Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Jeg må væk lidt :'-( EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Jeg må væk lidt :'-( EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Jeg må væk lidt :'-( EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Jeg må væk lidt :'-( EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Jeg må væk lidt :'-( EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Jeg må væk lidt :'-( EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Jeg må væk lidt :'-( EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Jeg må væk lidt :'-( EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Jeg må væk lidt :'-( EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 
Lori
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 
Valentine
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 
Natalie
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 
Jake
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 
Sean
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 
Lenore
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 
Renata
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 
Celenia
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 
Taliia
Jeg må væk lidt :'-( Voteba13Jeg må væk lidt :'-( Voteba14Jeg må væk lidt :'-( Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Jeg må væk lidt :'-(

Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 0:40

Ja som overskriften siger må jeg desværre væk i noget tid, desværre er det på ubestemt tid, undskyld til jer alle.

Jeg skriver allerede med to her inde fra om mit 'Lille' problem, jeg har fået siden sommerferien startede.

jeg ser ingen grund til at fortælle andre hvad der forgår da det kan betyde noget for hans spil, og så ond er jeg ikke så jeg ville ødelægge hans/hendes bruger.

Jeg melder mig selvfølelig klar igen når jeg ved at tiden er ende til at komme tilbage, i skal ikke tro at jeg bare opgiver allerede, for jeg har kæmpet med denne kamp i flere uger at min syge ikke kunne klare mere.

dette er heller ikke den eneste grund til jeg melder fravær, jeg er også startede på en skole hvor jeg både går i 9 og 10 klasse, (meget svært at finde rundt i) når men det betyder så også at jeg får mange flere ting får end de andre, og mine skole ting tager utroligt meget af min tid, og ville gerne blive til noget i denne verden.
Skolen har også gjort at jeg har fået det meget dårligt, fordi alle kommer med deres problemer og ny er de desværre gået over på mig Sad


Når det var alt for denne bladning Sad forsæt en god uge og uger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 0:47

Nuuh min ven Sad jeg kommer fordi i morgen så du kan komme på andre tanker Smile op men humøret der findes så mange fisk i vandet, der er sku nok en til dig skal du se Smile og denne person er bare en idiot, helt bestemt om det Mikkel Smile
Men hør vi snakker om det imorgen så får vi os lidt og drikke og måske lidt pizza, okay?

-Oliver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 0:47

*Kysser din kind.*

Håber du kommer dig hurtigt igen søde, jeg venter på dig her med åbne arme!
Det trist du forlader mig det må jeg indrømme, men ved jo du kommer igen på et tidspunkt. Desuden har du min skype, så du skriver jo bare til mig.

Håber snart du kommer tilbage til mig, jeg elsker jo kun dig! <3 (Som taget ordret fra dig) Smile

Knuzz din Caro!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 0:52

Oliver: Helt klar Oli vi ses imorgen, jeg ringer når jeg er vågen.

Caroline: *Tager imod kysset*
Caroline du ved hvad jeg kæmper imod og tror også det er det bedste at tage et lille hvil.
det er også begyndt at gå ud over chatten.
undskyld at jeg forlader dig Caroline det må du sku virkelig undskyld, men hvis du gerne ville havde svar fra mig, tager det nok bare meget længer tid end alle de andre, de kan måske tage dage før der kommer et svar Sad

Det er mine ord du har taget (Igen) ej det er helt iorden, det er nogen dejlige ord :'-)

-Venlig hilsen DIN Mikkel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 0:58

Jeg ved det, og det derfor jeg prøver at hjælpe dig igennem det Smile
Du skal ikke tænke på det, du ikke den første af mine emnepartnere der holder en pause. Jeg venter på dig!
Du svarer bare når du føler dig klar til det Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 1:01

Tak søde Caro :'-) du får altid et lille smil frem på mine læber som andre ikke kan :'-) Tak for det :'-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 1:04

Så lidt. Det er jeg glad for at hører Smile<3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 1:05

:'-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 8:37

Mikkel,

Vi kender ikke hinanden rigtigt , men jeg vil nu
alligevel ønske alt godt for dig, da jeg fornemmer du tumler med en svær tid.

Efter regn kommer altid solskin , husk det.

- og så vil jeg indskyde at hvis en lille eller større del af det , skulle omhandle siden her eller brugere her, så skriv skriv skriv til admins , giv et hjertesuk - for den her side er for alle , og
Her skal være dejligt at være.

Held og lykke.
- Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Delilah Lør 19 Okt 2013 - 14:19

Mikkel! Lyt her, søde^^

Hvis du har et problem med denne 'han' på siden, har du så prøvet at snakke med ham om det? Ikke skændes, for hvis i har prøvet det, så ved du hvor lidt det hjælper - det gør sjældent andet end gøre det værre. Men hvis i begge snakker roligt om det, fortæller hver jeres side af sagen, så kan det blive løst og måske - ingen garanti - kan i endda blive venner derefter.

Det er svært, og det ved jeg godt(kender det selv!), men hvis det på nogen måde er muligt at snakke roligt med vedkommende(hvis du kan holde dig rolig selvom vedkommende råber og skriger, så fortjener du en medalje!), så kan det gøre mere end underværker. Stol på mig^^

Ellers ville jeg selvfølgelig sige at du altid kan skrive til mig hvis du vil snakke om det eller noget andet, men du skriver direkte i teksten at du ikke vil snakke med flere. Men nu har du muligheden!Wink

Og held og lykke med 9/10-klasse(hvordan det så end fungerer o.o)! Kæmp for det, vi er ikke mere end vi sørger for! Og vi er så heldige at kunne sørge for at vi er en heeeel masse.

Good luck
Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 14:29

Cam og Deli, denne person har ikke gjort noget her inde, personen fucker bare lidt med min hverdag, personen gør ting som sårer mig selv om personen godt ved det, og da jeg sagde det til Adminenre på en anden side blev han smidt ud.

Jeg ville helst undgå at ødelægge nogens bruger hvis jeg kan undgå det:-)

Og tak fordi i er der får mig piger:-) det betyder rigtig meget for mig :'-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Delilah Lør 19 Okt 2013 - 14:38

Så snak med vedkommende IRL! Det er faktisk langt bedre, fordi hvis i snakker om det IRL(roligt!), så fungerer det bare SÅ meget bedre! Prøv, og jeg lover at hvis i kan holde tonen ren og pæn, så skal det nok blive bedre.
Hvis ikke må du slå mig!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 15:02

Jeg aner ikke en dyt om noget , og ikke hvad det handler om eller hvem der er.
Det jeg VED noget om er at være følelsesmæssigt bundet op , at det kan være svært at sige til og især at sige fra .
Har du brug for er puf fra en helt anden vinkel og en der ikke er blander ind i noget , er du velkommen til at pm mig.
Du behøver ikke engang oplyse navn , da der ikke er nødvendigt for at give dig lidt inspiration til at løsne op for knuden Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 15:05

Piger jeg er taknemlig for jeres hjælp, men jeg har allerede taget snakke med denne person, og der er stadig problemer.

Men som sagt var det ikke kun denne person skyld at jeg melder fravær, som sagt var det også min skole, og andre ting som stod i vejen for mig og siden her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Delilah Lør 19 Okt 2013 - 15:16

Hm. Nu har vi begge sagt at vi gerne vil hjælpe. Bare husk det. Vi er her for både dig og hvem-end-det-er^^


_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 15:50

Selvfølelig Deli :'-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Delilah Lør 19 Okt 2013 - 16:11

Godt. Nu er det sagt xD

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 21:43

Nu har i nok set at jeg svaret Caroline men hun mener at jeg skal komme på andre tanker og derfor siger hun jeg skal prøvede at svare hende til at starte med Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 20:19

Nej vi tager sku denne her en gang til Smile

Jeg melder mig fravær på grund af mit hovedet ikke kan føle med i min hverdag ting går alt for hurtig så min hjerne ikke kan klare at der sker så mange ting op en gang.
Grunden er også at her på fredag skal jeg noget spejder fest på min skole, (Mega hyggeligt) men den dag kan mit liv også godt vende op og ned på det hele.
Næste uge igen skal jeg blive på skolen for der er der besøgs weekend hvor alle imellem 14-17 (9.klasse/10.klasse) Næste uge igen skla jeg til laladiland men min familie, grunden er at min far har givet min mor en weekend ophold Razz
Når men ved ikke helt hvornår jeg får tig til jer her inde Sad
håber i kan bære over med mig Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg må væk lidt :'-( Empty Sv: Jeg må væk lidt :'-(

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum