
who are you? - Kukiu EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
who are you? - Kukiu EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
who are you? - Kukiu EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
who are you? - Kukiu EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
who are you? - Kukiu EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
who are you? - Kukiu EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
who are you? - Kukiu EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
who are you? - Kukiu Voteba13who are you? - Kukiu Voteba14who are you? - Kukiu Voteba15 
Abigail
who are you? - Kukiu Voteba13who are you? - Kukiu Voteba14who are you? - Kukiu Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

who are you? - Kukiu

Go down

who are you? - Kukiu Empty who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2013 - 17:43

S:gyderne
T: kl 22:30
V: stormende
O: en del lig og en enkel vampyr.

det var en sen aften da den unge eliza havde taget sig aftensmad hun havde drukket tre mennesker helt tør for blod hun kunne lugte en varulv i nærheden og snerrede af lugten, hun gemte sig i skyggerne hun kunne indtet huske forleden dag blev hun angrebet og noget røg omgreb hende og hun besvimede og da hun så vågnede igen kunne hun kun huske hvem hun var...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2013 - 17:48

Kukiu var taget ud for at møde sin elskede kæreste, de havde lavet en aftale for nogen dage siden, og det var det eneste som han så frem til, at møde Eliza igen efter næsten en uge hvor de ikke havde set hinanden, han kunne dufte vampyr i nærheden og et smil kom frem på hans læber, han kunne dufte hvem denne vampyr var, Eliza; han gik lidt tætter på hvor duften kom fra, og sagde med en rolig stemme, "Hvor er du henne?" sikke et dumt spørgsmål han viste jo godt hvor hun var henne, men han ville gerne havde det lidt sjovt med hende, så han lod som om at de lege gemme lege for at starten aften godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2013 - 17:56

eliza kom frem med et koldt blik ''din lille hund hvad vil du her'' sagde hun snerrende og bed sammen og slapper af og tænkte på hvem den lille varulv var... hun havde blod om munden ''skal jeg spise dig også?'' grinede hun ondt og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 8:26

Kukiu fik næsten et helt chok over at hans kæreste havde kaldt ham for en hund, han så bare stille på hende og sagde med enden rolig stemme end før, "Kære Eliza du har aldrig nogen sinde kaldt mig for en hund" Han så stadig op hende, og gik lidt frem, der var noget galt, hun havde blod rundt om munden, og det var ikke dyr blod, Kukiu kunne dufte at det var menneske blod, han havde altid troet at hun aldrig nogen sinde kunne finde at drikke fra et menneske, "Eliza kan du slet ikke huske mig?" Han ventede lidt for at se hvad hun ville svare ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 15:21

Eliza så på ham ''du er en hund'' grinede hun ''nej hvorfor skulle jeg da det?'' grinede hun og så på ham hun kunne ikke huske ham og gik et skridt tilbage han var for tæt på hvis han ikke ville dø skulle han holde sig på afstand, hun grinede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Ons 25 Sep 2013 - 16:43

Han så med store øjne på hende, hvad var der sket? var det noget hun havde fundet på at gøre ved ham, elskede hun ham virkelig ikke? "Eliza jeg er din kæreste? har du helt glemt mig?" han så med trist øjne på hende, hvad skulle han gøre, hans verden ville gå under hvis han mistede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Ons 25 Sep 2013 - 17:02

eliza grinede ''kærester er kun til for at skade folk jeg kender dig ikke forsvind med mindre du vil dø'' sagde han vredt og smilede for sig selv og gispede for sig selv... *dø ulv* tænkte hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Lør 28 Sep 2013 - 23:26

Kukiu gik et skridt tilbage, hendes ord gik lige ind i hjertet på ham, en lille tårer kom ned fra hans kind, "Jeg går ikke, kun hvis du gerne ville havde det" han ventede på at hun ville sige noget, selvfølelig håbede han på at hun ikke ville havde ta han gik men han kendte godt svaret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Søn 29 Sep 2013 - 18:23

hun grinede ''uh nu jeg tænker mig om husker jeg er flot fræk vampyr som jeg for nylig har elskede hedt og frækt med'' sagde hun og grinede ondt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Søn 29 Sep 2013 - 19:51

Kukiu kunne ikke tor sine egne ører, har hun virkelig været sammen med en anden, ulven inde i ham var vred og Kukiu kunne næste ikke holde den tilbage, han prøvede men forsendt, smerten gik igennem ham, både tanken om at hun har været sammen med en anden, og fordi han viste at ulven muligvis kunne dræbe Eliza uden han kunne gøre noget ved det, han så på Eliza med ulvens øjne og råbe med sin menneske stemme, "Løb Eliza ville du ikke nok" han så væk igen og var kommet ned på knæ smerten blev bare stører og stører, han kunne græde hvis det var det, han så op imod himlen med øjne man ville blive bange for og tænder som kunne bide igennem det fleste ting, det gik ikke langt tid for det stod en stor brun ulv nogen få meter fra Eliza, Ulven knurrede voldsomt og viste tænder, den var klar til at hoppe på hende når som helst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Søn 29 Sep 2013 - 19:54

hun løb som han havde bedt hende om hun besvimede i sit skjulested af ren smerte over det hun havde sagt til den hun elskede men inden hun besvimede skreg hun ''KUUUUUUUUUUKKKKKKKIIIIIII!!!'' for at få hendes elskede tilbage mens hun var besvimede kom billederne af ham igennem livet med ham frem i hendes minder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:55

Ulven knurrede og knurrede, selvom Kukiu inden i kunne hører sin elskede råbe hans navn kunne han intet gør, han var bange for at ulven ville gøre hende noget nu hvor hun både var vampyr og at hun havde sagt at hun havde været sammen med en anden vampyr, han græd inden i og bedte alt hvad han kunne for at ulven ikke ville slå hende ihjel ligesom sidste gang ulven havde taget over og havde slået hans gamle kæreste ihjel.

Ulven var kommet hen til hende, hun lå stille på jorden og Ulven kiggede underligt på hende, men et skævt hovedet og noget som lignede et smil, ulven gjord hende ikke noget, en lade sig bare ved hedes side for at holde hende varm selv om den godt viste at hun ikke ville føle varme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Gæst Fre 18 Okt 2013 - 11:39

eliza så på den og puttede sig ind til den og kyssede den glad og smilede ''undskyld'' græd hun bange ''det er ikke sandt noget af det jeg med ham den anden jeg har kun været sammen med dig siden vores forhold startet det lover jeg dig'' sagde hun kærligt og så ind i ulvens øjne og smilede for sig selv og rødmer meget og smielde....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

who are you? - Kukiu Empty Sv: who are you? - Kukiu

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum