Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Blood on the road ~Eliza~ EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Blood on the road ~Eliza~ EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Blood on the road ~Eliza~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Blood on the road ~Eliza~ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Blood on the road ~Eliza~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Blood on the road ~Eliza~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Blood on the road ~Eliza~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Blood on the road ~Eliza~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Blood on the road ~Eliza~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Blood on the road ~Eliza~ Voteba13Blood on the road ~Eliza~ Voteba14Blood on the road ~Eliza~ Voteba15 
Abigail
Blood on the road ~Eliza~ Voteba13Blood on the road ~Eliza~ Voteba14Blood on the road ~Eliza~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Blood on the road ~Eliza~

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2013 - 20:52

Det var en stille aften, mørket var faldet på og gyderne duftede af menneskeblod. Dette var vampyrenes nat, det var en nat hvor de drak til jorden flød med blod fra kroppe der ville forbløde. Caroline satte tænderne i et menneske og drak, hun lignede en alt var okay med men det var langtfra tilfællet. Caroline havde mistet Nicolas.. Det var forfærdeligt..! Hun savnede sin søster, der var ting man bare havde brug for sin søster til. Men igen kunne se på Caroline at hun gemte sig bag en facade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2013 - 21:05

Eliza havde revet hovede af et menneske og drak blodet fra mennesket og smilede frækt ''mad skønt'' sagde hun, hun havde ikke husket nogle osm helt, hun smilede for sig selv, hun havde blod i ansigtig hun havde normalt aldrig drukket af mennesker det var frste gang i 1000 år, hun så rundt kunne lugte blod, ''hvem der?'' hvlssede hun..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2013 - 22:04

Caroline smed et par lig fra sig da hun hørte sin søsters stemme, hun gik derover lidt forsigtigt men så alligevel ikke. Hun hævede på et bryn, hvad fanden skete der for Eliza? Var hun ikke imod menneskeblod? Caroline kendte sin søster nok til at vide der var noget galt.
"Det bare mig Caroline." Sagde hun stille og kiggede på Eliza. "Søs er du helt rask?" Spurgte Caroline forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2013 - 22:08

Eliza så på hende, ''jeg kan ikke huske noget med en søster'' sagde hun og stod kampklar og hvæssede af sin søster selv om hun inderst inde vidste der var noget galt, hun smilede for sig selv og bed sammen og slapper af og rødmede meget og bed sammen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2013 - 22:17

Caroline stod stille, bare forvirret. Men trist så kunne hun fornemme Eliza havde mistet hukommelsen. Den måde hun slet ikke var sig selv, eller jo faktisk var Eliza jo sig selv. Bare uden at rigtig være den søde side af sig selv. Caroline trådte et skridt nærmere.
"Jamen så lad mig præsentere mig som din raceleder." Sagde Caroline stille, hun var jo vampyrenes raceleder så at lyve gjorde hun ikke.
"Eliza Konvexzida Thunder." Sagde Caroline så stille. "Sjovt nok har vi jo det samme efternavn, så at lyve gør jeg ikke spor." Sagde Caroline og smilede stille til Eliza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 15:25

Eliza så på hende, ''hvis vi har samme efternavn er du så noget familie eller hvad?'' spurte hun og i sit hovede så hun billede af gode og dårlige stunder med caroline, hun var bekymrede og så på ham og ved sammen og hostede en smule og hostede et stygge hjerte op.. ''ups'' grinede hun og slapper af..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 16:16

Caroline lagde armene overkors, og lagde hovedet lidt på skrå.
"Jeg er din storesøster?" Svarede Caroline ganske stille og lagde hovedet til den anden side. Hun var lidt facineret i hvordan Eliza opførte sig men også lidt bekymret. Ikke for om Eliza angreb hende, hvis det blev tilfællet vil hun bare brække nakken på hende, og slæbe hende med hen til Terroville. Hun vil jo vågne igen når det bare var en brækket nakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 17:05

Eliza så på hende, og holdte for sit hovede og fdaldt på jorden hendes øjne blev varme og kærlige ''Caroline'' hviskede hun blidt og roligt og rædmede meget og bed sig sammen og slapper af....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 17:19

Caroline så på Eliza da hun faldt sammen, det gav et kort jag i hende. Men blev stående helt stille og kiggede, til at Elizas øjne blev varme istedet for kolde.
"Godt du i det mindste kan huske lidt nu."Svarede Caroline med et stille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 17:41

Eliza sprang i sine søsters arme ''hader du mig for ikke at huske dig?'' græd hun og tog om sin søster hun elskede sin søster forfærdelig meget og hun huskede hun havde sårede sin søster meget men kunne ikke huske hvad der var sket, hun tog om hans nakke og holder hende tæt på sig og smilede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 18:44

Caroline blev lidt overrasket over hvor voldsomt Eliza reagerede, måske var det fordi Caroline aldrig satte sine følelser på ydersiden 100&? Sikkert. Caroline svingede armene om sin søster.
"Jeg hader dig ikke for noget du ikke kan gøre for." Svarede Caroline blot blidt. Caroline var ikke såret over det, det eneste hun var såret over var Nicolas's død. Den død hun havde overværet, men ikke kunne stoppe..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 18:50

hun kunne mærke der var noget galt ''caroline er du okay?'' spurte hun bekymrede ''du virker trist'' sagde hun blidt det var søskende vibration som hun kunne mærke det opå og smilede for sig selv og slapper af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 19:07

Caroline blinkede et par gange, hvem prøvede hun at narer søskende vidste altid når der var noget galt med den anden..
"Nicolas er død.." Sagde hun stille, og tog en dyb indånding. "Men jeg klarer det, det er ikke noget du behøver at bekymre dig om." Tilføjede hun stille, men holdt masken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 19:22

Eliza så på hende, ''jov naturligvis skal jeg bekymre mig om dig du er min søster jeg vil ha du er lykkelig med dit livs kærlighed'' sagde hun trist og krammer hende og ville gerne ha hendes søster vidste at hun altid kunne græde ud hos hende hvis det var...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 19:26

Caroline sukkede kort.
"Ja hvem vil ikke leve i en drømme verden, men se dig omkring intet bliver det man håber allermest på." Fornægtelsen for at kærligheden nogensinde ville ramme hende igen kom på banen, men hun holdt masken på. Den havde hun trænt godt op til at klarer de hårdeste situationer, med få undtagelser. "Så længe du er glad, Melissa er glad så er jeg glad."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 19:45

hun så på hende *jeg er så bange for du ikke kommer ud med det du skal omkring hans død* tænkte hun trist og så ned og sukkede hun ville ønske han var i live og kunne gøre hendes søster glad...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 20:17

Caroline så imod Eliza.
"Ja undskyld jeg er ikke så glad for at snakke at vise mine følelser mere, ikke de triste for de ender med at få mig til at knække sammen. Og sandt nok jeg er på kanten til ikke at kunne bærer mere lige nu, men jeg er nød til at gøre dette for at holde kontrollen over mig selv." Sagde Caroline stille, og kørte en hånd igennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 20:20

hun så ned ''jeg vil bare hjælpe undskyld'' hviskede hun og så væk fra sin søster hun ville så gerne hjælpe hende men hun ville ikke ha hendes hjælp..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 21:02

Caroline smilede til Eliza.
"Det ved jeg godt, og jeg ved det sikkert er bedst at tale omkring det. Men jeg er bare bange, bange for at jeg ikke kan stable mig selv på benene igen." Svarede Caroline stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 21:04

Eliza tog hendes hænder ''jeg er her for dig'' sagde hun kærligt og kyssede sin søster kind som hun var lykkelig over det og slapper af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 21:07

Caroline nikkede stille.
"Det ved jeg, og jeg vælger også at tro at du er den eneste grund sammen med Melissa at jeg er på benene endnu. Samt Nic's søster Angela, hun er også ret venlig når man lærer hende ordenligt at kende." Svarede Caroline med et lille grin omkring det med Angela.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 21:10

hun så på hende ''jeg vil ikke ha du bryder sammen eller ikke kan klare det, du er ikke alene du er stærk ja men der er nogle ting man må klare i fælleskab med andre'' sagde hun kærligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Tirs 24 Sep 2013 - 22:05

Caroline tog en dyb indånding.
"Min bedste veninde vendte mig ryggen, min bedsteven døde næsten og min anden bedste ven er rejst væk for at tænke. Min forlovede er død, alting går bare ned af bakke.." Sagde Caroline så og lod sig glide ned af den mur som var bagved hende. Da hun endelig ramte jorden tog hun hænderne op til sit hoved og græd. Hun var ikke ude af kontrol med sine følelser lige nu, hun var bare ked af det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 25 Sep 2013 - 16:15

eliza gik hen til hende og satte sig ved hende og tog om hende og trøstede hende ''det gør mig ondt caroline, jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig, du må endelig sige til hvis jeg kan gøre noget'' sagde hun kærligt og rødmer meget og bed sammen og ville så gerne hjælpe sin søster.-..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Gæst Ons 25 Sep 2013 - 16:40

Caroline tog en dyb indånding og kiggede på Eliza.
"Er det, det her som folk vil se. At jeg er i stand til at vise menneskelige følelser.. For ja jeg føler og det stinker.." Caroline tørrede sine øjne og sukkede dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blood on the road ~Eliza~ Empty Sv: Blood on the road ~Eliza~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum