Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 
Lori
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 
Valentine
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 
Natalie
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 
Sean
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 
Lenore
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 
Renata
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 
Jake
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 
Edgar
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba13little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba14little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Empty Sv: little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi//

Indlæg af Gæst Ons 18 Dec 2013 - 15:55

han smilede og smilet vred sig om i en manisk latter "nu er jeg med igen" han så bare på ham med et ansigt vredet i et smil. han tog fat i hans sværd "lad mig give dig et lille tip så min ven aldrig fortæl mig din evne" hans hale bevægede sig op om hans arm og rev ham ud af balance, Jack tumlede lige ind i ham og tog fat i en granat "du vil ikke have jeg kommer efter din familie, men du har glemt noget, jeg er lige glad med hvad andres følelser end mine egne" han så ham ikke i øjnene men foukserede lige over hans øjne "og nu kommer de store fyrværkeri" han trak splinten ud af granaten "jeg kan ikke dø endnu, i er jo ikke mine slaver endnu" han grinede højt og mærkede et sværd mod hans skulder "hvad venter du på, kom nu stik mig din undskyldning for en spøgelses støvsuger" han tog fat om klingen med den anden hånd og satte den gennem hans arm. smerten var intet "fik du det bedre nu klokkeblomst" han rejste sig op og gik ned af gaden "arh i har plettet mit jakke sæt nu" han trak sværdet ud af sin skulder og smed det "du er ikke den eneste der kan manipulere med minder." hans øjne var drabelige og han gik bare vidre "oh og nu hvor jeg husker det, fem" han kastede granaten ned af gyden hvor de andre havde gået ned af og løftede sig selv op på et tag hvor tre mænd i kutter stod over for ham "hey gutter hvordan har resten af drengene i klub huset" han smilede til dem og de tog deres hætter tilbage "hold op med at være venlig, vi er her fordi der er arbejde der kalder" Jack så bare på dem "hør drenge jeg er smigret men jeg er ikke interesseret i at slutte mig til jer vi arbejder i to forskellige ender af spektrummet af moralitet" de så på ham "det ved vi men din brors sidste ønsker står der at vi skal beskytte dig" han smilede lidt, typisk hans bror, selv i døden skulle han irritere ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Empty Sv: little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi//

Indlæg af Gæst Ons 18 Dec 2013 - 16:16

// Jack der hvor du ha kastede granaten er det hvor Ryan og Sammi er? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Empty Sv: little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi//

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 0:37

//jah men den når at eksplodere inden den når jer//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Empty Sv: little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi//

Indlæg af Gæst Tors 26 Dec 2013 - 22:17

Ryan vippede fra side til side, hun kunne ikke bare blive stående sammen ed Sammi uden a gøre noget, det var hendes skyld at Sammi var her, og hun ville gerne vise sig nytte for Zero, men hunkunne ikke bare forlade Sammi uden at Jay jay var i hendes nærhed, Selvom Ryan havde sendt bud efter den man var han stadig ikke kommet, det var jo også helt utroligt hvor langsomt Jay jay kan være når man virkelig havde brug for ham, Ryay ar ved at blive utålmodig, hun kunne ikke bare blive tilbage og så køn ud, hun rystede på hovedet og vente hovedet imod Sammi og holdte hende om kinderne, "Sammi mor elsker dig, hun elsker dig lige så meget som hun elsker din far" hun kyssede hende svagt på panden og holdte også hast i hende, Ryan lykkede øjne og opdagede at Jay Jay stod for enden af vejen og smilede til Ryan, men før hun viste af den stod han foran dem og beskyttede dem for noget Jack havde kastede imod dem, jay Jay løb frem og lige med et kom et kæmpe røg sky, Ryan raste sig op og så hvordan Jay Jay lå stille på jorden, Ryan's vrede kom frem, ikke nok med at Jack havde vodtaget Sammi, så havde ham også lige dræbt den person so fik Sammi til at stole på mænd, Ryan kiggede på Sammi og rystede på hovedet med en lille tårer på sin ende kind, Ryan tog hånde ud og lavede et is skold rundt og Sammi så ingen kunne komme id til hende, hvor efter hun vente hovedet imod Jake og sagde meget hårdt imens hun gik imod både Jake og Zero "Jack ikke nok med du dræber mine mænd, så voldtager du også små børn, fordi du er for svag til voksne kvinder, du dræber også den eneste person som fik Sammi til at stole på jer mænd!!" imens Ryan gik men hårdere skrig imod dem, blev vejen bag hende frynset til is, hun knyttede sine hænder og var næsten hende med Jack da hun begynde at løbe men is ud af hånden og ord dag hende so fik isen til at knække bag hende, "NU SKAL DU DØ!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Empty Sv: little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi//

Indlæg af Zero Bang Tors 20 Feb 2014 - 13:49

Svage bevægelser. Små justeringer var alt han havde brug for. Og så var der blod på hans klinge. Lige hvad han havde brug for. Han tog klingen til sig. Og slikkede lidt af blodet af. "Er du klar over at sjæle lugter forskelligt? Og at blod er direkte adgang til sjælen? Jeg kan lugte din sjæl nu. Mere har jeg ikke brug for." Zero så kort mod granaten. Og sukkede før han viftede med sin hånd. Et skud kunne høres. Granaten sprang halvt sekund for tidligt. I forhold til hvornår den skulle. Med den betydning at granatens eksplosion kun var skadeligt ikke drabeligt over for Jay. Kort efter var Zero væk fra hvor han stod før. Al røgen fra eksplosionen havde dækket at han var væk. Men ikke for længe. For da Jack gik forbi mændene på taget. Stod han på det næste tag og kiggede lidt på dem. Smilende. Han havde set hans venner's ansigter. Før der var noget der gik op for ham. Før han ikke kunne lade være med at grine svagt. "Bror? John? Som var forelsket i Luce? Som min far torturerede voldtog og stak hendes eneste øje ud på? Det må være sørgeligt. At vide ens bror bliver så dybt såret. Og man ikke har evnerne til at klare sig? For ser du. Jeg har tænkt mig at tage kontakt med min far. Og hvis det lykkes. Vil det ikke bare kun være en drabelig sjæledæmon med evnen til at smadre dit sind. Men også en drabelig sjæledæmon som har evnen til at vække de døde." Han grinte svagt. Hvorefter han knækkede nakken til hver side. Og så på dem kort. "Og nu når jeg ved hvordan i ser ud. Sætter jeg alle mulige jæger efter jer i hele byen. Hver eneste. Jeg tror 100.000 guld per hoved vil sætte en del jægere efter jer. Nyd jeres frihed. For den forsvinder snart." Sagde han før en svag tåge gik ind foran ham. Og da den var væk. Var han også væk. Nede foran Ryan. "SLAP AF!" Sagde han hårdt og så på hende. "Vi tager den her derhjemme. Få Sammi hjem. Jeg har nogle ting at få ordnet." Han så kort op imod det tag Jack var på før. Og tog en dyb indsnusning. For at sikre sig Jack var gået. Før han selv gik. Zero kan lugte hans sjæl. Ved hjælp af hans blod. Selvom sjælen er dæmonisk. Vil han stadig være i mulighed for at kunne lugte sjælen.

_________________
Dusørlisten hvor han står som nummer 2.

little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Tumblr_moyjj2T3xa1rpfaq2o1_500

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi// - Page 2 Empty Sv: little girls shouldn't go around these parts alone // Sammi//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum