Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I julen skal man huske sine venner - therefore ... EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I julen skal man huske sine venner - therefore ... EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I julen skal man huske sine venner - therefore ... EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I julen skal man huske sine venner - therefore ... EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I julen skal man huske sine venner - therefore ... EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I julen skal man huske sine venner - therefore ... EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I julen skal man huske sine venner - therefore ... EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I julen skal man huske sine venner - therefore ... EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I julen skal man huske sine venner - therefore ... EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
I julen skal man huske sine venner - therefore ... Voteba13I julen skal man huske sine venner - therefore ... Voteba14I julen skal man huske sine venner - therefore ... Voteba15 
Abigail
I julen skal man huske sine venner - therefore ... Voteba13I julen skal man huske sine venner - therefore ... Voteba14I julen skal man huske sine venner - therefore ... Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

I julen skal man huske sine venner - therefore ...

3 deltagere

Go down

I julen skal man huske sine venner - therefore ... Empty I julen skal man huske sine venner - therefore ...

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 23:57

I julen skal man huske sine venner - therefore ... 7824983pere-noel-jpg

Merry Christmas Smile

***************************************************************

Wow ....jul igen. Jeg vil bare benytte muligheden for at sige et stort og varmt tak, til alle søde som sjove mennesker, jeg har lært at kende herinde.
I er kilden til mange sjove stunder og sære ting der udløser de dejligeste smil.

Jer , som jeg ikke har emnet med eller snakket meget med før også en hilsen med på vejen. I er med til at puste liv i siden og male den med forskellig farve. Det er virkelig herligt at se.Jeg håber vores vejen en dag krydses i et emne, hvem ved ?XD

En særlig tak skal mine faste emne partner dog have. ( nu går der lige lidt Margrethe i den XD )
I år nævnes ingen navne, for de ved alle hvem de er Smile
Det håber jeg da o.o

Nogle har været med lige fra jeg startede og introducerede mig stort set til denne verden .
Andre stødte til lidt senere, og er her gud ske lov stadig.

Et par af jer stak sku også af med mit hjerte - og jeg mangler stadig at få det tilbage ! Razz

Men..... i skal vide , at i er dem der drysser sølv støv på min himmel og jeg havde aldrig troet jeg ville finde sølvstøv i et url univers.
Jeg er en heldig trunte - og vil derfor gerne sige tak og -


Jeg håber alle får den bedste jul i år!

Kærlig hilsen fra
- Camille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I julen skal man huske sine venner - therefore ... Empty Sv: I julen skal man huske sine venner - therefore ...

Indlæg af Rafaela Søn 22 Dec 2013 - 0:25

I lige måde kære Camille ^^
Jeg har ihvertfald nydt det korte emne vi 2 har haft og håber vi 2 snart får et emne igang igen Wink (Nu kan det næsten ikke undgåes, at Refaela og Camille skal lære hinanden at kende Wink)

_________________
I julen skal man huske sine venner - therefore ... 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I julen skal man huske sine venner - therefore ... Empty Sv: I julen skal man huske sine venner - therefore ...

Indlæg af Delilah Søn 22 Dec 2013 - 16:17

God jul Cam! Hyggeligt med en julehilsen!

_________________
I julen skal man huske sine venner - therefore ... 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

I julen skal man huske sine venner - therefore ... Empty Sv: I julen skal man huske sine venner - therefore ...

Indlæg af Gæst Man 23 Dec 2013 - 14:28

Tak de damer  santa 

Håber julehumøret har taget bo i alle ,
Selv dem der måske ikke fejrer jul , eller gør det på en alternativ måde - de kan alligevel få denne her særlige varme følelse inden i Smile
 rendeer 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I julen skal man huske sine venner - therefore ... Empty Sv: I julen skal man huske sine venner - therefore ...

Indlæg af Sean Tirs 24 Dec 2013 - 10:23

Tak. Rigtig god jul Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

I julen skal man huske sine venner - therefore ... Empty Sv: I julen skal man huske sine venner - therefore ...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum