Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 
Lori
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 
Valentine
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 
Natalie
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 
Jake
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 
Sean
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 
Lenore
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 
Renata
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 
Celenia
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 
Taliia
Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba13Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba14Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~ - Page 2 Empty Sv: Kill or be killed ~Valerie&Mikkel~

Indlæg af Gæst Ons 8 Jan 2014 - 15:31

Mikkel smilede svagt ti bage til hende da hun nikkede at det var i orden at følge hende hjem, selvom han ikke rigtig viste hvor henne hun ville hen, men de ville han jo finde ud af, og han måtte også sige at han ikke kunne få sig selv til at slippe hende af syne, han så ned på hende og sagde svagt, "Caroline jeg går efter den dæmon, jeg mistede mine racer fordi hun kastede dig ud over den klippe" Mikkel så meget alvorlig ud da han var færdig med at snakke, hvis Caroline virkelig ville havde Angela efter den dæmon, så forstod hun ikke hvor vigtig dette ville betyde for ham, han rystede på hovedet og så igen på Caroline med rolige øjne, Mikkel lukkede øjne svagt ende han åbnede den igen da Caroline begynde at snakke, "Jeg lover jeg ikke ville gøre hende noget, hun skal bare vide hvad hun er skyl i Caroline, det er hendes skyl at de dæmon er hendes slave, og det ville så også sige at det er hendes skyl at der er en minder af hendes race" Mikkel så væk fra Caroline da hun begynde at gå væk fra deres fælles grav sted, en lille tårer kom frem på hans kind før han gik efter Caroline uden at vide hvor fanden de skulle hen, måske var hun på vej imod sit eget hus eller hjem til Nicolas eller til den lille lejlighed, tankerne fløj igennem han hoved uden andre kunne se det på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum