Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 
Jake
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 
Sasha
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 
Renata
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 
Celenia
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 
Lenore
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 
Genevira
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 
Katrina
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 
Lori
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 
Edgar
lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba13lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba14lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene

Go down

lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Empty lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 21:27

jah jeg har tænk mig og holde ferie, fra uw hvor lang tid ved jeg ikke men det trænger jeg så meget til. Svare ikke emne og er stadig online og dem jeg svare er heldig. Når men for at sige det rent ud jeg vil forsøge og undvære jer på chat og jah  emne. Dam jeg har nogen ting om hoved som skal på plads og så fordi jeg har lidt af meget krea svigt. Men jeg vil prøve og svare. Udover det jeg komme nok ikke til og svare særlig mange emne næste år. Ungflex  som stede hedder komme nok til og fylde meget. Har jeg fri til midag men jeg begynde til live rolespil og klubben der nede og skal hjælpe de gange det er med og jah holde de der unge feste men jeg vil prøve og svare emne men regne ikke med svar som sådan og praktik også.

Og en remindere

fra fredag af til lørdag og nok også søndag er jeg ikke på.

Og onsdag i næste uge skal jeg til Aarhus og i tivoli og shoppe med et par kamarater  så er første hjemme cirka midnat.

Hilsen
EDi LANCE RICH

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Empty Sv: lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene

Indlæg af Sean Tirs 18 Jun 2013 - 21:36

Du må hygge dig med de ting du skal. Du har min skype hvis du har brug for at snakke om noget. Hyg dig Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Empty Sv: lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 21:34

tak sean men har lige fået af vide at lan ikke blive til noget så er på siden hele wekende som altid Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Empty Sv: lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 22:44

Fedt med live rollespil - du må lige fortælle os om det når du begynder! (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Empty Sv: lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 16:09

Altså så længe du ik forlader os, så er jeg tilfreds xD
Ville da komme til at savne dig, hvis du lige pludselig stoppede helt herinde. Smile
Og så held og lykke med fremtiden ^^ Det er vigtigt at være en del af livet Wink Så må vi jo bare lærer at vente lidt  Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Empty Sv: lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 17:10

haha row skalnok sige hva jeg spiller som. Wink

og star sige du jeg er tvunget til og være på siden den køber jeg ikke Razz

når men turen går til Silkeborg imorgen og er først hjemme mandag Wink og der kan i se hvor doven jeg er jeg lave ikke en ny fraværs tråd Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene  Empty Sv: lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum